OMG ben jij soms zo een coslokker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
hoi, ik heb je net voorzien van een antwoord in de cos-winkel. ga nu weer vreemd, niet doorvertellen aub?
Toch maar wachten op de dvd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:38 schreef Talitha het volgende:
Ik val in slaap als ik in bed ga liggen lezen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ben jij soms zo een coslokker?
Schijten!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef TherAngelina het volgende:
Wat doet deze?![]()
Z'n woede inhouden toch?
Nope, die emoticon is ontwikkeld voor het OUD subforum.... voor bij de bevallingsverhalen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:47 schreef TherAngelina het volgende:
Wat doet deze?![]()
Z'n woede inhouden toch?
Echt waar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, die emoticon is ontwikkeld voor het OUD subforum.... voor bij de bevallingsverhalen...
Geef eens een voorbeeld van zo'n handige tip?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toch maar wachten op de dvd.
Het is trouwens meer een praktisch handboek met tips.
Kwaliteitsposters!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, net in de slowchat met de die-hards en nu al aan het 'vreemdgaan' met het pleps in de cossen. shame on me!
Het is een newbie, hij ziet het verschil nog niet...quote:
hoef jou geen veer in je reet te steken, hond, maar las in bepaald topic een behoorlijk goed genuanceerde reactie op ene pumastreamert(dacht ik), erg sterk en ook om gelachen(jaja, jongen!). ga, nu maar weer door met kinderzieltjes kraken of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ben jij soms zo een coslokker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |