De laatste 5 wedstrijden tegen Heracles in Almelo: 4x winst 1x gelijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef RijstNatie het volgende:
wie kan niet winnen in almelo?
Ja zou ik ook doen, vooral niet voor maatjes en teamgenoten opkomen tijdens een wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit vond ik juist aardig dom.
Prima als je maatjes bent, maar daar moet je geen kont van kunnen zien tijdens de wedstrijd.
Daar kan je als tegenstander slim gebruik van maken..
2quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien denkt PSV wel makkelijk te verdienen.
Wie weet
Aissati heeft nog maar een 1 jarig contract dus verleng dat maar snel
hopelijk is het voor die 20 miljoen die eerst voorbij kwamquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor net van een vriend dat het 100% is dat Kone naar Galatasaray gaat(Turks nieuws)
Galatasaray is nu in Eindoven. Net bekend.
Vast welquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
hopelijk is het voor die 20 miljoen die eerst voorbij kwam
Wachten op morgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef PinhoSouza het volgende:
Geloof het pas als het op PSV.nl staat.
in zijn contract staat dat hij voor 20 mag vertrekkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
20 miljoen is veel geld voor Kone, doen dus als het kan. Het is een fijne speler om erbij te hebben, maar meer zul je er nooit voor vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |