Uitzetten..prima beleid.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:32 schreef ed_reeb het volgende:
ik ben tegen rita..
lomp wijf.. leer nadenken wat vrijheid betekent..
Tja, de VVD zat tussen twee vuren. Door Rita Verdonk weg te sturen verliezen ze stemmen, maar door haar te houden, blijft het rommelen in de partij, en verliezen ze eveneens stemmen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:45 schreef northernlight81 het volgende:
Ik steun haar wel hoor. Geslaagde zelfmoord poging van Rutte om het zo maar te noemen. De VVD gaat zakken en hij kan er niets aan doen, daarvoor heeft hij veel te weinig overtuigingskracht. Ik denk niet dat hij daar nog lang zit. Jelleke Veenendaal dan toch maar.
Heb verder heel weinig met Rita Verdonk, maar ze heeft nu alleen gezegt dat ze de VVD onzichtbaar vind in het integratiedebat, dat er niet naar de kiezer geluisterd wordt en dat samenwerken met de PVV van Geert Wilders geen optie zou zijn maar dat ze de partij niet uit wil sluiten als toekomstige coalitiepartner. Dit ook nog eens op een besloten VVD diner, dus recht in zijn gezicht. Wat een kinderachtige, trieste actie om iemand daarvoor te ontslaan. Vrijheid van meningsuiting bij de VVD?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:56 schreef Sam_Raimi het volgende:
Rita en Geert mochten vroeger nooit meespelen van de andere kinderen.
Nu nog uit nederland, dan zijn we allemaal weer een beetje gelukkiger.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitzetten..prima beleid.
Overkomt haar nu zelf ook eens met uit de fractie gezet worden.
Ah, we hebben een jeugdvriend. Vertel, hoe was Rita in de klas?quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:56 schreef Sam_Raimi het volgende:
Rita en Geert mochten vroeger nooit meespelen van de andere kinderen.
omg wat zitten er ook neanderthalers tussen die krakersquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:12 schreef Arukas het volgende:
[..]
Nu nog uit nederland, dan zijn we allemaal weer een beetje gelukkiger.
Achterlijk racistisch wijf
Ik heb nu nog het idee dat Rita iets genuanceerder en politiek diverser is dan de PvV. Ze zal wel zelfstandig verdergaan. Misschien dat er wel een splitsing binnen de VVD gaat komen tussen de rechter- en linkervleugel van de fractie. Dat zou wel de doodsteek voor de partij zijn trouwens.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:45 schreef EvilMarc het volgende:
Lijkt me wel heel vet als Rita bij de pvv komtWe hoeven niet nog een partij erbij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |