We zijn er nog niet!@quote:
Kan beter eigenlijkquote:
ik had het niet beter gekund hoorquote:
Hammertime!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
mijn tante zag de lol niet in van dit plaatje
Mja... bejaarden zien wel van meer de lol niet in....quote:
quote:
truste COquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Ik ga slapen!! Ik ben morgen weer vroeg opvroege dienst
trustequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen!! Ik ben morgen weer vroeg opvroege dienst
quote:
Sjokiemelkquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga pitt'n! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
nu al...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga pitt'n! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
JJquote:
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
truste OA![]()
ik ben overigens ook een beetje misselijk JJ, maar ach...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker.......binenort dan toch maar naar een arts...
Zwanger?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker.......binenort dan toch maar naar een arts...
GMTAquote:
Eindelijk dan weer op de SC!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje..lieverd..schatje....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eindelijk dan weer op de SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mogge Frits!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eindelijk dan weer op de SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oww.... dat kan ook natuurlijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zwanger worden....![]()
Dan sluiten we dat uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zwanger worden....![]()
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is....quote:
JJquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is......en zowieso erg moelijk zal zijn...
![]()
maak je niet druk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ
dat wist ik niet!
sorry voor de flauwe grapjes
Hoe is het nou dan? Lekkere vakantie gehad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje..lieverd..schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is......en zowieso erg moelijk zal zijn...
![]()
Echt waar!!?!?!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
dan ist goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maak je niet druk...![]()
![]()
...kan wel tegen een stootje...
OAaatjekameraatje wij gaan rond 1600 vliegen donderdagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef OA het volgende:
Hoenjee, wanneer vertrek je precies eigenlijk?![]()
ja gaatwel goed (op mijn msselijkheid na dan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het nou dan? Lekkere vakantie gehad?
Ik had al een en ander van Fruts gehoord![]()
Oké, dan ben je dus nog wel even hier!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
OAaatjekameraatje wij gaan rond 1600 vliegen donderdag
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Echt waar!!?!?!?![]()
Gelukkig ben je er overheen gekomen!![]()
En gelukkig heb je al kinderen!![]()
is al een aantal jaren terug...nadat ik kinderen had gekregen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Echt waar!!?!?!?![]()
Gelukkig ben je er overheen gekomen!![]()
En gelukkig heb je al kinderen!![]()
Het is inderdaad lang geleden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja gaatwel goed (op mijn msselijkheid na dan...), vakantie was echt super mega gweldig...
..hoesie met jou dan..tis wel erg lang geleden zeg...
![]()
![]()
wees gerust...al zou het kunnen zou ik het niet willen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....
misschien had ze er nog wel meer willen hebben man!
jazeker! naja, woensdagnacht zal mijn laatste nacht hier zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Oké, dan ben je dus nog wel even hier!![]()
cool....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is inderdaad lang geleden!
Met mij alles prima, ik ga vrijdag naar Kreta![]()
Hé, dat valt reuze mee hoor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....
misschien had ze er nog wel meer willen hebben man!
WTF IK DONDERDAGquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja helaas weer even missen ja, ik ga 2 weken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool......voor hoelang...??? dus ik moet je weer gaan missen...?????
![]()
![]()
![]()
ja jijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar Chersonissos?
WTF!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
lars gaat met mij meequote:
doe je een beetje lief tegen hem?quote:
woesah elke dag stappen en brak wezen op het strand. bruin worden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Rhetymnon!Lekker niet bij al die graftjeugd
![]()
jazekerquote:
Ik zat ooit in Koutouloufari, letterlijk boven Chersonissos. Op de berg. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga naar Rhetymnon!Lekker niet bij al die graftjeugd
![]()
roep maar heel hard door het vliegtuig dat ie de groeten aan muck moet doenquote:
hehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
roep maar heel hard door het vliegtuig dat ie de groeten aan muck moet doen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
roep maar heel hard door het vliegtuig dat ie de groeten aan muck moet doen
ach ja...beetje te enthousiast Muck....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
ehm, bij nader inzien.... roep maar niet Houniet....
Hij gaat volgende week vrijdag pas
ik ben een beetje in de war met de dagen
neh, ik ben juist blij dat ie er nog een weekje isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...beetje te enthousiast Muck....![]()
????
goed dat je het zegt, anders trappen ze me het vliegtuig uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
ehm, bij nader inzien.... roep maar niet Houniet....
Hij gaat volgende week vrijdag pas
ik ben een beetje in de war met de dagen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, anders trappen ze me het vliegtuig uit![]()
HE LARS!!!!!!!!!
LARS???!!!!!!!111
LARS GROETEN AAN MUCK
LARS?
WTF![]()
wie....???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Houniet het volgende:
waarom is ze nou zo mooi
vertel dan.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
ik moet niet te lang naar haar kijken![]()
is idd niet verkeerd...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Megan Denise Fox
ze staat ook in me fotoboek
dus toch wel een beetje Muck....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Muck het volgende:
het is dat ik niet zo op vrouwen val....
nee, sorry schatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus toch wel een beetje Muck....![]()
![]()
ik zit met mijn ouders de vakantiefoto's te bekijken op tvquote:
zou je me dan een serenade brengen?quote:
en toch kun je niet met of zonder ze..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit met mijn ouders de vakantiefoto's te bekijken op tv
ik zo bij een doedelzakker: hahaha, het is net pa!
mijn moeder:![]()
mijn vader:![]()
mijn broer:
ik: hahahaha, of ome leo! (das de broer van mijn vader) want hij heeft wat meer haar!
mijn moeder:
mijn vader:ja he?
mijn broer:
zucht, wat een familie....
grapjes over mijn vaders (gebrek aan) haar makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch kun je niet met of zonder ze..![]()
eeeuuuhhhh...jij begint....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef Houniet het volgende:
het is hier saai vanavond
waar gaan we het eens over hebben
mij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
dan ga ik eerst eens lekker douchen en daarna insmeren![]()
als je het lief vraagtquote:
ahhhhhh?quote:
ik zal de fles aan lars gevenquote:
met mijn muis erin?quote:
de fles met insmeerspulquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
met mijn muis erin?
die zit niet in een fles
hij zit in de fairy geln
maar moet in mijn sigarenkistje
oooooohquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
de fles met insmeerspul
kan lars je insmeren, hoe je muis toekijkt vanuit zijn fairy gelnpiep
Slaap lekker JJquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
oww.....ik ga zo toch naar bed us aan mij heb je weinig...
![]()
![]()
he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef Houniet het volgende:
haha ja
[[url=oO<]afbeelding[/url]]
issniegoetquote:
iznogoetquote:
Muck, wat doe je? Je leven!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 14 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 233 Muck
002. 226 Houniet
006. 159 eer-ik
007. 135 Papierversnipperaar
025. 088 Kuukske
033. 075 Pheno
041. 070 OA
053. 063 juon_jacket1
053. 063 Dr_Flash
091. 050 Lenny_Leonard
101. 047 Frutsel
121. 043 JortK
174. 032 BrandX
174. 032 crossover
201. 029 Memento-Mori
211. 028 Aarti
HFquote:
Nee die zijn allemaal weggewaaidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Iemand bekenden in de Dominicaanse Republiek / Antillen op vakantie?
Ah, een normale werkdag, gisterenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zwaaien was voor iedereen hoor jort
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:57 schreef Memento-Mori het volgende:
werkendaarna eens 5 dagen niet ivm lowlands
Je mag van mij op mijn voormalig kamer in curaçao als je plek nodig hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Iemand bekenden in de Dominicaanse Republiek / Antillen op vakantie?
Morgenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:06 schreef covie het volgende:
Goeoeoede morgen1!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik vandaag weer wat meer tijd heb gelukkig![]()
Mogguhh Coviequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:06 schreef covie het volgende:
Goeoeoede morgen1!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik vandaag weer wat meer tijd heb gelukkig![]()
JJquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
goeoeoeoeeodemorgen lieverdjes....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk niet zoveel te doen..quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
.
Nog 49 minuten en dan ga ik het horen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Oh jee heb je een besluit kunnen nemen?
Vandaag is de grote dag!
Hij moet toch eerst wat te horen krijgen, alvorens tot een besluit te komen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Oh jee heb je een besluit kunnen nemen?
Vandaag is de grote dag!
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
En ik ben al zo nieuwsgierig, moet ik nog een eeuwigheid wachten (daar lijkt het teminste op)
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog 49 minuten en dan ga ik het horen.
We houden je hier ondertussen wel aan de klets en dan is de tijd zo voorbij!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
En ik ben al zo nieuwsgierig, moet ik nog een eeuwigheid wachten (daar lijkt het teminste op)
Nog 38 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog 49 minuten en dan ga ik het horen.
Nee. Ze gaan me vandaag zeggen wat ze voor me over hebben. Een leaseauto heb ik altijd al gehad. Dat zou niet echt opschieten, plus dat ik (als het een duurdere zou zijn) dan meer aan de belasting mag gaan betalen, dus of dat een pre zou zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik een stukje gemist...
Ze hadden je toch een hoger salaris en een leaseauto geboden?
OH NOES. Ik ga nu gillend naar beneden om het resultaat nu te vragen!quote:
En ga je dan na het gesprek dat nu al over 38 minuten is, ons vertellen wat die briljante ingeving is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan me vandaag zeggen wat ze voor me over hebben. Een leaseauto heb ik altijd al gehad. Dat zou niet echt opschieten, plus dat ik (als het een duurdere zou zijn) dan meer aan de belasting mag gaan betalen, dus of dat een pre zou zijn
Ik heb zelf wat gestuurd naar een oplossing die ik meer zie zitten, maar ik schat mijn kansen erg slecht in. Maar het is een briljante ingeving geweest, ik moet vaker vroeg naar bed met hoofdpijn
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef covie het volgende:
[..]
En ga je dan na het gesprek dat nu al over 37 minuten is, ons vertellen wat die briljante ingeving is?![]()
hmm je maakt me nieuwsgierig...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.
Om 11 uur des ochtends...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends, als ze ja hebben gezegd misschien wel. Of ik ga aan het bier.
Ik ook, maar helaas was het spaans pisbier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:27 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ben wel eens vroeger begonnen![]()
sowiesoquote:
Ach, de meesten spellen dat woord niet goed. Ik woon aan de duitse grens, dat scheeltquote:
quote:
Hier nietquote:
Oostenrijk, België, Duitsland, Zwitserland, etc, etc.... vieren Maria Hemelvaart vandaag.quote:
quote:
Weet ik niet... werk je in Den Haagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe, zit je in hetzelfde bedrijf als ik ?
Succes Pheno!![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Naar koudere gebiedenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doei.
Waar gaat pinguin heen?
Werk je bij hetzelfde bedrijf als ik?quote:
wooow..geen kater....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geen kater!![]()
wel brak
met jou?
Goh, ik heb echt zin om op een terrasje te gaan zitten opeens!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geen kater!![]()
wel brak
met jou?
brak van het stappen, gewoon dat gare gevoel in je benen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wooow..geen kater.......brak waarvan...???...met mij redelijk...
![]()
is mijn post nog ergens goed voorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef covie het volgende:
[..]
Goh, ik heb echt zin om op een terrasje te gaan zitten opeens!!
[afbeelding]
Je hebt de film madagascar gezienquote:
kutfilmquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de film madagascar gezien
Ja en nee....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
is mijn post nog ergens goed voor
Echt nietquote:
En en en????quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de film madagascar gezien
Nou ja dat is eigenlijk een vraag aan pheno hoor, maar ik denk dat ie aan het bier is inderdaad want hij reageert nog niet...quote:
OF hij heeft zichzelf uit het raam gegooidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef covie het volgende:
[..]
Nou ja dat is eigenlijk een vraag aan pheno hoor, maar ik denk dat ie aan het bier is inderdaad want hij reageert nog niet... [afbeelding]
Ja of echt naar koudere oorden omdat daar misschien meer kansen zijn voor een pinguinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef JortK het volgende:
[..]
OF hij heeft zichzelf uit het raam gegooid
okequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vind je helemaal niet erg.....![]()
Lijkt mij een niet geheel ongewone gang van zaken!quote:
Heb je nou al eens mijn pics geshopt?quote:
ben er nu mee bezig..CV weer aanpassen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je nou eigenlijk al werk?
[..]
OA![]()
Nou ja zeg!quote:
nee, ik heb gister gezopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je nou al eens mijn pics geshopt?![]()
keurigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben er nu mee bezig..CV weer aanpassen....ik moet nu echt werk gaan vinden....
Toch geloof ik dat er mensen zijn die al hun nieuws eerst op fok! zetten en daarna opeens denken... o ja ik zal mensen thuis ook eens inlichten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt mij een niet geheel ongewone gang van zaken!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef covie het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat er mensen zijn die al hun nieuws eerst op fok! zetten en daarna opeens denken... o ja ik zal mensen thuis ook eens inlichten.
Ik hoop in ieder geval dat geen bericht, goed bericht betekend!!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef covie het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat er mensen zijn die al hun nieuws eerst op fok! zetten en daarna opeens denken... o ja ik zal mensen thuis ook eens inlichten.
Gothicsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef covie het volgende:
[..]
Kerrie smaak... een bewuste keuze staat erop dus dat moet wel goed zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zou je weleens vaker moeten doen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |