Was jij dat!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeeeel soms werk ik nog, klote, stond wel jankend in de kauwgomsteeg op je te wachten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hij niet zo helder kan denken, kan je hem niet kwalijk nemen, hij is namelijk zwaar verliefd..... OP ZICHZELF!![]()
Als je tegen hem zegt: Go fuck yourself, neemt hij het serieus in overweging en beschouwd het als compliment![]()
En het erge is, dat het nog echt waar is... maar ik had er zo'n zin in...quote:
ik zei nog 'rosebud', maar jij lispelde iets onverstaanbaars, dat was jij dus, met dat lange haar en die staart.quote:
Wat bied je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Geef mij ook eensch dan [afbeelding]
Man, ik ga nog lang niet slapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook hermafrodiet? kus, welterusten daar in het duistere schagen
Het had alles weg van een romantische rendezvous maar was niet meer dan een illusie voor ons beidequote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zei nog 'rosebud', maar jij lispelde iets onverstaanbaars, dat was jij dus, met dat lange haar en die staart.
dacht dat je dat net aankondigde, dan blijf ik ook nog ff, terwijl ik de tandenborstel al in m'n muil stakquote:
laten we dan de volgende keer afspreken op de schoolafdeling van de v&d bij de rijam agenda's op donderdag next week (koopavond). ik draag een t-shirt met de tekst 'serial fucker' en gooi m'n hoofd dan steeds wulps achterover, okay?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het had alles weg van een romantische rendezvous maar was niet meer dan een illusie voor ons beide![]()
Deal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
laten we dan de volgende keer afspreken op de schoolafdeling van de v&d bij de rijam agenda's op donderdag next week (koopavond). ik draag een t-shirt met de tekst 'serial fucker' en gooi m'n hoofd dan steeds wulps achterover, okay?
Ik lees al ik lees al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Lees je fucking PM nou maar. [afbeelding]
En verdomde kek, Frau Veulerst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik lees al ik lees al. [afbeelding]
[afbeelding]
Groen staat mij
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
En verdomde kek, Frau Veulerst.
is goed, ik heb een oom die bij de beveiliging van v&d (camera's en zooooo)werkt en zal hem dan ook inlichten als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deal.
Ik zal mijn beige jekkert dragen die zo fijntjes bij mijn klassieke stappers past.
ken je die echt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, was al onderweg naar de kauwgomsteeg....
Tussen de Laat en de Langestraat... Heb in Alkmaar op school gezeten en gewerkt...quote:
Ik ook. Tenminste dat in Alkmaar op school gezeten hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Tussen de Laat en de Langestraat... Heb in Alkmaar op school gezeten en gewerkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |