Ik wil het nog wel eens zien als jullie dit jaar mee gaan draaien in de CL. Niet zo stoer hoor! Winnen zullen jullie toch nooit doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor het te behalen punten in Europa voor die Europese ranglijst maakt het bar weinig uit, sterker nog, in de UEFA-Cup kun je als sterk team misschien wel meer punten halen.
Jullie de punten, wij het geld...
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel eens zien als jullie dit jaar mee gaan draaien in de CL. Niet zo stoer hoor! Winnen zullen jullie toch nooit doen.![]()
(sorry had too
)
Het mooie is dat Der Schneijder vóór de voorrondes weggekocht zal zijn en er dan nog geen capabele vervanger op het middenveld van Ajax zal komen te staan. Ik hoop dat de ploeg wederom tot op het bot vernederd gaat worden. Gewoon, omdat dat leuk is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als PSV nou even ouderwets een paar van 020 door midden zaagt en ze door de waslijst aan geblesseerden woensdag verliezen, krijgen wij weer een groter deel van de CL inkomsten
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
"Met Stan Valckx"
<knip briljante dialoog>
Dat is onjuist. Aissati wil dolgraag verlengen, PSV heeft enkel nog geen contractvoorstel gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aissati heeft nog een 1 jarig contract en heeft al een paar aanbiedingen van PSV afgewezen. Hoop echt niet dat hij naar Ajakkes gaat
Grootste talent van Europa naar Ajax
Er was hem wel degelijk een contractvoorstel gedaan, maar daar ging hij (nog) niet op in.. Ik zie Von Geel er wel voor aan om 10 miljoen te bieden voor Aissatiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Aissati wil dolgraag verlengen, PSV heeft enkel nog geen contractvoorstel gedaan.
Wat is dit voor een ellende?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Manu82 het volgende:
KNVB wekt woede PSV
Maar vooral dat de gele kaarten die wij oplopen, meetellen in de competitie en die van Ajax in het bekertoernooi.
Je hebt gelijk, er was wel degelijk een bod gedaan. Deze was slechts een fractie hoger dan wat hij nu verdiend. Maar Aissati wil dolgraag blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er was hem wel degelijk een contractvoorstel gedaan, maar daar ging hij (nog) niet op in.. Ik zie Von Geel er wel voor aan om 10 miljoen te bieden voor Aissati.
Woeiquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er was wel degelijk een bod gedaan. Deze was slechts een fractie hoger dan wat hij nu verdiend. Maar Aissati wil dolgraag blijven.
Verder verwijs ik iedereen die twijfelt of Aissati een overgang naar Ajax zou overwegen naar dit filmpje.
Ze heb iig humorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag in het Brabants Dagblad:
"PSV houdt rekening met een bod van Ajax op Aissati en/of Afellay"
Overigens zie ik dit echt nooit gebeuren, dan komt er echt opstand onder de supporters hoor.
Aissati heeft een contract tot 30 juni 2009.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Aissati heeft nog een 1 jarig contract en heeft al een paar aanbiedingen van PSV afgewezen. Hoop echt niet dat hij naar Ajakkes gaat
Grootste talent van Europa naar Ajax
quote:Wie er volgende week zelf niet bij kan zijn, hoeft nog steeds niets te missen van de PSV Open Dag. In samenwerking met PSV TV zendt Omroep Brabant op 15 augustus de Open Dag van PSV live uit op tv. Tussen 17.00 en 18.30 uur is onder meer te zien hoe de spelers van PSV worden gepresenteerd aan het publiek.
Brabants Dagblad, meen ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is er serieus interesse van Ajax in Aisatti of komt dat hier van het forum vandaan?
Von Geel
Ach dat is toch niet meer aan de orde nu Sneijder bij Ajax blijkt te blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is er serieus interesse van Ajax in Aisatti of komt dat hier van het forum vandaan?
Von Geel
Recordaantal Nederlanders in de basis voor PSV of hoe heb ik dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:14 schreef Leso_Varen het volgende:
De opstelling van PSV:
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Méndez, Afellay, Bakkal, Aissati en Jonathan.
Wissels: Roorda, Da Costa, Alcides, Culina, De Jong, Van der Leegte en Zeefuik.
Ik tel er vijf, plus een reserve/Nederlander (Simons)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Recordaantal Nederlanders in de basis voor PSV of hoe heb ik dat?![]()
Hebben we afgelopen 2 seizoenen niet gehaaldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik tel er vijf, plus een reserve/Nederlander (Simons)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |