DIG knokploeg... dan word er geslagen met USB sticks ofzo stel ik mij dan zo voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook![]()
![]()
![]()
Vanochtend was het boven mijn oog blauw, nu is het al gezakt naar onder het oog.
Wat gaat dat snel!
Harry, een DIG knokploeg!That'll be the day.
![]()
Een gondelvaart klinkt leuk.![]()
Gemiddelde nerd heeft een rist schroevendraaiers en die kasten kunnen scherp zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
[..]
DIG knokploeg... dan word er geslagen met USB sticks ofzo stel ik mij dan zo voor
lol gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook![]()
![]()
![]()
Vanochtend was het boven mijn oog blauw, nu is het al gezakt naar onder het oog.
Wat gaat dat snel!
Ja zie het al helemaal voor me. Komen we aan met oude CRT monitoren als knuppels en SATA kabels als wurg kabelsquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:Harry, een DIG knokploeg!That'll be the day.
![]()
Ja is het ook. Het leuke is ik woon aan het kanaal. We gaan altijd met ze alle + iemand die hier woonde en 100 meter verder op is gaan wonen en het is altijd erg gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef phluphy het volgende:Een gondelvaart klinkt leuk.![]()
Was meer dat ik jouw er eerder voor aan zie dan de restquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
Waarom zou ik onze enige chattende vrouw in DIG uit gaan lachen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
* WyriHaximus zit te laggen om ze error emails![]()
Daar kun je inderdaad trots op zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK is trots op zn Whatpulse stats
Same herequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad trots op zijn.
Heb ik helaas geen last van. Was er maar een mooie meid die mijn file probeerde te includen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
En hoppa weer 9 pogingen tot een remote file inclusion.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Grrr. Denk ik dat mijn kopje leeg is. Graai ik hem nonchalant van mijn bureau af. Koffie over mijn hand.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
En hoppa weer 9 pogingen tot een remote file inclusion.
Maar 25 pogingen per dag dus het valt meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb ik helaas geen last van. Was er maar een mooie meid die mijn file probeerde te includen.
Op me sitequote:
Als een leuke meid 25 pogingen per dag doet om mij te includen, damn, dan ben ik bek af joh!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Maar 25 pogingen per dag dus het valt mee.
[..]
Valt wel mee wentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als een leuke meid 25 pogingen per dag doet om mij te includen, damn, dan ben ik bek af joh!
Watjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als een leuke meid 25 pogingen per dag doet om mij te includen, damn, dan ben ik bek af joh!
Werkt je reken CAPTCHA een beetje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Watje(Het zijn wel steeds gifjes die wie weet
.)
Ja die werkt primaquote:
quote:/en-forum/modules/PNphpBB2/includes/functions_admin.php?phpbb_root_path=http://www.jajedachttochnietdatikjeeendirectelinknaareenshellgagevenjekneus.ffs/safe.gif?
Jij logt ook echt alles hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja die werkt prima. Maar daar doelde ik niet op sec
.
Doelde er op dat de includes vaak gifjes zijn zoiets als die:
[..]
Heel erg, en goed voor je keysquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik chat slow. Hier dus. Jort. In het slowchat topic.
alles voor de keys hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Heel erg, en goed voor je keys
[..]
Goedzo
Zo heb ik nog 50 smilies hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alles voor de keys he![]()
leuke smilie trouwens xD!
Dunno, gebruik ik dat? Ben op dit moment weer terug bij flysprayquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:13 schreef JortK het volgende:
WyriHaximus werkt dat Mantis ook een beetje voor todo dingen enzo
Je mag ze wel ff postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Zo heb ik nog 50 smilies hoor [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dan ga ik wel zelf wat in elkaar flansen qua todoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dunno, gebruik ik dat? Ben op dit moment weer terug bij flyspray.
[..]
Je mag ze wel ff posten.
Ja kan ook zo bar uitgebreid hoeft een todo niet te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel zelf wat in elkaar flansen qua todo
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef vdvorst het volgende:
Lol, iedereen uit het whatpulse topic lijkt hier wel te liggen spammen
Ach, alles goed voor de keys...
maar damn, wat heb ik vandaag wéér weinig....
ohja, waarom zijn hdd recorders zo duur
(oke, bij kpn kun je er een kopen voor 100 euro icm digitenne, maar dat kunnen we hier niet ontvangen)
Daar is het ook voor bedoeld he vorst dit topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef vdvorst het volgende:
Lol, iedereen uit het whatpulse topic lijkt hier wel te liggen spammen
Ach, alles goed voor de keys...
maar damn, wat heb ik vandaag wéér weinig....
ohja, waarom zijn hdd recorders zo duur
(oke, bij kpn kun je er een kopen voor 100 euro icm digitenne, maar dat kunnen we hier niet ontvangen)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens net een nieuwe digicam gekocht
Ja maar mijn nieuwe telefoon heeft niet zon goede camera... en die ik nu heb gekocht is 7,1 megapizel en ik kan er filmpjes mee makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
coowl
ik gebruik er mijn gsm altijd voor
Hou op hou op hou op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:30 schreef phluphy het volgende:
Heb je je scherm nou al binnen, Bertje?
Oeps, dat had ik beter niet kunnen vragen dus. Zullen we er langs gaan met de knokploeg?quote:
Ik was toch aanvoerderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef phluphy het volgende:
Hey Sir Harry, ouwe knokploegaanvoerder!![]()
.
[..]
Oeps, dat had ik beter niet kunnen vragen dus. Zullen we er langs gaan met de knokploeg?![]()
niet met analoge tvquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een Windows MCE geknutseld, nog een stukje leuker dan een HDD-recorder.
Zo te horen ben je gedegradeerdquote:
* WyriHaximus pakt alvast de stokken houd, linnen doeken, spijkers en spiritusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef phluphy het volgende:
Hey Sir Harry, ouwe knokploegaanvoerder!![]()
.
[..]
Oeps, dat had ik beter niet kunnen vragen dus. Zullen we er langs gaan met de knokploeg?![]()
Ja ook zo leuk. Zit je op je anologe tv te kijken naar een reclame die het verschil laat zien tussen HD en anologe tvquote:
* Ou-Tannu kijkt Digitaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ook zo leuk. Zit je op je anologe tv te kijken naar een reclame die het verschil laat zien tussen HD en anologe tv.
* JortK kijkt geen tvquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu kijkt Digitaal![]()
analoog is oud XD
Of we doen een aanvoerder per projectquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:57 schreef phluphy het volgende:
Sorry JortK.Ik dacht gewoon, nou ja, Sir Harry is het grootst, en dan ben je vanzelf aanvoerder,
toch?![]()
Anders maak je er toch een deeltijdfunctie van? JortK door-de-weeks, en Sir Harry in het weekend?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |