abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:57:10 #201
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52765097
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:53 schreef du_ke het volgende:
Dat zijn helaas inderdaad de kernargumenten van een aantal zogenaamde libertairen in veel discussies .
Nee, dat is waar jij met je grote groene pragmatische vlag altijd mee aan komt zetten.
Carpe Libertatem
pi_52771581
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef StefanP het volgende:
Ruim helft ex-Kamerleden krijgt wachtgeld

Ruim helft ex-Kamerleden krijgt wachtgeld

Met zulke sukkels kun je echt discussieren ja...
Zeg eens meneertje de Braziliaan - jij hebt het lef om mij PMs te sturen over hoe mijn bijdragen je niet bevallen, en dan laat je dit soort volledig offtopic gezeik gerust staan? Hoe ongelijfelijk hypocriet.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52771603
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 05:03 schreef StefanP het volgende:
Zeg eens meneertje de Braziliaan - jij hebt het lef om mij PMs te sturen over hoe mijn bijdragen je niet bevallen, en dan laat je dit soort volledig offtopic gezeik gerust staan? Hoe ongelijfelijk hypocriet.
Wat zit je toch altijd te steigeren wat betreft hypocrisie. Mensen die hypocriet gedrag vertonen zijn totaal niet onder de indruk van die beschuldiging, juist omdat zij zich hypocriet gedragen.
pi_52772901
quote:

[..]

Weg.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:51:15 #205
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52773737
quote:

[..]

Dit bedoel ik nou. Ben afgelopen dagen veel weg geweest en heb ze over het hoofd gezien. Er zit niks meer achter. Je kan toch wel normaal doen? Aggressief gedoe.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52778279
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou. Ben afgelopen dagen veel weg geweest en heb ze over het hoofd gezien. Er zit niks meer achter. Je kan toch wel normaal doen? Aggressief gedoe.
Ach, Monidique is daar ook niet vies van hoor. .
I´m back.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:36:21 #207
Stranger than fiction
pi_52783904
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach, Monidique is daar ook niet vies van hoor. .
Mon is op z'n zuigende gedrag ook aangesproken.

Verder moet je s proberen je meer met de Nederlandse politiek bezig te houden ipv de politiek op het fok!forum.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 29-08-2007 17:17:25 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:18:50 #208
Stranger than fiction
pi_52785144
@pjo en Du_ke: stelletje wijven. ik verwijder jullie geneuzel weer.
pi_52785640
Overbevoling in Nederland: de oplossingen

Rock, aub overbevolking

Dank bij voorbaat.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:28:36 #210
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52786737
Verander het in overbewolking, dat maakt het topic aantrekkelijker.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gabry op 29-08-2007 18:34:09 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_52790828
Een nieuwe 9/11

-->TRUE ?
pi_52797209
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik reageerde er speciaal niet op om het topic niet te verzieken. Ik dacht dat je het niet weg wou halen, maar aangezien je blijkbaar niet op Fok! was neem ik dat terug. Bedankt voor het verwijderen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52803185
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Een nieuwe 9/11

-->TRUE ?
Check. Richting BNW.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52805240
Edit: Verkeerd FB topic
pi_52814816
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Blijf mij bevreemden dat je blijft reageren in jouw ogen domme topics. Je voelt je kennelijke tot je eigen gedefinieerde domheid aangetrokken. Verbaast mij ook niet. Die irritante rotkop in je fotoboek zegt werkelijk alles. Als ik er naar kijk heb ik al gegeten en gedronken. Je moeder moet ontzettende spijt hebben gehad.

En doe mij een lol: blijf voortaan gewoon weg met je verrotte post. Het is nog steeds niet verplicht om hier mee te doen.
Overbevolking in Nederland: de oplossingen

Ik zie nu dat die het al even heeft veranderd, maar misschien is het wel een note-waardig.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_52814903
En deze:
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Over het iq van jou zullen we hhet maar niet over hebben. Dat jouw moeder jou ooit op de wereld heeft gepleurd, dat is 1. De mensheid is niet geholpen door jouw aanwezigheid.

Alleen die vuile rotkop van je in dat fotoboek. Hopelijk neemt niemand jouw ooit in dienst.
pi_52832771
Gaarne persoonlijke vetes niet hier uitvechten, en voor de rest bedankt voor het melden WM.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52834910
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
Gaarne persoonlijke vetes niet hier uitvechten, en voor de rest bedankt voor het melden WM.
Beloon inderdaad het gejankzak van iemand die hier van gezuig en geflame een topsport maakt. Dit geval staat echt niet op zichzelf. Ik heb het idee dat jullie erg veel ontgaat.
pi_52834930
Ik beloon helemaal niemand. Ben het constante gezeik op elkaar gewoon zat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52835028
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik beloon helemaal niemand. Ben het constante gezeik op elkaar gewoon zat.
Ik ook. Maar die gast blijft gewoon zieken. En als je dan, toegeven, fors uithaald omdat je hem anders niet kan bereiken, dan loopt ie hier kleinzielig te jankzakken.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:54:14 #221
Stranger than fiction
pi_52835057
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Beloon inderdaad het gejankzak van iemand die hier van gezuig en geflame een topsport maakt. Dit geval staat echt niet op zichzelf. Ik heb het idee dat jullie erg veel ontgaat.
De beste man typt hele lappen tekst. Dat kan je toch niet gezuig en geflame noemen?
Dat hij daarna wat doorschiet ok, maar jouw reactie daarop is alles behalve netjes te noemen.
pi_52835250
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ook. Maar die gast blijft gewoon zieken. En als je dan, toegeven, fors uithaald omdat je hem anders niet kan bereiken, dan loopt ie hier kleinzielig te jankzakken.
Doe us buikademhalen
pi_52835268
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De beste man typt hele lappen tekst. Dat kan je toch niet gezuig en geflame noemen?
Dat hij daarna wat doorschiet ok, maar jouw reactie daarop is alles behalve netjes te noemen.
Het is niet de eerste keer dan die gast zwaar op de persoon speelt, Rock. Dat weet je best. Dat was rond de periode dat jij Sigme tot mod werd gekozen.

Die gast hierop een nette manier aanspreken helpt niet. Het is niet mijn stijl, maar weet anders ook niet hoe ik hem moest bereiken; ik ben het geziek ook zat. Dit keer werd hij kennelijk wel geraakt. Kleinzielig om hier dan een beetje te lopen janken.

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 31-08-2007 11:54:31 (tijdstip dat Sigme mod werd) ]
pi_52836185
Er zijn momenteel en veel belasting topics en veel libertarischetopics die ook nog door elkaar lopen. Nu dreigt dit Waarom is ons belasting systeem zoals het is ? ook weer richting zo'n libertair huilverhaal te ontsporen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52836333
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef du_ke het volgende:
Er zijn momenteel en veel belasting topics en veel libertarischetopics die ook nog door elkaar lopen. Nu dreigt dit Waarom is ons belasting systeem zoals het is ? ook weer richting zo'n libertair huilverhaal te ontsporen .
Ja? En? Bijt het?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:40:35 #226
Stranger than fiction
pi_52836452
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja? En? Bijt het?
Het is niet ontopic in dat topic. Dat heb ik ook aangegeven. Het is prettig als we discussies een beetje gescheiden kunnen houden. Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk.
pi_52836477
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het is niet ontopic in dat topic. Dat heb ik ook aangegeven. Het is prettig als we discussies een beetje gescheiden kunnen houden. Dat houdt het voor iedereen overzichtelijk.
Dank .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52854484
Bedankt jongens voor de nette afhandeling met EG.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:55:50 #229
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52855912
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Bedankt jongens voor de nette afhandeling met EG.
natrappen is niet zo netjes
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52858201
Ben ik met je eens.

En over “goed afhandelen” vind ik dit:

Men kan EchtGaaf verwijten dat hij te hard heeft uitgehaald, ik zou dat zo niet doen, maar ik vind het gedrag van WeirdMickey ook alles behalve netjes. Als hij een topic of TS dom vind, dan had hij gewoon weg kunnen blijven in plaats van te lopen zuigen of een rel uit te lokken. Dan kan je de bal immers terugverwachten. Ik herinner mij inderdaad de vete tussen die twee enkele maanden terug. En dan blijkt WeirdMickey ook geen schone handen te hebben, dus ik mag er vanuitgaan dat WeirdMickey ook de nodige notes heeft ontvangen voor zijn (soms dubieuze) rol.
pi_52870105
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:20 schreef Camphusius het volgende:
Ben ik met je eens.

En over “goed afhandelen” vind ik dit:

Men kan EchtGaaf verwijten dat hij te hard heeft uitgehaald, ik zou dat zo niet doen, maar ik vind het gedrag van WeirdMickey ook alles behalve netjes. Als hij een topic of TS dom vind, dan had hij gewoon weg kunnen blijven in plaats van te lopen zuigen of een rel uit te lokken. Dan kan je de bal immers terugverwachten. Ik herinner mij inderdaad de vete tussen die twee enkele maanden terug. En dan blijkt WeirdMickey ook geen schone handen te hebben, dus ik mag er vanuitgaan dat WeirdMickey ook de nodige notes heeft ontvangen voor zijn (soms dubieuze) rol.
Als mensen niet capabel genoeg zijn om hunzelf te distanciëren van discussies op internet, dan ligt daar allereerst het probleem. Natuurlijk hebben we felle discussies gehad, maar niks was daarbij ban-waardig, van beide kanten niet. Nu was dat wel zo, omdat hij zo dom was om die niet-zulke-nette dingen te zeggen.

Verder ben ik lief tegen iedereen die lief is tegen mij.
pi_52871590

Je klaagt wel over EchtGaaf, maar vind jij dit dan wel netjes? Hij sprak niet zo netjes over de rol van jouw moeder en jouw geboorte, maar hier gun jij ook iemands geboorte niet echt

Dus vroeg ik mij af waarom jij hier klaagt over Echtgaaf.

Verder zal het mij kaas wezen
pi_52871639
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:18 schreef Camphusius het volgende:

Je klaagt wel over EchtGaaf, maar vind jij dit dan wel netjes? Hij sprak niet zo netjes over de rol van jouw moeder en jouw geboorte, maar hier gun jij ook iemands geboorte niet echt

Vanwaar die interesse in EG? Of ben jij echt de anonieme Salomon van Pol?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52871718
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:18 schreef Camphusius het volgende:

Ik kopieerde alleen zijn domme berichtjes. Dat mogen andere mensen ook bij mij doen en dan kunnen de mods verzinnen wat ze ermee doen.

En verder vind ik dit vooral erg vermakelijk, alsof het mij ook maar iets kan interesseren wat hij over mij zegt.
pi_52872524
Ik vind het erg knap dat jij zijn berichtje wist te kopieren nog voor hij die geplaatst had (over geboorte).

Maar los daarvan vond ik je beklag een beetje hypocriet en wekte mijn nieuwsgierigheid. Je motivatie qua vermakelijkheid vind ik eerlijkgezegd nogal dubieus, zoals ik eerder postte.

That's all.
pi_52872794
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:00 schreef Camphusius het volgende:
Ik vind het erg knap dat jij zijn berichtje wist te kopieren nog voor hij die geplaatst had (over geboorte).

Maar los daarvan vond ik je beklag een beetje hypocriet en wekte mijn nieuwsgierigheid. Je motivatie qua vermakelijkheid vind ik eerlijkgezegd nogal dubieus, zoals ik eerder postte.

That's all.
I couldn't care less.

Game on.
pi_53027003
Bedankt Sigme voor de schop van het dodentopic naar GC.
pi_53027075
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Er waren tijden, vrij recent nog, en zo'n schop naar GC deed jou ontvlammen. .
I´m back.
pi_53027424
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er waren tijden, vrij recent nog, en zo'n schop naar GC deed jou ontvlammen. .
Het kan verkeren.

Al weet ik niet hoe hard ze heeft geschopt.
pi_53027602
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het kan verkeren.

Al weet ik niet hoe hard ze heeft geschopt.
Snelheid van het licht, mijn beste EchtGaaf. .
I´m back.
pi_53028334
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Snelheid van het licht, mijn beste EchtGaaf. .
Ik wou dat ik zo hard kon

moet je wel eerst deaud gaan, losgemaakte zielen hebben namelijk die snelheid.
pi_53029641
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Graag gedaan. Er is ooit een apart tijdelijk subforum geweest, gewijd aan de dood. Helaas -als al het tijdelijke- ter ziele gegaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53034836
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Graag gedaan. Er is ooit een apart tijdelijk subforum geweest, gewijd aan de dood. Helaas -als al het tijdelijke- ter ziele gegaan.
Jammer dat ik dat dodensubforum niet bij leven heb meegemaakt. Tja, ook forums gaan dood. Volgens mij wordt er heel wat af gedebatteerd in de hemel.

[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 08-09-2007 20:44:18 ]
  zondag 9 september 2007 @ 20:57:25 #244
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53057975
Brief aan de allochtoon

Dicht want? Geen ruimte voor humor in de politiek?
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53058217
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:57 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Brief aan de allochtoon

Dicht want? Geen ruimte voor humor in de politiek?
Humor? Ik vind het nogal zouteloos. Maar niet politiek, vooral. Ik wil het best een schopje geven hoor. KAA, GC?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 9 september 2007 @ 21:13:07 #246
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53058438
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Humor? Ik vind het nogal zouteloos. Maar niet politiek, vooral. Ik wil het best een schopje geven hoor. KAA, GC?
Ik kon er wel om lachen. Die website van die dewanand vond ik ook wel vermakelijk. Je moet er wel een beetje voor openstaan, sommige mensen walgen van dergelijke platte politieke incorrectheid, anderen smullen er juist van.
pi_53058807
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit vat het wel samen. geloof ik. Uitgekauwd. Slot.

Schop naar bijvoorbeeld GC wil ik best geven, indien gewenst.
Nee. De discussie heeft feitelijk niets opgeleverd. Wrs om dezelfde reden dat linkse en rechtse partijen sinds jaar en dag bestaan en zullen blijven bestaan en het samen nooit eens zullen worden. Er bestaan immers weinig waarheden in de politiek.

Ik had er de kracht niet voor om er nog langer serieus aan mee te doen. En ben dus blij met deze acute sedatie euthanisie executie

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 09-09-2007 21:32:42 ]
  zondag 9 september 2007 @ 21:55:36 #248
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53059717
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee. De discussie heeft feitelijk niets opgeleverd. Wrs om dezelfde reden dat linkse en rechtse partijen sinds jaar en dag bestaan en zullen blijven bestaan en het samen nooit eens zullen worden. Er bestaan immers weinig waarheden in de politiek.

Ik had er de kracht niet voor om er nog langer serieus aan mee te doen. En ben dus blij met deze acute sedatie euthanisie executie
Mwa, het was een herhaling van zetten maar de zetten werden wel steeds beter.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53059760
Sedatie is trouwens kalmeringsmiddelen toedoenen.
I´m back.
  zondag 9 september 2007 @ 22:02:40 #250
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53059911
'Palliatieve sedatie' was wel oké geweest.
pi_53060471
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Mwa, het was een herhaling van zetten maar de zetten werden wel steeds beter.
Ja, maar we kwamen in gezamenlijkheid niet echt klaar.

Maar dat gebeurt wel vaker niet "klaarkomen" tijdens in discussie hier op Fok!

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 09-09-2007 22:28:23 ]
pi_53060620
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
Sedatie is trouwens kalmeringsmiddelen toedoenen.
Ik vergat een woord: terminaal

Nou hoe dan ook: het topic is nu verticaal de grond ingeboord geworden
pi_53060718
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vergat een woord: terminaal
Dat is een woord wat mij ook te binnen schoot idd.
quote:
Nou hoe dan ook: het topic is nu verticaal de grond ingeboord
You win some, you lose some, dat is Fok!; dat heb ik je al eens uitgelegd. .
I´m back.
pi_53061276
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is een woord wat mij ook te binnen schoot idd.
[..]

You win some, you lose some, dat is Fok!; dat heb ik je al eens uitgelegd. .
Nou ik vond het eigenlijk ook prima zo.

Ik vind het geen verlies hoor.
  maandag 10 september 2007 @ 12:25:14 #255
130955 Floripas
Blast from the past
  maandag 10 september 2007 @ 17:16:15 #256
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_53075892
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar bemoei jij je in vredesnaam mee? Volgens mij heb ik ietsje pietsje meer mod-ervaring dan jij hoor. Ietsje pietsje maar.
Ervaring, soit, maar je bakt er anders weinig van.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_53080440
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:25 schreef Floripas het volgende:
Belgische politiek #8: L'Union fait la farce!
Mag die taalfout eruit?
Ik heb wat gewijzigd, daarmee hopend iets verbeterd te hebben verblijf ik, hoogachtend etc.
Als er nog meer aan gesleuteld moet worden graag even de goede oplossing erbij vermelden.
pi_53147720
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
dicht : VVD-fractie in beraad over Verdonk: hangt ze nu eindelijk?

scheelt maar 1 minuut
Deze mag dicht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53147732
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan ook dicht.

Verdonk uit fractie VVD gezet
Deze loopt te hard en te goed om te sluiten. Mergen heeft nu ook geen zin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53148668
VVD-fractie in beraad na uitspraken Verdonk

Kan de TT hiervan dan worden aangepast?
pi_53152112
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:10 schreef SCH het volgende:
Verdonk uit VVDfractie

Kan de TT hiervan dan worden aangepast?
Het was ook nog een dubbeltopic zag ik, eentje gesloten; verder in: Verdonk uit VVDfractie

[ Bericht 5% gewijzigd door sigme op 13-09-2007 19:45:09 (Pff.) ]
pi_53153257
Waarom sluit je nu het verkeerde topic???
In dit topic zijn we de hele dag al bezig, het begin topic van de discussie.

Kan je dat even veranderen?
pi_53153299
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit je nu het verkeerde topic???
In dit topic zijn we de hele dag al bezig, het begin topic van de discussie.

Kan je dat even veranderen?
'tuurlijk. Ik gooi 'm weer open en lees de boel even na. Momentje.
pi_53153375
Okay, ik vind het prima om het in die andere te doen hoor maar het was nu een beetje laat.
pi_53153439
Ja hehe, nou heb ik het alweer gewisseld. Druif. Beetje laat leek me beter dan niet, en dat lijkt me nog steeds. Dus er is er nog maar 1 open. Pff. Jij je zin, weer niet goed .
pi_53153474
Waarom wordt het goedlopende topic gesloten? Echt onhandig zo.
pi_53153484
Kom dan ook niet pas om 19.00 aankakken

Lijkt me logisch dat POL bij dit soort gebeurtenissen wat strakker in de gaten wordt gehouden op dubbeltopics, er zijn toch ook andere modjes, ook van andere subfora, terwijl jij nog bij de SCHoonheidsspecialiste zit?
pi_53153521
Vanmiddag was het nu gesloten topic ook al het hoofdtopic.
pi_53153549
Nee hoor, het topic dat nu nog open is was het eerste topic. Ik ga er vanuit dat discussies in 1 topic gevoerd worden en ga niet steeds heel POL afzoeken naar andere lopende discussies over hetzelfde onderwerp.
pi_53153564
De rest van FOK wist het juiste topic wel te vinden?
pi_53153590
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef Fastmatti het volgende:
De rest van FOK wist het juiste topic wel te vinden?
Waarom is dat het juiste topic terwijl het een half uur later is geopend. Beleid is toch altijd dat het eerste topic over een onderwerp open blijft.
pi_53153599
Welk topic moet nu open blijven? Want het is nu chaotisch.

Vecht het maar ff uit, dan ga ik eten
Allah Al Watan Al Malik
pi_53153611
Er is nu één topic open, veel plezier. Dat andere topic wordt erin gemerged, als het open topic dan nog niet vol is, is het het na die merge in een klap. Kan er mooi één enkel zuiver voor iedereen duidelijk vervolgtopic komen. Want het laatste woord zal er voorlopig nog wel niet over gezegd zijn..
pi_53153622
Alleen gaat dat beleid ervanuit dat de modjes hier een beetje opletten. Nu wordt het topic met de meest levendige discussie gesloten en dat alleen maar omdat regels, regels zijnl
pi_53153638
Nou, voorruit dan maar
pi_53153643
In ieder geval helemaal in de geest van Rita dan Fastmatti
pi_53166250
Hallo modjes wakker worden.

Spamtopic Ondersteun Rita Verdonk
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:10:36 #280
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53166836
* Pietverdriet zet een plaatje van Rita Corrita op voor SCH
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_53167053
* SCH biedt Piet een koffie, koffie, lekker bakje koffie aan.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:23:37 #282
45206 Pietverdriet
pi_53167171
* Pietverdriet naait SCH kant aan zijn broek
pi_53167319
Je prikt me
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:39:47 #284
45206 Pietverdriet
pi_53167602
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Je prikt me
Kom, dat wil je toch al tijden..
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:40:43 #285
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167638
Ben ik hier in de gay bar?
Ja?
Doe mij dan maar een cosmopolitan.
pi_53167879
Slowchat in SC!
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:51:55 #287
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167946
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Van mij mag zij ook kapot geschoten worden.
Strafbaar, denk ik.
pi_53169031
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef Floripas het volgende:
Ben ik hier in de gay bar?
Ja?
Doe mij dan maar een cosmopolitan.
Jij bent onze fruitlfy
pi_53169138
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef SCH het volgende:
Hallo modjes wakker worden.

Spamtopic Ondersteun Rita Verdonk
Gisteren al het verkeerde topic veel te laat sluiten, maar nu is het nog gekker. Er zijn zes topics over Verdonk en Rutte. Lijkt me dat twee voldoende is.
pi_53178066
Modjes, ik wil niet zeiken maar misschien kunnen jullie wel uitleggen waarom er de hele dag niet gemodereerd wordt en die discussie over Verdonk in de soep loopt.

Is er niemand of hebben jullie geen zin?
pi_53178349
Zeg, denk je dat we er altijd op elk moment zijn ofzo!
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:58:38 #292
Stranger than fiction
pi_53178550
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, denk je dat we er altijd op elk moment zijn ofzo!
Ik zit een aantal weken krap door werk. Daarna normaliseert het zich weer.
pi_53178573
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik zit een aantal weken krap door werk. Daarna normaliseert het zich weer.
Ik zit met college en honger
Allah Al Watan Al Malik
pi_53178643
Mutant, ik denk niet dat jullie er elk moment zijn - maar dat er op dagen van politieke crises pas rond 19.00 een modje verschijnt, lijkt me niet zo wenselijk.

Is het niet goed om er even over na te denken hoe dat beter kan. Zie het niet meteen als een aanval. Een stagiair of de NWS-modjes er meer bij betrekken?
pi_53179520
Ondertussen maak je wel weer een verdonk topic aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53180596
Ja, omdat het centrale Verdonk topic vol was. Gek he.
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:17:43 #297
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53180627
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
Ja, omdat het centrale Verdonk topic vol was. Gek he.
En om dat jij een zwak hebt voor Verdonk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53180676
Dat ook ja. Ik heb zelfs een Rita opblaaspop

Als er genoeg lucht in zit, zegt ze zelf: vol is vol
pi_53180942
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
Dat ook ja. Ik heb zelfs een Rita opblaaspop

Als er genoeg lucht in zit, zegt ze zelf: vol is vol
dang, ik dacht dat jij de hots meer op Wilders had
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53214222
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dang, ik dacht dat jij de hots meer op Wilders had
Of een Cohen-pop. De anus heeft de vorm van een Davidster.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')