Bel DVD-Jon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Hareu, nu heb ik hier een rotte DVD die ik even wil kopiëren om te zien of ik door die rotte plekken heen kom, gaat 'ie miepen over CSS encryptie. Hoe ros ik daar doorheen? Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Met MacTheRipper? http://www.mactheripper.org/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Hareu, nu heb ik hier een rotte DVD die ik even wil kopiëren om te zien of ik door die rotte plekken heen kom, gaat 'ie miepen over CSS encryptie. Hoe ros ik daar doorheen? Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Die tweakers mods zijn rasechte fascisten somsquote:
Ik snap geen fuck van die postquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef nietzman het volgende:
Als ik betutteld wil worden ga ik wel zonder licht fietsen.
Tip: schrijf je in voor de woningvereniging of voor de SSH in Utrecht. Voor 500 euro huur ik een flat in Zeist. Huursubsidie vanaf 23 jaar, dus dat is te duur voor je waarschijnlijk. Maar bij de SSH kun je 20m2 huren voor 300 euro in een groot studentencomplex, mits je een grote wachttijd hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Als student een appartement.
Prachtig. Vorige week zat hij iedereen nog op de kast te jagen omdat 'uit huis wonen' niet tof genoeg was ofzo.
Wat een sukkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Als student een appartement.
Prachtig. Vorige week zat hij iedereen nog op de kast te jagen omdat 'uit huis wonen' niet tof genoeg was ofzo.
Wat is dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Gaat er iemand van dit zooitje Apple-nurds ook nog naar Lowlands?![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
hai.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Jarenlang gegaan, zo ongeveer van 95 tot 2000. Leuke tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Junkie het volgende:
Je wordt oud J. je wordt oud, maar een rondhuppelend dochtertje is ook leuk somsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jarenlang gegaan, zo ongeveer van 95 tot 2000. Leuke tijd.
Zal zorgen dat ik hard wegloop oké?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal mn fok-shirt een dagje aandoen.![]()
Query wordt meegeleverd in een Office pakket zonder Acces?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, wat een ongelooflijke teringbende wordt er mee geinstallerd met Office 2004.
Micrsoft Autoupdater
Windows Media Installer
Micrsoft Cert Manager
Microsoft Clip Gallery
Microsoft Error Reporting
Microsoft Query
enz.
enz.
Bedankt! Zo'n spacebox is ook wel leuk, 20m2, eigen douche / toilet / keuken, en mits studiefinanciering kost het geen drolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tip: schrijf je in voor de woningvereniging of voor de SSH in Utrecht. Voor 500 euro huur ik een flat in Zeist. Huursubsidie vanaf 23 jaar, dus dat is te duur voor je waarschijnlijk. Maar bij de SSH kun je 20m2 huren voor 300 euro in een groot studentencomplex, mits je een grote wachttijd hebt.
Tip: Open Officequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, wat een ongelooflijke teringbende wordt er mee geinstallerd met Office 2004.
Micrsoft Autoupdater
Windows Media Installer
Micrsoft Cert Manager
Microsoft Clip Gallery
Microsoft Error Reporting
Microsoft Query
enz.
enz.
Gewoon direct in de root van je harde schijf, dus /Applications (Ofwel: klik op Macintosh HD en daar zou hij tussen moeten staan).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In welke directory hoort de map 'Applications' eigenlijk te staan?
Bij die DMG'tjes waar je de app naar je applications folder kan plaatsen kan m'n Applications folder niet gevonden worden.
[afbeelding]
"Geinstalleerde programmatuur"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach misschien heet het wel "software" of applicaties in het NL's
Volgens mij is dat zelfs beter, ivm Dual Channel. Op de Apple site kun je ook alleen maar paren van twee kiezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef broer het volgende:
Op dit moment heb ik 2 x 512 MB in mijn MacBook. Kan ik die zonder problemen allebei vervangen door 1 GB? Of heeft-ie een van die twee misschien per se nodig?
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef broer het volgende:
Op dit moment heb ik 2 x 512 MB in mijn MacBook. Kan ik die zonder problemen allebei vervangen door 1 GB? Of heeft-ie een van die twee misschien per se nodig?
Dagje weggeweest J. ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:49 schreef Jarno het volgende:
Hallo, een beetje bijval in het waarom-een-apple-topic mag ook wel he..
Ik ben binnen kort ook van plan, 2 gig er in te zetten. Merk je het erg dat er meer gig in zit? Met programmas enzo? Ik bedoel meer, is het het geld echt waard?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halenZelf heb ik dat een tijdje geleden ook gedaan. Enige dat je nodig hebt is een brillenschroevendraaier (bij de HEMA te koop voor een paar euro).
Ach, dagje werken en die uitgave heb je alweer gedekt..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ik ben binnen kort ook van plan, 2 gig er in te zetten. Merk je het erg dat er meer gig in zit? Met programmas enzo? Ik bedoel meer, is het het geld echt waard?
Hahaha das wel zo! En wil er sowieso 2 gig in. Want ik vind 1 net iets te weinig. Maar was/ben wel benieuwd naar ervaringenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, dagje werken en die uitgave heb je alweer gedekt..
Cool, ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds kort 2 GB RAM en ik ga *nu* een filmpje monteren met iMovie '08, dus ik laat het wel even weten
Hele week koersoes.quote:
Ah, thanks.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij is dat zelfs beter, ivm Dual Channel. Op de Apple site kun je ook alleen maar paren van twee kiezen.
Ik dacht dat het misschien alleen kon als Apple er zelf al één reepje van 1 GB in had gezet. (Rare kronkel in mijn hoofd - die moet je altijd even checken, vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef Kremers het volgende:
uiteraard kan dat, anders kun je nooit de 2GB halen![]()
Ah, hele week saaie Oracle apps aanschouwen?quote:
Nee, Novell Identity Management. Ook saai, daar niet van.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, hele week saaie Oracle apps aanschouwen?
Dat ik daar niet aan gedacht heb zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen Safari 3 Beta gebruiken
Ja nouja, het is en blijft een beta he.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg![]()
![]()
Ieuw... laatste waar ik mee gewerkt was is Novell 5 ofzo? Toen ze een hele nieuwe APP-launcher (NAL) moesten presenteren.. Ja alles vanaf het netwerk starten, dat was tof toen. Alles terug naar 1 Mainframe, client pc's met eigen programmatuur is uit...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, Novell Identity Management. Ook saai, daar niet van.
Ja sorry, rooskleuriger kan ik het niet maken. Het zit gewoon nog niet in Safari 3..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg![]()
![]()
Ok,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja sorry, rooskleuriger kan ik het niet maken. Het zit gewoon nog niet in Safari 3..
Help me dan Nietz. Help me!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef nietzman het volgende:
Haha Jarno heeft z'n vrouw niet onder de duim.
Wat dan? Heeft Yppy een topic aangemaakt ala "J. Probeert me een mac door de strot te douwen, maar ik wil nie..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef nietzman het volgende:
Haha Jarno heeft z'n vrouw niet onder de duim.
EN JULLIE HELPEN NIET!!!!11111quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft Yppy een topic aangemaakt ala "J. Probeert me een mac door de strot te douwen, maar ik wil nie.."
Waar staat het topic?quote:
In F&F.quote:
In F&Fquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
Help me dan Nietz. Help me!
Ja, als ze 'm gratis krijgen. Als ze er zelf voor moeten betalen halen ze gewoon een Acer namelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar dan doe ik wat verkeerd. Ik zit met een stelletje wijven op de opleiding die alleen al een Mac willen hebben vanwege dat lichtgevend appeltje op de achterkant...
Nietus, ze moeten em zelf halen... Ik liet ze alleen maar spelen met Photobooth en Front Row en Exposéquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, als ze 'm gratis krijgen. Als ze er zelf voor moeten betalen halen ze gewoon een Acer namelijk.
Nee, dat bedoel ik. Bijna iedereen vind Apple spul wel mooi. Totdat ze bij de kassa komen, dan liggen de prio's opeens heel anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nietus, ze moeten em zelf halen... Ik liet ze alleen maar spelen met Photobooth en Front Row en Exposé
Maaruh, jij betaald dat ding toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Bijna iedereen vind Apple spul wel mooi. Totdat ze bij de kassa komen, dan liggen de prio's opeens heel anders.
Ja joh, dat is het probleem ook niet. En het is ook geen PC 'voor haar', het wordt onze gezamenlijke PC. Plek voor 2 PC's hebben we namelijk niet, en ik wil graag een wat krachtigere Mac dan mijn MB. Desnoods maak ik het ding dual-boot ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maaruh, jij betaald dat ding toch? Of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |