En nog steeds geen rendement in de CLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Kezman wil iig graag terug naar PSV volgend jaar, voordeel is dat hij een completere speler is geworden
In Turkije heb je een veel betere atmosfeer in de stadions dan hier. Kijk hier maar naar:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
Tsja, ik kan de instelling van Kone wel begrijpen. Die wil naar Man Ud. Wat heeft hij bij Galatasaray in hemelsnaam bij elkaar te voetballen wat hij bij PSV niet kan? Het is gewoon een stap terug. Financieel misschien niet, maar de rest wel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Kezman wil iig graag terug naar PSV volgend jaar, voordeel is dat hij een completere speler is geworden
En wat is de laatste speler die via een Turkse club bij een absolute topclub is beland? Het leven zal in Turkije als voetballer ook veel beter zijn, maar het gaat hier om de sportieve ambities van Kone.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
In Turkije heb je een veel betere atmosfeer in de stadions dan hier. Kijk hier maar naar:
http://www.youtube.com/watch?v=FrlclvBWyzE
In het stadion van Galatasaray.
Jammer maar helaas.quote:Champions Youth Cup: PSV A1 strandt in de kwartfinales
14 augustus 2007 14:30
De A1 van PSV is in Maleisië er niet in geslaagd om de halve finales van de Champions Youth Cup te bereiken. Het team van Roland Vroomans werd in de kwartfinales uitgeschakeld door CF Flamengo uit Brazilië. Het enige en beslissende doelpunt viel pas in de blessuretijd van de tweede helft.
PSV A1 liep de hele wedstrijd achter de feiten aan en wist zelf nauwelijks kansen te creëren. Aan de andere kant voorkwam doelman Jeroen Zoet een aantal keren een vroege achterstand. Het was des te zuurder dat uitgerekend hij in de derde minuut van de blessuretijd in de fout ging op een ogenschijnlijk ongevaarlijk schot op doel. PSV A1 kreeg geen tijd meer de schade te herstellen, het duel - en daarmee het toernooi voor de ploeg van Vroomans - was direct afgelopen.
Aan de reacties op het netwerk te zien was het ook niet bijster goed wat ze lieten zien...quote:
Kromkamp - Addo of Da Costa - Salcido - Zonneveldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:05 schreef LongOne het volgende:
Kan iemand de vermoedelijke verdediging geven waar PSV het dit seizoen mee gaat doen, en dan de verdedigers die echt zeker zijn van een basisplaats vetgedrukt.
Bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Dat zou prima nieuws zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef magnifor het volgende:
Volgens Galatasaray TV is Galatasaray met PSV 100% rond en zal Kone vanavond zijn beslissing maken. Overigens zou Galatasaray ook bezig zijn met Alves.
Alleen prima nieuws als de aankoopprijs boven de 12 miljoen euro ligt en er een fatsoenlijke vervanger wordt aangetrokken. Dus geen Patrick Kluivert-taferelen zoals vorig seizoen.quote:
Is Luque al naar Levante?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Alleen prima nieuws als de aankoopprijs boven de 12 miljoen euro ligt en er een fatsoenlijke vervanger wordt aangetrokken. Dus geen Patrick Kluivert-taferelen zoals vorig seizoen.
Volgens mij wel zo goed als zeker ja. Dus dan wordt het toch iemand anders, vast een onbekende speler, want er wordt maar weinig over PSV geroddeld de laatste tijd.quote:
Beste aankopen vd afgelopen jaren waren relatief onbekend voor onsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij wel zo goed als zeker ja. Dus dan wordt het toch iemand anders, vast een onbekende speler, want er wordt maar weinig over PSV geroddeld de laatste tijd.
Ik hoop het. En dan wel voor 20 miljoen euro graag en niet voor de helftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef magnifor het volgende:
Volgens Galatasaray TV is Galatasaray met PSV 100% rond en zal Kone vanavond zijn beslissing maken. Overigens zou Galatasaray ook bezig zijn met Alves.
We hebben het over Turkije: Corruptie, criminaliteit, valse beloftes etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:15 schreef Chivu het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Galatasaray dat geld ineens vandaan heeft? Een grote uitgaande transfer hebben ze niet gemaakt, en een traditie van dure spelers hebben ze al helemaal niet.
En ik ben bang dattie voor 10 miljoen vertrektquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Beste aankopen vd afgelopen jaren waren relatief onbekend voor ons![]()
Kan niet wachten tot Kone voor 20 mil vertrekt![]()
Dat PSV dat zou overwegen zegt al genoeg over de waarde die ze hem toekennen. Of beter gezegd: het gebrek aan waardequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En ik ben bang dattie voor 10 miljoen vertrekt![]()
Als z'n financiële rendement dan maar voldoende isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Paran0id het volgende:
Gemengde gevoelens mocht Kone vertrekken. Vind hem erg balvast, maar zijn redement is imo toch erg laag.
En dat hebben ze pas vanaf deze zomer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hebben het over Turkije: Corruptie, criminaliteit, valse beloftes etc.. Die hebben centen genoeg.
Er is altijd wel geld in Turkije. Voor prutser Linderoth betaalden ze 3.5 miljoen euro en Lincoln werd voor 5 miljoen euro gehaald. Verder lopen er spelers als Appiah, Alex, Kezman, Roberto Carlos, Edu Dracena, Lugano, Delgado en Ricardinho rond: Toch niet de minsten (en beslist niet goedkoop).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
En dat hebben ze pas vanaf deze zomer?
Als PSV dat overweegt twijfelen ze volgens mij aan zijn fysieke conditie. Een paar maanden terug kon je hem niet ophalen voor 10 mio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat PSV dat zou overwegen zegt al genoeg over de waarde die ze hem toekennen. Of beter gezegd: het gebrek aan waarde.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef jna het volgende:
Mourinho is wel blij met z'n nieuwe speler![]()
[afbeelding]
Het is één van de 1000 foto's die in twee minuten gemaakt zijn. Beetje selectief dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, dan maken ze wel een kans denk ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
Voorlopig begint Koné vanavond gewoon in de basis tegen UNA.
Welke hadden ze dan moeten geven?quote:
Sportweek van vorig seizoen rond de wedstrijd van AZ tegen de club van Kezman. In dat interview zei hij dat hij graag naar PSV terug wilde en zn contract loopt nog maar 1 jaar. Hij wil sowieso in Nederland komen wonen na zn loopbaanquote:
Geen 33 in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Welke hadden ze dan moeten geven?
En ik heb Mourinho ook zo zien kijken bij doelpunten van Chelsea, dus zoveel zegt het niet![]()
33 staat zo ja, ik weet niet zo niet belangrijkquote:
Boulahrouz kreeg 9quote:
En Gallas heeft 10 bij Arsenalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boulahrouz kreeg 9dus het zegt vrij weinig allemaal
Misschien over een jaar transfervrij ophalen: Als Farfán dan voor de hoofdprijs vertrekt naar een topclub kun je met Lazovic en Kezman voorin spelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sportweek van vorig seizoen rond de wedstrijd van AZ tegen de club van Kezman. In dat interview zei hij dat hij graag naar PSV terug wilde en zn contract loopt nog maar 1 jaar. Hij wil sowieso in Nederland komen wonen na zn loopbaan
Ik zal wel te goed gewend zijn aan Alex 4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boulahrouz kreeg 9dus het zegt vrij weinig allemaal
Dat lijkt mij niet complementair...quote:
Als Makelele stopt, zal ie vast dat nummer krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zal wel te goed gewend zijn aan Alex 4.
Hoe heette die ene trainer van Dinamo Kiev ook alweer? Die kon pas "vrolijk" kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Welke hadden ze dan moeten geven?
En ik heb Mourinho ook zo zien kijken bij doelpunten van Chelsea, dus zoveel zegt het niet![]()
Valeri Lobanovskiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe heette die ene trainer van Dinamo Kiev ook alweer? Die kon pas "vrolijk" kijken.
Dat is 'm! Heb me altijd kapot gelachen om die ventquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valeri Lobanovski![]()
Die zat altijd zo op de bank. Of ze nou wonnen of dik op de broek kregen
[afbeelding]
Lazovic is meer dan een intikspits hoor. Goed overzicht, assists etc.quote:
Wat.. dat kapotte ajax-beeldje van perez?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb wel zo'n gevoel dat bakkal het wel gaat maken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat.. dat kapotte ajax-beeldje van perez?
flauw he
Een team met de grootste sterren van de grootste voetbalclubs van europaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
Denk deze:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
Aaargh!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In Turkije is hij zeer populair, ook al omdat hij moslim is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’
knip
Een club uit Zeelst (naast Eindhoven) uit de hoogste klasse van het zondagamateurvoetbalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’
Precies. Gelukkig is PSV nu ook werk aan het maken van een nieuw contract voor Aissatiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ze moeten zijn contract proberen te verlengen want anders loopt hij dalijk gratis de deur uit
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.quote:
Bron VIquote:Phillip Cocu gaat verder in de Emiraten15/8/2007 11:15
EXCLUSIEF - Phillip Cocu neigde naar stoppen, maar de 36-jarige oud-international heeft in het Midden-Oosten een nieuwe buitenlandse uitdaging gevonden: Al-Jazeera.
Cocu heeft een contract getekend bij Al-Jazeera in Abu Dhabi. De oud-international, die eerder een aanbod uit Australië naast zich neerlegde, blijft voorlopig één seizoen in de Verenigde Arabische Emiraten.
Bij zijn nieuwe club is Cocu de enige buitenlandse speler. De 36-jarige linkspoot treft wel een landgenoot aan, want Abe Knoop verzorgt er de keeperstrainingen.
Cocu nam afgelopen seizoen afscheid bij PSV en twijfelde over zijn toekomst als speler. 'Als ik besluit om door te gaan als voetballer, is dat sowieso niet in Nederland', zei hij twee weken geleden in Voetbal International.
'Ik wil dan naar het buitenland, en het liefst naar een ver land. Ik wil niet meer in een grote competitie voetballen, maar zou dan puur voor het avontuur nog ergens heen gaan.'
Al Jazeera is toch een televisiezender?quote:
die gaat dus nog ff lekker een onbezorgd leven voor zn kids verzorgen door nog even een paar miljoen te cashenquote:
Dan hoop ik niet voor hem dat PSV in de CL in Moskou op kunstgras hoeft te voetballen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.
Sowieso vind ik het belachelijk om op kunstgras te voetballen.
Inderdaad heel goed te begrijpen, aangezien vorig jaar de ballenjongens nog beter waren dan meneer Kromkamp. Sodeju wat was die gast slecht toen zegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.
Sowieso vind ik het belachelijk om op kunstgras te voetballen.
Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef Neoktheone het volgende:
Hij is fijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook op de Open Dag te zien overigens
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=47076quote:Transfer Väyrynen nog steeds niet rond
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 15 augustus om 12:19
Vorig weekend meldde Derby County dat de ploeg zich had versterkt met Mika Väyrynen, maar vijf dagen later is de overgang nog altijd niet rond. PSV heeft weliswaar een akkoord bereikt met de Engelse promovendus, maar The Rams hebben nog altijd geen overeenstemming bereikt met Väyrynen zelf.
De ploeg wil spoedig opnieuw met de Fin om de onderhandelingstafel, maar moet geduld hebben. Een blessure vertraagt de overgang van de PSV'er, die het seizoen op huurbasis kan afmaken in het Engelse Premiership. De middenvelder verblijft momenteel in zijn vaderland om zich te laten behandelen aan zijn kuit.
Niet alleen de lichte blessure van Väyrynen vertraagt de afronding van de overgang. Vooralsnog komt de Scandinaviër er ook op financieel vlak niet uit met Derby County. "De onderhandelingen lopen dus nog", sprak manager Billy Davies op de website van Derby County. "We hopen hem over een week weer te zien zodat we alles kunnen afronden."
Feilhaber
The Rams hebben zich inmiddels wél verzekerd van de diensten van Benny Feilhaber. De Amerikaanse international werd vandaag overgenomen van het Duitse HSV, waar hij geen vaste waarde was. Derby County betaalde anderhalf miljoen euro voor de 22-jarige middenvelder.
PSV doet mee aan de Superleague Formula. Een nieuwe racecompetitie met voetbalclubs. Naast PSV doen AC Milan, FC Porto, Olympiakos, Borussia Dortmund, Anderlecht en Flamengo tot dus ver mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |