waarom hebt gij het schaamrood op den kaken, beste?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi...
Ik durf hier niet te posten omdat ik de indruk heb dat dit voor regulars is.![]()
Ik zie ik allemaal 'bekende' lui.
Is het cossen een beetje uit?![]()
Aan t bijkomen... en ik kan zowaar alweer een beetje herrie uit m'n keel krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais.![]()
Alles in ordnung?
Mijn mascara is uitgelopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom hebt gij het schaamrood op den kaken, beste?
Met een beetje geluk gaat het morgen wat minder druk worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan t bijkomen... en ik kan zowaar alweer een beetje herrie uit m'n keel krijgen
En met jou??
OMG... Moet je nu 's nachts inhalen??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat het morgen wat minder druk worden.
Lees: dat ik tenminste normaal tijd heb om te roken overdag.
Ik sneak af en toe even een hoekje om enzeauxquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Moet je nu 's nachts inhalen??
Ik doe gelukkig al 2 dagen met het huidige pakje... maar dat mag ook wel na 4 dagen van 2 pakjes per dag![]()
Dat is geen fantasie, dat is een prijs die ik gewonnen heb. En waar ik zelf dus weinig aan heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat jij iemand voor me uitzoekt en dat soort gein
Niet als je slim kiest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is geen fantasie, dat is een prijs die ik gewonnen heb. En waar ik zelf dus weinig aan heb.![]()
Ik ga al, ik ga al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Is de rest van de SC in bed gedoken met een goed ...boek![]()
Veulen met haar klein orgasme boekje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
quote:
Het is anders best een goed boek. Lenen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
Veulen met haar klein orgasme boekje?![]()
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!quote:
Ik ben hem aan het downloadenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Zo te zien ben je helemaal klaar voor een lange en vruchtbare FOK!-carrièrequote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!
Ik val in slaap als ik in bed ga liggen lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is anders best een goed boek. Lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |