mwah zegt genoeg toch hoe zijn carriere verlopen is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Koné wilt zelf niet gaan volgens mij dus dan houdt het op.
Ik snap niet dat PSV Roorda als reserve keeper heeft gehaald en niet Westerveld
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95807/sc=a3613a
Als dat zo is, dan: ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Koné wilt zelf niet gaan volgens mij dus dan houdt het op.
Of ze beseffen gewoon dat hij z'n aankoopprijs niet waarmaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan: ja.
Het is echter wel opvallend dat PSV weinig problemen heeft met de verkoop van Koné voor niet veel meer dan de aankoopprijs. Wellicht twijfelen ze aan de fysieke conditie van Koné nu hij malaria heeft opgelopen (icm de reeds eerder geconstateerde hartproblemen)...
Op zijn rendement na maakt hij zijn aankoopprijs absoluut wel waar. Hoe dan ook: dat is niet de reden, want een aantal maanden geleden wilde men Koné niet kwijt en nu staat men (kennelijk, ik lees de berichten alleen maar) aanmerkelijk anders in het verhaal. Daar moet wat achter zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:03 schreef ruud.nl het volgende:
Of ze beseffen gewoon dat hij z'n aankoopprijs niet waarmaakt.![]()
Waar reken jij hem op af dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zijn rendement na maakt hij zijn aankoopprijs absoluut wel waar. Hoe dan ook: dat is niet de reden, want een aantal maanden geleden wilde men Koné niet kwijt en nu staat men (kennelijk, ik lees de berichten alleen maar) aanmerkelijk anders in het verhaal. Daar moet wat achter zitten.
viquote:Galatasaray komt voor tweede keer bij PSV
14/8/2007 11:02
Galatasaray heeft zich maandag voor de tweede keer bij PSV gemeld om te praten over een transfer van Arouna Koné.
De Turkse club meldde zich al eerder bij de landskampioen, maar toen stond de aanvaller negatief tegenover een overgang. Galatasaray wil zóveel geld op tafel leggen dat PSV echter wel wil praten over een transfer.
De technische staf praat al sinds de winterstop over een tekort aan spitsen, maar staat desondanks niet negatief tegenover een vertrek van de linkeraanvaller omdat de club al een betaalbaar alternatief achter de hand heeft.
Uit financieel oogpunt zou een transfer van Koné op dit moment ideaal zijn. De Ivoriaan kwam twee jaar geleden voor tien miljoen euro naar PSV. Zijn contract loopt nog twee jaar door en zodoende kan het Eindhovense handelshuis nu nog de hoofdprijs verlangen.
De visie van PSV strookt echter niet met die van Koné, die altijd heeft gezegd via PSV naar de Engelse top te willen. Dat is nog steeds het standpunt van de dribbelkoning.
Het totaal. Zoals het hoort. Hij speelt ook niet in de punt en voor dit seizoen is er een ander die er veel in moet prikken. Koné is gewoon een goede speler (hoewel hij wel een beetje vergeetachtig is ten aanzien van zijn geboortejaar...).quote:
Ik verwacht niet ergens zo maar de reden te lezen waarom ze hem willen verkopen, dat doet de prijs geen goed natuurlijk.quote:Déja vu![]()
Ja, dat is een beetje een rare term... Ik zou mij er niet druk om maken, het zegt meer over de schrijver van het stukje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:33 schreef Lemming22 het volgende:
Het Eindhovense handelshuis? Lekker denigrerend hoor, VI![]()
Waarschijnlijk geschreven door die Krabbendam of Wekking, respectievelijk Feyenoorder en A'dammer, en 2 eikels van journalisten. Altijd lachen als die 'kenners' weer op VI-tv hun onzin verspreiden als 'clubwatchers'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje een rare term... Ik zou mij er niet druk om maken, het zegt meer over de schrijver van het stukje.
Zal Iwan van Duren wel zijn, die heeft aan alles een hekel wat buiten Alkmaar ligt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geschreven door die Krabbendam of Wekking, respectievelijk Feyenoorder en A'dammer, en 2 eikels van journalisten. Altijd lachen als die 'kenners' weer op VI-tv hun onzin verspreiden als 'clubwatchers'.
Die Slegers, Knipping (PSV watcher) en Taco v.d. Velde is trouwens ook al niks. VI heeft echt kutjournalisten die weinig kijk erop hebben, van die doorsnee-napraters en Dersen wannabee's.![]()
En nog steeds geen rendement in de CLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Kezman wil iig graag terug naar PSV volgend jaar, voordeel is dat hij een completere speler is geworden
In Turkije heb je een veel betere atmosfeer in de stadions dan hier. Kijk hier maar naar:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
Tsja, ik kan de instelling van Kone wel begrijpen. Die wil naar Man Ud. Wat heeft hij bij Galatasaray in hemelsnaam bij elkaar te voetballen wat hij bij PSV niet kan? Het is gewoon een stap terug. Financieel misschien niet, maar de rest wel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Kezman wil iig graag terug naar PSV volgend jaar, voordeel is dat hij een completere speler is geworden
En wat is de laatste speler die via een Turkse club bij een absolute topclub is beland? Het leven zal in Turkije als voetballer ook veel beter zijn, maar het gaat hier om de sportieve ambities van Kone.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
In Turkije heb je een veel betere atmosfeer in de stadions dan hier. Kijk hier maar naar:
http://www.youtube.com/watch?v=FrlclvBWyzE
In het stadion van Galatasaray.
Jammer maar helaas.quote:Champions Youth Cup: PSV A1 strandt in de kwartfinales
14 augustus 2007 14:30
De A1 van PSV is in Maleisië er niet in geslaagd om de halve finales van de Champions Youth Cup te bereiken. Het team van Roland Vroomans werd in de kwartfinales uitgeschakeld door CF Flamengo uit Brazilië. Het enige en beslissende doelpunt viel pas in de blessuretijd van de tweede helft.
PSV A1 liep de hele wedstrijd achter de feiten aan en wist zelf nauwelijks kansen te creëren. Aan de andere kant voorkwam doelman Jeroen Zoet een aantal keren een vroege achterstand. Het was des te zuurder dat uitgerekend hij in de derde minuut van de blessuretijd in de fout ging op een ogenschijnlijk ongevaarlijk schot op doel. PSV A1 kreeg geen tijd meer de schade te herstellen, het duel - en daarmee het toernooi voor de ploeg van Vroomans - was direct afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |