Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr gabberrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus denkt terug aan zijn kindertijd![]()
Strak strak in me training's pak pakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr gabberrrrrrrrrrrrrr
Doet me denken aan de avonden in de Grolsch-tent op LowLandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik luister meestal naar 80's en 90's hits. 2unlimited for ever.
Goede oude tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doet me denken aan de avonden in de Grolsch-tent op LowLands.
Nena, 2Unlimited, Nirvana[afbeelding] [afbeelding]
Waar doel je opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Jort, doe jij ook nog aan een andere vorm van PM naast Fok?
Pedo-Masochisme ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Jort, doe jij ook nog aan een andere vorm van PM naast Fok?
ICQ / Yahoo / AIM / iChat / Live Messenger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar doel je op
MSN heb ik niet, mailen kan wel naar jortk[@]jortk.nl
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.quote:
Mijn aan de enekant niet maar een aan de andere kant doet ze dat niet zo snel denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ICQ / Yahoo / AIM / iChat / Live Messenger.![]()
Ik PM je dan via Fok wel.
[..]
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.
Ik snap deze opmerking niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
Het verbaasd mij dat je niet opeens met Penissen langs komt lopen.
Jij vieze dubbel-IRC-ert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft MSN, IRC, AIM, Yahoo!, IRC en een voordeur![]()
geen achterdeur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus heeft MSN, IRC, AIM, Yahoo!, IRC en een voordeur![]()
Ga jij nou maar uitzoeken met whoops wie van jullie gelijk heeftquote:
Die hou ik angstvallig dicht voor vieze mannetjesquote:
Voor JortK dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Die hou ik angstvallig dicht voor vieze mannetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |