We hebben het over Turkije: Corruptie, criminaliteit, valse beloftes etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:15 schreef Chivu het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Galatasaray dat geld ineens vandaan heeft? Een grote uitgaande transfer hebben ze niet gemaakt, en een traditie van dure spelers hebben ze al helemaal niet.
En ik ben bang dattie voor 10 miljoen vertrektquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Beste aankopen vd afgelopen jaren waren relatief onbekend voor ons![]()
Kan niet wachten tot Kone voor 20 mil vertrekt![]()
Dat PSV dat zou overwegen zegt al genoeg over de waarde die ze hem toekennen. Of beter gezegd: het gebrek aan waardequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En ik ben bang dattie voor 10 miljoen vertrekt![]()
Als z'n financiële rendement dan maar voldoende isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Paran0id het volgende:
Gemengde gevoelens mocht Kone vertrekken. Vind hem erg balvast, maar zijn redement is imo toch erg laag.
En dat hebben ze pas vanaf deze zomer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hebben het over Turkije: Corruptie, criminaliteit, valse beloftes etc.. Die hebben centen genoeg.
Er is altijd wel geld in Turkije. Voor prutser Linderoth betaalden ze 3.5 miljoen euro en Lincoln werd voor 5 miljoen euro gehaald. Verder lopen er spelers als Appiah, Alex, Kezman, Roberto Carlos, Edu Dracena, Lugano, Delgado en Ricardinho rond: Toch niet de minsten (en beslist niet goedkoop).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
En dat hebben ze pas vanaf deze zomer?
Als PSV dat overweegt twijfelen ze volgens mij aan zijn fysieke conditie. Een paar maanden terug kon je hem niet ophalen voor 10 mio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat PSV dat zou overwegen zegt al genoeg over de waarde die ze hem toekennen. Of beter gezegd: het gebrek aan waarde.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef jna het volgende:
Mourinho is wel blij met z'n nieuwe speler![]()
[afbeelding]
Het is één van de 1000 foto's die in twee minuten gemaakt zijn. Beetje selectief dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, dan maken ze wel een kans denk ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
Voorlopig begint Koné vanavond gewoon in de basis tegen UNA.
Welke hadden ze dan moeten geven?quote:
Sportweek van vorig seizoen rond de wedstrijd van AZ tegen de club van Kezman. In dat interview zei hij dat hij graag naar PSV terug wilde en zn contract loopt nog maar 1 jaar. Hij wil sowieso in Nederland komen wonen na zn loopbaanquote:
Geen 33 in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Welke hadden ze dan moeten geven?
En ik heb Mourinho ook zo zien kijken bij doelpunten van Chelsea, dus zoveel zegt het niet![]()
33 staat zo ja, ik weet niet zo niet belangrijkquote:
Boulahrouz kreeg 9quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |