waarom hebt gij het schaamrood op den kaken, beste?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi...
Ik durf hier niet te posten omdat ik de indruk heb dat dit voor regulars is.![]()
Ik zie ik allemaal 'bekende' lui.
Is het cossen een beetje uit?![]()
Aan t bijkomen... en ik kan zowaar alweer een beetje herrie uit m'n keel krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais.![]()
Alles in ordnung?
Mijn mascara is uitgelopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom hebt gij het schaamrood op den kaken, beste?
Met een beetje geluk gaat het morgen wat minder druk worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan t bijkomen... en ik kan zowaar alweer een beetje herrie uit m'n keel krijgen
En met jou??
OMG... Moet je nu 's nachts inhalen??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat het morgen wat minder druk worden.
Lees: dat ik tenminste normaal tijd heb om te roken overdag.
Ik sneak af en toe even een hoekje om enzeauxquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Moet je nu 's nachts inhalen??
Ik doe gelukkig al 2 dagen met het huidige pakje... maar dat mag ook wel na 4 dagen van 2 pakjes per dag![]()
Dat is geen fantasie, dat is een prijs die ik gewonnen heb. En waar ik zelf dus weinig aan heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat jij iemand voor me uitzoekt en dat soort gein
Niet als je slim kiest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is geen fantasie, dat is een prijs die ik gewonnen heb. En waar ik zelf dus weinig aan heb.![]()
Ik ga al, ik ga al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Is de rest van de SC in bed gedoken met een goed ...boek![]()
Veulen met haar klein orgasme boekje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
quote:
Het is anders best een goed boek. Lenen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
Veulen met haar klein orgasme boekje?![]()
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!quote:
Ik ben hem aan het downloadenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Zo te zien ben je helemaal klaar voor een lange en vruchtbare FOK!-carrièrequote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!
Ik val in slaap als ik in bed ga liggen lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is anders best een goed boek. Lenen?
OMG ben jij soms zo een coslokker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
hoi, ik heb je net voorzien van een antwoord in de cos-winkel. ga nu weer vreemd, niet doorvertellen aub?
Toch maar wachten op de dvd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef Talitha het volgende:
Ik val in slaap als ik in bed ga liggen lezen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ben jij soms zo een coslokker?
Schijten!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef TherAngelina het volgende:
Wat doet deze?![]()
Z'n woede inhouden toch?
Nope, die emoticon is ontwikkeld voor het OUD subforum.... voor bij de bevallingsverhalen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef TherAngelina het volgende:
Wat doet deze?![]()
Z'n woede inhouden toch?
Echt waar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, die emoticon is ontwikkeld voor het OUD subforum.... voor bij de bevallingsverhalen...
Geef eens een voorbeeld van zo'n handige tip?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toch maar wachten op de dvd.
Het is trouwens meer een praktisch handboek met tips.
Kwaliteitsposters!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!
Het is een newbie, hij ziet het verschil nog niet...quote:
hoef jou geen veer in je reet te steken, hond, maar las in bepaald topic een behoorlijk goed genuanceerde reactie op ene pumastreamert(dacht ik), erg sterk en ook om gelachen(jaja, jongen!). ga, nu maar weer door met kinderzieltjes kraken of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ben jij soms zo een coslokker?
Ik lust hem rauw.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een newbie, hij ziet het verschil nog niet...
Maar als ie zo doorgaat wordt ie een kutnewbie![]()
Niet opslaan maar uploaden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb allemaal smiley's opgeslagen, hoe kan ik die hier gebruiken?
Jij bent het in ieder geval niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wie is de vader!? [afbeelding]
Vanaf je harde schijf gaat dat niet, ze moeten op een server staan. Je kunt beter een smiley site zoeken en bij je favorieten zetten. Dan rechtsklik je daar op een smiley, eigenschappen kopieren, en dan hier in een image tag zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb allemaal smiley's opgeslagen, hoe kan ik die hier gebruiken?
Hoi Ravelaar! Ben jij ook boos?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
Niemand zal me gemist hebben
maar ik ben dus terug![]()
Koop het boekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
Geef eens een voorbeeld van zo'n handige tip?![]()
Ik zag dat ze een feessie voor je georganiseerd hadden... dus... schenk mij nog maar een glaasje KERSENbrandewijn in, dacht ik zo...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobasco, ook hier? ik dacht dat ik de enige nsb-er was!
hoi kleine manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
Niemand zal me gemist hebben
maar ik ben dus terug![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jij bent het in ieder geval niet!
snap ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet opslaan maar uploaden.
En dan de URL tussen IMG tags![]()
OMG.. ze zit weer aan de Kersenbrandewijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag dat ze een feessie voor je georganiseerd hadden... dus... schenk mij nog maar een glaasje KERSENbrandewijn in, dacht ik zo...
Ik weet heus wel dat je geen kind van me wilt. Hoef je er niet zo in te wrijven.quote:
Ik ben reedsch vrijgesproken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ga jij hier ff onschuldig zitten vragen wie de vader is![]()
Ik heb er vanavond? vannacht 22 km voor moeten fietsen, dus het zal exta lekker smakenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. ze zit weer aan de Kersenbrandewijn![]()
deze gaylord zit aan de riesling, heb morgen nog wel een afspraak om 10.30 uur dus ga zo aan de whiskey/whisky.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag dat ze een feessie voor je georganiseerd hadden... dus... schenk mij nog maar een glaasje KERSENbrandewijn in, dacht ik zo...
Pumastreamert gaat een hype wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoef jou geen veer in je reet te steken, hond, maar las in bepaald topic een behoorlijk goed genuanceerde reactie op ene pumastreamert(dacht ik), erg sterk en ook om gelachen(jaja, jongen!). ga, nu maar weer door met kinderzieltjes kraken of zo.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je geen kind van me wilt. Hoef je er niet zo in te wrijven.![]()
JA!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi Ravelaar! Ben jij ook boos?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb er vanavond? vannacht 22 km voor moeten fietsen, dus het zal exta lekker smaken![]()
dacht al dat je weg was. die pumastreamert is echt een mooie kerel, zwakbegaafd maar toch een ijssie kunnen eten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pumastreamert gaat een hype worden![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
JA!
we gingen matrix kijken, 1 2, ,3
3 niet dus watn we moesten weg van die vader!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht al dat je weg was. die pumastreamert is echt een mooie kerel, zwakbegaafd maar toch een ijssie kunnen eten...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n bed in... ff checken of ik Dennis B uit A al in de Endstra-tapes tegenkom
Truste![]()
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n bed in... ff checken of ik Dennis B uit A al in de Endstra-tapes tegenkom
Truste![]()
![]()
een veulen kan zowel mannenlijk als vrouwelijk zijn WJ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen dank, ik ben-overigens- een hengst, lobasca
Your welcome. Je mag het linkje niet promoten op het forum dus dan maar zo.quote:
Ga eens niet aan de haal met mijn complimentenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
geen dank, ik ben-overigens- een hengst, lobasca
Ik was gister nog in Alkmaar, maar je kwam niet opdagen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste, tot morgen bij de chips, 18.30 uur goed?
ook hermafrodiet? kus, welterusten daar in het duistere schagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een veulen kan zowel mannenlijk als vrouwelijk zijn WJ...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Dat hij niet zo helder kan denken, kan je hem niet kwalijk nemen, hij is namelijk zwaar verliefd..... OP ZICHZELF!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht al dat je weg was. die pumastreamert is echt een mooie kerel, zwakbegaafd maar toch een ijssie kunnen eten...
Goed dat je dat er bij zegt, ga het morgen wel ff uitvogelen. Nu eerst zuup'nquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Your welcome. Je mag het linkje niet promoten op het forum dus dan maar zo.
Geef mij ook eensch danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Your welcome. Je mag het linkje niet promoten op het forum dus dan maar zo.
heeeeel soms werk ik nog, klote, stond wel jankend in de kauwgomsteeg op je te wachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was gister nog in Alkmaar, maar je kwam niet opdagen....
Was jij dat!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeeeel soms werk ik nog, klote, stond wel jankend in de kauwgomsteeg op je te wachten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hij niet zo helder kan denken, kan je hem niet kwalijk nemen, hij is namelijk zwaar verliefd..... OP ZICHZELF!![]()
Als je tegen hem zegt: Go fuck yourself, neemt hij het serieus in overweging en beschouwd het als compliment![]()
En het erge is, dat het nog echt waar is... maar ik had er zo'n zin in...quote:
ik zei nog 'rosebud', maar jij lispelde iets onverstaanbaars, dat was jij dus, met dat lange haar en die staart.quote:
Wat bied je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Geef mij ook eensch dan [afbeelding]
Man, ik ga nog lang niet slapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook hermafrodiet? kus, welterusten daar in het duistere schagen
Het had alles weg van een romantische rendezvous maar was niet meer dan een illusie voor ons beidequote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zei nog 'rosebud', maar jij lispelde iets onverstaanbaars, dat was jij dus, met dat lange haar en die staart.
dacht dat je dat net aankondigde, dan blijf ik ook nog ff, terwijl ik de tandenborstel al in m'n muil stakquote:
laten we dan de volgende keer afspreken op de schoolafdeling van de v&d bij de rijam agenda's op donderdag next week (koopavond). ik draag een t-shirt met de tekst 'serial fucker' en gooi m'n hoofd dan steeds wulps achterover, okay?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het had alles weg van een romantische rendezvous maar was niet meer dan een illusie voor ons beide![]()
Deal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
laten we dan de volgende keer afspreken op de schoolafdeling van de v&d bij de rijam agenda's op donderdag next week (koopavond). ik draag een t-shirt met de tekst 'serial fucker' en gooi m'n hoofd dan steeds wulps achterover, okay?
Ik lees al ik lees al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Lees je fucking PM nou maar. [afbeelding]
En verdomde kek, Frau Veulerst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik lees al ik lees al. [afbeelding]
[afbeelding]
Groen staat mij
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
En verdomde kek, Frau Veulerst.
is goed, ik heb een oom die bij de beveiliging van v&d (camera's en zooooo)werkt en zal hem dan ook inlichten als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deal.
Ik zal mijn beige jekkert dragen die zo fijntjes bij mijn klassieke stappers past.
ken je die echt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, was al onderweg naar de kauwgomsteeg....
Tussen de Laat en de Langestraat... Heb in Alkmaar op school gezeten en gewerkt...quote:
Ik ook. Tenminste dat in Alkmaar op school gezeten hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Tussen de Laat en de Langestraat... Heb in Alkmaar op school gezeten en gewerkt...
Zitten hier bij DGK best veel leutjes uit omg. Alkmaar, is mij opgevallen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook. Tenminste dat in Alkmaar op school gezeten hebben.
Heel lang geleden strandde ik eens vanuit Groningen op het station in Schagen terwijl ik nog verder moest naar St. Maartenszee. De stationsmeester heeft toen zijn zoon gebeld die me een lift naar mijn bestemming gaf met de auto.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zitten hier bij DGK best veel leutjes uit omg. Alkmaar, is mij opgevallen...
Ik woon zelf in amsterdam. Maar heb daar me mbo gedaan. 3 jaar lang een uur treinen en dan weer een uur terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Als je heimwee hebt, of nog eens een dagje naar het strand van St.Maartenszee wilt, je weet me te vinden..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel lang geleden strandde ik eens vanuit Groningen op het station in Schagen terwijl ik nog verder moest naar St. Maartenszee. De stationsmeester heeft toen zijn zoon gebeld die me een lift naar mijn bestemming gaf met de auto.
Ik heb dus een speciaal gevoel bij Schagen.
Heerlijk. Ik vind het echt een stukje fijn Nederland met aardige mensen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je heimwee hebt, of nog eens een dagje naar het strand van St.Maartenszee wilt, je weet me te vinden..
Winkelen doe ik nog steeds graag en vaak in Alkmaar...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik woon zelf in amsterdam. Maar heb daar me mbo gedaan. 3 jaar lang een uur treinen en dan weer een uur terug.
Best een leuke stad. Ging graag tussen door even winkelen![]()
ik woon op de laat. ben ik ooit verzeild geraakt nadat m'n ex er met de directeur van hur nieuwe baan vandoor ging. leuk studentenkraakpand hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tussen de Laat en de Langestraat... Heb in Alkmaar op school gezeten en gewerkt...
Dus, voortaan kan ik tijdens het shoppen bij jou wel even mijn tasjes stallen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik woon op de laat. ben ik ooit verzeild geraakt nadat m'n ex er met de directeur van hur nieuwe baan vandoor ging. leuk studentenkraakpand haha
dat geldt dan zeker alleen weer voor lui van hetzelfde geslacht hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je heimwee hebt, of nog eens een dagje naar het strand van St.Maartenszee wilt, je weet me te vinden..
jij kan altijd je gucci-tassen bij mij neer klappen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus, voortaan kan ik tijdens het shoppen bij jou wel even mijn tasjes stallen?![]()
Wie is dat btw op jouw ava?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik woon op de laat. ben ik ooit verzeild geraakt nadat m'n ex er met de directeur van hur nieuwe baan vandoor ging. leuk studentenkraakpand haha
en als je een keer voor 6 euro bruto per dag aan de slag wilt, kun je ook een teken geven aan een oude nsb-er in deze regio. truste!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik vind het echt een stukje fijn Nederland met aardige mensen.
Welterusten trouwehs eenieder![]()
De trein van amsterdam centraal naar alkmaar centraal viel altijd wel mee. Maar van Alkmaar centraal naar Alkmaar Noord was altijd bommetje vol omdat er in alkmaar 2 wagons afgingen. De stations in de kop zijn korter namelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Winkelen doe ik nog steeds graag en vaak in Alkmaar...
De trein van Schagen naar Alkmaar zat 's morgens altijd bommetje vol. Had jij dat ook?
ik stelde je toen een vraag over de topscorer in een bepaald seizoen van de eredivisie. daardoor kwam ik op onze keesie kist (avater) en besefte dat dit toch wel 1 van de helden uit m'n 'prille' bestaan is. de pyromaan rules!quote:
Truste Skeetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik vind het echt een stukje fijn Nederland met aardige mensen.
Welterusten trouwehs eenieder![]()
een maat van me die sinds kort van alkmaar naar een yuppenbunker in a'dam verhuisde stelde me laatst de vraag: 'Wat is de intercity van amsterdam naar alkmaar? nou?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
De trein van amsterdam centraal naar alkmaar centraal viel altijd wel mee. Maar van Alkmaar centraal naar Alkmaar Noord was altijd bommetje vol omdat er in alkmaar 2 wagons afgingen. De stations in de kop zijn korter namelijk.
Had wel altijd veel vertragingen en gedonder op dat traject. Geen week zonder vertraging.
Of me eerste trein was te laat en ik miste me overstap of de trein naar alkmaar was te laat. En er zijn wel dagen geweest dat teruggaan gewoon niet ging.
Legendarische dag 9 - 11. Er vlogen vliegtuigen in het world trade centre. En in noord holland lag het trein verkeer plat. Met de bus wist ik nog net uithoorn te bereiken daarna ging het niet meer. Ik moest opgehaald worden. Ik vertrok om 3 uur en was pas om 10 uur thuis...
Hopeloos ja, is nog weinig veranderd, behalve dat wanneer ik trein 1e klas rij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
De trein van amsterdam centraal naar alkmaar centraal viel altijd wel mee. Maar van Alkmaar centraal naar Alkmaar Noord was altijd bommetje vol omdat er in alkmaar 2 wagons afgingen. De stations in de kop zijn korter namelijk.
Had wel altijd veel vertragingen en gedonder op dat traject. Geen week zonder vertraging.
Of me eerste trein was te laat en ik miste me overstap of de trein naar alkmaar was te laat. En er zijn wel dagen geweest dat teruggaan gewoon niet ging.
Legendarische dag 9 - 11. Er vlogen vliegtuigen in het world trade centre. En in noord holland lag het trein verkeer plat. Met de bus wist ik nog net uithoorn te bereiken daarna ging het niet meer. Ik moest opgehaald worden. Ik vertrok om 3 uur en was pas om 10 uur thuis...
Rijdt ook nog een stoptrein op dat traject, kan je nagaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een maat van me die sinds kort van alkmaar naar een yuppenbunker in a'dam verhuisde stelde me laatst de vraag: 'Wat is de intercity van amsterdam naar alkmaar? nou?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja? Jij ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*Meldt
Ik ook![]()
Also, nu niet meer natuurlijk![]()
ja, stimmt. die maat kwam dus met het antwoord op die vraag. de intercity van a'dam naar alkmaar was?...."een reis terug in de tijd". wat een lul. broek zakte toch wel iets af...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rijdt ook nog een stoptrein op dat traject, kan je nagaan.
Die slaat alle stations tussen sloterdijk en uithoorn over (gek genoeg ook zaandam)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
een maat van me die sinds kort van alkmaar naar een yuppenbunker in a'dam verhuisde stelde me laatst de vraag: 'Wat is de intercity van amsterdam naar alkmaar? nou?
Hij heeft toch gelijk?! Zakt je broek nu op je enkels?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, stimmt. die maat kwam dus met het antwoord op die vraag. de intercity van a'dam naar alkmaar was?...."een reis terug in de tijd". wat een lul. broek zakte toch wel iets af...
Mooiste vind ik nog altijd dat niet in gebruik zijnde perron ergens tussen heiloo en alkmaar. Op dat perron staan van die prachtige blauwe stations borden zonder locatie er op en er stopt geen treinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
ja, stimmt. die maat kwam dus met het antwoord op die vraag. de intercity van a'dam naar alkmaar was?...."een reis terug in de tijd". wat een lul. broek zakte toch wel iets af...
pretty sharp, veulennnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die slaat alle stations tussen sloterdijk en uithoorn over (gek genoeg ook zaandam)
En om het half uur gaat ie naar heiloo of castricum.
Maar volgens mij bedoelde je dat niet?![]()
jaa, maar ik heb nog een parabrotha-brian onderbroek aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk?! Zakt je broek nu op je enkels?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mooiste vind ik nog altijd dat niet in gebruik zijnde perron ergens tussen heiloo en alkmaar. Op dat perron staan van die prachtige blauwe stations borden zonder locatie er op en er stopt geen trein![]()
Die kan je lekker makkelijk aan flarden scheuren..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaa, maar ik heb nog een parabrotha-brian onderbroek aan.
nee, klopt niet, werk veel voor prorail en zou dat dan weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, terwijl ik in het verleden zeer vaak naar A'dam ging by train..
Dat vertelde ik vanavond nog aan iemand, dat er veel onderwereldfiguren in Zaandam 'schuilen'.quote:
Ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vertelde ik vanavond nog aan iemand, dat er veel onderwereldfiguren in Zaandam 'schuilen'.
of jij, terwijl we rollebollen door low-fat paprikachips van smiths te langedijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die kan je lekker makkelijk aan flarden scheuren..
misschien bedoel je dat 'station' bij limmen waar eens per jaar een treintje stopt omdat daar een soort van bedevaartsoord aan het spoor ligt(heilige jesus tot maria kapel).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, terwijl ik in het verleden zeer vaak naar A'dam ging by train..
Wat heb jij met die Smiths fabriek?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of jij, terwijl we rollebollen door low-fat paprikachips van smiths te langedijk.
Ik heb dat traject ruim 250x afgelegd. En dat ding is er echt. Als je vanuit amsterdam (vooruit rijdend) zit het aan je rechter kant.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
nee, klopt niet, werk veel voor prorail en zou dat dan weten.
Traject vol scharrels? Op ieder stationnetje een ander honneponnetje?!quote:
Dan zal dat het wel zijn. Vaag stationnetje dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:08 schreef willem-jozef het volgende:
misschien bedoel je dat 'station' bij limmen waar eens per jaar een treintje stopt omdat daar een soort van bedevaartsoord aan het spoor ligt(heilige jesus tot maria kapel).
Neinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Traject vol scharrels? Op ieder stationnetje een ander honneponnetje?!![]()
een keer een week gewerkt in de nachtdiens vorig jaart (shame on me) omdat ik geen nieuw projectje had voor m'n eigenlijke werk. daarbij weet ik dat jij uit skagen komt en ligt dat dan lekker centraal voor een rendez-voetje-wrijven oidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heb jij met die Smiths fabriek?
Ik ben niet echt een chipsliefhebber...
En als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan (chips)kruimels aan mijn voeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een keer een week gewerkt in de nachtdiens vorig jaart (shame on me) omdat ik geen nieuw projectje had voor m'n eigenlijke werk. daarbij weet ik dat jij uit skagen komt en ligt dat dan lekker centraal voor een rendez-voetje-wrijven oid
Truste Veulenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
Het is gewoon al kwart over 3. Tijd voor mijn bedje. Truste lieve mensen [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
Ik heb al tig jaar niet meer aan alkmaar gedacht trouwens. Mijn laatste momenten in alkmaar op school waren niet al te best. Maar die treinreizen waren best leuk. Beetje hangen, leuke jongens kijken.
heb ik nog een film van gemaakt voor prorail, een innovatieve bouwmethode voor een tunneltje (tegenover dat tijdelijke station en dat bedevaartsoord) dat in een weiland geprepareerd werd en in 1 weekend op zijn plaats werd gesmeten met een mammoet(hijskraan)blablablaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan zal dat het wel zijn. Vaag stationnetje dat.
truste ponyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
Het is gewoon al kwart over 3. Tijd voor mijn bedje. Truste lieve mensen [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ik nog een film van gemaakt voor prorail, een innovatieve bouwmethode voor een tunneltje (tegenover dat tijdelijke station en dat bedevaartsoord) dat in een weiland geprepareerd werd en in 1 weekend op zijn plaats werd gesmeten met een mammoet(hijskraan)blablabla
Als jij nu 42 bent, keek ik toen echt niet naar je..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zag je wel kijken, kreng!
Lekker he? Half 10 heb je een afspraak? Ver reizen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
ongeloveloos, dacht om een uur of 12 te gaan snurken om morgen een beetje fit te zijn en zie nu dat het al veeeel later is en dat ik er 2 flessen riesling doorheen heb gekacheld...![]()
aah, dus kan ik daar uit opmaken dan lobasca ouder is(en dus niet van jonge kindjes houden kan/mag of dat je zelf 15 bent?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij nu 42 bent, keek ik toen echt niet naar je..![]()
Iets ertussen in... oehhhh... 35quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, dus kan ik daar uit opmaken dan lobasca ouder is(en dus niet van jonge kindjes houden kan/mag of dat je zelf 15 bent?![]()
10.30, dus dat scheelt. hier op het dorp. verslaap me niet en klusje is toch al rond. voordeel is dat ik zondag op het strand als een ware amanda heb lopen bakken, dus die wallen vallen ook wel weg tegen het gebruinde schmjoelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker he? Half 10 heb je een afspraak? Ver reizen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk een andere kanjer uit omgeving Alkmaar!![]()
![]()
jo ouwe gaylord, doe maar net alsof je van je meisje houdt maar we weten allebei beter...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:24 schreef tipsch het volgende:
GVD het is weer zover. m'n meis ligt te pitten en ik moet stil blijven van d'r![]()
hihi.... mijn buikje was verbrand afgelopen weekend, die had al heeeeeeeeeeeeeeel lang geen zon gezien...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
10.30, dus dat scheelt. hier op het dorp. verslaap me niet en klusje is toch al rond. voordeel is dat ik zondag op het strand als een ware amanda heb lopen bakken, dus die wallen vallen ook wel weg tegen het gebruinde schmjoel![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo ouwe gaylord, doe maar net alsof je van je meisje houdt maar we weten allebei beter...![]()
si, binnenkort het indoor-ek kontbeffen in de hoornse vaart sporthal, you're wellcome!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
hebbe we een noord-hollands onderonsje?
ja, en in schagen zit je ook al net niet, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schagenees he? Maar ik ben elders geboren.![]()
Een Alkmaars onderonderonsje..Waar heb jij op school gezeten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
hebbe we een noord-hollands onderonsje?
heb je een wild-card gekregen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
si, binnenkort het indoor-ek kontbeffen in de hoornse vaart sporthal, you're wellcome!
Amsterdam, sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een Alkmaars onderonderonsje..Waar heb jij op school gezeten?
waaro dann?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schagenees he? Maar ik ben elders geboren.![]()
Dat is tussen ons.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, en in schagen zit je ook al net niet, toch?![]()
Dat heet rimmenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
si, binnenkort het indoor-ek kontbeffen in de hoornse vaart sporthal, you're wellcome!
Ik alleen heel zelden Bergen Meermin, maar dat bestaat al niet meer, dacht ik..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ben wel veel in Alkmaar wezen stappen, vroeger![]()
Ksnap niet wat men daar zo lekker aan vindtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik doe al jaaaren mee. heb laatst een prijzenkast gekocht om te showen aan kenissen![]()
pm, ik ben echt een leek op fokkerdiefuck, waaro?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
daaro...as je het echt wilt weten use the PM button
klopt, bestaat niet meer. jammer, leuke tent, leuke locatie, écht. ik ben er wel eens op zondagmorgen geweest - van 6 tot 12 afterparty. lang geleden, phew...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik alleen heel zelden Bergen Meermin, maar dat bestaat al niet meer, dacht ik..
Truste Father Dawling!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik kan het niet meer bijhouden enzo...
Trusten dan maar.
Krommenie FtW!
krommenie fuckin' rules. g'night!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten dan maar.
Krommenie FtW!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten dan maar.
Krommenie FtW!
ik ook niet, lulde maar wat...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ksnap niet wat men daar zo lekker aan vindt
Naast je quote knop, zit ergens een envelopje, dat is PM (personal Mail), probeer het..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pm, ik ben echt een leek op fokkerdiefuck, waaro?
jaja...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook niet, lulde maar wat...
soort erelid dan inmiddels, klassequote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik doe al jaaaren mee. heb laatst een prijzenkast gekocht om te showen aan kenissen![]()
Vijverhut Groote Keeten ook leuk. En op zondagmiddag/avond De Zandloper in Julianadorp...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt, bestaat niet meer. jammer, leuke tent, leuke locatie, écht. ik ben er wel eens op zondagmorgen geweest - van 6 tot 12 afterparty. lang geleden, phew...
Dat ken ik niet, wat was daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vijverhut Groote Keeten ook leuk. En op zondagmiddag/avond De Zandloper in Julianadorp...
ielegaar, en echt wel!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ech niet, ben je helegaar gek![]()
nooit geweest, wel is wat over gehoord. een maat van me (getrouwd en wel) ging daar vorig jaar uit met z'n zwager en eindigde thuis bij een meid die met haar broer in een aanpalend dorp woonde en zat daar op de bank te snuiven en gaf die meid een beurt, raar verhaal maar echies waar. soory, klinkt gek, maar dat vond ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vijverhut Groote Keeten ook leuk. En op zondagmiddag/avond De Zandloper in Julianadorp...
Allebei Discotheken.. jeugdsentiment... in Den Helder had je ook nog Marriëndal...quote:
Verklaard allesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nooit geweest, wel is wat over gehoord. een maat van me (getrouwd en wel) ging daar vorig jaar uit met z'n zwager en eindigde thuis bij een meid die met haar broer in een aanpalend dorp woonde en zat daar op de bank te snuiven en gaf die meid een beurt, raar verhaal maar echies waar. soory, klinkt gek, maar dat vond ik ook
mijlen te ver voor deze gozertquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allebei Discotheken.. jeugdsentiment... in Den Helder had je ook nog Marriëndal...
Tssss... mietje,,, je kon d'r toch op je buikschuiver heen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mijlen te ver voor deze gozert
haha, dus de term 'palen' is ook van skagen? ik heb nog een maat die oorspronkelijk uit schagen komt(tim oomen). ken je die?quote:
muh kreidlert is stuk, heb nog een kawasaki maar die stopt altijd een dorp of 2 te ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tssss... mietje,,, je kon d'r toch op je buikschuiver heen?![]()
Die kant ken ik dus slecht. Wat moet je in godsnaam in Den Helderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allebei Discotheken.. jeugdsentiment... in Den Helder had je ook nog Marriëndal...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dus de term 'palen' is ook van skagen? ik heb nog een maat die oorspronkelijk uit schagen komt(tim oomen). ken je die?
Vernes en Lantaarn wel eens geweest. Andere kant op, Waakzaamheid?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Speelwagen, Lantaarn, Vernes in Schagen?
Ook op school gezeten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die kant ken ik dus slecht. Wat moet je in godsnaam in Den Helder![]()
![]()
zegt me niks, een keer gegeten in de gouden engel en toen de kok erbij laten komen omdat de lamskoteletjes te taai waren, that's itquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Speelwagen, Lantaarn, Vernes in Schagen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vernes en Lantaarn wel eens geweest. Andere kant op, Waakzaamheid?
37quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
, maar as tie net zo 'oud' is als U
![]()
In welk dorp zit jij eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zegt me niks, een keer gegeten in de gouden engel en toen de kok erbij laten komen omdat de lamskoteletjes te taai waren, that's it
dat ben bergenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vernes en Lantaarn wel eens geweest. Andere kant op, Waakzaamheid?
oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?quote:
Taverne is toch een bruine kroeg in Bergen, jahaaa daar ben iek wel iens weest...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?
ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje tavernequote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?
krijg dit in beeld Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 43quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ee.. gij hedde de pm niet geactiveerd..
Was gister nog in Groet of Schoorl op een of andere braderie...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje taverne![]()
![]()
van binnen ondergekotst? heiligschennis, schoftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje taverne![]()
![]()
Schoorl is zo mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gister nog in Groet of Schoorl op een of andere braderie...![]()
groet, ooit nog gewerkt in de bokkesprong, ken je dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gister nog in Groet of Schoorl op een of andere braderie...![]()
mountainbikeparcours. leuk fietstochtjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schoorl is zo mooiWas daar iets ja?
ik weet het ook niet precies, hij moet gewoon ff z'n profiel of opties wijzigen en z'n koppie daarbij gebruiken, dat lukt hem vastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
Tipsch wil jij aan WJ uitleggen hoe de PM werkt, bij mij eist de Kersen zijn tol....
Ik dacht Schoorl, maar hoorde vandaag dat we naar Groet waren geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schoorl is zo mooiWas daar iets ja?
zeker weten. vanaf de klimduinen te fiets naar bergen aan zee. het mtb-parcourtje boeit me dan weer iets minderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mountainbikeparcours. leuk fietstochtje
owww, dat ken ik ook wel geloof ik. En.. de berenkuil? of hoe heet dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht Schoorl, maar hoorde vandaag dat we naar Groet waren geweest.
Ja Schoorl, gingen we vroeger altijd heen ter afsluiting van schoolreisPannenkoekenhuis...
m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusssquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet het ook niet precies, hij moet gewoon ff z'n profiel of opties wijzigen en z'n koppie daarbij gebruiken, dat lukt hem vast![]()
Alleen van er langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groet, ooit nog gewerkt in de bokkesprong, ken je dat?
ah dat wachtwoord, dat weet je vast niet uit je hoofd (ik ook niet) want die is lastig. zou idd best kunnen dat je de wijziging moet confirmeren met je wachtwoord. die kun je ergens in je eigen emailbox vinden (waar je fok op hebt geregistreerd)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusss
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alleen van er langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?![]()
nee, was een redelijk sjiek restaurantje dat door 2 gaybrothers werd gerunt. zat op een hoekje. daarachter was een midgetgolfbaantje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alleen van ert langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?![]()
Och jongen, ik ken dat probleem.. heeft bij mij ook weken geduurd, en iedere keer maar weer een nieuw wachtwoord aanvragen, gewoon mee stoeien, krijg je het vanzelf onder de knie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusss
jazeker!! hoewel ik het niet snel kan terughalen wat 't eigenlijk isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groet, ooit nog gewerkt in de bokkesprong, ken je dat?
Gay???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trustequote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, was een redelijk sjiek restaurantje dat door 2 gaybrothers werd gerunt. zat op een hoekje. daarachter was een midgetgolfbaantje.
ja, heb ik gekeken, ocbfmd etc in kleine en grote letters. 2 x geprobeerd. morgen weer is kijken of het dan lukt. weet niet eens wat pm is, private message, denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah dat wachtwoord, dat weet je vast niet uit je hoofd (ik ook niet) want die is lastig. zou idd best kunnen dat je de wijziging moet confirmeren met je wachtwoord. die kun je ergens in je eigen emailbox vinden (waar je fok op hebt geregistreerd)
Shoulder?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een triootje op dit tijdstip lijkt me wel een uitkomst hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, heb ik gekeken, ocbfmd etc in kleine en grote letters. 2 x geprobeerd. morgen weer is kijken of het dan lukt. weet niet eens wat pm is, private message, denk ik.
ah nee, dat moet je niet gaan overtikken, maar kopieren en plakken. dus eerste selecteren, dan doe je control+c - dan ga je naar de juiste plek en plak je het, control+vquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, heb ik gekeken, ocbfmd etc in kleine en grote letters. 2 x geprobeerd. morgen weer is kijken of het dan lukt. weet niet eens wat pm is, private message, denk ik.
haha, heb je wat tegen broeders?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gay???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Truste
Nieuw wachtwoord aanvragen, en gelijk en de meteen veranderen in een wachtwoord wat je zelfs bezopen kunt onthouden, mijn ervaringquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wel iets vóór jouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, heb je wat tegen broeders?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, heb je wat tegen broeders?
Jij hebt je deerne al klaar liggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wel iets vóór jou![]()
![]()
zal ik gaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar dan stoor ik nu vast in een opbouwend gesprek
wat is deerne?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je deerne al klaar liggen...
haha, denk dat het toch gelukt is al weet ik niet precies hoe. check effe lobacsa.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wel iets vóór jou![]()
![]()
een jonge meidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je deerne al klaar liggen...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
hee, zou er nu niemand meer meelezen? volgens mij pumastreamertje wel...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi woord, had het ook moeten weten, kom het wel eens tegen in m'n zweedse puzzels
haha, dachte gij dat ik ook een broeder zijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar dan stoor ik nu vast in een opbouwend gesprek
wat heb jij met/tegen die jongen?! Laat ook maar, wil het niet weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
hee, zou er nu niemand meer meelezen? volgens mij pumastreamertje wel...
Prima hoor, jij al van je platjes af?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ouwe nsb-er van vol. alles goed?![]()
haha, bijna, maar hoe weet jij dat dan gekkerd?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Prima hoor, jij al van je platjes af?
Je was al ingelogd, anders kon je niet postenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, denk dat het toch gelukt is al weet ik niet precies hoe. check effe lobacsa.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dachte gij dat ik ook een broeder zijt?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je was al ingelogd, anders kon je niet posten
PM doet eerste x soms beetje raar![]()
je zult het weten: ik vind 'm grappig maar ook een beetje sneuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat heb jij met/tegen die jongen?! Laat ook maar, wil het niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |