Daar heb ik 60 euro voor moeten betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef super-muffin het volgende:
In mijn tijd kreeg je ze allebei nog bij je Mac.
Die kabels zijn fucking duur jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb ik 60 euro voor moeten betalen.
Nu echt constant, kan amper nog typen zo..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godver. Die tyfus Peugeot banner zit er nu nog steeds!
Regel 1 van een goede programmeur: Zo gauw je een wachtwoord van de user ontvangt, encrypten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, godverdeteringverdomme!
Die vieze vuile kut-amateurs van bit-hdtv.com hebben er voor gezorgd dat alle passwords van alle members die langer dan 2 maanden lid zijn unencrypted te vinden zijn op een site. (die ook gewoon makkelijk te vinden is)
Zo, das wel zuur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, godverdeteringverdomme!
Die vieze vuile kut-amateurs van bit-hdtv.com hebben er voor gezorgd dat alle passwords van alle members die langer dan 2 maanden lid zijn unencrypted te vinden zijn op een site. (die ook gewoon makkelijk te vinden is)
En ze je screensaver nu eens op 'iTunes Artwork'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
Eindelijk m'n itunes flink door aan het spitten heel erg veel covers toegevoegd, dan is dat coverflow wel echt heel bruut
| 1 |
ik heb nergens last van.... misschien komt het door de dual core in mn macbookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nu echt constant, kan amper nog typen zo..
Na de Mighty Mouse, zwarte iPod en zwarte MacBook weer zo'n diepte punt....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vrouwlief moet nog even wennen aan het idee dat d'r oude trouwe Dell het veld gaat ruimen voor een hippe, toffe iMac geloof ik. En het liefst haal ik die meuk in een winkel, en daar heb ik voorlopig geen tijd voor. Dus ik wacht nog heel even, en misschien zelfs tot Leopard. Misschien..
Bedankt, geļrriteerde anonieme FOK!ker!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godver. Die tyfus Peugeot banner zit er nu nog steeds!
Bel DVD-Jon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Hareu, nu heb ik hier een rotte DVD die ik even wil kopiėren om te zien of ik door die rotte plekken heen kom, gaat 'ie miepen over CSS encryptie. Hoe ros ik daar doorheen? Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Met MacTheRipper? http://www.mactheripper.org/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Hareu, nu heb ik hier een rotte DVD die ik even wil kopiėren om te zien of ik door die rotte plekken heen kom, gaat 'ie miepen over CSS encryptie. Hoe ros ik daar doorheen? Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Die tweakers mods zijn rasechte fascisten somsquote:
Ik snap geen fuck van die postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |