Zitten hier bij DGK best veel leutjes uit omg. Alkmaar, is mij opgevallen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook. Tenminste dat in Alkmaar op school gezeten hebben.
Heel lang geleden strandde ik eens vanuit Groningen op het station in Schagen terwijl ik nog verder moest naar St. Maartenszee. De stationsmeester heeft toen zijn zoon gebeld die me een lift naar mijn bestemming gaf met de auto.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zitten hier bij DGK best veel leutjes uit omg. Alkmaar, is mij opgevallen...
Ik woon zelf in amsterdam. Maar heb daar me mbo gedaan. 3 jaar lang een uur treinen en dan weer een uur terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Als je heimwee hebt, of nog eens een dagje naar het strand van St.Maartenszee wilt, je weet me te vinden..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel lang geleden strandde ik eens vanuit Groningen op het station in Schagen terwijl ik nog verder moest naar St. Maartenszee. De stationsmeester heeft toen zijn zoon gebeld die me een lift naar mijn bestemming gaf met de auto.
Ik heb dus een speciaal gevoel bij Schagen.
Heerlijk. Ik vind het echt een stukje fijn Nederland met aardige mensen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je heimwee hebt, of nog eens een dagje naar het strand van St.Maartenszee wilt, je weet me te vinden..
Winkelen doe ik nog steeds graag en vaak in Alkmaar...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik woon zelf in amsterdam. Maar heb daar me mbo gedaan. 3 jaar lang een uur treinen en dan weer een uur terug.
Best een leuke stad. Ging graag tussen door even winkelen![]()
ik woon op de laat. ben ik ooit verzeild geraakt nadat m'n ex er met de directeur van hur nieuwe baan vandoor ging. leuk studentenkraakpand hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tussen de Laat en de Langestraat... Heb in Alkmaar op school gezeten en gewerkt...
Dus, voortaan kan ik tijdens het shoppen bij jou wel even mijn tasjes stallen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik woon op de laat. ben ik ooit verzeild geraakt nadat m'n ex er met de directeur van hur nieuwe baan vandoor ging. leuk studentenkraakpand haha
dat geldt dan zeker alleen weer voor lui van hetzelfde geslacht hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je heimwee hebt, of nog eens een dagje naar het strand van St.Maartenszee wilt, je weet me te vinden..
jij kan altijd je gucci-tassen bij mij neer klappen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus, voortaan kan ik tijdens het shoppen bij jou wel even mijn tasjes stallen?![]()
Wie is dat btw op jouw ava?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik woon op de laat. ben ik ooit verzeild geraakt nadat m'n ex er met de directeur van hur nieuwe baan vandoor ging. leuk studentenkraakpand haha
en als je een keer voor 6 euro bruto per dag aan de slag wilt, kun je ook een teken geven aan een oude nsb-er in deze regio. truste!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik vind het echt een stukje fijn Nederland met aardige mensen.
Welterusten trouwehs eenieder![]()
De trein van amsterdam centraal naar alkmaar centraal viel altijd wel mee. Maar van Alkmaar centraal naar Alkmaar Noord was altijd bommetje vol omdat er in alkmaar 2 wagons afgingen. De stations in de kop zijn korter namelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Winkelen doe ik nog steeds graag en vaak in Alkmaar...
De trein van Schagen naar Alkmaar zat 's morgens altijd bommetje vol. Had jij dat ook?
ik stelde je toen een vraag over de topscorer in een bepaald seizoen van de eredivisie. daardoor kwam ik op onze keesie kist (avater) en besefte dat dit toch wel 1 van de helden uit m'n 'prille' bestaan is. de pyromaan rules!quote:
Truste Skeetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik vind het echt een stukje fijn Nederland met aardige mensen.
Welterusten trouwehs eenieder![]()
een maat van me die sinds kort van alkmaar naar een yuppenbunker in a'dam verhuisde stelde me laatst de vraag: 'Wat is de intercity van amsterdam naar alkmaar? nou?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
De trein van amsterdam centraal naar alkmaar centraal viel altijd wel mee. Maar van Alkmaar centraal naar Alkmaar Noord was altijd bommetje vol omdat er in alkmaar 2 wagons afgingen. De stations in de kop zijn korter namelijk.
Had wel altijd veel vertragingen en gedonder op dat traject. Geen week zonder vertraging.
Of me eerste trein was te laat en ik miste me overstap of de trein naar alkmaar was te laat. En er zijn wel dagen geweest dat teruggaan gewoon niet ging.
Legendarische dag 9 - 11. Er vlogen vliegtuigen in het world trade centre. En in noord holland lag het trein verkeer plat. Met de bus wist ik nog net uithoorn te bereiken daarna ging het niet meer. Ik moest opgehaald worden. Ik vertrok om 3 uur en was pas om 10 uur thuis...
Hopeloos ja, is nog weinig veranderd, behalve dat wanneer ik trein 1e klas rij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
De trein van amsterdam centraal naar alkmaar centraal viel altijd wel mee. Maar van Alkmaar centraal naar Alkmaar Noord was altijd bommetje vol omdat er in alkmaar 2 wagons afgingen. De stations in de kop zijn korter namelijk.
Had wel altijd veel vertragingen en gedonder op dat traject. Geen week zonder vertraging.
Of me eerste trein was te laat en ik miste me overstap of de trein naar alkmaar was te laat. En er zijn wel dagen geweest dat teruggaan gewoon niet ging.
Legendarische dag 9 - 11. Er vlogen vliegtuigen in het world trade centre. En in noord holland lag het trein verkeer plat. Met de bus wist ik nog net uithoorn te bereiken daarna ging het niet meer. Ik moest opgehaald worden. Ik vertrok om 3 uur en was pas om 10 uur thuis...
Rijdt ook nog een stoptrein op dat traject, kan je nagaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een maat van me die sinds kort van alkmaar naar een yuppenbunker in a'dam verhuisde stelde me laatst de vraag: 'Wat is de intercity van amsterdam naar alkmaar? nou?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja? Jij ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*Meldt
Ik ook![]()
Also, nu niet meer natuurlijk![]()
ja, stimmt. die maat kwam dus met het antwoord op die vraag. de intercity van a'dam naar alkmaar was?...."een reis terug in de tijd". wat een lul. broek zakte toch wel iets af...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rijdt ook nog een stoptrein op dat traject, kan je nagaan.
Die slaat alle stations tussen sloterdijk en uithoorn over (gek genoeg ook zaandam)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
een maat van me die sinds kort van alkmaar naar een yuppenbunker in a'dam verhuisde stelde me laatst de vraag: 'Wat is de intercity van amsterdam naar alkmaar? nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |