Word tijd dat ik een foto ga neerzetten zodat iedereen kan zien hoe groot ik benquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:57 schreef phluphy het volgende:
Sorry JortK.Ik dacht gewoon, nou ja, Sir Harry is het grootst, en dan ben je vanzelf aanvoerder,
toch?![]()
Anders maak je er toch een deeltijdfunctie van? JortK door-de-weeks, en Sir Harry in het weekend?![]()
Och, dan gooi je er toch een DVB tuner in? Ik vind het iig een heerlijk werkend systeem, ik kan er vanalles mee.quote:
Ja misschien kan ik wat voor je betekenen, waar gaat het precies over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef Geqxon het volgende:
JortK, vind je het erg als ik een WP-stats pagina schrijf? Ik heb een leutig idee, en ik wil het als testcase uitschrijven.
En beantwoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:48 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval heb je een PM.
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Word tijd dat ik een foto ga neerzetten zodat iedereen kan zien hoe groot ik ben
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ow en dan laten we plurry gokken wie er groter is.
Yeah is leuk spul, niet te uitgebreid maar je kan er toch genoeg meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
Wyri ik gaat trouwens ook maar flyspray gebruiken
Aye, Fok!sequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef phluphy het volgende:
DIG! Slowchat proudly presents:
[afbeelding]
JortK, Crazybertje a.k.a. Geqxon & Sir Harry a.k.a. Wyrihaximus
Jullie twee doen aan bananensex?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
* JortK] is naar zn vriendin [afbeelding][afbeelding
Magnetronquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
magno?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |