En Gallas heeft 10 bij Arsenalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boulahrouz kreeg 9dus het zegt vrij weinig allemaal
Misschien over een jaar transfervrij ophalen: Als Farfán dan voor de hoofdprijs vertrekt naar een topclub kun je met Lazovic en Kezman voorin spelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sportweek van vorig seizoen rond de wedstrijd van AZ tegen de club van Kezman. In dat interview zei hij dat hij graag naar PSV terug wilde en zn contract loopt nog maar 1 jaar. Hij wil sowieso in Nederland komen wonen na zn loopbaan
Ik zal wel te goed gewend zijn aan Alex 4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boulahrouz kreeg 9dus het zegt vrij weinig allemaal
Dat lijkt mij niet complementair...quote:
Als Makelele stopt, zal ie vast dat nummer krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zal wel te goed gewend zijn aan Alex 4.
Hoe heette die ene trainer van Dinamo Kiev ook alweer? Die kon pas "vrolijk" kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Welke hadden ze dan moeten geven?
En ik heb Mourinho ook zo zien kijken bij doelpunten van Chelsea, dus zoveel zegt het niet![]()
Valeri Lobanovskiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe heette die ene trainer van Dinamo Kiev ook alweer? Die kon pas "vrolijk" kijken.
Dat is 'm! Heb me altijd kapot gelachen om die ventquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valeri Lobanovski![]()
Die zat altijd zo op de bank. Of ze nou wonnen of dik op de broek kregen
[afbeelding]
Lazovic is meer dan een intikspits hoor. Goed overzicht, assists etc.quote:
Wat.. dat kapotte ajax-beeldje van perez?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb wel zo'n gevoel dat bakkal het wel gaat maken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat.. dat kapotte ajax-beeldje van perez?
flauw he
Een team met de grootste sterren van de grootste voetbalclubs van europaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
Denk deze:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |