Ja daar zat ik ook aan te denken . Ik heb het liefst de 2,8 Extreme met de 500 GB dan kost de Mac 2079 euro.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog. Ik ga morgen bestellen, en wilde eerst gewoon het snelste model met alles er op en er aan, omdat het dan snel binnen zou zijn, maar als je nu bij het standaard 24" model alles upgrade is het ook gewoon 7 dagen.
Daar was ik al bang voor.quote:
Groene optimize button? Al moet je vaak wel eerst je venster even verkleinen, en dan pas de knop indrukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom wordt de finder eigenlijk niet geresized naar het formaat waarop alle mapjes worden weergegeven ipv maar een deel van die mapjes. Als ik hem resize dan wordt 'ie langwerpig en moet ik nog steeds scrollen om sommige mappen te zien.
Ik denk dat ik dan voor de 750 GB zou gaan misschien zelfs, als het toch allemaal niet uitmaakt qua bezorgtijd. Ik moet toch online bestellen. En dat geheugen vul ik zelf wel aan, vooral omdat het maar 1x 1 gb is. Kan ik er ook meteen 2 GB bij stoppen eventueel. Maar ik zie morgen wel hoe het zit met levertijd enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken . Ik heb het liefst de 2,8 Extreme met de 500 GB dan kost de Mac 2079 euro.
Dan scheelt het 140 euro , daar kan je dan weer een 2 GB reepje van kopen.
Keuzes , keuzes . Of gewoon het snelste model meenemen vanuit de Winkel.
Vreemd. Als ik vanuit de dock finder opent dan resized hij niet goed, maar wanneer ik vanaf het bureaublad de opstartschijf open, dan resized hij wel goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Groene optimize button? Al moet je vaak wel eerst je venster even verkleinen, en dan pas de knop indrukken.
Ik moet zeggen dat ik het persoonlijk niet alles vind, Finder. Maar gelukkig hebben we SpotLight.
Klopt voor 2219 heb je hem met 750 GB , dus dan heb je eigenlijk van het geld van het geheugen de HD geupgrade van 320 naar 750quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan voor de 750 GB zou gaan misschien zelfs, als het toch allemaal niet uitmaakt qua bezorgtijd. Ik moet toch online bestellen. En dat geheugen vul ik zelf wel aan, vooral omdat het maar 1x 1 gb is. Kan ik er ook meteen 2 GB bij stoppen eventueel. Maar ik zie morgen wel hoe het zit met levertijd enzo.
Gebruik anders eens de column-view.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Finder weet het zelfs te presteren om het venster tot buiten m'n scherm naar beneden te resizen. Zo kan ik dus helemaal niet meer bij sommige mappen.
Nee. Vind ik niet zo fijn werken. Ik wil gewoon dat wanneer ik finder vanuit het dock start, hij normaal resized. Dat wil echter niet echt lukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gebruik anders eens de column-view.
Eerlijk waar? Ik vind column-mode juist het enige dat fatsoenlijk werkt. Als ik een niveau of 5 diep zit weet ik vaak niet meer waar ik ook alweer was. Al gaat dat in Leopard met de breadcrumb wel wat beterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet zo fijn werken. Ik wil gewoon dat wanneer ik finder vanuit het dock start, hij normaal resized. Dat wil echter niet echt lukken.
Call me crazy, maar ik ben een enorme Total Commander liefhebber.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben daarom ook erg benieuwd naar Leopard. Vooral de Finder vind ik iets dat flink verbeterd mag worden.
Ook maar eens installeren. Wat file-manage-tools betreft ben ik heel erg picky.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Jarno het volgende:
Path Finder is ook aardig: http://www.cocoatech.com/pf4/ .
Ziet er goed uit. Er er ook een manier om dit als het ware te 'vervangen' voor Finder?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Jarno het volgende:
Path Finder is ook aardig: http://www.cocoatech.com/pf4/ .
Er zitten wel wat intergratie dingetjes in. Probeer het eens uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Er er ook een manier om dit als het ware te 'vervangen' voor Finder?
Heeft iemand enig idee wat dit is? Ohja, ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt geen kut. Weet iemand waar die echte systeem files staan van dit programmatje?quote:Microsoft Error Reporting log version: 2.0
Error Signature:
Exception: EXC_BAD_ACCESS
Date/Time: 2007-08-14 19:40:16 +0200
Application Name: Microsoft Messenger
Application Bundle ID: Microsoft/com.microsoft.Messenger
Application Version: 6.0.2.070116
Crashed Module Name: libobjc.A.dylib
Crashed Module Version: unknown
Crashed Module Offset: 0x000024d8
Blame Module Name: libobjc.A.dylib
Blame Module Version: unknown
Blame Module Offset: 0x000024d8
Application LCID: 1043
Extra app info: Reg=English Loc=0x0413
ik vind aMsn een kut programma om te gebruikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen idee, gebruik geen MSN Messenger voor de Mac...
Screenshot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Roosje11 het volgende:
welke toetsencombinatie moet je ook weer gebruiken als je een 'foto' wilt maken van je beeldscherm? dat je een foto maakt van het scherm zoals het er op dat moment uitziet en dat het dan wordt opgeslagen als afbeelding? klinkt een beetje vaag maar weet iemand wat ik bedoel? Ik ben het vergeten...![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
<appeltje> <shift> <3> of <4>
Adium!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vind aMsn een kut programma om te gebruiken
Adium.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik vind aMsn een kut programma om te gebruiken
zou je er een foto van kunne maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo ook even m'n nieuwe apple toetsenbord getest onder Windows XP, werkt prima. Zonder extra drivers te installeren oid, enige wat niet wil werken is Exposé en die Mediaknopjes en even wennen aan de omgekeerde L-vormige <Enter> toets, maar verder sweetness
De foto's van het toetsenbord of de combinatie Windows XP met toetsenbord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zou je er een foto van kunne maken?
alleen van het toetsenbord, want ik ben aan het twijfelen tussen een nederland en internationaal engels toetsenbordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De foto's van het toetsenbord of de combinatie Windows XP met toetsenbord?
Heeft te maken met Safari 3, klinkt gek maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef Daklem het volgende:
Heeft iemand dit ooit wel eens meegemaakt?
Mijn Msn Messenger crasht steeds zodra ik een scherm sluit van een gesprek.
Echt heel raar.
[..]
Heeft iemand enig idee wat dit is? Ohja, ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt geen kut. Weet iemand waar die echte systeem files staan van dit programmatje?
Geweldig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Hxx2KcPWWZg
Kansloos, de hele tijd die Macs op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen van het toetsenbord, want ik ben aan het twijfelen tussen een nederland en internationaal engels toetsenbord
Ik heb eigenlijk al m'n zinnen gezet op een nieuwe, 20 inch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Koop dat ding nou maar, want voor die tijd heb je toch geen rust.
er staat nog een 17" CD 1,83 te koop in V&A
Of de serie Weeds. Daar hebben ze werkelijk elk model staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een film vol macs wilt zien moet je Fracture eens kijken
Die kerel op 0:58.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Hxx2KcPWWZg
Kansloos, de hele tijd die Macs op de achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |