Gewoon direct in de root van je harde schijf, dus /Applications (Ofwel: klik op Macintosh HD en daar zou hij tussen moeten staan).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In welke directory hoort de map 'Applications' eigenlijk te staan?
Bij die DMG'tjes waar je de app naar je applications folder kan plaatsen kan m'n Applications folder niet gevonden worden.
[afbeelding]
"Geinstalleerde programmatuur"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach misschien heet het wel "software" of applicaties in het NL's
Volgens mij is dat zelfs beter, ivm Dual Channel. Op de Apple site kun je ook alleen maar paren van twee kiezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef broer het volgende:
Op dit moment heb ik 2 x 512 MB in mijn MacBook. Kan ik die zonder problemen allebei vervangen door 1 GB? Of heeft-ie een van die twee misschien per se nodig?
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef broer het volgende:
Op dit moment heb ik 2 x 512 MB in mijn MacBook. Kan ik die zonder problemen allebei vervangen door 1 GB? Of heeft-ie een van die twee misschien per se nodig?
Dagje weggeweest J. ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:49 schreef Jarno het volgende:
Hallo, een beetje bijval in het waarom-een-apple-topic mag ook wel he..
Ik ben binnen kort ook van plan, 2 gig er in te zetten. Merk je het erg dat er meer gig in zit? Met programmas enzo? Ik bedoel meer, is het het geld echt waard?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halenZelf heb ik dat een tijdje geleden ook gedaan. Enige dat je nodig hebt is een brillenschroevendraaier (bij de HEMA te koop voor een paar euro).
Ach, dagje werken en die uitgave heb je alweer gedekt..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ik ben binnen kort ook van plan, 2 gig er in te zetten. Merk je het erg dat er meer gig in zit? Met programmas enzo? Ik bedoel meer, is het het geld echt waard?
Hahaha das wel zo! En wil er sowieso 2 gig in. Want ik vind 1 net iets te weinig. Maar was/ben wel benieuwd naar ervaringenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, dagje werken en die uitgave heb je alweer gedekt..
Cool, ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds kort 2 GB RAM en ik ga *nu* een filmpje monteren met iMovie '08, dus ik laat het wel even weten
Hele week koersoes.quote:
Ah, thanks.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij is dat zelfs beter, ivm Dual Channel. Op de Apple site kun je ook alleen maar paren van twee kiezen.
Ik dacht dat het misschien alleen kon als Apple er zelf al één reepje van 1 GB in had gezet. (Rare kronkel in mijn hoofd - die moet je altijd even checken, vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef Kremers het volgende:
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halen![]()
Ah, hele week saaie Oracle apps aanschouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |