Die wissel van Koeman van Zeefuik sloeg compleet helemaal nergens opquote:
Ochja de 'niet-ten-koste-van-alles-winnen' instelling was tenminste duidelijk aanwezigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Wel ff andere koek dan Milan en Real he.![]()
Addo speelde toch wel degelijk vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom speelde Addo en niet de opvolger van Alex onze Da Costa?
Denk dat Da Costa een stuk beter kan worden dan Addo als hij minuten maakt.
Denk dat als we een fatsoendelijke aanval hebben gewoon goed voetbal spelen.
Zonneveld vond ik ook redelijk spelen als linksback.
Hoop alleen dat hij aanvallend mee opkomt met zijn linker,
En ik denk dat je Alcides de voorkeur moet geven op kromkamp
En als ze dat willen betalen de vraagprijs verhogen naar 40quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Ajax komt voor Aissati dan moet je gewoon eens voor de lol 25 miljoen vragen
maar een topper is hij nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Addo speelde toch wel degelijk vandaag
ajax kennende bieden ze vast 2 tientjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
En als ze dat willen betalen de vraagprijs verhogen naar 40
Altijd weer die jodenfooien van ze.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ajax kennende bieden ze vast 2 tientjes
iets met perez en fooitjes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ajax kennende bieden ze vast 2 tientjes
Addo is ooit gehaald als topper, maar door blessures is het er in het begin niet helemaal uitgekomen. Als Addo wat langer in de basis speelt kan hij ook groeien denk ik....quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar een topper is hij niet
Da Costa kan dat wel worden
addo is niet voor niets altijd 4de of 5de viool geweest
Ja het waren weer zeer goeie wissels....quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koeman liet zich weer van zijn sterkste kant zien gisteren met zijn wissels...
Gelukkig was het om de kat z'n kut...
Dit vond ik juist aardig dom.quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:02 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een saaaaie wedstrijd. Ajax was slecht en PSV nog slechter. Ze speelden duidelijk voor een belangrijke prijs.
Afellay liet wel even merken dat Heiringa met zijn lelijke tengels van zijn maatje moet blijven (overigens terecht, want het was geen overtreding).
Ach, als de traditie zich voortzet, dan worden we weer kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |