Nee, dat is waar jij met je grote groene pragmatische vlag altijd mee aan komt zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:53 schreef du_ke het volgende:
Dat zijn helaas inderdaad de kernargumenten van een aantal zogenaamde libertairen in veel discussies.
Zeg eens meneertje de Braziliaan - jij hebt het lef om mij PMs te sturen over hoe mijn bijdragen je niet bevallen, en dan laat je dit soort volledig offtopic gezeik gerust staan? Hoe ongelijfelijk hypocriet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef StefanP het volgende:
Ruim helft ex-Kamerleden krijgt wachtgeld
Ruim helft ex-Kamerleden krijgt wachtgeld
Met zulke sukkels kun je echt discussieren ja...
Wat zit je toch altijd te steigeren wat betreft hypocrisie. Mensen die hypocriet gedrag vertonen zijn totaal niet onder de indruk van die beschuldiging, juist omdat zij zich hypocriet gedragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:03 schreef StefanP het volgende:
Zeg eens meneertje de Braziliaan - jij hebt het lef om mij PMs te sturen over hoe mijn bijdragen je niet bevallen, en dan laat je dit soort volledig offtopic gezeik gerust staan? Hoe ongelijfelijk hypocriet.
Weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:03 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zeg eens meneertje de Braziliaan - jij hebt het lef om mij PMs te sturen over hoe mijn bijdragen je niet bevallen, en dan laat je dit soort volledig offtopic gezeik gerust staan? Hoe ongelijfelijk hypocriet.
Dit bedoel ik nou. Ben afgelopen dagen veel weg geweest en heb ze over het hoofd gezien. Er zit niks meer achter. Je kan toch wel normaal doen? Aggressief gedoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:03 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, Monidique is daar ook niet vies van hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Ben afgelopen dagen veel weg geweest en heb ze over het hoofd gezien. Er zit niks meer achter. Je kan toch wel normaal doen? Aggressief gedoe.
Mon is op z'n zuigende gedrag ook aangesproken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, Monidique is daar ook niet vies van hoor..
Ik reageerde er speciaal niet op om het topic niet te verzieken. Ik dacht dat je het niet weg wou halen, maar aangezien je blijkbaar niet op Fok! was neem ik dat terug. Bedankt voor het verwijderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Ben afgelopen dagen veel weg geweest en heb ze over het hoofd gezien. Er zit niks meer achter. Je kan toch wel normaal doen? Aggressief gedoe.
Overbevolking in Nederland: de oplossingenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Blijf mij bevreemden dat je blijft reageren in jouw ogen domme topics. Je voelt je kennelijke tot je eigen gedefinieerde domheid aangetrokken.Verbaast mij ook niet. Die irritante rotkop in je fotoboek zegt werkelijk alles. Als ik er naar kijk heb ik al gegeten en gedronken.
Je moeder moet ontzettende spijt hebben gehad.
En doe mij een lol: blijf voortaan gewoon weg met je verrotte post. Het is nog steeds niet verplicht om hier mee te doen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over het iq van jou zullen we hhet maar niet over hebben. Dat jouw moeder jou ooit op de wereld heeft gepleurd, dat is 1. De mensheid is niet geholpen door jouw aanwezigheid.
Alleen die vuile rotkop van je in dat fotoboek. Hopelijk neemt niemand jouw ooit in dienst.
Beloon inderdaad het gejankzak van iemand die hier van gezuig en geflame een topsport maakt. Dit geval staat echt niet op zichzelf. Ik heb het idee dat jullie erg veel ontgaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
Gaarne persoonlijke vetes niet hier uitvechten, en voor de rest bedankt voor het melden WM.
Ik ook. Maar die gast blijft gewoon zieken. En als je dan, toegeven, fors uithaald omdat je hem anders niet kan bereiken, dan loopt ie hier kleinzielig te jankzakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik beloon helemaal niemand. Ben het constante gezeik op elkaar gewoon zat.
De beste man typt hele lappen tekst. Dat kan je toch niet gezuig en geflame noemen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beloon inderdaad het gejankzak van iemand die hier van gezuig en geflame een topsport maakt. Dit geval staat echt niet op zichzelf. Ik heb het idee dat jullie erg veel ontgaat.![]()
Doe us buikademhalenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die gast blijft gewoon zieken. En als je dan, toegeven, fors uithaald omdat je hem anders niet kan bereiken, dan loopt ie hier kleinzielig te jankzakken.
Het is niet de eerste keer dan die gast zwaar op de persoon speelt, Rock. Dat weet je best. Dat was rond de periode dat jij Sigme tot mod werd gekozen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De beste man typt hele lappen tekst. Dat kan je toch niet gezuig en geflame noemen?
Dat hij daarna wat doorschiet ok, maar jouw reactie daarop is alles behalve netjes te noemen.
Ja? En? Bijt het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef du_ke het volgende:
Er zijn momenteel en veel belasting topics en veel libertarischetopics die ook nog door elkaar lopen. Nu dreigt dit Waarom is ons belasting systeem zoals het is ? ook weer richting zo'n libertair huilverhaal te ontsporen.
Het is niet ontopic in dat topic. Dat heb ik ook aangegeven. Het is prettig als we discussies een beetje gescheiden kunnen houden. Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk.quote:
Dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is niet ontopic in dat topic. Dat heb ik ook aangegeven. Het is prettig als we discussies een beetje gescheiden kunnen houden. Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk.
natrappen is niet zo netjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Bedankt jongens voor de nette afhandeling met EG.
Als mensen niet capabel genoeg zijn om hunzelf te distanciëren van discussies op internet, dan ligt daar allereerst het probleem. Natuurlijk hebben we felle discussies gehad, maar niks was daarbij ban-waardig, van beide kanten niet. Nu was dat wel zo, omdat hij zo dom was om die niet-zulke-nette dingen te zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:20 schreef Camphusius het volgende:
Ben ik met je eens.
En over “goed afhandelen” vind ik dit:
Men kan EchtGaaf verwijten dat hij te hard heeft uitgehaald, ik zou dat zo niet doen, maar ik vind het gedrag van WeirdMickey ook alles behalve netjes. Als hij een topic of TS dom vind, dan had hij gewoon weg kunnen blijven in plaats van te lopen zuigen of een rel uit te lokken. Dan kan je de bal immers terugverwachten. Ik herinner mij inderdaad de vete tussen die twee enkele maanden terug. En dan blijkt WeirdMickey ook geen schone handen te hebben, dus ik mag er vanuitgaan dat WeirdMickey ook de nodige notes heeft ontvangen voor zijn (soms dubieuze) rol.
Vanwaar die interesse in EG? Of ben jij echt de anonieme Salomon van Pol?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:18 schreef Camphusius het volgende:
Overbevolking in Nederland: de oplossingen
Je klaagt wel over EchtGaaf, maar vind jij dit dan wel netjes? Hij sprak niet zo netjes over de rol van jouw moeder en jouw geboorte, maar hier gun jij ook iemands geboorte niet echt![]()
Dus vroeg ik mij af waarom jij hier klaagt over Echtgaaf.
Verder zal het mij kaas wezen![]()
Ik kopieerde alleen zijn domme berichtjes. Dat mogen andere mensen ook bij mij doen en dan kunnen de mods verzinnen wat ze ermee doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:18 schreef Camphusius het volgende:
Overbevolking in Nederland: de oplossingen
Je klaagt wel over EchtGaaf, maar vind jij dit dan wel netjes? Hij sprak niet zo netjes over de rol van jouw moeder en jouw geboorte, maar hier gun jij ook iemands geboorte niet echt![]()
Dus vroeg ik mij af waarom jij hier klaagt over Echtgaaf.
Verder zal het mij kaas wezen![]()
I couldn't care less.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:00 schreef Camphusius het volgende:
Ik vind het erg knap dat jij zijn berichtje wist te kopieren nog voor hij die geplaatst had (over geboorte).
Maar los daarvan vond ik je beklag een beetje hypocriet en wekte mijn nieuwsgierigheid. Je motivatie qua vermakelijkheid vind ik eerlijkgezegd nogal dubieus, zoals ik eerder postte.
That's all.
Er waren tijden, vrij recent nog, en zo'n schop naar GC deed jou ontvlammen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Bedankt Sigme voor de schop van het dodentopic naar GC.
Het kan verkeren.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er waren tijden, vrij recent nog, en zo'n schop naar GC deed jou ontvlammen..
Snelheid van het licht, mijn beste EchtGaaf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kan verkeren.![]()
Al weet ik niet hoe hard ze heeft geschopt.![]()
Ik wou dat ik zo hard konquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Snelheid van het licht, mijn beste EchtGaaf..
Graag gedaan. Er is ooit een apart tijdelijk subforum geweest, gewijd aan de dood. Helaas -als al het tijdelijke- ter ziele gegaan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Bedankt Sigme voor de schop van het dodentopic naar GC.
Jammer dat ik dat dodensubforum niet bij leven heb meegemaakt. Tja, ook forums gaan dood. Volgens mij wordt er heel wat af gedebatteerd in de hemel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Graag gedaan. Er is ooit een apart tijdelijk subforum geweest, gewijd aan de dood. Helaas -als al het tijdelijke- ter ziele gegaan.
Humor? Ik vind het nogal zouteloos. Maar niet politiek, vooral. Ik wil het best een schopje geven hoor. KAA, GC?quote:Op zondag 9 september 2007 20:57 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Brief aan de allochtoon
Dicht want? Geen ruimte voor humor in de politiek?
Ik kon er wel om lachen. Die website van die dewanand vond ik ook wel vermakelijk. Je moet er wel een beetje voor openstaan, sommige mensen walgen van dergelijke platte politieke incorrectheid, anderen smullen er juist van.quote:Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Humor? Ik vind het nogal zouteloos. Maar niet politiek, vooral. Ik wil het best een schopje geven hoor. KAA, GC?
Nee. De discussie heeft feitelijk niets opgeleverd. Wrs om dezelfde reden dat linkse en rechtse partijen sinds jaar en dag bestaan en zullen blijven bestaan en het samen nooit eens zullen worden. Er bestaan immers weinig waarheden in de politiek.quote:Op zondag 9 september 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit vat het wel samen. geloof ik. Uitgekauwd. Slot.
Schop naar bijvoorbeeld GC wil ik best geven, indien gewenst.
Mwa, het was een herhaling van zetten maar de zetten werden wel steeds beter.quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. De discussie heeft feitelijk niets opgeleverd. Wrs om dezelfde reden dat linkse en rechtse partijen sinds jaar en dag bestaan en zullen blijven bestaan en het samen nooit eens zullen worden. Er bestaan immers weinig waarheden in de politiek.
Ik had er de kracht niet voor om er nog langer serieus aan mee te doen. En ben dus blij met deze acute sedatie euthanisie executie![]()
Ja, maar we kwamen in gezamenlijkheid niet echt klaar.quote:Op zondag 9 september 2007 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mwa, het was een herhaling van zetten maar de zetten werden wel steeds beter.
Ik vergat een woord: terminaalquote:Op zondag 9 september 2007 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
Sedatie is trouwens kalmeringsmiddelen toedoenen.
Dat is een woord wat mij ook te binnen schoot idd.quote:
You win some, you lose some, dat is Fok!; dat heb ik je al eens uitgelegd.quote:Nou hoe dan ook: het topic is nu verticaal de grond ingeboord![]()
Nou ik vond het eigenlijk ook prima zo.quote:Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een woord wat mij ook te binnen schoot idd.
[..]
You win some, you lose some, dat is Fok!; dat heb ik je al eens uitgelegd..
Ervaring, soit, maar je bakt er anders weinig van.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar bemoei jij je in vredesnaam mee? Volgens mij heb ik ietsje pietsje meer mod-ervaring dan jij hoor. Ietsje pietsje maar.
Ik heb wat gewijzigd, daarmee hopend iets verbeterd te hebben verblijf ik, hoogachtend etc.quote:Op maandag 10 september 2007 12:25 schreef Floripas het volgende:
Belgische politiek #8: L'Union fait la farce!
Mag die taalfout eruit?
Deze mag dicht.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
dicht : VVD-fractie in beraad over Verdonk: hangt ze nu eindelijk?
scheelt maar 1 minuut
Deze loopt te hard en te goed om te sluiten. Mergen heeft nu ook geen zin.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan ook dicht.
Verdonk uit fractie VVD gezet
Het was ook nog een dubbeltopic zag ik, eentje gesloten; verder in: Verdonk uit VVDfractiequote:Op donderdag 13 september 2007 16:10 schreef SCH het volgende:
Verdonk uit VVDfractie
Kan de TT hiervan dan worden aangepast?
'tuurlijk. Ik gooi 'm weer open en lees de boel even na. Momentje.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit je nu het verkeerde topic???
In dit topic zijn we de hele dag al bezig, het begin topic van de discussie.
Kan je dat even veranderen?
Waarom is dat het juiste topic terwijl het een half uur later is geopend. Beleid is toch altijd dat het eerste topic over een onderwerp open blijft.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef Fastmatti het volgende:
De rest van FOK wist het juiste topic wel te vinden?
Kom, dat wil je toch al tijden..quote:
Strafbaar, denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van mij mag zij ook kapot geschoten worden.
Jij bent onze fruitlfyquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef Floripas het volgende:
Ben ik hier in de gay bar?
Ja?
Doe mij dan maar een cosmopolitan.
Gisteren al het verkeerde topic veel te laat sluiten, maar nu is het nog gekker. Er zijn zes topics over Verdonk en Rutte. Lijkt me dat twee voldoende is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef SCH het volgende:
Hallo modjes wakker worden.
Spamtopic Ondersteun Rita Verdonk
Ik zit een aantal weken krap door werk. Daarna normaliseert het zich weer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, denk je dat we er altijd op elk moment zijn ofzo!
Ik zit met college en hongerquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit een aantal weken krap door werk. Daarna normaliseert het zich weer.
En om dat jij een zwak hebt voor Verdonkquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
Ja, omdat het centrale Verdonk topic vol was. Gek he.
dang, ik dacht dat jij de hots meer op Wilders hadquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
Dat ook ja. Ik heb zelfs een Rita opblaaspop
Als er genoeg lucht in zit, zegt ze zelf: vol is vol
Of een Cohen-pop. De anus heeft de vorm van een Davidster.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dang, ik dacht dat jij de hots meer op Wilders had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |