Ja, maar we kwamen in gezamenlijkheid niet echt klaar.quote:Op zondag 9 september 2007 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mwa, het was een herhaling van zetten maar de zetten werden wel steeds beter.
Ik vergat een woord: terminaalquote:Op zondag 9 september 2007 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
Sedatie is trouwens kalmeringsmiddelen toedoenen.
Dat is een woord wat mij ook te binnen schoot idd.quote:
You win some, you lose some, dat is Fok!; dat heb ik je al eens uitgelegd.quote:Nou hoe dan ook: het topic is nu verticaal de grond ingeboord![]()
Nou ik vond het eigenlijk ook prima zo.quote:Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is een woord wat mij ook te binnen schoot idd.
[..]
You win some, you lose some, dat is Fok!; dat heb ik je al eens uitgelegd..
Ervaring, soit, maar je bakt er anders weinig van.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar bemoei jij je in vredesnaam mee? Volgens mij heb ik ietsje pietsje meer mod-ervaring dan jij hoor. Ietsje pietsje maar.
Ik heb wat gewijzigd, daarmee hopend iets verbeterd te hebben verblijf ik, hoogachtend etc.quote:Op maandag 10 september 2007 12:25 schreef Floripas het volgende:
Belgische politiek #8: L'Union fait la farce!
Mag die taalfout eruit?
Deze mag dicht.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
dicht : VVD-fractie in beraad over Verdonk: hangt ze nu eindelijk?
scheelt maar 1 minuut
Deze loopt te hard en te goed om te sluiten. Mergen heeft nu ook geen zin.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan ook dicht.
Verdonk uit fractie VVD gezet
Het was ook nog een dubbeltopic zag ik, eentje gesloten; verder in: Verdonk uit VVDfractiequote:Op donderdag 13 september 2007 16:10 schreef SCH het volgende:
Verdonk uit VVDfractie
Kan de TT hiervan dan worden aangepast?
'tuurlijk. Ik gooi 'm weer open en lees de boel even na. Momentje.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit je nu het verkeerde topic???
In dit topic zijn we de hele dag al bezig, het begin topic van de discussie.
Kan je dat even veranderen?
Waarom is dat het juiste topic terwijl het een half uur later is geopend. Beleid is toch altijd dat het eerste topic over een onderwerp open blijft.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef Fastmatti het volgende:
De rest van FOK wist het juiste topic wel te vinden?
Kom, dat wil je toch al tijden..quote:
Strafbaar, denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van mij mag zij ook kapot geschoten worden.
Jij bent onze fruitlfyquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef Floripas het volgende:
Ben ik hier in de gay bar?
Ja?
Doe mij dan maar een cosmopolitan.
Gisteren al het verkeerde topic veel te laat sluiten, maar nu is het nog gekker. Er zijn zes topics over Verdonk en Rutte. Lijkt me dat twee voldoende is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef SCH het volgende:
Hallo modjes wakker worden.
Spamtopic Ondersteun Rita Verdonk
Ik zit een aantal weken krap door werk. Daarna normaliseert het zich weer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, denk je dat we er altijd op elk moment zijn ofzo!
Ik zit met college en hongerquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit een aantal weken krap door werk. Daarna normaliseert het zich weer.
En om dat jij een zwak hebt voor Verdonkquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
Ja, omdat het centrale Verdonk topic vol was. Gek he.
dang, ik dacht dat jij de hots meer op Wilders hadquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
Dat ook ja. Ik heb zelfs een Rita opblaaspop
Als er genoeg lucht in zit, zegt ze zelf: vol is vol
Of een Cohen-pop. De anus heeft de vorm van een Davidster.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dang, ik dacht dat jij de hots meer op Wilders had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |