waarom hebt gij het schaamrood op den kaken, beste?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi...
Ik durf hier niet te posten omdat ik de indruk heb dat dit voor regulars is.![]()
Ik zie ik allemaal 'bekende' lui.
Is het cossen een beetje uit?![]()
Aan t bijkomen... en ik kan zowaar alweer een beetje herrie uit m'n keel krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais.![]()
Alles in ordnung?
Mijn mascara is uitgelopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom hebt gij het schaamrood op den kaken, beste?
Met een beetje geluk gaat het morgen wat minder druk worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan t bijkomen... en ik kan zowaar alweer een beetje herrie uit m'n keel krijgen
En met jou??
OMG... Moet je nu 's nachts inhalen??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat het morgen wat minder druk worden.
Lees: dat ik tenminste normaal tijd heb om te roken overdag.
Ik sneak af en toe even een hoekje om enzeauxquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Moet je nu 's nachts inhalen??
Ik doe gelukkig al 2 dagen met het huidige pakje... maar dat mag ook wel na 4 dagen van 2 pakjes per dag![]()
Dat is geen fantasie, dat is een prijs die ik gewonnen heb. En waar ik zelf dus weinig aan heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat jij iemand voor me uitzoekt en dat soort gein
Niet als je slim kiest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is geen fantasie, dat is een prijs die ik gewonnen heb. En waar ik zelf dus weinig aan heb.![]()
Ik ga al, ik ga al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Is de rest van de SC in bed gedoken met een goed ...boek![]()
Veulen met haar klein orgasme boekje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
quote:
Het is anders best een goed boek. Lenen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
Veulen met haar klein orgasme boekje?![]()
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!quote:
Ik ben hem aan het downloadenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Zo te zien ben je helemaal klaar voor een lange en vruchtbare FOK!-carrièrequote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!
Ik val in slaap als ik in bed ga liggen lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is anders best een goed boek. Lenen?
OMG ben jij soms zo een coslokker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
hoi, ik heb je net voorzien van een antwoord in de cos-winkel. ga nu weer vreemd, niet doorvertellen aub?
Toch maar wachten op de dvd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef Talitha het volgende:
Ik val in slaap als ik in bed ga liggen lezen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ben jij soms zo een coslokker?
Schijten!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef TherAngelina het volgende:
Wat doet deze?![]()
Z'n woede inhouden toch?
Nope, die emoticon is ontwikkeld voor het OUD subforum.... voor bij de bevallingsverhalen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef TherAngelina het volgende:
Wat doet deze?![]()
Z'n woede inhouden toch?
Echt waar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, die emoticon is ontwikkeld voor het OUD subforum.... voor bij de bevallingsverhalen...
Geef eens een voorbeeld van zo'n handige tip?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toch maar wachten op de dvd.
Het is trouwens meer een praktisch handboek met tips.
Kwaliteitsposters!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!
Het is een newbie, hij ziet het verschil nog niet...quote:
hoef jou geen veer in je reet te steken, hond, maar las in bepaald topic een behoorlijk goed genuanceerde reactie op ene pumastreamert(dacht ik), erg sterk en ook om gelachen(jaja, jongen!). ga, nu maar weer door met kinderzieltjes kraken of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ben jij soms zo een coslokker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |