abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52371583
Volgens VI liet Fagner een goede indruk achter na zijn eerste minuten in de hoofdmacht
We sure are cute for two ugly people.
pi_52374378
Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’

Arouna Koné vertrekt niet naar Turkije. Een delegatie van Galatasaray was dinsdag in Eindhoven om de PSV’er voor meer dan tien miljoen euro te strikken, maar stuitte op het negatieve antwoord van de aanvaller.

“Ik ga er niet naartoe”, vertelde de Ivoriaan aan het Algemeen Dagblad. “Ik wil bij PSV blijven. Hier speel ik Champions League, ik wil helemaal niet weg. Het zal allemaal wel.”

De Turkse club meldde zich de afgelopen dagen bij PSV met een bod van dertien miljoen euro. De Eindhovenaren namen de Afrikaan twee jaar terug nog voor negen miljoen euro over van Roda JC en gaf hen daarom toestemming om hem te benaderen.

“Galatasaray wilde heel ver gaan’’, bevestigt technisch directeur Stan Valckx. “Ik denk dat wij er met die club wel uit waren gekomen. Maar de speler wil niet, dan houdt het op. Ronald Koeman heeft met hem gesproken en ik ook. Hij wil hier blijven en dat is ook prima, want Koné hoeft helemaal niet weg. Dan is het in principe van de baan.’’

“In Turkije wachten twintig miljoen fans van Galatasaray op Koné”, vertelde Haldun Üstünel, bestuurslid van Galatasaray. “Koné is snel en sterk. Hij is een erg talentvolle speler. Als je de wedstrijden in de Champions League of op het WK met Ivoorkust ziet, dan weet je genoeg. In Turkije is hij zeer populair, ook al omdat hij moslim is. Alle fans willen graag dat hij naar ons komt.’’
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:51:11 #278
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52374621
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In Turkije is hij zeer populair, ook al omdat hij moslim is.
Aaargh!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_52374676
quote:

knip
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52374741
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
Een club uit Zeelst (naast Eindhoven) uit de hoogste klasse van het zondagamateurvoetbal
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52375395
quote:

Arbitragezaak!
Patat Friet
pi_52375447
Oja voor iets meer dan 10 miljoen had hij natuurlijk niet weg gemogen, ik dacht dat het een megabod was ofzo
Patat Friet
pi_52376202
Het zegt toch wel genoeg dat hij hier blijft terwijl hij daar zijn beurs was kunnen gaan vullen
pi_52376592
Oja Martin Jol kan Koeman straks op gaan volgen als het zo doorgaat
Patat Friet
pi_52378759
Ik ben wel blij dat Kone blijft. Snap het ook wel van zijn kant.
Als hij straks gaat dan krijgen we er echt wel een zak geld voor terug.
Waarschijnlijk niet zoveel als we er nu voor hadden kunnen vangen, maar ik heb hem liever er nog een jaar of meerdere erbij.

Ik weet dat veel mensen het niet met me eens zijn maar ik zie het nog steeds zitten in hem .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_52379596
ze moeten zijn contract proberen te verlengen want anders loopt hij dalijk gratis de deur uit
pi_52380887
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ze moeten zijn contract proberen te verlengen want anders loopt hij dalijk gratis de deur uit
Precies. Gelukkig is PSV nu ook werk aan het maken van een nieuw contract voor Aissati
pi_52383192
Kromkamp uit voorzorg niet tegen Heracles

Jan Kromkamp laat de seizoensopening van zijn club PSV aan zich voorbij gaan. De verdediger zal uit voorzorg niet aantreden tegen Heracles, schrijft het Algemeen Dagblad.

Reden voor het besluit om niet te spelen is de ondergrond waarop de Almeloërs spelen. Uitgerekend op het kunstgras in het Polman Stadion blesseerde Kromkamp zich vorig seizoen. Inmiddels is de vleugelverdediger weliswaar fit, maar heeft hij in overleg met trainer Ronald Koeman toch besloten om niet te spelen zondag.

pi_52384511
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Blawh het volgende:

Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.

Sowieso vind ik het belachelijk om op kunstgras te voetballen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2007 @ 11:48:10 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52384717
quote:
Phillip Cocu gaat verder in de Emiraten15/8/2007 11:15

EXCLUSIEF - Phillip Cocu neigde naar stoppen, maar de 36-jarige oud-international heeft in het Midden-Oosten een nieuwe buitenlandse uitdaging gevonden: Al-Jazeera.
Cocu heeft een contract getekend bij Al-Jazeera in Abu Dhabi. De oud-international, die eerder een aanbod uit Australië naast zich neerlegde, blijft voorlopig één seizoen in de Verenigde Arabische Emiraten.

Bij zijn nieuwe club is Cocu de enige buitenlandse speler. De 36-jarige linkspoot treft wel een landgenoot aan, want Abe Knoop verzorgt er de keeperstrainingen.

Cocu nam afgelopen seizoen afscheid bij PSV en twijfelde over zijn toekomst als speler. 'Als ik besluit om door te gaan als voetballer, is dat sowieso niet in Nederland', zei hij twee weken geleden in Voetbal International.

'Ik wil dan naar het buitenland, en het liefst naar een ver land. Ik wil niet meer in een grote competitie voetballen, maar zou dan puur voor het avontuur nog ergens heen gaan.'
Bron VI
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:06:26 #291
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_52385262
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef borisz het volgende:

[..]

Bron VI
Al Jazeera is toch een televisiezender?

Jammer dat ie niet bij ons in de staf komt, maarja, dan nog maar een seizoen wachten, volgend seizoen komt ie zeker!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:09:43 #292
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_52385357
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef borisz het volgende:

[verhaal over cocu]

Bron VI
die gaat dus nog ff lekker een onbezorgd leven voor zn kids verzorgen door nog even een paar miljoen te cashen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_52385416
Hij is fijn:

Ook op de Open Dag te zien overigens
pi_52385430
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.

Dan hoop ik niet voor hem dat PSV in de CL in Moskou op kunstgras hoeft te voetballen.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:21:15 #295
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_52385693
Cocu naar de Emiraten

Damn, exotisch land en mooie witte zandstranden

Nog iemand naar de opendag vandaag?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:34:51 #296
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52386073
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:

Inderdaad heel goed te begrijpen, aangezien vorig jaar de ballenjongens nog beter waren dan meneer Kromkamp. Sodeju wat was die gast slecht toen zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_52386140
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef Neoktheone het volgende:
Hij is fijn:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook op de Open Dag te zien overigens
Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzo ?
pi_52386182
quote:
Transfer Väyrynen nog steeds niet rond
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 15 augustus om 12:19

Vorig weekend meldde Derby County dat de ploeg zich had versterkt met Mika Väyrynen, maar vijf dagen later is de overgang nog altijd niet rond. PSV heeft weliswaar een akkoord bereikt met de Engelse promovendus, maar The Rams hebben nog altijd geen overeenstemming bereikt met Väyrynen zelf.

De ploeg wil spoedig opnieuw met de Fin om de onderhandelingstafel, maar moet geduld hebben. Een blessure vertraagt de overgang van de PSV'er, die het seizoen op huurbasis kan afmaken in het Engelse Premiership. De middenvelder verblijft momenteel in zijn vaderland om zich te laten behandelen aan zijn kuit.

Niet alleen de lichte blessure van Väyrynen vertraagt de afronding van de overgang. Vooralsnog komt de Scandinaviër er ook op financieel vlak niet uit met Derby County. "De onderhandelingen lopen dus nog", sprak manager Billy Davies op de website van Derby County. "We hopen hem over een week weer te zien zodat we alles kunnen afronden."

Feilhaber
The Rams hebben zich inmiddels wél verzekerd van de diensten van Benny Feilhaber. De Amerikaanse international werd vandaag overgenomen van het Duitse HSV, waar hij geen vaste waarde was. Derby County betaalde anderhalf miljoen euro voor de 22-jarige middenvelder.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=47076
pi_52386531
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:37 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzo ?
PSV doet mee aan de Superleague Formula. Een nieuwe racecompetitie met voetbalclubs. Naast PSV doen AC Milan, FC Porto, Olympiakos, Borussia Dortmund, Anderlecht en Flamengo tot dus ver mee.

PSV hoeft overigens niets te doen voor die competitie. Ze hoeven niets te betalen of regelen, krijgen gewoon geld om de clubnaam aan het team te binden. Extra inkomsten voor PSV dus.
pi_52386808
Ronald de Boer speelt toch ook nog steeds in de VAE? Wel te begrijpen dat Cocu er dan heen gaat. Die twee zijn dikke maatjes, zag ze vorig jaar nog samen op Stratumseind (kennelijk met Cocu zijn vriijgezellenfeest).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')