Ik lust hem rauw.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een newbie, hij ziet het verschil nog niet...
Maar als ie zo doorgaat wordt ie een kutnewbie![]()
Niet opslaan maar uploaden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb allemaal smiley's opgeslagen, hoe kan ik die hier gebruiken?
Jij bent het in ieder geval niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wie is de vader!? [afbeelding]
Vanaf je harde schijf gaat dat niet, ze moeten op een server staan. Je kunt beter een smiley site zoeken en bij je favorieten zetten. Dan rechtsklik je daar op een smiley, eigenschappen kopieren, en dan hier in een image tag zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb allemaal smiley's opgeslagen, hoe kan ik die hier gebruiken?
Hoi Ravelaar! Ben jij ook boos?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
Niemand zal me gemist hebben
maar ik ben dus terug![]()
Koop het boekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:50 schreef Talitha het volgende:
Geef eens een voorbeeld van zo'n handige tip?![]()
Ik zag dat ze een feessie voor je georganiseerd hadden... dus... schenk mij nog maar een glaasje KERSENbrandewijn in, dacht ik zo...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobasco, ook hier? ik dacht dat ik de enige nsb-er was!
hoi kleine manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
Niemand zal me gemist hebben
maar ik ben dus terug![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jij bent het in ieder geval niet!
snap ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet opslaan maar uploaden.
En dan de URL tussen IMG tags![]()
OMG.. ze zit weer aan de Kersenbrandewijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag dat ze een feessie voor je georganiseerd hadden... dus... schenk mij nog maar een glaasje KERSENbrandewijn in, dacht ik zo...
Ik weet heus wel dat je geen kind van me wilt. Hoef je er niet zo in te wrijven.quote:
Ik ben reedsch vrijgesproken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ga jij hier ff onschuldig zitten vragen wie de vader is![]()
Ik heb er vanavond? vannacht 22 km voor moeten fietsen, dus het zal exta lekker smakenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. ze zit weer aan de Kersenbrandewijn![]()
deze gaylord zit aan de riesling, heb morgen nog wel een afspraak om 10.30 uur dus ga zo aan de whiskey/whisky.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag dat ze een feessie voor je georganiseerd hadden... dus... schenk mij nog maar een glaasje KERSENbrandewijn in, dacht ik zo...
Pumastreamert gaat een hype wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoef jou geen veer in je reet te steken, hond, maar las in bepaald topic een behoorlijk goed genuanceerde reactie op ene pumastreamert(dacht ik), erg sterk en ook om gelachen(jaja, jongen!). ga, nu maar weer door met kinderzieltjes kraken of zo.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je geen kind van me wilt. Hoef je er niet zo in te wrijven.![]()
JA!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi Ravelaar! Ben jij ook boos?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb er vanavond? vannacht 22 km voor moeten fietsen, dus het zal exta lekker smaken![]()
dacht al dat je weg was. die pumastreamert is echt een mooie kerel, zwakbegaafd maar toch een ijssie kunnen eten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pumastreamert gaat een hype worden![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
JA!
we gingen matrix kijken, 1 2, ,3
3 niet dus watn we moesten weg van die vader!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht al dat je weg was. die pumastreamert is echt een mooie kerel, zwakbegaafd maar toch een ijssie kunnen eten...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n bed in... ff checken of ik Dennis B uit A al in de Endstra-tapes tegenkom
Truste![]()
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n bed in... ff checken of ik Dennis B uit A al in de Endstra-tapes tegenkom
Truste![]()
![]()
een veulen kan zowel mannenlijk als vrouwelijk zijn WJ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen dank, ik ben-overigens- een hengst, lobasca
Your welcome. Je mag het linkje niet promoten op het forum dus dan maar zo.quote:
Ga eens niet aan de haal met mijn complimentenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
geen dank, ik ben-overigens- een hengst, lobasca
Ik was gister nog in Alkmaar, maar je kwam niet opdagen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste, tot morgen bij de chips, 18.30 uur goed?
ook hermafrodiet? kus, welterusten daar in het duistere schagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een veulen kan zowel mannenlijk als vrouwelijk zijn WJ...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Dat hij niet zo helder kan denken, kan je hem niet kwalijk nemen, hij is namelijk zwaar verliefd..... OP ZICHZELF!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dacht al dat je weg was. die pumastreamert is echt een mooie kerel, zwakbegaafd maar toch een ijssie kunnen eten...
Goed dat je dat er bij zegt, ga het morgen wel ff uitvogelen. Nu eerst zuup'nquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Your welcome. Je mag het linkje niet promoten op het forum dus dan maar zo.
Geef mij ook eensch danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Your welcome. Je mag het linkje niet promoten op het forum dus dan maar zo.
heeeeel soms werk ik nog, klote, stond wel jankend in de kauwgomsteeg op je te wachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was gister nog in Alkmaar, maar je kwam niet opdagen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |