Screenshot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Roosje11 het volgende:
welke toetsencombinatie moet je ook weer gebruiken als je een 'foto' wilt maken van je beeldscherm? dat je een foto maakt van het scherm zoals het er op dat moment uitziet en dat het dan wordt opgeslagen als afbeelding? klinkt een beetje vaag maar weet iemand wat ik bedoel? Ik ben het vergeten...![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
<appeltje> <shift> <3> of <4>
Adium!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vind aMsn een kut programma om te gebruiken
Adium.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vind aMsn een kut programma om te gebruiken
zou je er een foto van kunne maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo ook even m'n nieuwe apple toetsenbord getest onder Windows XP, werkt prima. Zonder extra drivers te installeren oid, enige wat niet wil werken is Exposé en die Mediaknopjes en even wennen aan de omgekeerde L-vormige <Enter> toets, maar verder sweetness
De foto's van het toetsenbord of de combinatie Windows XP met toetsenbord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zou je er een foto van kunne maken?
alleen van het toetsenbord, want ik ben aan het twijfelen tussen een nederland en internationaal engels toetsenbordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De foto's van het toetsenbord of de combinatie Windows XP met toetsenbord?
Heeft te maken met Safari 3, klinkt gek maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef Daklem het volgende:
Heeft iemand dit ooit wel eens meegemaakt?
Mijn Msn Messenger crasht steeds zodra ik een scherm sluit van een gesprek.
Echt heel raar.
[..]
Heeft iemand enig idee wat dit is? Ohja, ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt geen kut. Weet iemand waar die echte systeem files staan van dit programmatje?
Geweldig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Hxx2KcPWWZg
Kansloos, de hele tijd die Macs op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen van het toetsenbord, want ik ben aan het twijfelen tussen een nederland en internationaal engels toetsenbord
Ik heb eigenlijk al m'n zinnen gezet op een nieuwe, 20 inch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Koop dat ding nou maar, want voor die tijd heb je toch geen rust.
er staat nog een 17" CD 1,83 te koop in V&A
Of de serie Weeds. Daar hebben ze werkelijk elk model staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een film vol macs wilt zien moet je Fracture eens kijken
Die kerel op 0:58.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Hxx2KcPWWZg
Kansloos, de hele tijd die Macs op de achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |