Zien, zien, zien!!! Oh nee wacht, het is van Alex Jones! Die heeft natuurlijk geen bewijs nodig...quote:Massive evidence
De brief is ondertekend door:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zien, zien, zien!!! Oh nee wacht, het is van Alex Jones! Die heeft natuurlijk geen bewijs nodig...
Nou, dan heb je inderdaad totaal geen bewijs meer nodig. Bedankt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
De brief is ondertekend door:
CYNTHIA MCKINNEY, FORMER US CONGRESSWOMAN, GEORGIA CINDY SHEEHAN, CANDIDATE FOR US CONGRESS, CALIFORNIA CRAIG HILL, CANDIDATE FOR US CONGRESS, VERMONT GREEN PARTY BRUCE MARSHALL, CONVENOR, PHILADELPHIA PLATFORM JAMILLA EL-SHAFEI, KENNEBUNK PEACE DEPARTMENT WEBSTER G. TARPLEY, AUTHOR ANN WRIGHT, COLONEL US ARMY RESERVE, FORMER US DIPLOMAT DR. DAHLIA WASFI, www.LIBERATETHIS.COM GEORGE PAZ MARTIN JOHN KAMINSKI , PRESIDENT MAINE LAWYERS FOR DEMOCRACY
Ik zou het fijn vinden als het in POL mag blijven staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef SlimShady het volgende:
dit hoort niet in POL volgens mij.
Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zien, zien, zien!!! Oh nee wacht, het is van Alex Jones! Die heeft natuurlijk geen bewijs nodig...
Ales Jones gebruikt vervalsd bewijs om aan te tonen dat het een complot is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Lennart22 het volgende:
Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!
Nee, ik denk dat je in de war ben! In het filmpje heeft Alex het over het WTC dat eerder al te maken kreeg met een bom aanslag!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ales Jones gebruikt vervalsd bewijs om aan te tonen dat het een complot is.
Heeft niet mijn voordeel van de twijfel.
En iemand die niet op tijd waarschuwd voor een aanslag maar er pas achteraf mee komt, vind ik ook niet echt overtuigend....
Ik gok dat er bij elke groep mensen die je noemt, misschien wel 100 keer zoveel mensen zijn met hetzelfde beroep / functie hebben en niet in een complot geloven....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef Lennart22 het volgende:
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste!
110+ Senior Military, Intelligence Service, Law Enforcement, and Government Officials
190+ Engineers and Architects
50+ Pilots and Aviation Professionals
150+ Professors Question 9/11
180+ 9/11 Survivors and Family Members
90+ Entertainment and Media Professionals
http://patriotsquestion911.com/
Als je vantevoren op de hoogte bent van een aanslag, dan moet je dat melden. Niet pas achteraf mee komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:30 schreef Lennart22 het volgende:
Nee, ik denk dat je in de war ben! In het filmpje heeft Alex het over het WTC dat eerder al te maken kreeg met een bom aanslag!
Wijs mij trouwens even waar dat vervalst materiaal is wat alex jones zou gebruiken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ales Jones gebruikt vervalsd bewijs om aan te tonen dat het een complot is.
Heeft niet mijn voordeel van de twijfel.
En iemand die niet op tijd waarschuwd voor een aanslag maar er pas achteraf mee komt, vind ik ook niet echt overtuigend....
Enige.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef Lennart22 het volgende:
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste
Heel toevallig zitten er daar ook heel wat bij die fouten hebben gemaakt in de aanloop naar 9/11 en toen zijn ontslagen...quote:!
110+ Senior Military, Intelligence Service, Law Enforcement, and Government Officials
Wtf weten die van terreurgroepen?quote:
Zozo, wel 50! De natonale maatschappij van Letland heeft nog meer piloten.quote:50+ Pilots and Aviation Professionals
Weer zo'n onwaarschijnlijk aantal!quote:150+ Professors Question 9/11
http://mt.essortment.com/stagesofgri_rvkg.htmquote:180+ 9/11 Survivors and Family Members
quote:
![]()
http://www.popularmechani(...)ary_law/1227842.htmlquote:
Dat doet ,ie in dat filmpje dus ook! Dat is van 2maanden voor 9/11. Alleen Alex werd toen niet serieus genomen. En dit keer weer niet. Dat filmpje was dus een waarschuwing.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je vantevoren op de hoogte bent van een aanslag, dan moet je dat melden. Niet pas achteraf mee komen.
Ik kan nu ook wel gaan roepen dat ik de aanslag op Theo van Gogh heb aan zien komen.
Zal eens zoeken. Kan trouwens ook die Steve Jones zijn die dat gedaan heeft bedenk ik me nu. Haal die twee altijd door elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef Lennart22 het volgende:
Wijs mij trouwens even waar dat vervalst materiaal is wat alex jones zou gebruiken?
Yup, daar is een vliegtuig ingevlogen. Enig idee wat er gebeurt met een vliegtuig dat met hoge snelheid tegen een bewapende muur (wat die muur dus was)? Nee waarschijnlijk dus daarom kan je hier klikken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Lennart22 het volgende:
Over foto,s gesproken:
[afbeelding] Zie je dat gat? Daar is een vliegtuig ingevlogen....![]()
Kort filmpje van CNN: http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
Ik ben geen expert maar ik kan het je toch wel een beetje vertellen! Dat vliegtuig knal in 1000stukken....die ramen boven dat gat zouden kapot moeten zijn. 2enorme vleugels met daaraan zware motoren van ieder 6 ton rammen zich in die muur....of ze blijven buiten liggen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, daar is een vliegtuig ingevlogen. Enig idee wat er gebeurt met een vliegtuig dat met hoge snelheid tegen een bewapende muur (wat die muur dus was)? Nee waarschijnlijk dus daarom kan je hier klikken.
Oja, luister ook even naar die CNN reporter in dat filmpje die zegt: From my close up inspection there is NO EVIDENCE of a planecrash anywhere near the pentagon http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mcquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, daar is een vliegtuig ingevlogen. Enig idee wat er gebeurt met een vliegtuig dat met hoge snelheid tegen een bewapende muur (wat die muur dus was)? Nee waarschijnlijk dus daarom kan je hier klikken.
Volgens mij is het vliegtuig niet in dat gat gevlogen maar iets meer naar rechts. Maar er zijn in ieder geval genoeg wrakstukken gevonden http://911myths.com/html/757_wreckage.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Lennart22 het volgende:
Er is zogoed als niks van het vliegtuig terug gevonden. Ook de lijken zijn nergens te bekennen. Plus dat er in het midden van dat "gat" ook nog een paal staat....dusja...
Ja dat is ook een klassieker.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:49 schreef Lennart22 het volgende:
Oja, luister ook even naar die CNN reporter in dat filmpje die zegt: From my close up inspection there is NO EVIDENCE of a planecrash anywhere near the pentagon http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
Die man heeft veel meer gezegd dan dat ene zinnetje....quote:A short -- a while ago I walked right up next to the building, firefighters were still trying to put the blaze. The fire, by the way, is still burning in some parts of the Pentagon. And I took a look at the huge gaping hole that's in the side of the Pentagon in an area of the Pentagon that has been recently renovated, part of a multibillion dollar renovation program here at the Pentagon. I could see parts of the airplane that crashed into the building, very small pieces of the plane on the heliport outside the building. The biggest piece I saw was about three feet long, it was silver and had been painted green and red, but I could not see any identifying markings on the plane. I also saw a large piece of shattered glass. It appeared to be a cockpit windshield or other window from the plane.
Een paar kleine stukjes zijn er gevonden! Misschien 1% van het "vliegtuig". Plus een motor die niet bij het vliegtuig hoort die erin gevolgen zou zijn! http://www.waarheid911.nl/pentagon.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Volgens mij is het vliegtuig niet in dat gat gevlogen maar iets meer naar rechts. Maar er zijn in ieder geval genoeg wrakstukken gevonden http://911myths.com/html/757_wreckage.html
Buiten het Pentagon misschien. Er is ook heel veel IN het Pentagon gevonden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:55 schreef Lennart22 het volgende:
Een paar kleine stukjes zijn er gevonden! Misschien 1% van het "vliegtuig".
Hoe de hell moet je dat zinnetje in een andere context plaatsen? Plus als je dan ook nog de foto erbij ziet lijkt het mij vrij duidelijk! Kom maar op met de rest van het filmpje! De verslaggever wil er ook niet meer over praten overigens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat is ook een klassieker.
Als je het HELE gesprek zou luisteren, zou je zien dat die uitspraak compleet uit zijn context is gerukt.
Iets daarvoor heeft die gezegd dat er wel degelijk een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.
[..]
Die man heeft veel meer gezegd dan dat ene zinnetje....
Dat weet je helemaal niet..... er staat namelijk als kop boven dat stuk:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef Lennart22 het volgende:
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste!
50+ Pilots and Aviation Professionals
150+ Professors Question 9/11
180+ 9/11 Survivors and Family Members
http://patriotsquestion911.com/
En "question 9/11 commission report" betekent in het engels (ook de amerikaanse versie ervan) dus niet "believes it was an inside job"(dan had dat er wel gestaan namelijk) maar "Stelt zich vragen bij het raport van de 9/11 commissie" en dat kan heel veel betekenen.quote:Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials Question the 9/11 Commission Report
Zelfs àls hij een brief met een stel handtekeningen heeft (en dat is niet zo, ik zie er iig geen scan van bijstaan ) hoe kunnen wij als internetters dan weten of dat echt is? Als die mensen dat echt vinden en er zo hard in geloven, laat ze dan ff een filmclipje van 1 a 2 minuten opnemen en zeggen "hello ik ben XX, met functie YY en ik denk dat bush een dictatuur wil stichten" zodat we het kunnen checken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Lennart22 het volgende:
De brief is ondertekend door:
CYNTHIA MCKINNEY, FORMER US CONGRESSWOMAN, GEORGIA CINDY SHEEHAN, CANDIDATE FOR US CONGRESS, CALIFORNIA CRAIG HILL, CANDIDATE FOR US CONGRESS, VERMONT GREEN PARTY BRUCE MARSHALL, CONVENOR, PHILADELPHIA PLATFORM JAMILLA EL-SHAFEI, KENNEBUNK PEACE DEPARTMENT WEBSTER G. TARPLEY, AUTHOR ANN WRIGHT, COLONEL US ARMY RESERVE, FORMER US DIPLOMAT DR. DAHLIA WASFI, www.LIBERATETHIS.COM GEORGE PAZ MARTIN JOHN KAMINSKI , PRESIDENT MAINE LAWYERS FOR DEMOCRACY
In dat filmpje zie ik hem niet zeggen "hee op 11 september gaan er 2 vliegtuigen het wtc in vliegen" hij zegt alleen maar dat ie vermoedt dat er wel weer eens een aanslag zou kunnen komen (worden gefingeerd) en dat het leger vliegtuigen wil opblazen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Lennart22 het volgende:
Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!
Alex Jones predicts 9/11:
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8
Als je werkelijk geinteresseert ben zoek je even op youtube of video.goole.com het wemelt daar van de filmpjes van brandweermannen die erbij waren, experts die hun visie geven, politici etc...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Fionn het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet..... er staat namelijk als kop boven dat stuk:
[..]
En "question 9/11 commission report" betekent in het engels (ook de amerikaanse versie ervan) dus niet "believes it was an inside job"(dan had dat er wel gestaan namelijk) maar "Stelt zich vragen bij het raport van de 9/11 commissie" en dat kan heel veel betekenen.
[..]
Zelfs àls hij een brief met een stel handtekeningen heeft (en dat is niet zo, ik zie er iig geen scan van bijstaan ) hoe kunnen wij als internetters dan weten of dat echt is? Als die mensen dat echt vinden en er zo hard in geloven, laat ze dan ff een filmclipje van 1 a 2 minuten opnemen en zeggen "hello ik ben XX, met functie YY en ik denk dat bush een dictatuur wil stichten" zodat we het kunnen checken.
gewoon wat naampjes neerplempen die 90% van de lezers niet eens kennen is niet echt 'bewijs' imho.
Als het allemaal links waren naar pagina's van of over die mensen waar ze bevestigen dat ze inderdaad denken dat cheney en bush een dictatuur willen vestigen zou het nog iets geloofwaardig maken dat die mensen ook echt bestaan en dat ook echt hebben gezegd. (maar nog niks zeggen over de waarheid van datgene wat ze ondertekend hebben)
Nu zijn het gewoon wat namen in all caps onder een verhaal.
[..]
In dat filmpje zie ik hem niet zeggen "hee op 11 september gaan er 2 vliegtuigen het wtc in vliegen" hij zegt alleen maar dat ie vermoedt dat er wel weer eens een aanslag zou kunnen komen (worden gefingeerd) en dat het leger vliegtuigen wil opblazen.
Er staat heel leuk "25 juli 2001" in beeld, maar ja als ik dat filmpje download en het even in ulead gooi kan ik er "25 juli, 33 na chr" voor in de plaats zetten en het laten lijken of hij de kruisiging van jezus voorspelt.
Dus zelfs als hij hier keiharde feiten had genoemd, (wat ie dus niet echt doet) had het nog te betwijfelen geweest. Zoals een commentaar al zegt: 'als het echt had geklopt had het de pers wel gehaald'
Ik had persoonlijk mijn 'voorspelling' even bij een notaris officieel laten vastleggen en dateren.
Als ik het zo zie is dat hele infowars een grote dvd en boekenverkoopclub. Als het deze man echt ging om ons te waarschuwen en de boze dictatuur op afstand te houden zou hij zn filmpjes wel gratis online zetten. Maar overal zie ik "order now" in grote letters als ik een filmpje aanklik.
Net als die "Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials " heb ik óók mijn vragen bij 9/11 en mijn twijfels over de juistheid en compleetheid van de officiele lezing. Maar dat betekent (nèt als bij die 'Senior Military, Intelligence, Law Enforcement, and Government Officials ' )niet auotomatisch dat ik ook meteen de meest verregaande theorieen die er maar over zijn geloof of onderschrijf.
De meeste films van hem zijn ook gewoon online te bekijken hoor op youtube en video.google.com. De radiouitzendingen zijn ook gratis natuurlijk en echt rijk wordt hij er niet van. Hij geeft namelijk alles weer uit. Hij heeft 12 werknemers. Als hij er rijk van zou worden en het allemaal zou verzinnen dan zou die toch zoveel mogelijk oppotten zou je zeggen! Plus dat als je de docu,s ziet hij altijd wijst naar officiele documenten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Fionn het volgende:
Als ik het zo zie is dat hele infowars een grote dvd en boekenverkoopclub. Als het deze man echt ging om ons te waarschuwen en de boze dictatuur op afstand te houden zou hij zn filmpjes wel gratis online zetten. Maar overal zie ik "order now" in grote letters als ik een filmpje aanklik.
Als ik in de achtertuin ga staan, dan zie ik ook geen sporen van de voordeur. Dat is zo'n beetje de strekking van dat ene zinnetje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef Lennart22 het volgende:
Hoe de hell moet je dat zinnetje in een andere context plaatsen?
quote:I could see parts of the airplane that crashed into the building
quote:The only site, is the actual side of the building that's crashed in.
quote:And I took a look at the huge gaping hole that's in the side of the Pentagon
Lijkt me duidelijk toch?quote:I also saw a large piece of shattered glass. It appeared to be a cockpit windshield or other window from the plane.
Ow jawel hoor. Die heeft onlangs nog verklaard dat deze uitleg van jou compleet verkeerd is. Maar de complotgelovers weigeren verder te kijken dan dat ene zinnetje.quote:Plus als je dan ook nog de foto erbij ziet lijkt het mij vrij duidelijk! Kom maar op met de rest van het filmpje! De verslaggever wil er ook niet meer over praten overigens.
quote:May 2006, McIntyre spoke out again, essentially repeating what he’d said originally:
I took pictures of some of the wreckage, some of the parts of the fuselage, a part of the cockpit, until they told us we had to move back away from the scene.
I saw thousands of shards of metal, of pieces of the plane all over the driveway. I didn't pick up any of them or touch any of them, but I saw them everywhere. And again, took some pictures of them.
En daar zijn wel bewijzen van?quote:Ik denk zelf trouwens dat er een Drown airplane in het gebouw gevlogen is. Een nep vliegtuig om een missile heen gebouwd of iets dergelijks.
Als je kijkt naar de Operation Northwoods documenten http://www.infowars.com/saved%20pages/northwoods.pdf dan zie je dus dat ze er toe in staat zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wel grappig, volgens jou is er geen bewijs dat er een boeing in het Pentagon is gevlogen, dus dan is er geen Boeing in het Pentagon gevlogen. Maar bewijs dat er 'nepvliegtuig' in het Pentagon is gevlogen is er al helemaal niet, maar dat geloof je wel....
Het onderzoek naar WTC7 door het NIST is nog steeds niet afgerond. Dus wel apart dat hij dan al kan zeggen dat die vraagtekens zet bij dat onderzoek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
NIST heeft destijds een groot onderzoek gedaan naar het instorten van de drie WTC torens op 9/11 en nu zegt een voormalig hoofd van ‘firescience’ van NIST, James Quintiere PhD, nog maar eens, duidelijker dan ooit, dat hij het hele onderzoek onacceptabel vindt.
Ow het zal best wel kunnen. Zondermee. Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo ook gegaan is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:39 schreef Lennart22 het volgende:
Als je kijkt naar de Operation Northwoods documenten http://www.infowars.com/saved%20pages/northwoods.pdf dan zie je dus dat ze er toe in staat zijn.
quote:A few moments later, as I was looking down at my desk, the plane caught my eye.
It didn't register at first. I thought to myself that I couldn't believe the pilot was flying so low. Then it dawned on me what was about to happen. I watched in horror as the plane flew at treetop level, banked slightly to the left, drug it's wing along the ground and slammed into the west wall of the Pentagon exploding into a giant orange fireball. Then black smoke. Then white smoke.
quote:"Suddenly I saw this plane right outside my window," Anlauf said during a telephone interview from her hotel room this morning. "You felt like you could touch it; it was that close. It was just incredible. "Then it shot straight across from where we are and flew right into the Pentagon. It was just this huge fireball that crashed into the wall (of the Pentagon). When it hit, the whole hotel shook."
quote:Battle, an office worker at the Pentagon, was standing outside the building and just about to enter when the aircraft struck. "It was coming down head first," he said. "And when the impact hit, the cars and everything were just shaking."
quote:“I was going past the Pentagon, really inching a yard or so every couple of minutes. I had just passed the closest place the Pentagon is to the exit on 395 . . . when all of a sudden I heard the roar of a jet engine.
“I looked at the woman sitting in the car next to me. She had this startled look on her face. We were all thinking the same thing. We looked out the front of our windows to try to see the plane, and it wasn’t until a few seconds later that we realized the jet was coming up behind us on that major highway. And it veered to the right into the Pentagon. The blast literally rocked all of our cars. It was an incredible moment.
http://www.whatreallyhappened.com/911_pentagon_eyewitnesses.htmlquote:"I saw this very, very large passenger jet," said the architect, who had been packing for a move. "It just plowed right into the side of the Pentagon. The nose penetrated into the portico. And then it sort of disappeared, and there was fire and smoke everywhere. . . . It was very sort of surreal."
Er staan anders beste leuke afgemaakte 9/11 reports inclusief info over WTC 7 op hun eigen website.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het onderzoek naar WTC7 door het NIST is nog steeds niet afgerond. Dus wel apart dat hij dan al kan zeggen dat die vraagtekens zet bij dat onderzoek.
En ik ben dan wel benieuwd naar wat er precies allemaal fout is. Het is heel makkelijk om te zeggen dat het fout is, maar leg het dan ook duideljk uit.
Ja, en andersom ook mensen die een missile hoorden en een veel kleiner vliegtuig zagen. Absoluut niet een Boeing. Er waren daar behoorlijk wat camera,s waarom worden die niet gewoon even vrijgegeven? Nee, een paar gare beeldjes waar niemand iets mee kan werden er wel vrijgegeven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow het zal best wel kunnen. Zondermee. Maar dat wil nog niet zeggen dat het zo ook gegaan is.
Er zijn verschillende getuigen die zeggen dat ze een vliegtuig in het Pentagon hebben zien vliegen, en niet een raket.
Als je beter had gelezen, dan had je het volgende op die pagina ook wel gelezen:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:42 schreef Salvad0R het volgende:
Er staan anders beste leuke afgemaakte 9/11 reports inclusief info over WTC 7 op hun eigen website.
Maar goed, jij praat wel vaker keihharde poep.
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm
Ik kan nergens het eindrapport van NIST over WTC7 vinden.quote:When NIST initiated the WTC investigation, it made a decision not to hire new staff to support the investigation. After the June 2004 progress report on the WTC investigation was issued, the NIST investigation team stopped working on WTC 7 and was assigned full-time through the fall of 2005 to complete the investigation of the WTC towers. With the release and dissemination of the report on the WTC towers in October 2005, the investigation of the WTC 7 collapse resumed. Considerable progress has been made since that time, including the review of nearly 80 boxes of new documents related to WTC 7, the development of detailed technical approaches for modeling and analyzing various collapse hypotheses, and the selection of a contractor to assist NIST staff in carrying out the analyses. It is anticipated that a draft report will be released by early 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |