Niet zo heel vaak denk ik. Amper zelfs.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De fan zit aan de onderkant, en het scherm kan enkel kantelen. Hoe vaak ga je de discdrive gebruiken?
Hij kan niet naar links / rechts of draaien. Dus dat is geen enkel probleem dat je maar 1.5 cm links en rechts hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef Jarno het volgende:
Wat bedoel je trouwens met 'het scherm kan enkel kantelen'? In de hoogte en qua diepte heb ik ruimte genoeg.
Ohja, zo. Maar ik vroeg het me idd af ivm warmte enzo. Maar dat zal dus ook geen problemen opleveren. Nouja, dilemma's dilemma's hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij kan niet naar links / rechts of draaien. Dus dat is geen enkel probleem dat je maar 1.5 cm links en rechts hebt.
Toch kan het best lastig zijn als je iedere keer dat je dat probeert je halve bureau moet verschuiven, of wat dan ook de situatie wordt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak denk ik. Amper zelfs.
Och. Hij gaat vanzelf uit als hij te warm word. En afaik zit er enkel een fan in de onderkant en achterkant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, zo. Maar ik vroeg het me idd af ivm warmte enzo. Maar dat zal dus ook geen problemen opleveren. Nouja, dilemma's dilemma's hoor..
Da's waar. Aan de andere kant zou ik 'm maar een paar cm naar voren hoeven te halen. Of even schuin zetten ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch kan het best lastig zijn als je iedere keer dat je dat probeert je halve bureau moet verschuiven, of wat dan ook de situatie wordt.
Mja, dat gaat nog wel denk ik. Mijn huidige monitor is maar een fractie kleiner dan een 20 inch iMac en dat vind ik niet echt lelijk staan ofzo.quote:Of het echt mooi is als je een iMac hebt die vrijwel je hele werkplek vult is ook iets om rekening mee te houden trouwens
quote:
Was dat niet onder: specialdealsquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef StrayDog het volgende:
Mailamac biedt geen pixelgarantie he?
Want op zich zou ik daar wel een "oude" imac willen bestellen maar ik wil absoluut zeker zijn dat ik geen genoegen moet nemen met 1 of meer dode pixels.
Jammer dat Apple hier geen refurbished apparaten verkoopt.
Nee in de Nederlandse store staat er nooit iets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Was dat niet onder: specialdeals
Weet alleen niet of hier vaak iets staat.
It's not easy being blue...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Jarno het volgende:
Sjoe, hij was al dicht heur.
Werkt hier niet, zelfde probleem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef broer het volgende:
Had ik ook. Toen heb ik versie 1.1 gedownload en die doet het goed.
quote:Monday, August 13, 2007
I have good news
First, I just saved a bunch of money on my car insurance by switching to GEICO.
Second, I believe I've found the problem that makes the updater crash. If I'm right, it was a pretty simple should've-retained-that bug in Sparkle. If the fix works, we'll have a 1.1.1 out sometime soon—if all goes well, within the hour.
Beetje weinig capaciteit als hij er maar 25 uur op gewerkt heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:18 schreef Pie.cr het volgende:
jep, kerel was wel te vertrouwen en zei dat hij er maar net 25 uur op gewerkt had. Batterij heeft volgens coconut 94,5% van de originele capaciteit.
Ik heb alles nog. Hij heeft trouwens 12 loadcycles gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje weinig capaciteit als hij er maar 25 uur op gewerkt heeft.
Mijn Macbook met 68 cycli en ik gok een paar honderd werkuren heeft een capaciteit van meer dan 5400maH wat meer is dan de opgegeven 5200.
Heb je de originele aankoopbon enzo? Wellicht kan je een vervangende batterij krijgen.
ooh, bij mij staat het ook!!! zou t echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:22 schreef Xilantof het volgende:
Wellicht dat m'n iMac eerder wordt verzonden!
Bestel status zegt nu "klaargemaakt voor verzenden".
Ik zou voor 2048 MB gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef Pie.cr het volgende:
Trouwens, is 1 mb ram genoeg voor parallels, of moet ik upgraden naar 1.5 of 2 mb?
Jup, mijn PowerBook heeft het ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:05 schreef donald_dick het volgende:
wordt de MBP boven het toetsenbord en de scharnieren van het scherm altijd zo warm?
SallingClicker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet dat programma waar mee je met je telefoon je Mac kan bedienen, en bedoel ik niet Romeo, maar die ander.
Geen probleem. Ik heb meteen maar even mijn versie vernieuwd. Toch geweldig, ik heb ergens een keer bij versie 1.5 of zo het programma gekocht en heb nu nog steeds recht op gratis updates.quote:
Zeer indrukwekkend , deed het gisteren ook. Ik schrok wel een beetjequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/28553317#28553317
Self-cleaning Mac Pro!
Ik wou het net postenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Mobile-Review slachtoffer van ddos namens iPhone-fans
Wat nou triest?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou het net posten.
Echt, hoever kan je je fanboi-gedrag doorvoeren tov een bedrijf zeg... in- en in triest..
Ik zou het wel weer tof vinden als hij de DDOS attack met een iPhone uitgevoerd had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou het net posten.
Echt, hoever kan je je fanboi-gedrag doorvoeren tov een bedrijf zeg... in- en in triest..
Niets geen Jihad, post dit vanaf een Mac-Miniquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat nou triest?!
Mad respect voor je Apple-jihad![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Al zijn wij Apple gebruikers natuurlijk wel meer gelijk dan andere computer gebruikersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets geen Jihad, post dit vanaf een Mac-Mini.
Vind het alleen echt eng dat Apple fans dit soort Moslim fanatisme laten zien. Als een moslim boos is om een cartoon is het belachelijk maar een Apple fan mag wel boos zijn om kritiek op een Apple product? net zo debiel als je het mij vraagt.
Mooi spul dat Apple, maar komop het is consumenten electronica....
Ik weet niet of dit wel zo 'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Mobile-Review slachtoffer van ddos namens iPhone-fans
Ik vind het lachwekkend hoe triest iemand hier op kan reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel zo '' is. Zoals die vent al zegt, respect is soms ver te zoeken. En het klinkt alsof dat ook nog niet eens zo'n negatief artikel is, dus het waarom van die aanval ontgaat me. Sowieso krijgt het artikel zo alleen maar meer aandacht. Het is eerder '
'.
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkend hoe triest iemand hier op kan reageren.
Ik zit bij een vriendin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ben je uithuizig dan? Of is 'ie kaputt?
Op ebay kan je speciale tassen bestellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zit bij een vriendin..
Volgende keer gaat 'ie mee. Als m'n PB meekan kan zij ook wel mee..
Zo'n normaal Windows toetsenbord voelt toch vies aan he?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zit bij een vriendin..
Volgende keer gaat 'ie mee. Als m'n PB meekan kan zij ook wel mee..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wie had het over Fanboyisme?
[afbeelding]
Pheauteaushopquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wie had het over Fanboyisme?
[afbeelding]
Hij terroriseert alleen zijn eigen buurt ermee, met dat lelijk aangezicht van z'n huis..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Das ook triest, maar hij is niet boos, legt geen websites plat etc.
Ik heb m'n PB mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n normaal Windows toetsenbord voelt toch vies aan he?
Je moet dat ding ook niet laten slingeren bij een onbekende neger, daar worden ze onzeker vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb m'n PB mee.. Die voelde zich al een beetje genegeerd de laatste paar dagen.
Waarde van?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:33 schreef JoMo0 het volgende:
De waarde is gestegen van 1 $ naar 1 miljoen $![]()
Dat vervloekte huis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
dat huis
Wat is nou slim om te doen? Iemand anders raadde me een tweedehands Powermac of Mac Pro aan, maar die zijn helaas dun gezaaid.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zit dus te overwegen een nieuwe muziekmaak-desktop aan te schaffen, maar ik ben er nog niet uit of het een mac wordt of een zelfbouw-pc. Ik vind sinds ik mijn MB heb Apple heel fijn en stabiel werken, maar voor zo'n muziekpc is het wel handig als je af en toe eraan kan sleutelen (lees: geheugen, HD en geluidskaart upgraden).
Plus dat ik best een goeie PCI geluidskaart heb (Audiophile 2496), waarvan ik het zonde vind om hem zomaar weg te doen. Idem voor een redelijk nieuwe 19" TFT (en een oudere 15' tft voor dualscreen werk).
Aan de andere kant is een (tweedehands) C2D iMac wel heel erg fijn werken, en weet ik zeker dat ik er veel minder gezeik mee zal hebben.
Maar ik vraag me wel weer af of zo'n iMac qua snelheid en geheugen op kan tegen een nieuwe (goedkopere) C2D pc met 2 GB ram (die op XP draait, uiteraard). Sommige vst's vragen nogal wat qua rekenkracht en geheugen..
Nouja, choices, choices...
quote:De Zune is de nieuwe iPod-Killer
Ik heb een tijdje geleden hier ook mee gezeten. Ik ben toen voor een PC gegaan omdat ik Nuendo wil gebruiken en dat niet gekraakt te vinden is voor OS X. Misschien schaf ik het ooit nog aan, maar momenteel heb ik daar geen geld voor, dus Windows was de enige optie. Zo erg vind ik het ook niet, want ik doe er behalve muziek maken toch niets anders mee. Al m'n verdere computerwerk doe ik op m'n MacBook Pro.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:55 schreef Svyatagor het volgende:
Ik had dus nog een verkapte geef-mij-advies-post in het vorige topic gedaan, maar die werd een beetje ondergesneeuwd door techie-talk over processors enzo..
[..]
Wat is nou slim om te doen? Iemand anders raadde me een tweedehands Powermac of Mac Pro aan, maar die zijn helaas dun gezaaid.
Ik twijfel ook nog. Ik ga morgen bestellen, en wilde eerst gewoon het snelste model met alles er op en er aan, omdat het dan snel binnen zou zijn, maar als je nu bij het standaard 24" model alles upgrade is het ook gewoon 7 dagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef JoMo0 het volgende:
Het kost bij de store 140 euro . In de iMac zit 1 reepje van 1 GB . Bij verschillende zaken zoals mailamac.nl heb je een reepje van 1 GB voor 40. Steek je toch mooi de 100 euro in je zak en heb je je HD upgrade voor niets.![]()
Aha. Ik ben nu op mijn MacBook een beetje aan het rommelen met een gekraakte Logic, maar gebruik op de pc altijd CuBase (en soms Ableton Live). Die laatste is natuurlijk ook wel voor Mac te krijgen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden hier ook mee gezeten. Ik ben toen voor een PC gegaan omdat ik Nuendo wil gebruiken en dat niet gekraakt te vinden is voor OS X. Misschien schaf ik het ooit nog aan, maar momenteel heb ik daar geen geld voor, dus Windows was de enige optie. Zo erg vind ik het ook niet, want ik doe er behalve muziek maken toch niets anders mee. Al m'n verdere computerwerk doe ik op m'n MacBook Pro.
Ex BTW.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Aha. Ik ben nu op mijn MacBook een beetje aan het rommelen met een gekraakte Logic, maar gebruik op de pc altijd CuBase (en soms Ableton Live). Die laatste is natuurlijk ook wel voor Mac te krijgen..
Die prijzen op Mailamac zijn wel scherp trouwens; zo'n vorige generatie iMac is dan wel heel interessant.
Ja daar zat ik ook aan te denken . Ik heb het liefst de 2,8 Extreme met de 500 GB dan kost de Mac 2079 euro.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog. Ik ga morgen bestellen, en wilde eerst gewoon het snelste model met alles er op en er aan, omdat het dan snel binnen zou zijn, maar als je nu bij het standaard 24" model alles upgrade is het ook gewoon 7 dagen.
Daar was ik al bang voor.quote:
Groene optimize button? Al moet je vaak wel eerst je venster even verkleinen, en dan pas de knop indrukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom wordt de finder eigenlijk niet geresized naar het formaat waarop alle mapjes worden weergegeven ipv maar een deel van die mapjes. Als ik hem resize dan wordt 'ie langwerpig en moet ik nog steeds scrollen om sommige mappen te zien.
Ik denk dat ik dan voor de 750 GB zou gaan misschien zelfs, als het toch allemaal niet uitmaakt qua bezorgtijd. Ik moet toch online bestellen. En dat geheugen vul ik zelf wel aan, vooral omdat het maar 1x 1 gb is. Kan ik er ook meteen 2 GB bij stoppen eventueel. Maar ik zie morgen wel hoe het zit met levertijd enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken . Ik heb het liefst de 2,8 Extreme met de 500 GB dan kost de Mac 2079 euro.
Dan scheelt het 140 euro , daar kan je dan weer een 2 GB reepje van kopen.
Keuzes , keuzes . Of gewoon het snelste model meenemen vanuit de Winkel.
Vreemd. Als ik vanuit de dock finder opent dan resized hij niet goed, maar wanneer ik vanaf het bureaublad de opstartschijf open, dan resized hij wel goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Groene optimize button? Al moet je vaak wel eerst je venster even verkleinen, en dan pas de knop indrukken.
Ik moet zeggen dat ik het persoonlijk niet alles vind, Finder. Maar gelukkig hebben we SpotLight.
Klopt voor 2219 heb je hem met 750 GB , dus dan heb je eigenlijk van het geld van het geheugen de HD geupgrade van 320 naar 750quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan voor de 750 GB zou gaan misschien zelfs, als het toch allemaal niet uitmaakt qua bezorgtijd. Ik moet toch online bestellen. En dat geheugen vul ik zelf wel aan, vooral omdat het maar 1x 1 gb is. Kan ik er ook meteen 2 GB bij stoppen eventueel. Maar ik zie morgen wel hoe het zit met levertijd enzo.
Gebruik anders eens de column-view.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Finder weet het zelfs te presteren om het venster tot buiten m'n scherm naar beneden te resizen. Zo kan ik dus helemaal niet meer bij sommige mappen.
Nee. Vind ik niet zo fijn werken. Ik wil gewoon dat wanneer ik finder vanuit het dock start, hij normaal resized. Dat wil echter niet echt lukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gebruik anders eens de column-view.
Eerlijk waar? Ik vind column-mode juist het enige dat fatsoenlijk werkt. Als ik een niveau of 5 diep zit weet ik vaak niet meer waar ik ook alweer was. Al gaat dat in Leopard met de breadcrumb wel wat beterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet zo fijn werken. Ik wil gewoon dat wanneer ik finder vanuit het dock start, hij normaal resized. Dat wil echter niet echt lukken.
Call me crazy, maar ik ben een enorme Total Commander liefhebber.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben daarom ook erg benieuwd naar Leopard. Vooral de Finder vind ik iets dat flink verbeterd mag worden.
Ook maar eens installeren. Wat file-manage-tools betreft ben ik heel erg picky.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Jarno het volgende:
Path Finder is ook aardig: http://www.cocoatech.com/pf4/ .
Ziet er goed uit. Er er ook een manier om dit als het ware te 'vervangen' voor Finder?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Jarno het volgende:
Path Finder is ook aardig: http://www.cocoatech.com/pf4/ .
Er zitten wel wat intergratie dingetjes in. Probeer het eens uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Er er ook een manier om dit als het ware te 'vervangen' voor Finder?
Heeft iemand enig idee wat dit is? Ohja, ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt geen kut. Weet iemand waar die echte systeem files staan van dit programmatje?quote:Microsoft Error Reporting log version: 2.0
Error Signature:
Exception: EXC_BAD_ACCESS
Date/Time: 2007-08-14 19:40:16 +0200
Application Name: Microsoft Messenger
Application Bundle ID: Microsoft/com.microsoft.Messenger
Application Version: 6.0.2.070116
Crashed Module Name: libobjc.A.dylib
Crashed Module Version: unknown
Crashed Module Offset: 0x000024d8
Blame Module Name: libobjc.A.dylib
Blame Module Version: unknown
Blame Module Offset: 0x000024d8
Application LCID: 1043
Extra app info: Reg=English Loc=0x0413
ik vind aMsn een kut programma om te gebruikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen idee, gebruik geen MSN Messenger voor de Mac...
Screenshot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Roosje11 het volgende:
welke toetsencombinatie moet je ook weer gebruiken als je een 'foto' wilt maken van je beeldscherm? dat je een foto maakt van het scherm zoals het er op dat moment uitziet en dat het dan wordt opgeslagen als afbeelding? klinkt een beetje vaag maar weet iemand wat ik bedoel? Ik ben het vergeten...![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
<appeltje> <shift> <3> of <4>
Adium!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vind aMsn een kut programma om te gebruiken
Adium.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vind aMsn een kut programma om te gebruiken
zou je er een foto van kunne maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo ook even m'n nieuwe apple toetsenbord getest onder Windows XP, werkt prima. Zonder extra drivers te installeren oid, enige wat niet wil werken is Exposé en die Mediaknopjes en even wennen aan de omgekeerde L-vormige <Enter> toets, maar verder sweetness
De foto's van het toetsenbord of de combinatie Windows XP met toetsenbord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zou je er een foto van kunne maken?
alleen van het toetsenbord, want ik ben aan het twijfelen tussen een nederland en internationaal engels toetsenbordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De foto's van het toetsenbord of de combinatie Windows XP met toetsenbord?
Heeft te maken met Safari 3, klinkt gek maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef Daklem het volgende:
Heeft iemand dit ooit wel eens meegemaakt?
Mijn Msn Messenger crasht steeds zodra ik een scherm sluit van een gesprek.
Echt heel raar.
[..]
Heeft iemand enig idee wat dit is? Ohja, ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt geen kut. Weet iemand waar die echte systeem files staan van dit programmatje?
Geweldig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Hxx2KcPWWZg
Kansloos, de hele tijd die Macs op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen van het toetsenbord, want ik ben aan het twijfelen tussen een nederland en internationaal engels toetsenbord
Ik heb eigenlijk al m'n zinnen gezet op een nieuwe, 20 inch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Koop dat ding nou maar, want voor die tijd heb je toch geen rust.
er staat nog een 17" CD 1,83 te koop in V&A
Of de serie Weeds. Daar hebben ze werkelijk elk model staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een film vol macs wilt zien moet je Fracture eens kijken
Die kerel op 0:58.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Hxx2KcPWWZg
Kansloos, de hele tijd die Macs op de achtergrond.
Gewoon een nieuwe intel kopen en laat die PPC versie en oude 17" maar lekker in de stront zakkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al m'n zinnen gezet op een nieuwe, 20 inch..
Zitten daar home / end knoppen op, of symbolen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor het verschil in layout kun je beter hier kijken...
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304933#English
Nederlands
[afbeelding]
Internationaal Engels
[afbeelding]
Vrouwlief moet nog even wennen aan het idee dat d'r oude trouwe Dell het veld gaat ruimen voor een hippe, toffe iMac geloof ik. En het liefst haal ik die meuk in een winkel, en daar heb ik voorlopig geen tijd voor. Dus ik wacht nog heel even, en misschien zelfs tot Leopard. Misschien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe intel kopen en laat die PPC versie en oude 17" maar lekker in de stront zakken![]()
3.888 x 2.592quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nederlands
[afbeelding]
Internationaal Engels
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zitten daar home / end knoppen op, of symbolen?
tnxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nederlands
[afbeelding]
Internationaal Engels
[afbeelding]
Tuurlijk, feel my 10 MP picture!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef Jarno het volgende:
Godvertering, wat denk jij, resizen is voor mietjes ofzo?.
Mijn Safari kan er niet om lachen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk, feel my 10 MP picture!!!!
Nah, als je je toetsenbordinstelling op NL's zet staat ie gewoon onder <alt> <2>quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef Xilantof het volgende:
Hmm weet even niet meer of ik nou internationale of NL - tobo had besteld..
Ach, dat eurotekentje tover ik wel uit de speciale tekenslijst.
Ahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, als je je toetsenbordinstelling op NL's zet staat ie gewoon onder <alt> <2>
Dr zit ook geen scherpte in die foto ook niet! lang leve de 10 megapixel trust camera'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk, feel my 10 MP picture!!!!
Het klinkt opzich wel logisch, want het is gekomen nadat ik safari 3 heb geinstalleerd bedenk ik mij nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Heeft te maken met Safari 3, klinkt gek maar het is wel zo.
Geen idee hoe je het kan oplossen trouwens.
Ik kan em wel scherp maken, maar ik had em eigenlijk enigzins expres zo geschoten, dat de "scherpere" letters wat vaag waren dat kwam door m'n Parkinson..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dr zit ook geen scherpte in die foto ook niet! lang leve de 10 megapixel trust camera's![]()
Thanks. Weer symbolen ipv. tekst dus. Grrr, maak de bedraade draadloos en ik koop hem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Home/End/Page up/Page Down/Delete knoppen..
Weinig licht, vrij dicht erop, geen statief gebruikt vandaar wat beweging erin
Je zit nu al topics lang te emmeren over die knopjes. Wat een onzin. Alsof je überhaupt naar de toetsen kijkt als je erop drukt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Geqxon het volgende:
Thanks. Weer symbolen ipv. tekst dus. Grrr, maak de bedraade draadloos en ik koop hem.
Ik vind het echt stervens lelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef broer het volgende:
[..]
Je zit nu al topics lang te emmeren over die knopjes. Wat een onzin. Alsof je überhaupt naar de toetsen kijkt als je erop drukt.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef Daklem het volgende:
Heeft iemand dit ooit wel eens meegemaakt?
Mijn Msn Messenger crasht steeds zodra ik een scherm sluit van een gesprek.
Echt heel raar.
[..]
Heeft iemand enig idee wat dit is? Ohja, ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt geen kut. Weet iemand waar die echte systeem files staan van dit programmatje?
Sorry, heb ze beide nodig..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef Kremers het volgende:
Iemand hier die een mini-dvi naar video wil ruilen voor een mini-dvi naar vga?
Sorry, ik heb ze allebei al.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef Kremers het volgende:
Iemand hier die een mini-dvi naar video wil ruilen voor een mini-dvi naar vga?
Daar heb ik 60 euro voor moeten betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef super-muffin het volgende:
In mijn tijd kreeg je ze allebei nog bij je Mac.
Die kabels zijn fucking duur jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb ik 60 euro voor moeten betalen.
Nu echt constant, kan amper nog typen zo..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godver. Die tyfus Peugeot banner zit er nu nog steeds!
Regel 1 van een goede programmeur: Zo gauw je een wachtwoord van de user ontvangt, encrypten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, godverdeteringverdomme!
Die vieze vuile kut-amateurs van bit-hdtv.com hebben er voor gezorgd dat alle passwords van alle members die langer dan 2 maanden lid zijn unencrypted te vinden zijn op een site. (die ook gewoon makkelijk te vinden is)
Zo, das wel zuur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, godverdeteringverdomme!
Die vieze vuile kut-amateurs van bit-hdtv.com hebben er voor gezorgd dat alle passwords van alle members die langer dan 2 maanden lid zijn unencrypted te vinden zijn op een site. (die ook gewoon makkelijk te vinden is)
En ze je screensaver nu eens op 'iTunes Artwork'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk m'n itunes flink door aan het spitten heel erg veel covers toegevoegd, dan is dat coverflow wel echt heel bruut
| 1 |
ik heb nergens last van.... misschien komt het door de dual core in mn macbookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nu echt constant, kan amper nog typen zo..
Na de Mighty Mouse, zwarte iPod en zwarte MacBook weer zo'n diepte punt....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vrouwlief moet nog even wennen aan het idee dat d'r oude trouwe Dell het veld gaat ruimen voor een hippe, toffe iMac geloof ik. En het liefst haal ik die meuk in een winkel, en daar heb ik voorlopig geen tijd voor. Dus ik wacht nog heel even, en misschien zelfs tot Leopard. Misschien..
Bedankt, geïrriteerde anonieme FOK!ker!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godver. Die tyfus Peugeot banner zit er nu nog steeds!
Bel DVD-Jon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Hareu, nu heb ik hier een rotte DVD die ik even wil kopiëren om te zien of ik door die rotte plekken heen kom, gaat 'ie miepen over CSS encryptie. Hoe ros ik daar doorheen? Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Met MacTheRipper? http://www.mactheripper.org/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Hareu, nu heb ik hier een rotte DVD die ik even wil kopiëren om te zien of ik door die rotte plekken heen kom, gaat 'ie miepen over CSS encryptie. Hoe ros ik daar doorheen? Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Die tweakers mods zijn rasechte fascisten somsquote:
Ik snap geen fuck van die postquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Tip: schrijf je in voor de woningvereniging of voor de SSH in Utrecht. Voor 500 euro huur ik een flat in Zeist. Huursubsidie vanaf 23 jaar, dus dat is te duur voor je waarschijnlijk. Maar bij de SSH kun je 20m2 huren voor 300 euro in een groot studentencomplex, mits je een grote wachttijd hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Als student een appartement.
Prachtig. Vorige week zat hij iedereen nog op de kast te jagen omdat 'uit huis wonen' niet tof genoeg was ofzo.
Wat een sukkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Als student een appartement.
Prachtig. Vorige week zat hij iedereen nog op de kast te jagen omdat 'uit huis wonen' niet tof genoeg was ofzo.
Wat is dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Gaat er iemand van dit zooitje Apple-nurds ook nog naar Lowlands?![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
hai.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Jarenlang gegaan, zo ongeveer van 95 tot 2000. Leuke tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Je wordt oud J. je wordt oud, maar een rondhuppelend dochtertje is ook leuk somsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jarenlang gegaan, zo ongeveer van 95 tot 2000. Leuke tijd.
Zal zorgen dat ik hard wegloop oké?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal mn fok-shirt een dagje aandoen.![]()
Query wordt meegeleverd in een Office pakket zonder Acces?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, wat een ongelooflijke teringbende wordt er mee geinstallerd met Office 2004.
Micrsoft Autoupdater
Windows Media Installer
Micrsoft Cert Manager
Microsoft Clip Gallery
Microsoft Error Reporting
Microsoft Query
enz.
enz.
Bedankt! Zo'n spacebox is ook wel leuk, 20m2, eigen douche / toilet / keuken, en mits studiefinanciering kost het geen drolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tip: schrijf je in voor de woningvereniging of voor de SSH in Utrecht. Voor 500 euro huur ik een flat in Zeist. Huursubsidie vanaf 23 jaar, dus dat is te duur voor je waarschijnlijk. Maar bij de SSH kun je 20m2 huren voor 300 euro in een groot studentencomplex, mits je een grote wachttijd hebt.
Tip: Open Officequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, wat een ongelooflijke teringbende wordt er mee geinstallerd met Office 2004.
Micrsoft Autoupdater
Windows Media Installer
Micrsoft Cert Manager
Microsoft Clip Gallery
Microsoft Error Reporting
Microsoft Query
enz.
enz.
Gewoon direct in de root van je harde schijf, dus /Applications (Ofwel: klik op Macintosh HD en daar zou hij tussen moeten staan).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In welke directory hoort de map 'Applications' eigenlijk te staan?
Bij die DMG'tjes waar je de app naar je applications folder kan plaatsen kan m'n Applications folder niet gevonden worden.
[afbeelding]
"Geinstalleerde programmatuur"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach misschien heet het wel "software" of applicaties in het NL's
Volgens mij is dat zelfs beter, ivm Dual Channel. Op de Apple site kun je ook alleen maar paren van twee kiezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef broer het volgende:
Op dit moment heb ik 2 x 512 MB in mijn MacBook. Kan ik die zonder problemen allebei vervangen door 1 GB? Of heeft-ie een van die twee misschien per se nodig?
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef broer het volgende:
Op dit moment heb ik 2 x 512 MB in mijn MacBook. Kan ik die zonder problemen allebei vervangen door 1 GB? Of heeft-ie een van die twee misschien per se nodig?
Dagje weggeweest J. ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:49 schreef Jarno het volgende:
Hallo, een beetje bijval in het waarom-een-apple-topic mag ook wel he..
Ik ben binnen kort ook van plan, 2 gig er in te zetten. Merk je het erg dat er meer gig in zit? Met programmas enzo? Ik bedoel meer, is het het geld echt waard?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halenZelf heb ik dat een tijdje geleden ook gedaan. Enige dat je nodig hebt is een brillenschroevendraaier (bij de HEMA te koop voor een paar euro).
Ach, dagje werken en die uitgave heb je alweer gedekt..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ik ben binnen kort ook van plan, 2 gig er in te zetten. Merk je het erg dat er meer gig in zit? Met programmas enzo? Ik bedoel meer, is het het geld echt waard?
Hahaha das wel zo! En wil er sowieso 2 gig in. Want ik vind 1 net iets te weinig. Maar was/ben wel benieuwd naar ervaringenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, dagje werken en die uitgave heb je alweer gedekt..
Cool, ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds kort 2 GB RAM en ik ga *nu* een filmpje monteren met iMovie '08, dus ik laat het wel even weten
Hele week koersoes.quote:
Ah, thanks.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij is dat zelfs beter, ivm Dual Channel. Op de Apple site kun je ook alleen maar paren van twee kiezen.
Ik dacht dat het misschien alleen kon als Apple er zelf al één reepje van 1 GB in had gezet. (Rare kronkel in mijn hoofd - die moet je altijd even checken, vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef Kremers het volgende:
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halen![]()
Ah, hele week saaie Oracle apps aanschouwen?quote:
Nee, Novell Identity Management. Ook saai, daar niet van.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, hele week saaie Oracle apps aanschouwen?
Dat ik daar niet aan gedacht heb zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen Safari 3 Beta gebruiken
Ja nouja, het is en blijft een beta he.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg![]()
![]()
Ieuw... laatste waar ik mee gewerkt was is Novell 5 ofzo? Toen ze een hele nieuwe APP-launcher (NAL) moesten presenteren.. Ja alles vanaf het netwerk starten, dat was tof toen. Alles terug naar 1 Mainframe, client pc's met eigen programmatuur is uit...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, Novell Identity Management. Ook saai, daar niet van.
Ja sorry, rooskleuriger kan ik het niet maken. Het zit gewoon nog niet in Safari 3..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg![]()
![]()
Ok,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja sorry, rooskleuriger kan ik het niet maken. Het zit gewoon nog niet in Safari 3..
Help me dan Nietz. Help me!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef nietzman het volgende:
Haha Jarno heeft z'n vrouw niet onder de duim.
Wat dan? Heeft Yppy een topic aangemaakt ala "J. Probeert me een mac door de strot te douwen, maar ik wil nie..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef nietzman het volgende:
Haha Jarno heeft z'n vrouw niet onder de duim.
EN JULLIE HELPEN NIET!!!!11111quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft Yppy een topic aangemaakt ala "J. Probeert me een mac door de strot te douwen, maar ik wil nie.."
Waar staat het topic?quote:
In F&F.quote:
In F&Fquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
Help me dan Nietz. Help me!
Ja, als ze 'm gratis krijgen. Als ze er zelf voor moeten betalen halen ze gewoon een Acer namelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar dan doe ik wat verkeerd. Ik zit met een stelletje wijven op de opleiding die alleen al een Mac willen hebben vanwege dat lichtgevend appeltje op de achterkant...
Nietus, ze moeten em zelf halen... Ik liet ze alleen maar spelen met Photobooth en Front Row en Exposéquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, als ze 'm gratis krijgen. Als ze er zelf voor moeten betalen halen ze gewoon een Acer namelijk.
Nee, dat bedoel ik. Bijna iedereen vind Apple spul wel mooi. Totdat ze bij de kassa komen, dan liggen de prio's opeens heel anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nietus, ze moeten em zelf halen... Ik liet ze alleen maar spelen met Photobooth en Front Row en Exposé
Maaruh, jij betaald dat ding toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Bijna iedereen vind Apple spul wel mooi. Totdat ze bij de kassa komen, dan liggen de prio's opeens heel anders.
Ja joh, dat is het probleem ook niet. En het is ook geen PC 'voor haar', het wordt onze gezamenlijke PC. Plek voor 2 PC's hebben we namelijk niet, en ik wil graag een wat krachtigere Mac dan mijn MB. Desnoods maak ik het ding dual-boot ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maaruh, jij betaald dat ding toch? Of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |