Tsja misschien blijft ze liever bij jouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja misschien blijft ze liever bij jouw.
Misschien moet je eerst leren hoe je Whiskey schrijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is dit een nieuw soort kattenvoer wat je aan het eten bent?![]()
Een plaatje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jij bent stout!
Je straf:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja misschien blijft ze liever bij jouw.
Pizza klinkt goed, maar mag het ook apfelcorn zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij dan de spinnen voor me weghaalt (held!), ben ik van de partij!
Heb je al een wachtwoord verspreid onder diegene die wél welkom zijn, zodat we die blauwe buiten kunnen houden?... ♥ ik mis je ♥
Haha truequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst leren hoe je Whiskey schrijft.
Of is dit een nieuw soort kattenvoer wat je aan het eten bent?![]()
Word geregeld mijn jonkvrouwe, nu eerst ff mijn stalen ros halenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Pizza klinkt goed, maar mag het ook apfelcorn zijn?![]()
Als jij dan de spinnen voor me weghaalt (held!), ben ik van de partij!
Heb je al een wachtwoord verspreid onder diegene die wél welkom zijn, zodat we die blauwe buiten kunnen houden?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
Een plaatje?
Poeh ik ben onder de indruk.Wat een straf.
![]()
Van je fotoboek?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Geef maar toe, je bent geschrokken!![]()
En daar ging hij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Word geregeld mijn jonkvrouwe, nu eerst ff mijn stalen ros halen![]()
Wat ben jij kattig!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef phluphy het volgende:
volgens mij staat je antwoord op deze pagina, helemaal onderaan bij kabels-usb.
Hopelijk heb je er wat aan.![]()
En daar komt hij! Met een tas vol verassingenquote:
Een tas vol puppyplaatjes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:31 schreef WyriHaximus het volgende:
En daar komt hij! Met een tas vol verassingen! Rara wat zou daar nou inzitten, iig iets om de jonkvrouwen mee te verwennen
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef phluphy het volgende:
volgens mij staat je antwoord op deze pagina, helemaal onderaan bij kabels-usb.
Hopelijk heb je er wat aan.![]()
Gelukkig ben ik niet veeleisend, met een (gele) zak M&M's maak je me al heel gelukkig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:31 schreef WyriHaximus het volgende:
En daar komt hij! Met een tas vol verassingen! Rara wat zou daar nou inzitten, iig iets om de jonkvrouwen mee te verwennen
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Misschien wel een echte!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Een tas vol puppyplaatjes?
Nee dan nog altijd een echtequote:
Hmmm dan hoe je dus geen Belgische bonbons begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet veeleisend, met een (gele) zak M&M's maak je me al heel gelukkig!![]()
Deze dan http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7398&page=5&perpage=16quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Geqxon het volgende:
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HMT&pid=7089&page=7&perpage=16
quote:Hello! I am tired tonight. I am nice girl that would like to chat with you. Email me at pussy@slutsonline.whore only, because I am writing not from my personal email. You will see some of my private pics.
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7058&page=3&perpage=16quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deze dan http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7398&page=5&perpage=16![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm dan hoe je dus geen Belgische bonbons begrijp ik?![]()
Wat maf, dat ze beginnen met "I am tired tonight"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef WyriHaximus het volgende:
En ze blijfen het maar proberen he.
Haha die is nog best aardigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=7058&page=3&perpage=16
Kom maar halen dan kies ik wel welke doos ik lekker neem en welke doos jij lekker mag nemenquote:
Ja idd alsof iemand daar op in gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat maf, dat ze beginnen met "I am tired tonight"Wat heb je er dan aan?
![]()
quote:
Jij bent lekker zeg, hoezo mag jij eerst kiezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Kom maar halen dan kies ik wel welke doos ik lekker neem en welke doos jij lekker mag nemen.
Slaafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
phluphy. Mag ik ook straf?
Omdat ik ze gekocht hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
lekker gegeten?
[..]
Jij bent lekker zeg, hoezo mag jij eerst kiezen?![]()
Niks mis mequote:
=================quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
phluphy. Mag ik ook straf?
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef Geqxon het volgende:
Borsten! NSFW!
o.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben overigens dominant. Just so you know.
Niet zeef foor werk. Of: Not Safe For Work.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!
Not Suitable For Workquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou daar graag op reageren. Maar helaas weet ik niet wat NSFW is. Shoot me!
LOL gister wou ik ook naar het vuurwerk... rij ik bij de kazerne staat er zon lichbord... SCHEVENINGEN IS VOL!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
morghe
vanaaf misschien maar eens naar scheveningen voor et vuurwerk
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge allemaal, heb Goldelvaart 2007 ook weer overleeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |