We zijn er nog niet!@quote:
Kan beter eigenlijkquote:
ik had het niet beter gekund hoorquote:
Hammertime!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
mijn tante zag de lol niet in van dit plaatje
Mja... bejaarden zien wel van meer de lol niet in....quote:
quote:
truste COquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Ik ga slapen!! Ik ben morgen weer vroeg opvroege dienst
trustequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen!! Ik ben morgen weer vroeg opvroege dienst
quote:
Sjokiemelkquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga pitt'n! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
nu al...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga pitt'n! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
JJquote:
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
truste OA![]()
ik ben overigens ook een beetje misselijk JJ, maar ach...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker.......binenort dan toch maar naar een arts...
Zwanger?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ik ben al ruim een maand niet lekker.......binenort dan toch maar naar een arts...
GMTAquote:
Eindelijk dan weer op de SC!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje..lieverd..schatje....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eindelijk dan weer op de SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mogge Frits!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eindelijk dan weer op de SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oww.... dat kan ook natuurlijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zwanger worden....![]()
Dan sluiten we dat uit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan niet meer zwanger worden....![]()
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is....quote:
JJquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is......en zowieso erg moelijk zal zijn...
![]()
maak je niet druk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ
dat wist ik niet!
sorry voor de flauwe grapjes
Hoe is het nou dan? Lekkere vakantie gehad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje..lieverd..schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...heb kanker gehad waardoor zwanger raken niet echt aan te bevelen is......en zowieso erg moelijk zal zijn...
![]()
Echt waar!!?!?!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
dan ist goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maak je niet druk...![]()
![]()
...kan wel tegen een stootje...
OAaatjekameraatje wij gaan rond 1600 vliegen donderdagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef OA het volgende:
Hoenjee, wanneer vertrek je precies eigenlijk?![]()
ja gaatwel goed (op mijn msselijkheid na dan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het nou dan? Lekkere vakantie gehad?
Ik had al een en ander van Fruts gehoord![]()
Oké, dan ben je dus nog wel even hier!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
OAaatjekameraatje wij gaan rond 1600 vliegen donderdag
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Echt waar!!?!?!?![]()
Gelukkig ben je er overheen gekomen!![]()
En gelukkig heb je al kinderen!![]()
is al een aantal jaren terug...nadat ik kinderen had gekregen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Echt waar!!?!?!?![]()
Gelukkig ben je er overheen gekomen!![]()
En gelukkig heb je al kinderen!![]()
Het is inderdaad lang geleden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja gaatwel goed (op mijn msselijkheid na dan...), vakantie was echt super mega gweldig...
..hoesie met jou dan..tis wel erg lang geleden zeg...
![]()
![]()
wees gerust...al zou het kunnen zou ik het niet willen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
my god, jij hebt ook de tact van een bladgroente....
misschien had ze er nog wel meer willen hebben man!
jazeker! naja, woensdagnacht zal mijn laatste nacht hier zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Oké, dan ben je dus nog wel even hier!![]()
cool....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is inderdaad lang geleden!
Met mij alles prima, ik ga vrijdag naar Kreta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |