abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52784653
A group of former government officials along with current Congressional candidates, authors and activists has issued an urgent warning that a faction of the US government allied with Dick Cheney is planning to stage a terror event or provocation as a pretext for launching military attacks against Iran and implementing emergency powers in America.

The Letter:

To the American people, and to peace loving individuals everywhere:

Massive evidence has come to our attention which shows that the backers, controllers, and allies of Vice President Dick Cheney are determined to orchestrate and manufacture a new 9/11 terror incident, and/or a new Gulf of Tonkin war provocation over the coming weeks and months. Such events would be used by the Bush administration as a pretext for launching an aggressive war against Iran, quite possibly with nuclear weapons, and for imposing a regime of martial law here in the United States. We call on the House of Representatives to proceed immediately to the impeachment of Cheney, as an urgent measure for avoiding a wider and more catastrophic war. Once impeachment has begun, it will be easier for loyal and patriotic military officers to refuse illegal orders coming from the Cheney faction. We solemnly warn the people of the world that any terrorist attack with weapons of mass destruction taking place inside the United States or elsewhere in the immediate future must be considered the prima facie responsibility of the Cheney faction. We urge responsible political leaders everywhere to begin at once to inoculate the public opinion of their countries against such a threatened false flag terror operation.

(Signed) A Group of US Opposition Political Leaders Gathered in Protest at the Bush Compound in Kennebunkport, Maine, August 24-25, 2007

CYNTHIA MCKINNEY, FORMER US CONGRESSWOMAN, GEORGIA CINDY SHEEHAN, CANDIDATE FOR US CONGRESS, CALIFORNIA CRAIG HILL, CANDIDATE FOR US CONGRESS, VERMONT GREEN PARTY BRUCE MARSHALL, CONVENOR, PHILADELPHIA PLATFORM JAMILLA EL-SHAFEI, KENNEBUNK PEACE DEPARTMENT WEBSTER G. TARPLEY, AUTHOR ANN WRIGHT, COLONEL US ARMY RESERVE, FORMER US DIPLOMAT DR. DAHLIA WASFI, www.LIBERATETHIS.COM GEORGE PAZ MARTIN JOHN KAMINSKI , PRESIDENT MAINE LAWYERS FOR DEMOCRACY

Bron: http://www.infowars.com/a(...)position_leaders.htm

Eerder waarschuwde Paul Craig Roberts al in een column: "Impeach now! Unless Congress immediately impeaches Bush and Cheney, a year from now the US could be a dictatorial police state at war with Iran." http://www.counterpunch.org/roberts07162007.html

Roberts was onderminister van Financiën onder president Reagan. Hij wordt gezien als geestelijk vader van Reaganomics en belande in 1993 op de 3e plaats, in de lijst van de 7 beste journalisten, van de VS, in de Forbes media guide.

* False flag operations are covert operations conducted by governments, corporations, or other organizations, which are designed to appear as if they are being carried out by other entities. The name is derived from the military concept of flying false colors; that is, flying the flag of a country other than one's own. False flag operations are not limited to war and counter-insurgency operations, and have been used in peace-time; for example, during Italy's strategy of tension. http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Vinden jullie dit onzin? Ik niet! Terwijl in de VS massa,s mensen geloven dat 9/11 een False flag operation was lijkt Nederland nog steeds massaal Bin Laden te zien als geestelijk vader van het moderne terrorisme. Veel Nederlanders zullen deze brief dan ook als onzin beschouwen! Maar toch! Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:06:51 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_52784800
Het zou me werkelijk niets verbazen als het zou gebeuren...
pi_52784866
Ik denk dat het wel meevalt, angst zaaien dat doen ze.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_52784870
quote:
Massive evidence
Zien, zien, zien!!! Oh nee wacht, het is van Alex Jones! Die heeft natuurlijk geen bewijs nodig...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52784937
dit hoort niet in POL volgens mij.
pi_52784977
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Zien, zien, zien!!! Oh nee wacht, het is van Alex Jones! Die heeft natuurlijk geen bewijs nodig...
De brief is ondertekend door:

CYNTHIA MCKINNEY, FORMER US CONGRESSWOMAN, GEORGIA CINDY SHEEHAN, CANDIDATE FOR US CONGRESS, CALIFORNIA CRAIG HILL, CANDIDATE FOR US CONGRESS, VERMONT GREEN PARTY BRUCE MARSHALL, CONVENOR, PHILADELPHIA PLATFORM JAMILLA EL-SHAFEI, KENNEBUNK PEACE DEPARTMENT WEBSTER G. TARPLEY, AUTHOR ANN WRIGHT, COLONEL US ARMY RESERVE, FORMER US DIPLOMAT DR. DAHLIA WASFI, www.LIBERATETHIS.COM GEORGE PAZ MARTIN JOHN KAMINSKI , PRESIDENT MAINE LAWYERS FOR DEMOCRACY
pi_52784999
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Lennart22 het volgende:

[..]

Nou, dan heb je inderdaad totaal geen bewijs meer nodig. Bedankt!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52785037
Zei diezelfde site trouwens niet dat er voor 99,9% zeker in November ook een False Flag zou komen in de VS?
Iedereen herinnert zich natuurlijk nog die verschrikkelijke aanslagen van toen
LastFM
pi_52785046
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef SlimShady het volgende:
dit hoort niet in POL volgens mij.
Ik zou het fijn vinden als het in POL mag blijven staan.
pi_52785140
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!

Alex Jones predicts 9/11:
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8
pi_52785277
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Lennart22 het volgende:

Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!
Ales Jones gebruikt vervalsd bewijs om aan te tonen dat het een complot is.
Heeft niet mijn voordeel van de twijfel.

En iemand die niet op tijd waarschuwd voor een aanslag maar er pas achteraf mee komt, vind ik ook niet echt overtuigend....
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:28:22 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52785354
Iedereen die dit scenario ook maar enigszins serieus neemt of het geloofwaardig acht, is te dom voor woorden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52785361
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste!

110+ Senior Military, Intelligence Service, Law Enforcement, and Government Officials
190+ Engineers and Architects
50+ Pilots and Aviation Professionals
150+ Professors Question 9/11
180+ 9/11 Survivors and Family Members
90+ Entertainment and Media Professionals

http://patriotsquestion911.com/
pi_52785401
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En iemand die niet op tijd waarschuwd voor een aanslag maar er pas achteraf mee komt, vind ik ook niet echt overtuigend....
Nee, ik denk dat je in de war ben! In het filmpje heeft Alex het over het WTC dat eerder al te maken kreeg met een bom aanslag!
pi_52785414
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef Lennart22 het volgende:

110+ Senior Military, Intelligence Service, Law Enforcement, and Government Officials

Ik gok dat er bij elke groep mensen die je noemt, misschien wel 100 keer zoveel mensen zijn met hetzelfde beroep / functie hebben en niet in een complot geloven....
pi_52785441
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:30 schreef Lennart22 het volgende:

Nee, ik denk dat je in de war ben! In het filmpje heeft Alex het over het WTC dat eerder al te maken kreeg met een bom aanslag!
Als je vantevoren op de hoogte bent van een aanslag, dan moet je dat melden. Niet pas achteraf mee komen.
Ik kan nu ook wel gaan roepen dat ik de aanslag op Theo van Gogh heb aan zien komen.
pi_52785453
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wijs mij trouwens even waar dat vervalst materiaal is wat alex jones zou gebruiken?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:33:21 #18
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52785473
quote:
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste
Enige.
quote:
!

Heel toevallig zitten er daar ook heel wat bij die fouten hebben gemaakt in de aanloop naar 9/11 en toen zijn ontslagen...
quote:

Wtf weten die van terreurgroepen?
quote:
Zozo, wel 50! De natonale maatschappij van Letland heeft nog meer piloten.
quote:
Weer zo'n onwaarschijnlijk aantal!
quote:
http://mt.essortment.com/stagesofgri_rvkg.htm
quote:

quote:
http://www.popularmechani(...)ary_law/1227842.html
LastFM
pi_52785486
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je vantevoren op de hoogte bent van een aanslag, dan moet je dat melden. Niet pas achteraf mee komen.
Ik kan nu ook wel gaan roepen dat ik de aanslag op Theo van Gogh heb aan zien komen.
Dat doet ,ie in dat filmpje dus ook! Dat is van 2maanden voor 9/11. Alleen Alex werd toen niet serieus genomen. En dit keer weer niet. Dat filmpje was dus een waarschuwing.
pi_52785499
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef Lennart22 het volgende:

Wijs mij trouwens even waar dat vervalst materiaal is wat alex jones zou gebruiken?
Zal eens zoeken. Kan trouwens ook die Steve Jones zijn die dat gedaan heeft bedenk ik me nu. Haal die twee altijd door elkaar

Gaat in ieder geval om een foto die aan zou moeten tonen dat er gesmolten staal was. Het origineel blijkt er heel anders uit tezien.
pi_52785608
Over foto,s gesproken:
Zie je dat gat? Daar is een vliegtuig ingevlogen....

Kort filmpje van CNN die deze foto als het ware ondersteunt: http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
Reporter in het filmpje: From my close up inspection there is NO EVIDENCE of a planecrasch anywhere near the pentagon.
pi_52785625
Hoax.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:42:03 #23
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52785665
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Lennart22 het volgende:
Over foto,s gesproken:
[afbeelding] Zie je dat gat? Daar is een vliegtuig ingevlogen....

Kort filmpje van CNN: http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
Yup, daar is een vliegtuig ingevlogen. Enig idee wat er gebeurt met een vliegtuig dat met hoge snelheid tegen een bewapende muur (wat die muur dus was)? Nee waarschijnlijk dus daarom kan je hier klikken.
LastFM
pi_52785799
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Yup, daar is een vliegtuig ingevlogen. Enig idee wat er gebeurt met een vliegtuig dat met hoge snelheid tegen een bewapende muur (wat die muur dus was)? Nee waarschijnlijk dus daarom kan je hier klikken.
Ik ben geen expert maar ik kan het je toch wel een beetje vertellen! Dat vliegtuig knal in 1000stukken....die ramen boven dat gat zouden kapot moeten zijn. 2enorme vleugels met daaraan zware motoren van ieder 6 ton rammen zich in die muur....of ze blijven buiten liggen!

Er is zogoed als niks van het vliegtuig terug gevonden. Ook de lijken zijn nergens te bekennen. Plus dat er in het midden van dat "gat" ook nog een paal staat....dusja...
pi_52785854
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oja, luister ook even naar die CNN reporter in dat filmpje die zegt: From my close up inspection there is NO EVIDENCE of a planecrash anywhere near the pentagon http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
pi_52785898
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Lennart22 het volgende:

Er is zogoed als niks van het vliegtuig terug gevonden. Ook de lijken zijn nergens te bekennen. Plus dat er in het midden van dat "gat" ook nog een paal staat....dusja...
Volgens mij is het vliegtuig niet in dat gat gevlogen maar iets meer naar rechts. Maar er zijn in ieder geval genoeg wrakstukken gevonden http://911myths.com/html/757_wreckage.html
pi_52785929
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:49 schreef Lennart22 het volgende:

Oja, luister ook even naar die CNN reporter in dat filmpje die zegt: From my close up inspection there is NO EVIDENCE of a planecrash anywhere near the pentagon http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
Ja dat is ook een klassieker.
Als je het HELE gesprek zou luisteren, zou je zien dat die uitspraak compleet uit zijn context is gerukt.
Iets daarvoor heeft die gezegd dat er wel degelijk een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.
quote:
A short -- a while ago I walked right up next to the building, firefighters were still trying to put the blaze. The fire, by the way, is still burning in some parts of the Pentagon. And I took a look at the huge gaping hole that's in the side of the Pentagon in an area of the Pentagon that has been recently renovated, part of a multibillion dollar renovation program here at the Pentagon. I could see parts of the airplane that crashed into the building, very small pieces of the plane on the heliport outside the building. The biggest piece I saw was about three feet long, it was silver and had been painted green and red, but I could not see any identifying markings on the plane. I also saw a large piece of shattered glass. It appeared to be a cockpit windshield or other window from the plane.
Die man heeft veel meer gezegd dan dat ene zinnetje....
pi_52785969
Ik zit al een tijdje over een nieuwe 911 te denken, maar ik hik tegen de bijtelling aan van een nieuwe...

Maar goed, waar hebben we het over?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52785985
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:51 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Volgens mij is het vliegtuig niet in dat gat gevlogen maar iets meer naar rechts. Maar er zijn in ieder geval genoeg wrakstukken gevonden http://911myths.com/html/757_wreckage.html
Een paar kleine stukjes zijn er gevonden! Misschien 1% van het "vliegtuig". Plus een motor die niet bij het vliegtuig hoort die erin gevolgen zou zijn! http://www.waarheid911.nl/pentagon.html
pi_52786000
"A mystery trader risks losing around $1 billion dollars after placing 245,000 put options on the Dow Jones Eurostoxx 50 index, leading many analysts to speculate that a stock market crash preceded by a new 9/11 style catastrophe could take place within the next month."
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:58:14 #31
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_52786036
zou wel vreemd zijn vind je niet?
pi_52786038
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:55 schreef Lennart22 het volgende:

Een paar kleine stukjes zijn er gevonden! Misschien 1% van het "vliegtuig".
Buiten het Pentagon misschien. Er is ook heel veel IN het Pentagon gevonden.
pi_52786142
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja dat is ook een klassieker.
Als je het HELE gesprek zou luisteren, zou je zien dat die uitspraak compleet uit zijn context is gerukt.
Iets daarvoor heeft die gezegd dat er wel degelijk een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.
[..]

Die man heeft veel meer gezegd dan dat ene zinnetje....
Hoe de hell moet je dat zinnetje in een andere context plaatsen? Plus als je dan ook nog de foto erbij ziet lijkt het mij vrij duidelijk! Kom maar op met de rest van het filmpje! De verslaggever wil er ook niet meer over praten overigens.

Ik denk zelf trouwens dat er een Drown airplane in het gebouw gevlogen is. Een nep vliegtuig om een missile heen gebouwd of iets dergelijks.

Dat zou opzich niet raar zijn want het is al eerder voorgesteld in Operation Northwoods:
"Harassment of civil air, attacks on surface shipping and destruction of US military drone aircraft by MIG type [sic] planes would be useful as complementary actions."

Operation Northwoods, or Northwoods, was a 1962 plan by the US Department of Defense to cause acts of simulated or real terrorism and violence on US soil or against US interests, blamed on Cuba, in order to generate U.S. public support for military action against the Cuban government of Fidel Castro
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods
pi_52786384
De CIA is er zeker toe in staat gezien Operation Northwoods:
Andere idee,tjes van de CIA in hetzelfde Doucument wat vrijgegeven was onder de freedom of information act. (Waarschijnlijk per ongeluk er doorheen geglipt met 1000 andere documenten.

* Starting rumors about Cuba by using clandestine radios.

* Staging mock attacks, sabotages and riots at Guantanamo Bay and blaming it on Cuban forces.

* Firebombing and sinking an American ship at the Guantanamo Bay American military base—reminiscent of the USS Maine incident at Havana in 1898, which started the Spanish-American War—or destroy American aircraft and blame it on Cuban forces. (The document's first suggestion regarding the sinking of a U.S. ship is to blow up a manned ship and hence would result in U.S. Navy members being killed, with a secondary suggestion of possibly using an unmanned ship and fake funerals instead.)

* "Harassment of civil air, attacks on surface shipping and destruction of US military drone aircraft by MIG type [sic] planes would be useful as complementary actions."

* Destroying an unmanned drone masquerading as a commercial aircraft supposedly full of "college students off on a holiday". This proposal was the one supported by the Joint Chiefs of Staff.

* Staging a "terror campaign", including the "real or simulated" sinking of Cuban refugees:
We could develop a Communist Cuban terror campaign in the Miami area, in other Florida cities and even in Washington. The terror campaign could be pointed at refugees seeking haven in the United States. We could sink a boatload of Cubans enroute [sic] to Florida (real or simulated). We could foster attempts on lives of Cuban refugees in the United States even to the extent of wounding in instances to be widely publicized. Exploding a few plastic bombs in carefully chosen spots, the arrest of Cuban agents and the release of prepared documents substantiating Cuban involvement, also would be helpful in projecting the idea of an irresponsible government.

* Burning crops by dropping incendiary devices in Haiti, the Dominican Republic or elsewhere.

Operation Northwoods, which had the written approval of the Chairman and every member of the Joint Chiefs of Staff, called for innocent people to be shot on American streets; for boats carrying refugees fleeing Cuba to be sunk on the high seas; for a wave of violent terrorism to be launched in Washington, D.C., Miami, and elsewhere. People would be framed for bombings they did not commit; planes would be hijacked. Using phony evidence, all of it would be blamed on Castro, thus giving Lemnitzer and his cabal the excuse, as well as the public and international backing, they needed to launch their war.[12

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods
De Documenten in een pdf file: http://www.infowars.com/saved%20pages/northwoods.pdf
pi_52786474
quote:

Dat weet je helemaal niet..... er staat namelijk als kop boven dat stuk:
quote:
Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials Question the 9/11 Commission Report
En "question 9/11 commission report" betekent in het engels (ook de amerikaanse versie ervan) dus niet "believes it was an inside job"(dan had dat er wel gestaan namelijk) maar "Stelt zich vragen bij het raport van de 9/11 commissie" en dat kan heel veel betekenen.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Lennart22 het volgende:

Zelfs àls hij een brief met een stel handtekeningen heeft (en dat is niet zo, ik zie er iig geen scan van bijstaan ) hoe kunnen wij als internetters dan weten of dat echt is? Als die mensen dat echt vinden en er zo hard in geloven, laat ze dan ff een filmclipje van 1 a 2 minuten opnemen en zeggen "hello ik ben XX, met functie YY en ik denk dat bush een dictatuur wil stichten" zodat we het kunnen checken.

gewoon wat naampjes neerplempen die 90% van de lezers niet eens kennen is niet echt 'bewijs' imho.
Als het allemaal links waren naar pagina's van of over die mensen waar ze bevestigen dat ze inderdaad denken dat cheney en bush een dictatuur willen vestigen zou het nog iets geloofwaardig maken dat die mensen ook echt bestaan en dat ook echt hebben gezegd. (maar nog niks zeggen over de waarheid van datgene wat ze ondertekend hebben)
Nu zijn het gewoon wat namen in all caps onder een verhaal.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Lennart22 het volgende:
Alex Jones predicts 9/11:
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8
In dat filmpje zie ik hem niet zeggen "hee op 11 september gaan er 2 vliegtuigen het wtc in vliegen" hij zegt alleen maar dat ie vermoedt dat er wel weer eens een aanslag zou kunnen komen (worden gefingeerd) en dat het leger vliegtuigen wil opblazen.
Er staat heel leuk "25 juli 2001" in beeld, maar ja als ik dat filmpje download en het even in ulead gooi kan ik er "25 juli, 33 na chr" voor in de plaats zetten en het laten lijken of hij de kruisiging van jezus voorspelt.

Dus zelfs als hij hier keiharde feiten had genoemd, (wat ie dus niet echt doet) had het nog te betwijfelen geweest. Zoals een commentaar al zegt: 'als het echt had geklopt had het de pers wel gehaald'
Ik had persoonlijk mijn 'voorspelling' even bij een notaris officieel laten vastleggen en dateren.

Als ik het zo zie is dat hele infowars een grote dvd en boekenverkoopclub. Als het deze man echt ging om ons te waarschuwen en de boze dictatuur op afstand te houden zou hij zn filmpjes wel gratis online zetten. Maar overal zie ik "order now" in grote letters als ik een filmpje aanklik.

Net als die "Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials " heb ik óók mijn vragen bij 9/11 en mijn twijfels over de juistheid en compleetheid van de officiele lezing. Maar dat betekent (nèt als bij die 'Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials ' )niet auotomatisch dat ik ook meteen de meest verregaande theorieen die er maar over zijn geloof of onderschrijf.
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_52786557
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Fionn het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet..... er staat namelijk als kop boven dat stuk:
[..]

En "question 9/11 commission report" betekent in het engels (ook de amerikaanse versie ervan) dus niet "believes it was an inside job"(dan had dat er wel gestaan namelijk) maar "Stelt zich vragen bij het raport van de 9/11 commissie" en dat kan heel veel betekenen.
[..]

Zelfs àls hij een brief met een stel handtekeningen heeft (en dat is niet zo, ik zie er iig geen scan van bijstaan ) hoe kunnen wij als internetters dan weten of dat echt is? Als die mensen dat echt vinden en er zo hard in geloven, laat ze dan ff een filmclipje van 1 a 2 minuten opnemen en zeggen "hello ik ben XX, met functie YY en ik denk dat bush een dictatuur wil stichten" zodat we het kunnen checken.

gewoon wat naampjes neerplempen die 90% van de lezers niet eens kennen is niet echt 'bewijs' imho.
Als het allemaal links waren naar pagina's van of over die mensen waar ze bevestigen dat ze inderdaad denken dat cheney en bush een dictatuur willen vestigen zou het nog iets geloofwaardig maken dat die mensen ook echt bestaan en dat ook echt hebben gezegd. (maar nog niks zeggen over de waarheid van datgene wat ze ondertekend hebben)
Nu zijn het gewoon wat namen in all caps onder een verhaal.
[..]

In dat filmpje zie ik hem niet zeggen "hee op 11 september gaan er 2 vliegtuigen het wtc in vliegen" hij zegt alleen maar dat ie vermoedt dat er wel weer eens een aanslag zou kunnen komen (worden gefingeerd) en dat het leger vliegtuigen wil opblazen.
Er staat heel leuk "25 juli 2001" in beeld, maar ja als ik dat filmpje download en het even in ulead gooi kan ik er "25 juli, 33 na chr" voor in de plaats zetten en het laten lijken of hij de kruisiging van jezus voorspelt.

Dus zelfs als hij hier keiharde feiten had genoemd, (wat ie dus niet echt doet) had het nog te betwijfelen geweest. Zoals een commentaar al zegt: 'als het echt had geklopt had het de pers wel gehaald'
Ik had persoonlijk mijn 'voorspelling' even bij een notaris officieel laten vastleggen en dateren.

Als ik het zo zie is dat hele infowars een grote dvd en boekenverkoopclub. Als het deze man echt ging om ons te waarschuwen en de boze dictatuur op afstand te houden zou hij zn filmpjes wel gratis online zetten. Maar overal zie ik "order now" in grote letters als ik een filmpje aanklik.

Net als die "Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials " heb ik óók mijn vragen bij 9/11 en mijn twijfels over de juistheid en compleetheid van de officiele lezing. Maar dat betekent (nèt als bij die 'Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials ' )niet auotomatisch dat ik ook meteen de meest verregaande theorieen die er maar over zijn geloof of onderschrijf.
Als je werkelijk geinteresseert ben zoek je even op youtube of video.goole.com het wemelt daar van de filmpjes van brandweermannen die erbij waren, experts die hun visie geven, politici etc...

En ja, misschien zijn die filmpjes ook wel nep en zijn het helemaal geen brandweermannen, politici etc...moet ik ze dan een voor 1 aan je komen voorstellen inc legetimatie! Er is een grens hey
pi_52786693
Hoe Bush totale dictatoriale macht grijpt bij een volgende "national emergency".

Of de Total Information Awareness Program, ookwel de Terrorist Information Awareness Program genoemd, met haar grenzeloze bevoegdheden met terugwerkende kracht voor het globaal schenden van fundamentele privacy-wetgevingen.
Hardstikke leuk joh. Zo'n nazi-amerikaan in je nek.

Natuurlijk mogen we de Patriot Act I & de Patriot Act II niet vergeten, de eerste die alle vrijheid van de burger ontneemt en de tweede die Bush & zijn vriendjes absolute macht geven sinds 9/11/2001.
Het in het geheim ontvoeren, in het geheim martelen en doden is geen vreemde praktijk in deze twee 3e wereldoorlog creeerende acts.

En hoe de USA de Globe gaat heerschen met haar Full Spectrum Dominance Joint Vision 2020

Bush Forcing Bills Through on International Intelligence:
http://www.liveleak.com/view?i=917_1186169304

Bush Describing Succes in 30 Seconds:
http://www.liveleak.com/view?i=96c_1178235784

Police 2006 USA :
http://www.liveleak.com/view?i=bd6_1184202414
pi_52786813
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Fionn het volgende:

De meeste films van hem zijn ook gewoon online te bekijken hoor op youtube en video.google.com. De radiouitzendingen zijn ook gratis natuurlijk en echt rijk wordt hij er niet van. Hij geeft namelijk alles weer uit. Hij heeft 12 werknemers. Als hij er rijk van zou worden en het allemaal zou verzinnen dan zou die toch zoveel mogelijk oppotten zou je zeggen! Plus dat als je de docu,s ziet hij altijd wijst naar officiele documenten.

Hij zegt ook vaak: geloof mij niet maar check het zelf!

Maargoed het is niet alleen Alex jones. Hoeveel conspiracys over 9/11 zijn er inmiddels gemaakt? Ergens in de -tig! Het zijn miljoenen wereldwijd die dit zeggen.
pi_52786821
-dubbel
pi_52786832
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef Lennart22 het volgende:

Hoe de hell moet je dat zinnetje in een andere context plaatsen?
Als ik in de achtertuin ga staan, dan zie ik ook geen sporen van de voordeur. Dat is zo'n beetje de strekking van dat ene zinnetje.

Toch bijzonder dat er aan dat ene zinnetje veel meer waarde wordt gehecht dan aan andere zinnen:
quote:
I could see parts of the airplane that crashed into the building
quote:
The only site, is the actual side of the building that's crashed in.
quote:
And I took a look at the huge gaping hole that's in the side of the Pentagon
quote:
I also saw a large piece of shattered glass. It appeared to be a cockpit windshield or other window from the plane.
Lijkt me duidelijk toch?
Het geheel is na te lezen op http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0109/11/bn.35.html
quote:
Plus als je dan ook nog de foto erbij ziet lijkt het mij vrij duidelijk! Kom maar op met de rest van het filmpje! De verslaggever wil er ook niet meer over praten overigens.
Ow jawel hoor. Die heeft onlangs nog verklaard dat deze uitleg van jou compleet verkeerd is. Maar de complotgelovers weigeren verder te kijken dan dat ene zinnetje.
quote:
May 2006, McIntyre spoke out again, essentially repeating what he’d said originally:
I took pictures of some of the wreckage, some of the parts of the fuselage, a part of the cockpit, until they told us we had to move back away from the scene.

I saw thousands of shards of metal, of pieces of the plane all over the driveway. I didn't pick up any of them or touch any of them, but I saw them everywhere. And again, took some pictures of them.
quote:
Ik denk zelf trouwens dat er een Drown airplane in het gebouw gevlogen is. Een nep vliegtuig om een missile heen gebouwd of iets dergelijks.
En daar zijn wel bewijzen van?

Wel grappig, volgens jou is er geen bewijs dat er een boeing in het Pentagon is gevlogen, dus dan is er geen Boeing in het Pentagon gevlogen. Maar bewijs dat er 'nepvliegtuig' in het Pentagon is gevlogen is er al helemaal niet, maar dat geloof je wel....
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:34:42 #41
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52786871
dit zou in 2004 toch ook al gebeuren?
pi_52786939
NIST heeft destijds een groot onderzoek gedaan naar het instorten van de drie WTC torens op 9/11 en nu zegt een voormalig hoofd van ‘firescience’ van NIST, James Quintiere PhD, nog maar eens, duidelijker dan ooit, dat hij het hele onderzoek onacceptabel vindt. Hij zet zijn vraagtekens bij het instorten van WTC7, hij vraagt zich af waarom alternatieve theorieen nooit zijn onderzocht en hij laakt de zorgvuldigheid van het hele onderzoek. Eigenlijk zegt hij gewoon duidelijk dat het hele onderzoek prutswerk was, dat NIST belangrijke vragen nooit heeft beantwoord en dat er opnieuw naar het onderzoek moet worden gekeken.
pi_52786991
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wel grappig, volgens jou is er geen bewijs dat er een boeing in het Pentagon is gevlogen, dus dan is er geen Boeing in het Pentagon gevlogen. Maar bewijs dat er 'nepvliegtuig' in het Pentagon is gevlogen is er al helemaal niet, maar dat geloof je wel....
Als je kijkt naar de Operation Northwoods documenten http://www.infowars.com/saved%20pages/northwoods.pdf dan zie je dus dat ze er toe in staat zijn.

Een missile met wat vliegtuig rommel eromheen gebouwd ja....precies die paar stukjes die gevonden zijn!
pi_52787000
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
NIST heeft destijds een groot onderzoek gedaan naar het instorten van de drie WTC torens op 9/11 en nu zegt een voormalig hoofd van ‘firescience’ van NIST, James Quintiere PhD, nog maar eens, duidelijker dan ooit, dat hij het hele onderzoek onacceptabel vindt.
Het onderzoek naar WTC7 door het NIST is nog steeds niet afgerond. Dus wel apart dat hij dan al kan zeggen dat die vraagtekens zet bij dat onderzoek.

En ik ben dan wel benieuwd naar wat er precies allemaal fout is. Het is heel makkelijk om te zeggen dat het fout is, maar leg het dan ook duideljk uit.
pi_52787028
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:39 schreef Lennart22 het volgende:

Als je kijkt naar de Operation Northwoods documenten http://www.infowars.com/saved%20pages/northwoods.pdf dan zie je dus dat ze er toe in staat zijn.
Ow het zal best wel kunnen. Zondermee. Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo ook gegaan is.

Er zijn verschillende getuigen die zeggen dat ze een vliegtuig in het Pentagon hebben zien vliegen, en niet een raket.
quote:
A few moments later, as I was looking down at my desk, the plane caught my eye.

It didn't register at first. I thought to myself that I couldn't believe the pilot was flying so low. Then it dawned on me what was about to happen. I watched in horror as the plane flew at treetop level, banked slightly to the left, drug it's wing along the ground and slammed into the west wall of the Pentagon exploding into a giant orange fireball. Then black smoke. Then white smoke.
quote:
"Suddenly I saw this plane right outside my window," Anlauf said during a telephone interview from her hotel room this morning. "You felt like you could touch it; it was that close. It was just incredible. "Then it shot straight across from where we are and flew right into the Pentagon. It was just this huge fireball that crashed into the wall (of the Pentagon). When it hit, the whole hotel shook."
quote:
Battle, an office worker at the Pentagon, was standing outside the building and just about to enter when the aircraft struck. "It was coming down head first," he said. "And when the impact hit, the cars and everything were just shaking."
quote:
“I was going past the Pentagon, really inching a yard or so every couple of minutes. I had just passed the closest place the Pentagon is to the exit on 395 . . . when all of a sudden I heard the roar of a jet engine.
“I looked at the woman sitting in the car next to me. She had this startled look on her face. We were all thinking the same thing. We looked out the front of our windows to try to see the plane, and it wasn’t until a few seconds later that we realized the jet was coming up behind us on that major highway. And it veered to the right into the Pentagon. The blast literally rocked all of our cars. It was an incredible moment.
quote:
"I saw this very, very large passenger jet," said the architect, who had been packing for a move. "It just plowed right into the side of the Pentagon. The nose penetrated into the portico. And then it sort of disappeared, and there was fire and smoke everywhere. . . . It was very sort of surreal."
http://www.whatreallyhappened.com/911_pentagon_eyewitnesses.html
pi_52787046
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het onderzoek naar WTC7 door het NIST is nog steeds niet afgerond. Dus wel apart dat hij dan al kan zeggen dat die vraagtekens zet bij dat onderzoek.

En ik ben dan wel benieuwd naar wat er precies allemaal fout is. Het is heel makkelijk om te zeggen dat het fout is, maar leg het dan ook duideljk uit.
Er staan anders beste leuke afgemaakte 9/11 reports inclusief info over WTC 7 op hun eigen website.
Maar goed, jij praat wel vaker keihharde poep.
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm
pi_52787115
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow het zal best wel kunnen. Zondermee. Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo ook gegaan is.

Er zijn verschillende getuigen die zeggen dat ze een vliegtuig in het Pentagon hebben zien vliegen, en niet een raket.
Ja, en andersom ook mensen die een missile hoorden en een veel kleiner vliegtuig zagen. Absoluut niet een Boeing. Er waren daar behoorlijk wat camera,s waarom worden die niet gewoon even vrijgegeven? Nee, een paar gare beeldjes waar niemand iets mee kan werden er wel vrijgegeven.

Het kan best andersgegaan zijn maar komop check die foto...daar is geen boeing in gevlogen dat is voor mij zeker!
pi_52787143
Lennart, bespaar je de moeite.
Calvobbes wil niet overtuigd worden, hij wil desinformatie verspreiden.
HIj is een professioneel fascisme-ontkenner. Een politiestaat-lover. Een loonslaaf zonder individuele denkkracht en zonder een fatsoenlijke ruggegraat & paar ballen.
Dat is zijn probleem, niet de jouwe .
pi_52787144
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:42 schreef Salvad0R het volgende:

Er staan anders beste leuke afgemaakte 9/11 reports inclusief info over WTC 7 op hun eigen website.
Maar goed, jij praat wel vaker keihharde poep.
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm
Als je beter had gelezen, dan had je het volgende op die pagina ook wel gelezen:
quote:
When NIST initiated the WTC investigation, it made a decision not to hire new staff to support the investigation. After the June 2004 progress report on the WTC investigation was issued, the NIST investigation team stopped working on WTC 7 and was assigned full-time through the fall of 2005 to complete the investigation of the WTC towers. With the release and dissemination of the report on the WTC towers in October 2005, the investigation of the WTC 7 collapse resumed. Considerable progress has been made since that time, including the review of nearly 80 boxes of new documents related to WTC 7, the development of detailed technical approaches for modeling and analyzing various collapse hypotheses, and the selection of a contractor to assist NIST staff in carrying out the analyses. It is anticipated that a draft report will be released by early 2007.
Ik kan nergens het eindrapport van NIST over WTC7 vinden.

Wat ze wel over WTC7 melden zijn voorlopige conclusies, niet het complete onderzoek.
pi_52787180
Who gives a fuck, calvobbes.
Not me. Ik weet wel beter.
Veel plezier met de truth-holders vanavond. Kusjes .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')