We zijn er nog niet!@quote:
Kan beter eigenlijkquote:
ik had het niet beter gekund hoorquote:
Hammertime!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
mijn tante zag de lol niet in van dit plaatje
Mja... bejaarden zien wel van meer de lol niet in....quote:
quote:
truste COquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Ik ga slapen!! Ik ben morgen weer vroeg opvroege dienst
trustequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen!! Ik ben morgen weer vroeg opvroege dienst
quote:
Sjokiemelkquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga pitt'n! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
nu al...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga pitt'n! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
JJquote:
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
truste OA![]()
ik ben overigens ook een beetje misselijk JJ, maar ach...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker.......binenort dan toch maar naar een arts...
Zwanger?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker.......binenort dan toch maar naar een arts...
GMTAquote:
Eindelijk dan weer op de SC!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje..lieverd..schatje....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eindelijk dan weer op de SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mogge Frits!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eindelijk dan weer op de SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oww.... dat kan ook natuurlijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zwanger worden....![]()
Dan sluiten we dat uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zwanger worden....![]()
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is....quote:
JJquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is......en zowieso erg moelijk zal zijn...
![]()
maak je niet druk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ
dat wist ik niet!
sorry voor de flauwe grapjes
Hoe is het nou dan? Lekkere vakantie gehad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje..lieverd..schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is......en zowieso erg moelijk zal zijn...
![]()
Echt waar!!?!?!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
dan ist goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maak je niet druk...![]()
![]()
...kan wel tegen een stootje...
OAaatjekameraatje wij gaan rond 1600 vliegen donderdagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef OA het volgende:
Hoenjee, wanneer vertrek je precies eigenlijk?![]()
ja gaatwel goed (op mijn msselijkheid na dan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het nou dan? Lekkere vakantie gehad?
Ik had al een en ander van Fruts gehoord![]()
Oké, dan ben je dus nog wel even hier!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
OAaatjekameraatje wij gaan rond 1600 vliegen donderdag
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Echt waar!!?!?!?![]()
Gelukkig ben je er overheen gekomen!![]()
En gelukkig heb je al kinderen!![]()
is al een aantal jaren terug...nadat ik kinderen had gekregen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Echt waar!!?!?!?![]()
Gelukkig ben je er overheen gekomen!![]()
En gelukkig heb je al kinderen!![]()
Het is inderdaad lang geleden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja gaatwel goed (op mijn msselijkheid na dan...), vakantie was echt super mega gweldig...
..hoesie met jou dan..tis wel erg lang geleden zeg...
![]()
![]()
wees gerust...al zou het kunnen zou ik het niet willen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....
misschien had ze er nog wel meer willen hebben man!
jazeker! naja, woensdagnacht zal mijn laatste nacht hier zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Oké, dan ben je dus nog wel even hier!![]()
cool....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is inderdaad lang geleden!
Met mij alles prima, ik ga vrijdag naar Kreta![]()
Hé, dat valt reuze mee hoor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....
misschien had ze er nog wel meer willen hebben man!
WTF IK DONDERDAGquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja helaas weer even missen ja, ik ga 2 weken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool......voor hoelang...??? dus ik moet je weer gaan missen...?????
![]()
![]()
![]()
ja jijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar Chersonissos?
WTF!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
lars gaat met mij meequote:
doe je een beetje lief tegen hem?quote:
woesah elke dag stappen en brak wezen op het strand. bruin worden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Rhetymnon!Lekker niet bij al die graftjeugd
![]()
jazekerquote:
Ik zat ooit in Koutouloufari, letterlijk boven Chersonissos. Op de berg. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga naar Rhetymnon!Lekker niet bij al die graftjeugd
![]()
roep maar heel hard door het vliegtuig dat ie de groeten aan muck moet doenquote:
hehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
roep maar heel hard door het vliegtuig dat ie de groeten aan muck moet doen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
roep maar heel hard door het vliegtuig dat ie de groeten aan muck moet doen
ach ja...beetje te enthousiast Muck....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
ehm, bij nader inzien.... roep maar niet Houniet....
Hij gaat volgende week vrijdag pas
ik ben een beetje in de war met de dagen
neh, ik ben juist blij dat ie er nog een weekje isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...beetje te enthousiast Muck....![]()
????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |