Haal Vayrinnen dan ook maar uit de OPquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:54 schreef KELDER het volgende:
ot: Mika dus vertrokken, nu Feher nog en Koeman heeft de selectie zoals die hem wilt hebben, ik vraag me af hoeveel me nog voor hem hebben kunnen vangen
Voor 20 miljoen komt hij een clinic geven bij Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
Mogen wij Aissati voor 20 miljoen hebben?
Het seizoen is niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
Premier League volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:
Is Derby first division of PL?
Moet ook bijna braken als ik eraan denkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:45 schreef kreischer2000 het volgende:
Bovendien wil ik Aissati ook helemaal niet in een Ajax shirt zien
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
Aissati.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef Pritt het volgende:
Aissati mag dan op de tien spelen, altijd in de basis, goed salaris en een handtekening van Jaap Stam.
Wie wil dat nou niet?
Hoeveel namen wil je hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef Pritt het volgende:
Aissati mag dan op de tien spelen, altijd in de basis, goed salaris en een handtekening van Jaap Stam.
Wie wil dat nou niet?
quote:10/8/2007 - Alex tekent voor drie jaar bij Chelsea
(Gepost door RvN)
De overstap van Alex naar Chelsea is definitief rond. Vandaag doorstond hij zonder problemen de medische keuring bij Chelsea. Hij tekende vervolgens een driejarig contract bij de club.
Nog geen eens voor het dubbelequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
ik mag bidden van niet nee...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag in het Brabants Dagblad:
"PSV houdt rekening met een bod van Ajax op Aissati en/of Afellay"
Overigens zie ik dit echt nooit gebeuren, dan komt er echt opstand onder de supporters hoor.
Laat die lui eens even heel hard gaan fietsenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens zie ik dit echt nooit gebeuren, dan komt er echt opstand onder de supporters hoor.
Als er voor Sneijder al meer dan 20 miljoen wordt betaald, Koné 20 miljoen waard is, zijn deze 2 echt wel meer waard....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:43 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik mag bidden van niet nee...
echter, als ze het geld van sneijder direct zouden willen doorsluizen naar ons toe zal er heus wel getwijfeld worden bij de RvC
Ik las het ook in mijn krant, maar volgens mij stond er ook iets als dat Koeman ze niet kwijt wil.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Huh, wat is dat voor een onzin?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Manu82 het volgende:
KNVB wekt woede PSV
door onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - De KNVB heeft zich de woede op de hals gehaald van Ronald Koeman. De trainer van PSV is verbolgen over de regelgeving rondom de wedstrijd van vanavond om de Johan Cruijff Schaal. "Twee dingen storen me", aldus de coach. " Dat Ajax thuis speelt en in zijn thuisshirt mag voetballen, terwijl wij kampioen zijn. Maar vooral dat de gele kaarten die wij oplopen, meetellen in de competitie en die van Ajax in het bekertoernooi. Wij hebben zo direct spelers met een gele kaart achter hun naam als de eredivisie nog moet beginnen."
"Door een aantal bepalingen moeten we de wedstrijd haast wel als een veredeld oefenduel zien. Natuurlijk staat er een hoop prestige op het spel en willen we van Ajax winnen, maar niet ten koste van alles. Mijn spelers worden haast gedwongen om hun been terug te trekken. Dat zullen ze niet doen. Maar daar is wel over nagedacht. Is Ruud Bossen een scheidsrechter die niet veel kaarten trekt? Laten we het hopen." Het is de vraag of Gomes vanavond het doel van PSV verdedigt. Nadat de doelman woensdag tegen de paal dook en zich aan zijn bovenbeen blesseerde, haakte hij gisteren weer geblesseerd af.
Bij Ajax ontbreekt Wesley Sneijder door een schorsing.
Ajax: geblesseerd: Davids, Vertonghen, Mitea, Delorge, Manucharyan, Urzaiz, Leonardo. Geschorst: Sneijder.
PSV: geblesseerd: Farfán, Perez, Väyrynen. Geschorst: Lazovic. Twijfelachtig: Gomes. Niet-wedstrijdfit: Koné. Privé-omstandigheden: Marcellis. Buiten de selectie: Rajkovic, Fehér, Fagner.
Bron
PSV Is kampioen geworden helaas en mag daarom voor de JC schaal spelen. Ajax mag voor de JC spelen omdat ze de beker hebben gewonnen. Vraag me niet waarom maar dat zijn kennelijk de regels van de knvbquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:33 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Huh, wat is dat voor een onzin?
quote:"Twee dingen storen me", aldus de coach. " Dat Ajax thuis speelt en in zijn thuisshirt mag voetballen, terwijl wij kampioen zijn
Als je thuis speelt heb je ook de thuis kleedkamer die toch een stuk leuker isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
Over de kaarten ben ik het mee eens, dit is een nadeel voor PSV.
Is dit voorgaande jaren ook zo geweest?
[..]Lekker boeiend.
tjah allebei de ploegen als ze slim zijn.. ajax moet er woensdag staan voor de CL voorronde en die hebben ook geen zin om volle gas te geven, onnodige partij...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:39 schreef Mooi_boy het volgende:
Jezus, wat krom zeg. Als PSV slim is zien ze het gewoon als een oefenpotje, en stellen ze wat 2e rangs spelers op.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
"Met Stan Valckx"
"Ja hallo, hier Martin van Geel. Hoe is het Stan?"
SV: "Ja alles prima, met jou?"
MvG: "Lekker, lekker! Zeg, vraagje: wat kosten Afellay e Aissati?"
SV: "Samen of apart?"
MvG: <denkt even na> "Samen".
SV: "Uhm, 6 miljoen euro."
MvG: "Aha, oké. bedankt, je hoort na het weekend van ons."
Maandagochtend, half 11. Ajax heeft de JC-schaal gewonnen door een eigen goal van Da Costa in de eerste minuut. Wesley Sneijder is de zondag na de wedstrijd voor 27 miljoen euro (te betalen in 4 termijnen) verkocht aan Real Madrid.
"Met Stan Valckx"
"Hoi Stan, met Martin nog een keer. Was best een leuke pot hè, zaterdag?"
SV: "Ja, ach, het is een prijs maar wel de minste natuurlijk. Gefeliciteerd trouwens nog"
MvG: Ja dankjewel. De prijs is al wel binnen, haha! Zeg, iet anders: we doen het."
SV: "Sorry Martin, ben je even kwijt: wat doen jullie?"
MvG: "We willen graag Aissati en Afellay overnemen voor 6 miljoen."
SV: "Ja dat begrijp ik dat je dat wilt, dat wil iedereen wel."
MvG: "Mooi, dus het is akkoord?"
SV: "Wat denk je zelf Martin? Voor 6 miljoen kun je Fehér krijgen."
MvG: "Maar... maar toen we vrijdag spraken, zei je dat ze 6 miljoen moesten kosten!"
SV: "Nee hoor, bedragen heb ik nooit genoemd. Afellay en Aissati kosten, momentje Martin
<Stan zoekt zijn calculator en rekent na: 5 voor De Mul, 1,7 voor Kenneth, 17 voor Babel, 27 voor Sneijder, even kijken, aha, oke> sorry Martin, ben ik weer. Ibi en Issi kosten samen 51 miljoen euro. Heb je dat?"
MvG: "Ik bel je nog Stan."
SV: "Is goed Martin. Oh ja, enne succes tegen Zilina dinsdag!"
MvG: "We spelen woensdag Stan, tegen Slavia Praag."
SV:'Woensdag? Waarom moesten we dan zaterdag al spelen voor de JC-schaal? En oh, ik dacht tegen Zilina. Nou ja sorry, ik volg het niet zo, de voorronde Champions League."
MvG: "Houdoe Stan....."
SV: "Houdoe Martin! Bedankt voor het bellen hè!"
Als PSV nou even ouderwets een paar van 020 door midden zaagt en ze door de waslijst aan geblesseerden woensdag verliezen, krijgen wij weer een groter deel van de CL inkomstenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah allebei de ploegen als ze slim zijn.. ajax moet er woensdag staan voor de CL voorronde en die hebben ook geen zin om volle gas te geven, onnodige partij...![]()
greedy bitches!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als PSV nou even ouderwets een paar van 020 door midden zaagt en ze door de waslijst aan geblesseerden woensdag verliezen, krijgen wij weer een groter deel van de CL inkomsten
Kunnen de playoffs ook meteen afgeschaft worden.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
greedy bitches!
alsof het goed is voor nl voetbal dat ajax weer de cl uitligt, als je pech hebt over een paar jaar nog maar 1 plaatsje in de CL. en die kan PSV ook mislopen hoor..![]()
Voor het te behalen punten in Europa voor die Europese ranglijst maakt het bar weinig uit, sterker nog, in de UEFA-Cup kun je als sterk team misschien wel meer punten halen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
greedy bitches!
alsof het goed is voor nl voetbal dat ajax weer de cl uitligt, als je pech hebt over een paar jaar nog maar 1 plaatsje in de CL. en die kan PSV ook mislopen hoor..![]()
ach ja, dan krijgt ajax tenminste wat simpelere tegenstanders ala Zulte Waregem, is wel beter zonder schneider. 4 puntjes in de CL-poule is ook niks...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
greedy bitches!
Zou wat zijn voor PSV. De directe concurrent 25-30 miljoen armer maken middels transfers en TV-geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor het te behalen punten in Europa voor die Europese ranglijst maakt het bar weinig uit, sterker nog, in de UEFA-Cup kun je als sterk team misschien wel meer punten halen.
Jullie de punten, wij het geld...
Schneiderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:19 schreef percy het volgende:
[..]
ach ja, dan krijgt ajax tenminste wat simpelere tegenstanders ala Zulte Waregem, is wel beter zonder schneider. 4 puntjes in de CL-poule is ook niks...
Ik wil het nog wel eens zien als jullie dit jaar mee gaan draaien in de CL. Niet zo stoer hoor! Winnen zullen jullie toch nooit doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor het te behalen punten in Europa voor die Europese ranglijst maakt het bar weinig uit, sterker nog, in de UEFA-Cup kun je als sterk team misschien wel meer punten halen.
Jullie de punten, wij het geld...
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel eens zien als jullie dit jaar mee gaan draaien in de CL. Niet zo stoer hoor! Winnen zullen jullie toch nooit doen.![]()
(sorry had too
)
Het mooie is dat Der Schneijder vóór de voorrondes weggekocht zal zijn en er dan nog geen capabele vervanger op het middenveld van Ajax zal komen te staan. Ik hoop dat de ploeg wederom tot op het bot vernederd gaat worden. Gewoon, omdat dat leuk is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als PSV nou even ouderwets een paar van 020 door midden zaagt en ze door de waslijst aan geblesseerden woensdag verliezen, krijgen wij weer een groter deel van de CL inkomsten
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
"Met Stan Valckx"
<knip briljante dialoog>
Dat is onjuist. Aissati wil dolgraag verlengen, PSV heeft enkel nog geen contractvoorstel gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aissati heeft nog een 1 jarig contract en heeft al een paar aanbiedingen van PSV afgewezen. Hoop echt niet dat hij naar Ajakkes gaat
Grootste talent van Europa naar Ajax
Er was hem wel degelijk een contractvoorstel gedaan, maar daar ging hij (nog) niet op in.. Ik zie Von Geel er wel voor aan om 10 miljoen te bieden voor Aissatiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Aissati wil dolgraag verlengen, PSV heeft enkel nog geen contractvoorstel gedaan.
Wat is dit voor een ellende?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Manu82 het volgende:
KNVB wekt woede PSV
Maar vooral dat de gele kaarten die wij oplopen, meetellen in de competitie en die van Ajax in het bekertoernooi.
Je hebt gelijk, er was wel degelijk een bod gedaan. Deze was slechts een fractie hoger dan wat hij nu verdiend. Maar Aissati wil dolgraag blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er was hem wel degelijk een contractvoorstel gedaan, maar daar ging hij (nog) niet op in.. Ik zie Von Geel er wel voor aan om 10 miljoen te bieden voor Aissati.
Woeiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er was wel degelijk een bod gedaan. Deze was slechts een fractie hoger dan wat hij nu verdiend. Maar Aissati wil dolgraag blijven.
Verder verwijs ik iedereen die twijfelt of Aissati een overgang naar Ajax zou overwegen naar dit filmpje.
Ze heb iig humorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati heeft een contract tot 30 juni 2009.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aissati heeft nog een 1 jarig contract en heeft al een paar aanbiedingen van PSV afgewezen. Hoop echt niet dat hij naar Ajakkes gaat
Grootste talent van Europa naar Ajax
quote:Wie er volgende week zelf niet bij kan zijn, hoeft nog steeds niets te missen van de PSV Open Dag. In samenwerking met PSV TV zendt Omroep Brabant op 15 augustus de Open Dag van PSV live uit op tv. Tussen 17.00 en 18.30 uur is onder meer te zien hoe de spelers van PSV worden gepresenteerd aan het publiek.
Brabants Dagblad, meen ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is er serieus interesse van Ajax in Aisatti of komt dat hier van het forum vandaan?
Von Geel
Ach dat is toch niet meer aan de orde nu Sneijder bij Ajax blijkt te blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is er serieus interesse van Ajax in Aisatti of komt dat hier van het forum vandaan?
Von Geel
Recordaantal Nederlanders in de basis voor PSV of hoe heb ik dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:14 schreef Leso_Varen het volgende:
De opstelling van PSV:
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Méndez, Afellay, Bakkal, Aissati en Jonathan.
Wissels: Roorda, Da Costa, Alcides, Culina, De Jong, Van der Leegte en Zeefuik.
Ik tel er vijf, plus een reserve/Nederlander (Simons)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Recordaantal Nederlanders in de basis voor PSV of hoe heb ik dat?![]()
Hebben we afgelopen 2 seizoenen niet gehaaldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik tel er vijf, plus een reserve/Nederlander (Simons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |