Aaargh!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In Turkije is hij zeer populair, ook al omdat hij moslim is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’
knip
Een club uit Zeelst (naast Eindhoven) uit de hoogste klasse van het zondagamateurvoetbalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef RijstNatie het volgende:
Wie is UNA?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’
Precies. Gelukkig is PSV nu ook werk aan het maken van een nieuw contract voor Aissatiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ze moeten zijn contract proberen te verlengen want anders loopt hij dalijk gratis de deur uit
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.quote:
Bron VIquote:Phillip Cocu gaat verder in de Emiraten15/8/2007 11:15
EXCLUSIEF - Phillip Cocu neigde naar stoppen, maar de 36-jarige oud-international heeft in het Midden-Oosten een nieuwe buitenlandse uitdaging gevonden: Al-Jazeera.
Cocu heeft een contract getekend bij Al-Jazeera in Abu Dhabi. De oud-international, die eerder een aanbod uit Australië naast zich neerlegde, blijft voorlopig één seizoen in de Verenigde Arabische Emiraten.
Bij zijn nieuwe club is Cocu de enige buitenlandse speler. De 36-jarige linkspoot treft wel een landgenoot aan, want Abe Knoop verzorgt er de keeperstrainingen.
Cocu nam afgelopen seizoen afscheid bij PSV en twijfelde over zijn toekomst als speler. 'Als ik besluit om door te gaan als voetballer, is dat sowieso niet in Nederland', zei hij twee weken geleden in Voetbal International.
'Ik wil dan naar het buitenland, en het liefst naar een ver land. Ik wil niet meer in een grote competitie voetballen, maar zou dan puur voor het avontuur nog ergens heen gaan.'
Al Jazeera is toch een televisiezender?quote:
die gaat dus nog ff lekker een onbezorgd leven voor zn kids verzorgen door nog even een paar miljoen te cashenquote:
Dan hoop ik niet voor hem dat PSV in de CL in Moskou op kunstgras hoeft te voetballen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.
Sowieso vind ik het belachelijk om op kunstgras te voetballen.
Inderdaad heel goed te begrijpen, aangezien vorig jaar de ballenjongens nog beter waren dan meneer Kromkamp. Sodeju wat was die gast slecht toen zegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef DS4 het volgende:
Ik vind dat zo gek nog niet. Als je je niet zeker voelt op kunstgras ga je toch wat verkrampt spelen, wat het risico op blessures vergroot en je zal ook geen beste wedstrijd spelen.
Sowieso vind ik het belachelijk om op kunstgras te voetballen.
Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef Neoktheone het volgende:
Hij is fijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook op de Open Dag te zien overigens
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=47076quote:Transfer Väyrynen nog steeds niet rond
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 15 augustus om 12:19
Vorig weekend meldde Derby County dat de ploeg zich had versterkt met Mika Väyrynen, maar vijf dagen later is de overgang nog altijd niet rond. PSV heeft weliswaar een akkoord bereikt met de Engelse promovendus, maar The Rams hebben nog altijd geen overeenstemming bereikt met Väyrynen zelf.
De ploeg wil spoedig opnieuw met de Fin om de onderhandelingstafel, maar moet geduld hebben. Een blessure vertraagt de overgang van de PSV'er, die het seizoen op huurbasis kan afmaken in het Engelse Premiership. De middenvelder verblijft momenteel in zijn vaderland om zich te laten behandelen aan zijn kuit.
Niet alleen de lichte blessure van Väyrynen vertraagt de afronding van de overgang. Vooralsnog komt de Scandinaviër er ook op financieel vlak niet uit met Derby County. "De onderhandelingen lopen dus nog", sprak manager Billy Davies op de website van Derby County. "We hopen hem over een week weer te zien zodat we alles kunnen afronden."
Feilhaber
The Rams hebben zich inmiddels wél verzekerd van de diensten van Benny Feilhaber. De Amerikaanse international werd vandaag overgenomen van het Duitse HSV, waar hij geen vaste waarde was. Derby County betaalde anderhalf miljoen euro voor de 22-jarige middenvelder.
PSV doet mee aan de Superleague Formula. Een nieuwe racecompetitie met voetbalclubs. Naast PSV doen AC Milan, FC Porto, Olympiakos, Borussia Dortmund, Anderlecht en Flamengo tot dus ver mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Of sponsort PSV Jos Verstappen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |