Niet zo heel vaak denk ik. Amper zelfs.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De fan zit aan de onderkant, en het scherm kan enkel kantelen. Hoe vaak ga je de discdrive gebruiken?
Hij kan niet naar links / rechts of draaien. Dus dat is geen enkel probleem dat je maar 1.5 cm links en rechts hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef Jarno het volgende:
Wat bedoel je trouwens met 'het scherm kan enkel kantelen'? In de hoogte en qua diepte heb ik ruimte genoeg.
Ohja, zo. Maar ik vroeg het me idd af ivm warmte enzo. Maar dat zal dus ook geen problemen opleveren. Nouja, dilemma's dilemma's hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij kan niet naar links / rechts of draaien. Dus dat is geen enkel probleem dat je maar 1.5 cm links en rechts hebt.
Toch kan het best lastig zijn als je iedere keer dat je dat probeert je halve bureau moet verschuiven, of wat dan ook de situatie wordt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak denk ik. Amper zelfs.
Och. Hij gaat vanzelf uit als hij te warm word. En afaik zit er enkel een fan in de onderkant en achterkant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, zo. Maar ik vroeg het me idd af ivm warmte enzo. Maar dat zal dus ook geen problemen opleveren. Nouja, dilemma's dilemma's hoor..
Da's waar. Aan de andere kant zou ik 'm maar een paar cm naar voren hoeven te halen. Of even schuin zetten ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch kan het best lastig zijn als je iedere keer dat je dat probeert je halve bureau moet verschuiven, of wat dan ook de situatie wordt.
Mja, dat gaat nog wel denk ik. Mijn huidige monitor is maar een fractie kleiner dan een 20 inch iMac en dat vind ik niet echt lelijk staan ofzo.quote:Of het echt mooi is als je een iMac hebt die vrijwel je hele werkplek vult is ook iets om rekening mee te houden trouwens
quote:
Was dat niet onder: specialdealsquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef StrayDog het volgende:
Mailamac biedt geen pixelgarantie he?
Want op zich zou ik daar wel een "oude" imac willen bestellen maar ik wil absoluut zeker zijn dat ik geen genoegen moet nemen met 1 of meer dode pixels.
Jammer dat Apple hier geen refurbished apparaten verkoopt.
Nee in de Nederlandse store staat er nooit iets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Was dat niet onder: specialdeals
Weet alleen niet of hier vaak iets staat.
It's not easy being blue...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Jarno het volgende:
Sjoe, hij was al dicht heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |