Tip: schrijf je in voor de woningvereniging of voor de SSH in Utrecht. Voor 500 euro huur ik een flat in Zeist. Huursubsidie vanaf 23 jaar, dus dat is te duur voor je waarschijnlijk. Maar bij de SSH kun je 20m2 huren voor 300 euro in een groot studentencomplex, mits je een grote wachttijd hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Als student een appartement.
Prachtig. Vorige week zat hij iedereen nog op de kast te jagen omdat 'uit huis wonen' niet tof genoeg was ofzo.
Wat een sukkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Als student een appartement.
Prachtig. Vorige week zat hij iedereen nog op de kast te jagen omdat 'uit huis wonen' niet tof genoeg was ofzo.
Wat is dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Gaat er iemand van dit zooitje Apple-nurds ook nog naar Lowlands?![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
hai.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Jarenlang gegaan, zo ongeveer van 95 tot 2000. Leuke tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Je wordt oud J. je wordt oud, maar een rondhuppelend dochtertje is ook leuk somsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jarenlang gegaan, zo ongeveer van 95 tot 2000. Leuke tijd.
Zal zorgen dat ik hard wegloop oké?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal mn fok-shirt een dagje aandoen.![]()
Query wordt meegeleverd in een Office pakket zonder Acces?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, wat een ongelooflijke teringbende wordt er mee geinstallerd met Office 2004.
Micrsoft Autoupdater
Windows Media Installer
Micrsoft Cert Manager
Microsoft Clip Gallery
Microsoft Error Reporting
Microsoft Query
enz.
enz.
Bedankt! Zo'n spacebox is ook wel leuk, 20m2, eigen douche / toilet / keuken, en mits studiefinanciering kost het geen drolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tip: schrijf je in voor de woningvereniging of voor de SSH in Utrecht. Voor 500 euro huur ik een flat in Zeist. Huursubsidie vanaf 23 jaar, dus dat is te duur voor je waarschijnlijk. Maar bij de SSH kun je 20m2 huren voor 300 euro in een groot studentencomplex, mits je een grote wachttijd hebt.
Tip: Open Officequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, wat een ongelooflijke teringbende wordt er mee geinstallerd met Office 2004.
Micrsoft Autoupdater
Windows Media Installer
Micrsoft Cert Manager
Microsoft Clip Gallery
Microsoft Error Reporting
Microsoft Query
enz.
enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |