Haal Vayrinnen dan ook maar uit de OPquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:54 schreef KELDER het volgende:
ot: Mika dus vertrokken, nu Feher nog en Koeman heeft de selectie zoals die hem wilt hebben, ik vraag me af hoeveel me nog voor hem hebben kunnen vangen
Voor 20 miljoen komt hij een clinic geven bij Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
Mogen wij Aissati voor 20 miljoen hebben?
Het seizoen is niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
Premier League volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:
Is Derby first division of PL?
Moet ook bijna braken als ik eraan denkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:45 schreef kreischer2000 het volgende:
Bovendien wil ik Aissati ook helemaal niet in een Ajax shirt zien
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
Aissati.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef Pritt het volgende:
Aissati mag dan op de tien spelen, altijd in de basis, goed salaris en een handtekening van Jaap Stam.
Wie wil dat nou niet?
Hoeveel namen wil je hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef Pritt het volgende:
Aissati mag dan op de tien spelen, altijd in de basis, goed salaris en een handtekening van Jaap Stam.
Wie wil dat nou niet?
quote:10/8/2007 - Alex tekent voor drie jaar bij Chelsea
(Gepost door RvN)
De overstap van Alex naar Chelsea is definitief rond. Vandaag doorstond hij zonder problemen de medische keuring bij Chelsea. Hij tekende vervolgens een driejarig contract bij de club.
Nog geen eens voor het dubbelequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
ik mag bidden van niet nee...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag in het Brabants Dagblad:
"PSV houdt rekening met een bod van Ajax op Aissati en/of Afellay"
Overigens zie ik dit echt nooit gebeuren, dan komt er echt opstand onder de supporters hoor.
Laat die lui eens even heel hard gaan fietsenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens zie ik dit echt nooit gebeuren, dan komt er echt opstand onder de supporters hoor.
Als er voor Sneijder al meer dan 20 miljoen wordt betaald, Koné 20 miljoen waard is, zijn deze 2 echt wel meer waard....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:43 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik mag bidden van niet nee...
echter, als ze het geld van sneijder direct zouden willen doorsluizen naar ons toe zal er heus wel getwijfeld worden bij de RvC
Ik las het ook in mijn krant, maar volgens mij stond er ook iets als dat Koeman ze niet kwijt wil.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Huh, wat is dat voor een onzin?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Manu82 het volgende:
KNVB wekt woede PSV
door onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - De KNVB heeft zich de woede op de hals gehaald van Ronald Koeman. De trainer van PSV is verbolgen over de regelgeving rondom de wedstrijd van vanavond om de Johan Cruijff Schaal. "Twee dingen storen me", aldus de coach. " Dat Ajax thuis speelt en in zijn thuisshirt mag voetballen, terwijl wij kampioen zijn. Maar vooral dat de gele kaarten die wij oplopen, meetellen in de competitie en die van Ajax in het bekertoernooi. Wij hebben zo direct spelers met een gele kaart achter hun naam als de eredivisie nog moet beginnen."
"Door een aantal bepalingen moeten we de wedstrijd haast wel als een veredeld oefenduel zien. Natuurlijk staat er een hoop prestige op het spel en willen we van Ajax winnen, maar niet ten koste van alles. Mijn spelers worden haast gedwongen om hun been terug te trekken. Dat zullen ze niet doen. Maar daar is wel over nagedacht. Is Ruud Bossen een scheidsrechter die niet veel kaarten trekt? Laten we het hopen." Het is de vraag of Gomes vanavond het doel van PSV verdedigt. Nadat de doelman woensdag tegen de paal dook en zich aan zijn bovenbeen blesseerde, haakte hij gisteren weer geblesseerd af.
Bij Ajax ontbreekt Wesley Sneijder door een schorsing.
Ajax: geblesseerd: Davids, Vertonghen, Mitea, Delorge, Manucharyan, Urzaiz, Leonardo. Geschorst: Sneijder.
PSV: geblesseerd: Farfán, Perez, Väyrynen. Geschorst: Lazovic. Twijfelachtig: Gomes. Niet-wedstrijdfit: Koné. Privé-omstandigheden: Marcellis. Buiten de selectie: Rajkovic, Fehér, Fagner.
Bron
PSV Is kampioen geworden helaas en mag daarom voor de JC schaal spelen. Ajax mag voor de JC spelen omdat ze de beker hebben gewonnen. Vraag me niet waarom maar dat zijn kennelijk de regels van de knvbquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:33 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Huh, wat is dat voor een onzin?
quote:"Twee dingen storen me", aldus de coach. " Dat Ajax thuis speelt en in zijn thuisshirt mag voetballen, terwijl wij kampioen zijn
Als je thuis speelt heb je ook de thuis kleedkamer die toch een stuk leuker isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
Over de kaarten ben ik het mee eens, dit is een nadeel voor PSV.
Is dit voorgaande jaren ook zo geweest?
[..]Lekker boeiend.
tjah allebei de ploegen als ze slim zijn.. ajax moet er woensdag staan voor de CL voorronde en die hebben ook geen zin om volle gas te geven, onnodige partij...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:39 schreef Mooi_boy het volgende:
Jezus, wat krom zeg. Als PSV slim is zien ze het gewoon als een oefenpotje, en stellen ze wat 2e rangs spelers op.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
"Met Stan Valckx"
"Ja hallo, hier Martin van Geel. Hoe is het Stan?"
SV: "Ja alles prima, met jou?"
MvG: "Lekker, lekker! Zeg, vraagje: wat kosten Afellay e Aissati?"
SV: "Samen of apart?"
MvG: <denkt even na> "Samen".
SV: "Uhm, 6 miljoen euro."
MvG: "Aha, oké. bedankt, je hoort na het weekend van ons."
Maandagochtend, half 11. Ajax heeft de JC-schaal gewonnen door een eigen goal van Da Costa in de eerste minuut. Wesley Sneijder is de zondag na de wedstrijd voor 27 miljoen euro (te betalen in 4 termijnen) verkocht aan Real Madrid.
"Met Stan Valckx"
"Hoi Stan, met Martin nog een keer. Was best een leuke pot hè, zaterdag?"
SV: "Ja, ach, het is een prijs maar wel de minste natuurlijk. Gefeliciteerd trouwens nog"
MvG: Ja dankjewel. De prijs is al wel binnen, haha! Zeg, iet anders: we doen het."
SV: "Sorry Martin, ben je even kwijt: wat doen jullie?"
MvG: "We willen graag Aissati en Afellay overnemen voor 6 miljoen."
SV: "Ja dat begrijp ik dat je dat wilt, dat wil iedereen wel."
MvG: "Mooi, dus het is akkoord?"
SV: "Wat denk je zelf Martin? Voor 6 miljoen kun je Fehér krijgen."
MvG: "Maar... maar toen we vrijdag spraken, zei je dat ze 6 miljoen moesten kosten!"
SV: "Nee hoor, bedragen heb ik nooit genoemd. Afellay en Aissati kosten, momentje Martin
<Stan zoekt zijn calculator en rekent na: 5 voor De Mul, 1,7 voor Kenneth, 17 voor Babel, 27 voor Sneijder, even kijken, aha, oke> sorry Martin, ben ik weer. Ibi en Issi kosten samen 51 miljoen euro. Heb je dat?"
MvG: "Ik bel je nog Stan."
SV: "Is goed Martin. Oh ja, enne succes tegen Zilina dinsdag!"
MvG: "We spelen woensdag Stan, tegen Slavia Praag."
SV:'Woensdag? Waarom moesten we dan zaterdag al spelen voor de JC-schaal? En oh, ik dacht tegen Zilina. Nou ja sorry, ik volg het niet zo, de voorronde Champions League."
MvG: "Houdoe Stan....."
SV: "Houdoe Martin! Bedankt voor het bellen hè!"
Als PSV nou even ouderwets een paar van 020 door midden zaagt en ze door de waslijst aan geblesseerden woensdag verliezen, krijgen wij weer een groter deel van de CL inkomstenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah allebei de ploegen als ze slim zijn.. ajax moet er woensdag staan voor de CL voorronde en die hebben ook geen zin om volle gas te geven, onnodige partij...![]()
greedy bitches!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als PSV nou even ouderwets een paar van 020 door midden zaagt en ze door de waslijst aan geblesseerden woensdag verliezen, krijgen wij weer een groter deel van de CL inkomsten
Kunnen de playoffs ook meteen afgeschaft worden.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
greedy bitches!
alsof het goed is voor nl voetbal dat ajax weer de cl uitligt, als je pech hebt over een paar jaar nog maar 1 plaatsje in de CL. en die kan PSV ook mislopen hoor..![]()
Voor het te behalen punten in Europa voor die Europese ranglijst maakt het bar weinig uit, sterker nog, in de UEFA-Cup kun je als sterk team misschien wel meer punten halen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
greedy bitches!
alsof het goed is voor nl voetbal dat ajax weer de cl uitligt, als je pech hebt over een paar jaar nog maar 1 plaatsje in de CL. en die kan PSV ook mislopen hoor..![]()
ach ja, dan krijgt ajax tenminste wat simpelere tegenstanders ala Zulte Waregem, is wel beter zonder schneider. 4 puntjes in de CL-poule is ook niks...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
greedy bitches!
Zou wat zijn voor PSV. De directe concurrent 25-30 miljoen armer maken middels transfers en TV-geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor het te behalen punten in Europa voor die Europese ranglijst maakt het bar weinig uit, sterker nog, in de UEFA-Cup kun je als sterk team misschien wel meer punten halen.
Jullie de punten, wij het geld...
Schneiderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:19 schreef percy het volgende:
[..]
ach ja, dan krijgt ajax tenminste wat simpelere tegenstanders ala Zulte Waregem, is wel beter zonder schneider. 4 puntjes in de CL-poule is ook niks...
Ik wil het nog wel eens zien als jullie dit jaar mee gaan draaien in de CL. Niet zo stoer hoor! Winnen zullen jullie toch nooit doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor het te behalen punten in Europa voor die Europese ranglijst maakt het bar weinig uit, sterker nog, in de UEFA-Cup kun je als sterk team misschien wel meer punten halen.
Jullie de punten, wij het geld...
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel eens zien als jullie dit jaar mee gaan draaien in de CL. Niet zo stoer hoor! Winnen zullen jullie toch nooit doen.![]()
(sorry had too
)
Het mooie is dat Der Schneijder vóór de voorrondes weggekocht zal zijn en er dan nog geen capabele vervanger op het middenveld van Ajax zal komen te staan. Ik hoop dat de ploeg wederom tot op het bot vernederd gaat worden. Gewoon, omdat dat leuk is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als PSV nou even ouderwets een paar van 020 door midden zaagt en ze door de waslijst aan geblesseerden woensdag verliezen, krijgen wij weer een groter deel van de CL inkomsten
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
"Met Stan Valckx"
<knip briljante dialoog>
Dat is onjuist. Aissati wil dolgraag verlengen, PSV heeft enkel nog geen contractvoorstel gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aissati heeft nog een 1 jarig contract en heeft al een paar aanbiedingen van PSV afgewezen. Hoop echt niet dat hij naar Ajakkes gaat
Grootste talent van Europa naar Ajax
Er was hem wel degelijk een contractvoorstel gedaan, maar daar ging hij (nog) niet op in.. Ik zie Von Geel er wel voor aan om 10 miljoen te bieden voor Aissatiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Aissati wil dolgraag verlengen, PSV heeft enkel nog geen contractvoorstel gedaan.
Wat is dit voor een ellende?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Manu82 het volgende:
KNVB wekt woede PSV
Maar vooral dat de gele kaarten die wij oplopen, meetellen in de competitie en die van Ajax in het bekertoernooi.
Je hebt gelijk, er was wel degelijk een bod gedaan. Deze was slechts een fractie hoger dan wat hij nu verdiend. Maar Aissati wil dolgraag blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er was hem wel degelijk een contractvoorstel gedaan, maar daar ging hij (nog) niet op in.. Ik zie Von Geel er wel voor aan om 10 miljoen te bieden voor Aissati.
Woeiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er was wel degelijk een bod gedaan. Deze was slechts een fractie hoger dan wat hij nu verdiend. Maar Aissati wil dolgraag blijven.
Verder verwijs ik iedereen die twijfelt of Aissati een overgang naar Ajax zou overwegen naar dit filmpje.
Ze heb iig humorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati heeft een contract tot 30 juni 2009.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aissati heeft nog een 1 jarig contract en heeft al een paar aanbiedingen van PSV afgewezen. Hoop echt niet dat hij naar Ajakkes gaat
Grootste talent van Europa naar Ajax
quote:Wie er volgende week zelf niet bij kan zijn, hoeft nog steeds niets te missen van de PSV Open Dag. In samenwerking met PSV TV zendt Omroep Brabant op 15 augustus de Open Dag van PSV live uit op tv. Tussen 17.00 en 18.30 uur is onder meer te zien hoe de spelers van PSV worden gepresenteerd aan het publiek.
Brabants Dagblad, meen ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is er serieus interesse van Ajax in Aisatti of komt dat hier van het forum vandaan?
Von Geel
Ach dat is toch niet meer aan de orde nu Sneijder bij Ajax blijkt te blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is er serieus interesse van Ajax in Aisatti of komt dat hier van het forum vandaan?
Von Geel
Recordaantal Nederlanders in de basis voor PSV of hoe heb ik dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:14 schreef Leso_Varen het volgende:
De opstelling van PSV:
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Méndez, Afellay, Bakkal, Aissati en Jonathan.
Wissels: Roorda, Da Costa, Alcides, Culina, De Jong, Van der Leegte en Zeefuik.
Ik tel er vijf, plus een reserve/Nederlander (Simons)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Recordaantal Nederlanders in de basis voor PSV of hoe heb ik dat?![]()
Hebben we afgelopen 2 seizoenen niet gehaaldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik tel er vijf, plus een reserve/Nederlander (Simons)
Die wissel van Koeman van Zeefuik sloeg compleet helemaal nergens opquote:
Ochja de 'niet-ten-koste-van-alles-winnen' instelling was tenminste duidelijk aanwezigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Wel ff andere koek dan Milan en Real he.![]()
Addo speelde toch wel degelijk vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom speelde Addo en niet de opvolger van Alex onze Da Costa?
Denk dat Da Costa een stuk beter kan worden dan Addo als hij minuten maakt.
Denk dat als we een fatsoendelijke aanval hebben gewoon goed voetbal spelen.
Zonneveld vond ik ook redelijk spelen als linksback.
Hoop alleen dat hij aanvallend mee opkomt met zijn linker,
En ik denk dat je Alcides de voorkeur moet geven op kromkamp
En als ze dat willen betalen de vraagprijs verhogen naar 40quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Ajax komt voor Aissati dan moet je gewoon eens voor de lol 25 miljoen vragen
maar een topper is hij nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Addo speelde toch wel degelijk vandaag
ajax kennende bieden ze vast 2 tientjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
En als ze dat willen betalen de vraagprijs verhogen naar 40
Altijd weer die jodenfooien van ze.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ajax kennende bieden ze vast 2 tientjes
iets met perez en fooitjes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ajax kennende bieden ze vast 2 tientjes
Addo is ooit gehaald als topper, maar door blessures is het er in het begin niet helemaal uitgekomen. Als Addo wat langer in de basis speelt kan hij ook groeien denk ik....quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar een topper is hij niet
Da Costa kan dat wel worden
addo is niet voor niets altijd 4de of 5de viool geweest
Ja het waren weer zeer goeie wissels....quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koeman liet zich weer van zijn sterkste kant zien gisteren met zijn wissels...
Gelukkig was het om de kat z'n kut...
Dit vond ik juist aardig dom.quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:02 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een saaaaie wedstrijd. Ajax was slecht en PSV nog slechter. Ze speelden duidelijk voor een belangrijke prijs.
Afellay liet wel even merken dat Heiringa met zijn lelijke tengels van zijn maatje moet blijven (overigens terecht, want het was geen overtreding).
Ach, als de traditie zich voortzet, dan worden we weer kampioen
De laatste 5 wedstrijden tegen Heracles in Almelo: 4x winst 1x gelijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef RijstNatie het volgende:
wie kan niet winnen in almelo?
Ja zou ik ook doen, vooral niet voor maatjes en teamgenoten opkomen tijdens een wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit vond ik juist aardig dom.
Prima als je maatjes bent, maar daar moet je geen kont van kunnen zien tijdens de wedstrijd.
Daar kan je als tegenstander slim gebruik van maken..
2quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien denkt PSV wel makkelijk te verdienen.
Wie weet
Aissati heeft nog maar een 1 jarig contract dus verleng dat maar snel
hopelijk is het voor die 20 miljoen die eerst voorbij kwamquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor net van een vriend dat het 100% is dat Kone naar Galatasaray gaat(Turks nieuws)
Galatasaray is nu in Eindoven. Net bekend.
Vast welquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
hopelijk is het voor die 20 miljoen die eerst voorbij kwam
Wachten op morgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef PinhoSouza het volgende:
Geloof het pas als het op PSV.nl staat.
in zijn contract staat dat hij voor 20 mag vertrekkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
20 miljoen is veel geld voor Kone, doen dus als het kan. Het is een fijne speler om erbij te hebben, maar meer zul je er nooit voor vangen.
Voor hoeveel moesten we hem ook alweer verkopen om winst te maken? I.v.m. het percentage dat Roda nog voor hem gaat krijgen. Voor 8 miljoen gekocht, dan spelen we bij 10 miljoen quitte...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef PinhoSouza het volgende:
In diezelfde Turkse media wordt gezegd dat PSV hem voor 10 miljoen laat gaan. Weet je al gelijk dat het absolute onzin is.
PSV laat hem niet voor 10 miljoen gaan. Dat kan ik me niet voorstellen zo vlak voor de transferdeadline.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor hoeveel moesten we hem ook alweer verkopen om winst te maken? I.v.m. het percentage dat Roda nog voor hem gaat krijgen. Voor 8 miljoen gekocht, dan spelen we bij 10 miljoen quitte...
quote:PSV woedend op de NOS
PSV is 'hevig ontstemd' over vertoonde beelden van NOS Studio Voetbal. In het wekelijkse voetbalprogramma werd een in scène gezet fragment geplaatst, waarin Kenneth Perez in een kwaad daglicht zou worden gesteld.
PSV's algemeen directeur Jan Reker laat op het digitale thuis van de Eindhovenaren weten woedend te zijn over de gedane acties van de publieke omroep. Er is inmiddels een brief verstuurd voor de regerend landskampioen, waarin onder meer excuses worden geëist.
Het gaat om een in elkaar gezet filmpje, waarbij Kenneth Perez de Amsterdam Arena verlaat per auto nadat hij net is uitgezwaaid (uitgefloten) door zijn vorige werkgever Ajax. Daarbij wordt het door Ajax gegeven afscheidscadeau op het asfalt gesmeten en kapotgemaakt.
De brief van algemeen directeur Jan Reker, gericht aan de NOS:
Hevig ontstemd is in Eindhoven zondagavond gekeken naar het slot van uw uitzending van Studio Voetbal op Nederland 1.
Wij doelen natuurlijk op het insinuerende, door u in scène gezette filmpje waarin PSV-speler Kenneth Perez wegrijdt bij de Amsterdam ArenA en zijn vorige werkgever ernstig beledigt door het afscheidsgeschenk van de club kapot te gooien op het asfalt. Dit filmpje werd nadrukkelijk aangekondigd door presentator Jack van Gelder.
PSV is van mening dat een landelijk journalistiek instituut als de NOS dit niet kan maken. Niet naar de speler, niet naar PSV, niet naar Ajax, niet naar de supporters van beide clubs en niet naar de kijkers van het programma Studio Voetbal. In het geacteerde fragment ontbreekt immers elke context en de consequenties van deze actie dienen niet onderschat te worden. De speler is al uitgefloten bij zijn afscheid in Amsterdam en zal de komende seizoenen meerdere malen geconfronteerd worden met zijn oude club, waartegen hij géén wrok koestert zoals u in scène zet. Het risico dat supporters verhaal willen halen is aan uw gedachten ontschoten. Kenneth is ook erg verontwaardigd over het voorval.
PSV duldt dit soort uiterst verwerpelijke en onaanvaardbare praktijken niet. Wij eisen vandaag excuses van de NOS in al haar uitzendingen plus teletekst van vandaag en ook bij aanvang van de eerstvolgende uitzending van Studio Voetbal. Tevens eisen wij onmiddellijke verwijdering van het filmpje van internet. Wij stellen mede namens Kenneth de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die voort zou kunnen vloeien uit uw actie, onder meer het beveiligen van de speler, etcetera. Voor het overige behouden wij en Kenneth ons alle rechten voor.
Jan Reker
Algemeen directeur PSV
Pff.. helemaal niet! Er zullen genoeg Amsterdammers geloven dat dit echt is, gewoon erg dom van NOS.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:09 schreef djnospinzone het volgende:
Pff.. lekker overdreven
9 miljoen gekocht, dus je moet em voor 12 verkopen om quitte te spelen. Hij heeft een clausule van 20 miljoen in zijn contract.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor hoeveel moesten we hem ook alweer verkopen om winst te maken? I.v.m. het percentage dat Roda nog voor hem gaat krijgen. Voor 8 miljoen gekocht, dan spelen we bij 10 miljoen quitte...
Beetje overdreven. Maar ja, de meeste Ajacieden zijn niet slim genoeg om te weten dat het nep is.quote:
Er stond heel groot in beeld dat het in scene was gezet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Pff.. helemaal niet! Er zullen genoeg Amsterdammers geloven dat dit echt is, gewoon erg dom van NOS.
In de herhaling van de uitzending naar aanleiding van de brief ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Er stond heel groot in beeld dat het in scene was gezet.![]()
Als die jongen meteen 's avonds is bedreigd wel ja...........quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
Tjonge jonge, er is toch niks mis met een beetje satire. Moet meteen weer zo Amerikaans geluld worden over aansprakelijkheid en dingen eisen.
Tuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als die jongen meteen 's avonds is bedreigd wel ja...........
Dat zegt meer over degene die hem hebben bedreigdquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als die jongen meteen 's avonds is bedreigd wel ja...........
Tuurlijk wel, maar die 2 zijn nu wel de beste maatjes van de eredivisie. Kun je gruwelijk misbruik van maken als tegenstander zijnde. Heitinga deed dat lang zo gek nog niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen, vooral niet voor maatjes en teamgenoten opkomen tijdens een wedstrijd
Och ja hoor. En bij Ajax kun je gruwelijk misbruik maken van het feit dat die Johnny overal wel op af vliegt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die 2 zijn nu wel de beste maatjes van de eredivisie. Kun je gruwelijk misbruik van maken als tegenstander zijnde. Heitinga deed dat lang zo gek nog niet.
Vandaar dat het ook algemeen bekend is dat je daar op in moet spelen. Kostte hem vorig jaar 5 gele kaarten, als ik me niet vergis. Gebeurtenissen waar hij in vliegt, maar totáál geen deelname aan had. Da's iets waar je gretig gebruik van kunt maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef Daemician het volgende:
[..]
Och ja hoor. En bij Ajax kun je gruwelijk misbruik maken van het feit dat die Johnny overal wel op af vliegt.![]()
Wie zegt dat heel PSV geen gevoel voor humor heeft?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:41 schreef sjimz het volgende:
Psv heeft ook geen gevoel voor humor
Ik vond het wel een leuk filmpje.
http://www.superbaris.com(...)ne-naar-galatasaray/quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor net van een vriend dat het 100% is dat Kone naar Galatasaray gaat(Turks nieuws)
Galatasaray is nu in Eindoven. Net bekend.
Subtiel je eigen website gepromoot.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.superbaris.com(...)ne-naar-galatasaray/
Oke, jij begrijpt dit?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Oke, jij begrijpt dit?
http://www.ligtv.com.tr/Default.aspx?r=1&hid=24366
Lul dan niet...
Aangezien voetbalzone, vi etc niets melden geef ik een link naar mijn eigen site...
En ja, ik ben een Turk dus ik kan het vertalen.
Hij kan het wel maken, het is immers nu toch kapotquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat Perez het niet kan maken om dat beeldje kapot te gooien trouwens.
Ja maar hij heeft hem toch gekocht??quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij kan het wel maken, het is immers nu toch kapot![]()
whehequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft hem toch gekocht??
U is een beetje in de war?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Vrijdag Heracles.
Alcides ipv Kromkamp denk ik. Al heeft het niet mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Vrijdag Heracles.
Ik denk zo:
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld
Afellay - Simons - Aissati
Mendez - Koné (Reis) - Perez (Bakkal)
Reis en Bakkal als Koné en Perez niet fit zijn.
Ik denk dat als Alcides minuten maakt dan het dan wel een beest kan worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alcides ipv Kromkamp denk ik. Al heeft het niet mijn persoonlijke voorkeur.
Doe maar zondagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Vrijdag Heracles.
Ik denk zo:
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Salcido - Zonneveld
Afellay - Simons - Aissati
Mendez - Koné (Reis) - Perez (Bakkal)
Reis en Bakkal als Koné en Perez niet fit zijn.
Ik verwacht dat het allemaal grote onzin is, anders zou de nederlandse pers er al bovenop zitten. (dan bedoel ik niet die roddelsites..)quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd naar de mogelijke kone transfer
is aardig stil
mwah zegt genoeg toch hoe zijn carriere verlopen is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Koné wilt zelf niet gaan volgens mij dus dan houdt het op.
Ik snap niet dat PSV Roorda als reserve keeper heeft gehaald en niet Westerveld
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95807/sc=a3613a
Als dat zo is, dan: ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Koné wilt zelf niet gaan volgens mij dus dan houdt het op.
Of ze beseffen gewoon dat hij z'n aankoopprijs niet waarmaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan: ja.
Het is echter wel opvallend dat PSV weinig problemen heeft met de verkoop van Koné voor niet veel meer dan de aankoopprijs. Wellicht twijfelen ze aan de fysieke conditie van Koné nu hij malaria heeft opgelopen (icm de reeds eerder geconstateerde hartproblemen)...
Op zijn rendement na maakt hij zijn aankoopprijs absoluut wel waar. Hoe dan ook: dat is niet de reden, want een aantal maanden geleden wilde men Koné niet kwijt en nu staat men (kennelijk, ik lees de berichten alleen maar) aanmerkelijk anders in het verhaal. Daar moet wat achter zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:03 schreef ruud.nl het volgende:
Of ze beseffen gewoon dat hij z'n aankoopprijs niet waarmaakt.![]()
Waar reken jij hem op af dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zijn rendement na maakt hij zijn aankoopprijs absoluut wel waar. Hoe dan ook: dat is niet de reden, want een aantal maanden geleden wilde men Koné niet kwijt en nu staat men (kennelijk, ik lees de berichten alleen maar) aanmerkelijk anders in het verhaal. Daar moet wat achter zitten.
viquote:Galatasaray komt voor tweede keer bij PSV
14/8/2007 11:02
Galatasaray heeft zich maandag voor de tweede keer bij PSV gemeld om te praten over een transfer van Arouna Koné.
De Turkse club meldde zich al eerder bij de landskampioen, maar toen stond de aanvaller negatief tegenover een overgang. Galatasaray wil zóveel geld op tafel leggen dat PSV echter wel wil praten over een transfer.
De technische staf praat al sinds de winterstop over een tekort aan spitsen, maar staat desondanks niet negatief tegenover een vertrek van de linkeraanvaller omdat de club al een betaalbaar alternatief achter de hand heeft.
Uit financieel oogpunt zou een transfer van Koné op dit moment ideaal zijn. De Ivoriaan kwam twee jaar geleden voor tien miljoen euro naar PSV. Zijn contract loopt nog twee jaar door en zodoende kan het Eindhovense handelshuis nu nog de hoofdprijs verlangen.
De visie van PSV strookt echter niet met die van Koné, die altijd heeft gezegd via PSV naar de Engelse top te willen. Dat is nog steeds het standpunt van de dribbelkoning.
Het totaal. Zoals het hoort. Hij speelt ook niet in de punt en voor dit seizoen is er een ander die er veel in moet prikken. Koné is gewoon een goede speler (hoewel hij wel een beetje vergeetachtig is ten aanzien van zijn geboortejaar...).quote:
Ik verwacht niet ergens zo maar de reden te lezen waarom ze hem willen verkopen, dat doet de prijs geen goed natuurlijk.quote:Déja vu![]()
Ja, dat is een beetje een rare term... Ik zou mij er niet druk om maken, het zegt meer over de schrijver van het stukje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:33 schreef Lemming22 het volgende:
Het Eindhovense handelshuis? Lekker denigrerend hoor, VI![]()
Waarschijnlijk geschreven door die Krabbendam of Wekking, respectievelijk Feyenoorder en A'dammer, en 2 eikels van journalisten. Altijd lachen als die 'kenners' weer op VI-tv hun onzin verspreiden als 'clubwatchers'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje een rare term... Ik zou mij er niet druk om maken, het zegt meer over de schrijver van het stukje.
Zal Iwan van Duren wel zijn, die heeft aan alles een hekel wat buiten Alkmaar ligt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geschreven door die Krabbendam of Wekking, respectievelijk Feyenoorder en A'dammer, en 2 eikels van journalisten. Altijd lachen als die 'kenners' weer op VI-tv hun onzin verspreiden als 'clubwatchers'.
Die Slegers, Knipping (PSV watcher) en Taco v.d. Velde is trouwens ook al niks. VI heeft echt kutjournalisten die weinig kijk erop hebben, van die doorsnee-napraters en Dersen wannabee's.![]()
En nog steeds geen rendement in de CLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Kezman wil iig graag terug naar PSV volgend jaar, voordeel is dat hij een completere speler is geworden
In Turkije heb je een veel betere atmosfeer in de stadions dan hier. Kijk hier maar naar:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
Tsja, ik kan de instelling van Kone wel begrijpen. Die wil naar Man Ud. Wat heeft hij bij Galatasaray in hemelsnaam bij elkaar te voetballen wat hij bij PSV niet kan? Het is gewoon een stap terug. Financieel misschien niet, maar de rest wel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Kezman wil iig graag terug naar PSV volgend jaar, voordeel is dat hij een completere speler is geworden
En wat is de laatste speler die via een Turkse club bij een absolute topclub is beland? Het leven zal in Turkije als voetballer ook veel beter zijn, maar het gaat hier om de sportieve ambities van Kone.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
In Turkije heb je een veel betere atmosfeer in de stadions dan hier. Kijk hier maar naar:
http://www.youtube.com/watch?v=FrlclvBWyzE
In het stadion van Galatasaray.
Jammer maar helaas.quote:Champions Youth Cup: PSV A1 strandt in de kwartfinales
14 augustus 2007 14:30
De A1 van PSV is in Maleisië er niet in geslaagd om de halve finales van de Champions Youth Cup te bereiken. Het team van Roland Vroomans werd in de kwartfinales uitgeschakeld door CF Flamengo uit Brazilië. Het enige en beslissende doelpunt viel pas in de blessuretijd van de tweede helft.
PSV A1 liep de hele wedstrijd achter de feiten aan en wist zelf nauwelijks kansen te creëren. Aan de andere kant voorkwam doelman Jeroen Zoet een aantal keren een vroege achterstand. Het was des te zuurder dat uitgerekend hij in de derde minuut van de blessuretijd in de fout ging op een ogenschijnlijk ongevaarlijk schot op doel. PSV A1 kreeg geen tijd meer de schade te herstellen, het duel - en daarmee het toernooi voor de ploeg van Vroomans - was direct afgelopen.
Aan de reacties op het netwerk te zien was het ook niet bijster goed wat ze lieten zien...quote:
Kromkamp - Addo of Da Costa - Salcido - Zonneveldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:05 schreef LongOne het volgende:
Kan iemand de vermoedelijke verdediging geven waar PSV het dit seizoen mee gaat doen, en dan de verdedigers die echt zeker zijn van een basisplaats vetgedrukt.
Bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Dat zou prima nieuws zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef magnifor het volgende:
Volgens Galatasaray TV is Galatasaray met PSV 100% rond en zal Kone vanavond zijn beslissing maken. Overigens zou Galatasaray ook bezig zijn met Alves.
Alleen prima nieuws als de aankoopprijs boven de 12 miljoen euro ligt en er een fatsoenlijke vervanger wordt aangetrokken. Dus geen Patrick Kluivert-taferelen zoals vorig seizoen.quote:
Is Luque al naar Levante?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Alleen prima nieuws als de aankoopprijs boven de 12 miljoen euro ligt en er een fatsoenlijke vervanger wordt aangetrokken. Dus geen Patrick Kluivert-taferelen zoals vorig seizoen.
Volgens mij wel zo goed als zeker ja. Dus dan wordt het toch iemand anders, vast een onbekende speler, want er wordt maar weinig over PSV geroddeld de laatste tijd.quote:
Beste aankopen vd afgelopen jaren waren relatief onbekend voor onsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij wel zo goed als zeker ja. Dus dan wordt het toch iemand anders, vast een onbekende speler, want er wordt maar weinig over PSV geroddeld de laatste tijd.
Ik hoop het. En dan wel voor 20 miljoen euro graag en niet voor de helftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef magnifor het volgende:
Volgens Galatasaray TV is Galatasaray met PSV 100% rond en zal Kone vanavond zijn beslissing maken. Overigens zou Galatasaray ook bezig zijn met Alves.
We hebben het over Turkije: Corruptie, criminaliteit, valse beloftes etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:15 schreef Chivu het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Galatasaray dat geld ineens vandaan heeft? Een grote uitgaande transfer hebben ze niet gemaakt, en een traditie van dure spelers hebben ze al helemaal niet.
En ik ben bang dattie voor 10 miljoen vertrektquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Beste aankopen vd afgelopen jaren waren relatief onbekend voor ons![]()
Kan niet wachten tot Kone voor 20 mil vertrekt![]()
Dat PSV dat zou overwegen zegt al genoeg over de waarde die ze hem toekennen. Of beter gezegd: het gebrek aan waardequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En ik ben bang dattie voor 10 miljoen vertrekt![]()
Als z'n financiële rendement dan maar voldoende isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Paran0id het volgende:
Gemengde gevoelens mocht Kone vertrekken. Vind hem erg balvast, maar zijn redement is imo toch erg laag.
En dat hebben ze pas vanaf deze zomer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hebben het over Turkije: Corruptie, criminaliteit, valse beloftes etc.. Die hebben centen genoeg.
Er is altijd wel geld in Turkije. Voor prutser Linderoth betaalden ze 3.5 miljoen euro en Lincoln werd voor 5 miljoen euro gehaald. Verder lopen er spelers als Appiah, Alex, Kezman, Roberto Carlos, Edu Dracena, Lugano, Delgado en Ricardinho rond: Toch niet de minsten (en beslist niet goedkoop).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
En dat hebben ze pas vanaf deze zomer?
Als PSV dat overweegt twijfelen ze volgens mij aan zijn fysieke conditie. Een paar maanden terug kon je hem niet ophalen voor 10 mio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat PSV dat zou overwegen zegt al genoeg over de waarde die ze hem toekennen. Of beter gezegd: het gebrek aan waarde.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef jna het volgende:
Mourinho is wel blij met z'n nieuwe speler![]()
[afbeelding]
Het is één van de 1000 foto's die in twee minuten gemaakt zijn. Beetje selectief dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, dan maken ze wel een kans denk ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
Voorlopig begint Koné vanavond gewoon in de basis tegen UNA.
Welke hadden ze dan moeten geven?quote:
Sportweek van vorig seizoen rond de wedstrijd van AZ tegen de club van Kezman. In dat interview zei hij dat hij graag naar PSV terug wilde en zn contract loopt nog maar 1 jaar. Hij wil sowieso in Nederland komen wonen na zn loopbaanquote:
Geen 33 in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Welke hadden ze dan moeten geven?
En ik heb Mourinho ook zo zien kijken bij doelpunten van Chelsea, dus zoveel zegt het niet![]()
33 staat zo ja, ik weet niet zo niet belangrijkquote:
Boulahrouz kreeg 9quote:
En Gallas heeft 10 bij Arsenalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boulahrouz kreeg 9dus het zegt vrij weinig allemaal
Misschien over een jaar transfervrij ophalen: Als Farfán dan voor de hoofdprijs vertrekt naar een topclub kun je met Lazovic en Kezman voorin spelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sportweek van vorig seizoen rond de wedstrijd van AZ tegen de club van Kezman. In dat interview zei hij dat hij graag naar PSV terug wilde en zn contract loopt nog maar 1 jaar. Hij wil sowieso in Nederland komen wonen na zn loopbaan
Ik zal wel te goed gewend zijn aan Alex 4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boulahrouz kreeg 9dus het zegt vrij weinig allemaal
Dat lijkt mij niet complementair...quote:
Als Makelele stopt, zal ie vast dat nummer krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zal wel te goed gewend zijn aan Alex 4.
Hoe heette die ene trainer van Dinamo Kiev ook alweer? Die kon pas "vrolijk" kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Welke hadden ze dan moeten geven?
En ik heb Mourinho ook zo zien kijken bij doelpunten van Chelsea, dus zoveel zegt het niet![]()
Valeri Lobanovskiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe heette die ene trainer van Dinamo Kiev ook alweer? Die kon pas "vrolijk" kijken.
Dat is 'm! Heb me altijd kapot gelachen om die ventquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valeri Lobanovski![]()
Die zat altijd zo op de bank. Of ze nou wonnen of dik op de broek kregen
[afbeelding]
Lazovic is meer dan een intikspits hoor. Goed overzicht, assists etc.quote:
Wat.. dat kapotte ajax-beeldje van perez?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb wel zo'n gevoel dat bakkal het wel gaat maken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat.. dat kapotte ajax-beeldje van perez?
flauw he
Een team met de grootste sterren van de grootste voetbalclubs van europaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
Denk deze:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
Aaargh!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In Turkije is hij zeer populair, ook al omdat hij moslim is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’
knip
Een club uit Zeelst (naast Eindhoven) uit de hoogste klasse van het zondagamateurvoetbalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’
Precies. Gelukkig is PSV nu ook werk aan het maken van een nieuw contract voor Aissatiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ze moeten zijn contract proberen te verlengen want anders loopt hij dalijk gratis de deur uit
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.quote:
Bron VIquote:Phillip Cocu gaat verder in de Emiraten15/8/2007 11:15
EXCLUSIEF - Phillip Cocu neigde naar stoppen, maar de 36-jarige oud-international heeft in het Midden-Oosten een nieuwe buitenlandse uitdaging gevonden: Al-Jazeera.
Cocu heeft een contract getekend bij Al-Jazeera in Abu Dhabi. De oud-international, die eerder een aanbod uit Australië naast zich neerlegde, blijft voorlopig één seizoen in de Verenigde Arabische Emiraten.
Bij zijn nieuwe club is Cocu de enige buitenlandse speler. De 36-jarige linkspoot treft wel een landgenoot aan, want Abe Knoop verzorgt er de keeperstrainingen.
Cocu nam afgelopen seizoen afscheid bij PSV en twijfelde over zijn toekomst als speler. 'Als ik besluit om door te gaan als voetballer, is dat sowieso niet in Nederland', zei hij twee weken geleden in Voetbal International.
'Ik wil dan naar het buitenland, en het liefst naar een ver land. Ik wil niet meer in een grote competitie voetballen, maar zou dan puur voor het avontuur nog ergens heen gaan.'
Al Jazeera is toch een televisiezender?quote:
die gaat dus nog ff lekker een onbezorgd leven voor zn kids verzorgen door nog even een paar miljoen te cashenquote:
Dan hoop ik niet voor hem dat PSV in de CL in Moskou op kunstgras hoeft te voetballen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.
Sowieso vind ik het belachelijk om op kunstgras te voetballen.
Inderdaad heel goed te begrijpen, aangezien vorig jaar de ballenjongens nog beter waren dan meneer Kromkamp. Sodeju wat was die gast slecht toen zegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.
Sowieso vind ik het belachelijk om op kunstgras te voetballen.
Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef Neoktheone het volgende:
Hij is fijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook op de Open Dag te zien overigens
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=47076quote:Transfer Väyrynen nog steeds niet rond
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 15 augustus om 12:19
Vorig weekend meldde Derby County dat de ploeg zich had versterkt met Mika Väyrynen, maar vijf dagen later is de overgang nog altijd niet rond. PSV heeft weliswaar een akkoord bereikt met de Engelse promovendus, maar The Rams hebben nog altijd geen overeenstemming bereikt met Väyrynen zelf.
De ploeg wil spoedig opnieuw met de Fin om de onderhandelingstafel, maar moet geduld hebben. Een blessure vertraagt de overgang van de PSV'er, die het seizoen op huurbasis kan afmaken in het Engelse Premiership. De middenvelder verblijft momenteel in zijn vaderland om zich te laten behandelen aan zijn kuit.
Niet alleen de lichte blessure van Väyrynen vertraagt de afronding van de overgang. Vooralsnog komt de Scandinaviër er ook op financieel vlak niet uit met Derby County. "De onderhandelingen lopen dus nog", sprak manager Billy Davies op de website van Derby County. "We hopen hem over een week weer te zien zodat we alles kunnen afronden."
Feilhaber
The Rams hebben zich inmiddels wél verzekerd van de diensten van Benny Feilhaber. De Amerikaanse international werd vandaag overgenomen van het Duitse HSV, waar hij geen vaste waarde was. Derby County betaalde anderhalf miljoen euro voor de 22-jarige middenvelder.
PSV doet mee aan de Superleague Formula. Een nieuwe racecompetitie met voetbalclubs. Naast PSV doen AC Milan, FC Porto, Olympiakos, Borussia Dortmund, Anderlecht en Flamengo tot dus ver mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |