Wat nou triest?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou het net posten.
Echt, hoever kan je je fanboi-gedrag doorvoeren tov een bedrijf zeg... in- en in triest..
Ik zou het wel weer tof vinden als hij de DDOS attack met een iPhone uitgevoerd had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou het net posten.
Echt, hoever kan je je fanboi-gedrag doorvoeren tov een bedrijf zeg... in- en in triest..
Niets geen Jihad, post dit vanaf een Mac-Miniquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat nou triest?!
Mad respect voor je Apple-jihad![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Al zijn wij Apple gebruikers natuurlijk wel meer gelijk dan andere computer gebruikersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets geen Jihad, post dit vanaf een Mac-Mini.
Vind het alleen echt eng dat Apple fans dit soort Moslim fanatisme laten zien. Als een moslim boos is om een cartoon is het belachelijk maar een Apple fan mag wel boos zijn om kritiek op een Apple product? net zo debiel als je het mij vraagt.
Mooi spul dat Apple, maar komop het is consumenten electronica....
Ik weet niet of dit wel zo 'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Mobile-Review slachtoffer van ddos namens iPhone-fans
Ik vind het lachwekkend hoe triest iemand hier op kan reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel zo '' is. Zoals die vent al zegt, respect is soms ver te zoeken. En het klinkt alsof dat ook nog niet eens zo'n negatief artikel is, dus het waarom van die aanval ontgaat me. Sowieso krijgt het artikel zo alleen maar meer aandacht. Het is eerder '
'.
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkend hoe triest iemand hier op kan reageren.
Ik zit bij een vriendin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ben je uithuizig dan? Of is 'ie kaputt?
Op ebay kan je speciale tassen bestellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zit bij een vriendin..
Volgende keer gaat 'ie mee. Als m'n PB meekan kan zij ook wel mee..
Zo'n normaal Windows toetsenbord voelt toch vies aan he?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zit bij een vriendin..
Volgende keer gaat 'ie mee. Als m'n PB meekan kan zij ook wel mee..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wie had het over Fanboyisme?
[afbeelding]
Pheauteaushopquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wie had het over Fanboyisme?
[afbeelding]
Hij terroriseert alleen zijn eigen buurt ermee, met dat lelijk aangezicht van z'n huis..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Das ook triest, maar hij is niet boos, legt geen websites plat etc.
Ik heb m'n PB mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n normaal Windows toetsenbord voelt toch vies aan he?
Je moet dat ding ook niet laten slingeren bij een onbekende neger, daar worden ze onzeker vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb m'n PB mee.. Die voelde zich al een beetje genegeerd de laatste paar dagen.
Waarde van?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:33 schreef JoMo0 het volgende:
De waarde is gestegen van 1 $ naar 1 miljoen $![]()
Dat vervloekte huis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
dat huis
Wat is nou slim om te doen? Iemand anders raadde me een tweedehands Powermac of Mac Pro aan, maar die zijn helaas dun gezaaid.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zit dus te overwegen een nieuwe muziekmaak-desktop aan te schaffen, maar ik ben er nog niet uit of het een mac wordt of een zelfbouw-pc. Ik vind sinds ik mijn MB heb Apple heel fijn en stabiel werken, maar voor zo'n muziekpc is het wel handig als je af en toe eraan kan sleutelen (lees: geheugen, HD en geluidskaart upgraden).
Plus dat ik best een goeie PCI geluidskaart heb (Audiophile 2496), waarvan ik het zonde vind om hem zomaar weg te doen. Idem voor een redelijk nieuwe 19" TFT (en een oudere 15' tft voor dualscreen werk).
Aan de andere kant is een (tweedehands) C2D iMac wel heel erg fijn werken, en weet ik zeker dat ik er veel minder gezeik mee zal hebben.
Maar ik vraag me wel weer af of zo'n iMac qua snelheid en geheugen op kan tegen een nieuwe (goedkopere) C2D pc met 2 GB ram (die op XP draait, uiteraard). Sommige vst's vragen nogal wat qua rekenkracht en geheugen..
Nouja, choices, choices...
quote:De Zune is de nieuwe iPod-Killer
Ik heb een tijdje geleden hier ook mee gezeten. Ik ben toen voor een PC gegaan omdat ik Nuendo wil gebruiken en dat niet gekraakt te vinden is voor OS X. Misschien schaf ik het ooit nog aan, maar momenteel heb ik daar geen geld voor, dus Windows was de enige optie. Zo erg vind ik het ook niet, want ik doe er behalve muziek maken toch niets anders mee. Al m'n verdere computerwerk doe ik op m'n MacBook Pro.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:55 schreef Svyatagor het volgende:
Ik had dus nog een verkapte geef-mij-advies-post in het vorige topic gedaan, maar die werd een beetje ondergesneeuwd door techie-talk over processors enzo..
[..]
Wat is nou slim om te doen? Iemand anders raadde me een tweedehands Powermac of Mac Pro aan, maar die zijn helaas dun gezaaid.
Ik twijfel ook nog. Ik ga morgen bestellen, en wilde eerst gewoon het snelste model met alles er op en er aan, omdat het dan snel binnen zou zijn, maar als je nu bij het standaard 24" model alles upgrade is het ook gewoon 7 dagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef JoMo0 het volgende:
Het kost bij de store 140 euro . In de iMac zit 1 reepje van 1 GB . Bij verschillende zaken zoals mailamac.nl heb je een reepje van 1 GB voor 40. Steek je toch mooi de 100 euro in je zak en heb je je HD upgrade voor niets.![]()
Aha. Ik ben nu op mijn MacBook een beetje aan het rommelen met een gekraakte Logic, maar gebruik op de pc altijd CuBase (en soms Ableton Live). Die laatste is natuurlijk ook wel voor Mac te krijgen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden hier ook mee gezeten. Ik ben toen voor een PC gegaan omdat ik Nuendo wil gebruiken en dat niet gekraakt te vinden is voor OS X. Misschien schaf ik het ooit nog aan, maar momenteel heb ik daar geen geld voor, dus Windows was de enige optie. Zo erg vind ik het ook niet, want ik doe er behalve muziek maken toch niets anders mee. Al m'n verdere computerwerk doe ik op m'n MacBook Pro.
Ex BTW.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Aha. Ik ben nu op mijn MacBook een beetje aan het rommelen met een gekraakte Logic, maar gebruik op de pc altijd CuBase (en soms Ableton Live). Die laatste is natuurlijk ook wel voor Mac te krijgen..
Die prijzen op Mailamac zijn wel scherp trouwens; zo'n vorige generatie iMac is dan wel heel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |