abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:12:55 #1
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138097
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 30!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\\\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \\\'zwelg hier in zelfmedelijden\\\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:

[SINGLES]#29 Waar de tongen het druk hebben.

Game on!
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:13:39 #2
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138122
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef dawg het volgende:
IQ-discussies? Wat een niveau weer.
dat niveau is veel te laag voor ons toch

IQ, momentopname, plus zegt niets over het normale functioneren

Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:

Vrouw met inboedel en aanhang zoekt man met woning....

en bedankt he! "vriend"

wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:15:29 #3
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_52138172
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:

[..]

Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:

en bedankt he! "vriend"

haha die sites horen bij deze tijd. het is volstrekt normaal om via internet je nieuwe liefde te ontmoeten of op zoek te gaan. vroeger had je de advertenties in de krant, nu heb je ze meer uitgebreid op het net.

mijn persoonlijke mening? iedereen moet lekker doen wat hij of zij zelf wil
Let's go fucking Mental.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:21:42 #4
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138350
ja uiteraard, maar ik vind het toch wel heel "lastig" hoor. Beetje iemand op een profieletje beoordelen of ze leuk zijn of niet.
Maar het is wel van nu he. Ik heb ook zo'n profiel, maar doe er eigenlijk helemaal niets mee zo raar
pi_52138351
quote:

[..]

quote:
Ik vind het niks, datingsites enzo.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:24:26 #6
113712 Freshthinking
pi_52138452
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef QueenR het volgende:
ja uiteraard, maar ik vind het toch wel heel "lastig" hoor. Beetje iemand op een profieletje beoordelen of ze leuk zijn of niet.
Maar het is wel van nu he. Ik heb ook zo'n profiel, maar doe er eigenlijk helemaal niets mee zo raar
Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.

voor met name de wat meer verlegen mensen is het wellicht dé uitkomst.
Let's go fucking Mental.
pi_52138481
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.

voor met name de wat meer verlegen mensen is het wellicht dé uitkomst.
Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:26:47 #8
113712 Freshthinking
pi_52138506
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.
Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...
Let's go fucking Mental.
pi_52138558
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...
Maar ook 1 overeenkomst. En laat dat nu net mijn punt zijn.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:31:06 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52138625
quote:

voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaat
quote:
Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:34:09 #11
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52138705
quote:

[..]

Lijkt me wel makkelijk. Lekker vanuit je luie stoel...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:35:28 #12
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138748
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaat
[..]

Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?
hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.

ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!

(wil mijn spanjaardje terug hahahah)
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:36:55 #13
113712 Freshthinking
pi_52138799
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:

[..]

hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.

ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!

(wil mijn spanjaardje terug hahahah)
hola! ¿como estas?
Let's go fucking Mental.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:42:13 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52138942
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:

het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeft
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:48:26 #15
88139 JoeyT
pi_52139104
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeft
Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:59:45 #16
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52139382
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

hola! ¿como estas?
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:01:19 #17
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52139417
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...
en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.
Maar ik zal dat profiel eens een tijdje laten staan zien wat het brengt
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:06:22 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52139530
Toch hoor je vaak genoeg dat een stel elkaar gevonden heeft via zo'n profielensite. Al kan ik me vaak niet aan de indruk onttrekken dat het dan gaat om mensen die koste wat kost een partner moesten hebben, dus ms is dat de truuk wel als je via een profielensite wil slagen: leave your standards at the doorstep....
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:08:51 #19
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52139581
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Toch hoor je vaak genoeg dat een stel elkaar gevonden heeft via zo'n profielensite. Al kan ik me vaak niet aan de indruk onttrekken dat het dan gaat om mensen die koste wat kost een partner moesten hebben, dus ms is dat de truuk wel als je via een profielensite wil slagen: leave your standards at the doorstep....
dat gaat niet lukken gok ik

(ga maar weer de tuin in, onkruid heeft heerlijk geleefd de afgelopen weken )
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:09:53 #20
88139 JoeyT
pi_52139596
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:

[..]

en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.
Maar ik zal dat profiel eens een tijdje laten staan zien wat het brengt
Dan ga je eerst webcammen
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:12:10 #21
113712 Freshthinking
pi_52139644
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:08 schreef QueenR het volgende:

[..]

dat gaat niet lukken gok ik

(ga maar weer de tuin in, onkruid heeft heerlijk geleefd de afgelopen weken )
Onkruid vergaat niet!
Let's go fucking Mental.
pi_52139776
quote:
Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.

Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
pi_52139991
quote:

[..]

en bedankt he! "vriend"

De tekst is wel orgineel.

Maar om op je laatste vraag terug te komen: ik vind het niks. uiteraard heb ik wel eens op relatieplanet rondgeloerd en ik werd er eerlijk gezegd een beetje verdrietig van. Vooral bij het zinnetje: "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." dat, hoe orgineel, in 9 van de 10 advertenties staat, bezorgt mij meer jeuk dan twintig muggebulten.

Daarbij zitten er , wat Garrison ook al zegt , best veel wanhopige types tuassen. Of mensen die gelijk aan komen met een verhaal in de tranbt van: " Je moet me respecteren zoals ik ben en niet slaan.", dan weet je al weer dat je de eerste weken opgescheept zit met verhalen over een kwaaie ex, of met de ex zelf.

Om maar te zwijgen over de eisenpakketten die sommige in hun profiel hebben staan.

Nee, het is niet mijn ding, ik vind het te geforceerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door RealZeus op 06-08-2007 14:42:30 ]
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:41:00 #24
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52140237
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:

[..]

Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.

Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
nee anders zou ik het hier niet vertellen toch
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:45:00 #25
94676 Garisson72
pi_52140323
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:

Nee, tuurlijk niet.
Maar volgens mij ziet niemand dat nog zo, het is allang geen taboe meer, als het dat al echt ooit was - het slaat imo juist door naar het "ja dat is tegenwoordig heel normaal hoor!" dat nét iets te hard wordt geroepen door mensen als je ze vertelt dat je op zo'n datingsite staat.

Heel bemoedigend komen dan de succesverhalen van al die mensen die zij dan weer kennen, die óók heel lang alleen zijn gebleven maar toch via zo'n site hun liefde (of wat daarvoor moet doorgaan ) hebben gevonden.
"Dus dan moet er voor jou ook wel wat tussen zitten!" roepen ze dan tot slot. Of vrij naar H. Finkers: "op ieder potje past een dekseltje, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren."
pi_52140502
quote:

[..]

Van die relatiesites heb ik altijd het idee dat er muffe, eenzame mensen alleen zitten die enkel een langdurige relatie aan willen gaan.
Die site die meer gaan om 'snel' iemand te ontmoeten wekt bij mij altijd het idee op dat er alleen afgelikte, uitgewoonde boterhammen actief zijn. plus SOA's.

Ik zal er dan ook nooit actief worden, zo spontaan 'in het echt' ( ) is veel leuker. Je ziet wel wat ervan komt, of het kortstondig wordt of langdurig.. je leert iemand kennen en van daaruit bouw je verder.
Niet bij voorbaat al een 'ik zoek iemand voor een langdurige relatie die ook van puzzelen en fietsen houdt op zondags' verzoek.
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:57:57 #27
113712 Freshthinking
pi_52140618
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet.
Maar volgens mij ziet niemand dat nog zo, het is allang geen taboe meer, als het dat al echt ooit was - het slaat imo juist door naar het "ja dat is tegenwoordig heel normaal hoor!" dat nét iets te hard wordt geroepen door mensen als je ze vertelt dat je op zo'n datingsite staat.

Heel bemoedigend komen dan de succesverhalen van al die mensen die zij dan weer kennen, die óók heel lang alleen zijn gebleven maar toch via zo'n site hun liefde (of wat daarvoor moet doorgaan ) hebben gevonden.
"Dus dan moet er voor jou ook wel wat tussen zitten!" roepen ze dan tot slot. Of vrij naar H. Finkers: "op ieder potje past een dekseltje, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren."
Eensch, en ik vind ook dat mensen soms echt te koop lopen met het feit dat ze op zo'n site staan..
Let's go fucking Mental.
pi_52140931
Vind de datingssites een beetje wanhopig overkomen eerlijk gezegd.
Ik zou er te wantrouwend voor zijn ook.
Ben je al dagen/weken aan het chatten met iemand ... steek je er een hoop tijd in, je spreekt ermee af en dan blijkt alles weer eens gelogen te zijn of enorm tegen te vallen.

idem met kontaktadvertenties eigenlijk
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52141358
mij lijkt het niks (al moet ik niet zeuren want ik heb een keer geinternetdate en dat was super) omdat je van te voren zo'n beeld van iemand krijgt wat (lijkt me) vaak niet klopt

plus het leuke van daten is dat je elkaar zo langzaam leert kennen... met al dat chatten weet je alles al van elkaar maar zonder het lichamelijke contact dat toch ook bij elkaar leren kennen hoort... dan loopt het scheef zeg maar
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52141545
Datingsites zijn niets voor mij, het straalt m.i toch iets te veel wanhoop uit. Bovendien heb ik het idee dat ik mezelf beter kan verkopen in het echt dan via een lijstje en een weinig flatterende foto. Zien = geloven enzo....
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52145075
Ik begin paiq een beetje te ontdekken maar het is toch niet echt iets voor mij. Ik krijg een veel beter beeld van mensen IRL en aangezien ik graag weet wat ik aan mensen heb, is internetdaten niet echt mijn ding.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:04:27 #32
172358 oddman
Introspecteur
pi_52145242
Internetdaten:
Met lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen.
En ik verwacht er dus echt he-le-maal niets van, vind het eigenlijk een grote grap.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:04:42 #33
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52145246
het voornaamste nadeel van datingssites is dat ze vol zitten met mensen die te graag een relatie willen...
pi_52145324
Als je gaat internet daten en via die weg aan een partner wilt komen, betekent dit over het algemeen dat je er wel wat energie in wilt steken.
Als je dat dan wilt, waarom doe je er geen moeite voor om naar iemand toe te stappen op straat?

'moeilijk, eng, blablalbalabbala' Ja, alsof het voor al die andere mensen wel makkelijk is, de kans bestaat altijd dat je afgewezen wordt, maar goed.. om daardoor nou te gaan internet daten.
Hoe vaker je iemand benaderd en een praatje maakt, hoe beter je erin wordt.

Binnen no time ben je een gladde baas die alle hertjes om z'n vingers windt! (oké, dat is niet helemaal waar, ik wil geen valse hoop geven )
pi_52145337
Ik heb een paar heel praktisch ingestelde vrienden die helemaal niet wanhopig zijn maar meer zo redeneren van "als je iets wil, dan moet je er wat voor doen". Doelgerichte types die vinden dat je om iets te bereiken actie moet ondernemen, en kom je in het normale leven niemand tegen bij wie je die actie wilt ondernemen, dan moet je actief je terrein verbreden: datingsite dus.

En ik dacht ja, jullie hebben eigenlijk wel een punt.

Maar als ik er dan op stond, dan werd ik er somehow erg ongelukkig van. Want hoezeer iedereen daar ook benadrukt dat ze er op staan om "vrijblijvend nieuwe mensen te leren kennen" en HELEMAAAAAAL niet op zoek zijn, het gaat er natuurlijk toch maar om 1 ding. En ik word er sowieso altijd erg ongelukkig van als ik het gevoel krijg dat HET doel in mijn leven zou moeten zijn om een relatie te krijgen, of me dat nou wordt aangepraat door m'n Brabantse tantes of door m'n mede-bezoekers op een datingsite, ik geloof dat ik er toch een stuk gelukkiger van word om andere doelen in mijn leven te hebben en een relatie meer te zien als een bonus die soms een tijdlang op je pad komt.

Sowieso waren de periodes waarin ik dacht "het wordt tijd dat ik weer eens een relatie krijg" en daar dan iemand bij ging zoeken niet de leukste in mijn leven. Dan zit je met zo'n type waarbij je denkt "god ja, het moet maar, ik heb al te lang niemand meer gehad" en dan voelde ik me enorm opgelucht als ik dat in een ultravroeg stadium alweer had afgekapt

Het is voor mij duidelijk fijner om gewoon met allemaal superleuke dingen bezig te zijn en daar dan zo nu en dan vanzelf iemand bij te ontmoeten. Het zal wel per persoon verschillen. Want die vrienden van me, die er juist wel heel doelgericht mee bezig zijn, worden er helemaal niet ongelukkig van. Die voelen zich er juist goed bij omdat ze actief bezig zijn een droom te proberen te verwezenlijken ipv passief af te wachten. Zo kun je het natuurlijk ook zien.
pi_52145343
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Abbadon het volgende:
het voornaamste nadeel van datingssites is dat ze vol zitten met mensen die te graag een relatie willen...

ik zie het verschil niet zo met mensen die je wanhopig aanklampen op café .
Wil niet zowat elke single een relatie? de één kan het gewoon beter verdoezelen dan de ander.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:15:16 #37
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52145492
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef petitlapin2 het volgende:

daar ben ik ook niet bijzonder enthousiast over

maar goed...jij vind mensen op datingsites dus wanhopig?
quote:
Wil niet zowat elke single een relatie? de één kan het gewoon beter verdoezelen dan de ander.
een relatie is, als het goed is, leuk...maar een relatie willen, om niet alleen te zijn, is triest...

ik ga een relatie absoluut niet uit de weg...integendeel ...maar ik heb geen zin om ergens genoegen mee te nemen...dan ben ik liever alleen
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:17:15 #38
172358 oddman
Introspecteur
pi_52145531
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een paar heel praktisch ingestelde vrienden die helemaal niet wanhopig zijn maar meer zo redeneren van "als je iets wil, dan moet je er wat voor doen". Doelgerichte types die vinden dat je om iets te bereiken actie moet ondernemen, en kom je in het normale leven niemand tegen bij wie je die actie wilt ondernemen, dan moet je actief je terrein verbreden: datingsite dus.

Maar als ik er dan op stond, dan werd ik er somehow erg ongelukkig van. Want hoezeer iedereen daar ook benadrukt dat ze er op staan om "vrijblijvend nieuwe mensen te leren kennen" en HELEMAAAAAAL niet op zoek zijn, het gaat er natuurlijk toch maar om 1 ding. En ik word er sowieso altijd erg ongelukkig van als ik het gevoel krijg dat HET doel in mijn leven zou moeten zijn om een relatie te krijgen, of me dat nou wordt aangepraat door m'n Brabantse tantes of door m'n mede-bezoekers op een datingsite, ik geloof dat ik er toch een stuk gelukkiger van word om andere doelen in mijn leven te hebben en een relatie meer te zien als een bonus die soms een tijdlang op je pad komt.

Sowieso waren de periodes waarin ik dacht "het wordt tijd dat ik weer eens een relatie krijg" en daar dan iemand bij ging zoeken niet de leukste in mijn leven. Dan zit je met zo'n type waarbij je denkt "god ja, het moet maar, ik heb al te lang niemand meer gehad" en dan voelde ik me enorm opgelucht als ik dat in een ultravroeg stadium alweer had afgekapt

Het is voor mij duidelijk fijner om gewoon met allemaal superleuke dingen bezig te zijn en daar dan zo nu en dan vanzelf iemand bij te ontmoeten. Het zal wel per persoon verschillen. Want die vrienden van me, die er juist wel heel doelgericht mee bezig zijn, worden er helemaal niet ongelukkig van. Die voelen zich er juist goed bij omdat ze actief bezig zijn een droom te proberen te verwezenlijken ipv passief af te wachten. Zo kun je het natuurlijk ook zien.
Ik vind dit allemaal heel erg verstandig en op vele punten ook erg herkenbaar klinken.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:42:00 #39
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52146152
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Abbadon het volgende:

ik ga een relatie absoluut niet uit de weg...integendeel ...maar ik heb geen zin om ergens genoegen mee te nemen...dan ben ik liever alleen
je neemt me de woorden uit de mond!
pi_52147155
Ja en dat is het dus precies: als je ergens gewoon echt niet aan moet denken, als je al diep ongelukkig wordt bij de gedachte aan iets, dan moet je dat niet doen. Voor veel mensen in dit topic geldt dat ze er niet aan moeten denken om samen te zijn met iemand bij wie je in je achterhoofd denkt "er komt vast nog wel een keer iets beters voorbij" (om het maar even cru te zeggen)
Maar voor veel mensen geldt ook dat ze er al helemaal niet aan moeten denken om lang single te zijn. En als je daar echt superongelukkig van wordt, dan moet je dat ook gewoon niet doen. En dan moet je wel op de bank gaan zitten met iemand bij wie je in je achterhoofd denkt "er komt vast nog wel een keer iets beters voorbij". Heel veel mensen worden daar helemaal niet ongelukkig van. Die worden veel ongelukkiger als ze alleen zijn.

Je maakt je keuzes afhankelijk van welke variant jou het aangenaamst lijkt. Daarom zijn mensen die op de bank zitten met Mr/Mrs Good-Enough-for-the-time-being niet zielig, en daarom zijn singles ook niet zielig: ze hebben zelf gekozen voor wat hen binnen de huidige opties het prettigst leek. Het is allemaal eigen keus.
pi_52147377
quote:

Je neemt altijd érgens genoegen mee, de perfecte relatie/partner is namelijk per definitie onhaalbaar. Waar je precies genoegen mee neemt verschilt natuurlijk per persoon.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:35:40 #42
88139 JoeyT
pi_52147618
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Of het verschil met de singles-reeks
pi_52147766
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Of het verschil met de singles-reeks
Indien men hier actief contact met elkaar zocht, uit op meer.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:50:42 #44
113712 Freshthinking
pi_52148068
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef thaleia het volgende:
Het is allemaal eigen keus.
Vind ik dus ook! Eigen verantwoordelijkheid, eigen vrijheid en eigen verdraagzaamheid. Laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft
Let's go fucking Mental.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:53:11 #45
88139 JoeyT
pi_52148159
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Vind ik dus ook! Eigen verantwoordelijkheid, eigen vrijheid en eigen verdraagzaamheid. Laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft
Lang leve de pedo partij?
pi_52148798
quote:

maar goed...jij vind mensen op datingsites dus wanhopig?
allesbehalve , ik zie het verschil niet tussen iemand tegenkomen op het werk, café, vriendenkring, internet..., als het maar klikt, niewaar

maar goed, de meesten schrijven hier datingsites blijkbaar al op voorhand al af, wegens te geforceerd, ik zie echter geen verschil in daten met iemand die je op café hebt ontmoet, of via internet... het is altijd een beetje een "geforceerde" bedoening, maar goed, hoe leer je iemand anders kennen hé.

het is maar als je iets begint met een goede vriend, of een collega die je al langer kent, dat het er misschien minder stroef zal aan toegaan.
pi_52148843
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:12 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

allesbehalve , ik zie het verschil niet tussen iemand tegenkomen op het werk, café, vriendenkring, internet..., als het maar klikt, niewaar
Weten we ook weer wat voor vlees we in de kuip hebben.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:27:46 #48
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52149254
Ik heb even niks zinnigs te melden
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52149371
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef thaleia het volgende:

Tja, zo ben ik ook wel hoor. Als ik heb besloten dat ik iets wil, dan ben ik ook erg determined. Zo ook in relaties. Als ik een man wil, dan ga ik daar helemaal voor. En als ik heb besloten dat ik toe ben aan een nieuwe man in mijn leven, dan ga ik ook redelijk actief daarin te werk, moet ik zeggen. Ik ben niet zo afwachtend ingesteld. Het is niet zo dat wanneer je daarin doelgericht te werk gaat, je automatisch kiest voor 'second best'. Ik ben juist erg kieskeurig.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:30:51 #50
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52149374
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:27 schreef Lips het volgende:
I feel ya girlfriend
pi_52149470
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef mane het volgende:

[..]

Tja, zo ben ik ook wel hoor. Als ik heb besloten dat ik iets wil, dan ben ik ook erg determined. Zo ook in relaties. Als ik een man wil, dan ga ik daar helemaal voor. En als ik heb besloten dat ik toe ben aan een nieuwe man in mijn leven, dan ga ik ook redelijk actief daarin te werk, moet ik zeggen. Ik ben niet zo afwachtend ingesteld. Het is niet zo dat wanneer je daarin doelgericht te werk gaat, je automatisch kiest voor 'second best'. Ik ben juist erg kieskeurig.
Ter bevestiging kan je wel beter een topic openen over wat je zal SMSen naar de man in kwestie, hè meid.
pi_52149645
Zodat jij me kan komen vertellen dat ik autistisch en labiel ben?
pi_52149733
Onder andere. Maar dat is alleen maar om je te helpen veranderen in positieve zin.
Net zoals wanneer ik tegen iemand met overgewicht hier, die alleen in topics klaagt over zijn overgewicht, 'ga sporten en gezond eten ipv klagen'.

Al met al ben ik gewoon dé altruïst.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:40:58 #54
113712 Freshthinking
pi_52149739
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Lang leve de pedo partij?
Ja, zoiets.
Let's go fucking Mental.
pi_52149828
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef OldJeller het volgende:
Al met al ben ik gewoon dé altruïst.
Ah, en in welke zin probeer jíj jezelf positief te veranderen?
pi_52149874
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef mane het volgende:
Het is niet zo dat wanneer je daarin doelgericht te werk gaat, je automatisch kiest voor 'second best'. Ik ben juist erg kieskeurig.
Je zou zelfs kunnen redeneren dat mensen die doelgericht alle terreinen afgaan, en dus zeker ook datingsites (want daar staan heel veel mensen op en ze zijn nog gewillig ook!), uit een groter aanbod kunnen kiezen en dus veel minder vaak voor 'second best' hoeven te gaan. Minder vaak dan iemand die alleen wekelijks hetzelfde kleine dorpskroegje bezoekt.

Dat is dus ook niet de reden waarom ik niet aan datingsites doe. De reden is dat ik zelf niet gelukkig word van 'er erg mee bezig zijn', en dat ik gelukkiger word van erg bezig zijn met andere dingen. Dat er dan minder vaak een leuke man op je pad komt dan wanneer je doelgericht zoekt neem ik graag op de koop toe. En dat het voor anderen (o.a. die vriendinnen van me) anders ligt kan ik ook begrijpen. Ieder het zijne. Zolang ik hen 'mijn manier' niet opdring en zij mij niet de hunne, gaat dat prima
pi_52149917
Nu jullie het zeggen: ik ga nog even naar dat leuke topic
pi_52150010
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef mane het volgende:

[..]

Ah, en in welke zin probeer jíj jezelf positief te veranderen?
Nergens, ik verkondig enkel feiten.
Mijn nederigheid is van ongekende, ongeëvenaarde aard.

Bespeur ik daar enige twijfel?
pi_52151714
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:27 schreef Lips het volgende:
Dit.
pi_52151847
Ehm, ik werd trouwens vannacht uit bed gebeld door de man met 2 vriendinnen. Ik krijg het vermoeden dat ik in de maling genomen ben door die maat van hem, volgens mij betreft het gewoon een single en heb ik de boot voor niks afgehouden. De heer waar het om gaat is in ieder geval wel het type dat rustig mee ouwehoert met zulk soort grapjes. Het betreft de jongeman uit deel 16 of zo, die ene waar ik ineens niets meer van hoorde. Dus de boot sowieso niet voor niets afgehouden want een maand niks van je laten horen straalt natuurlijk niet uit dat hij me geweldig vindt of zo. Als hij me leuk vindt, dan moet hij dat maar laten merken. Als hij het de moeite niet waard vindt, dan weet ik gelijk wat ik aan hem heb.

Maar stiekem blijf ik dit een leuk heerschap vinden. Echt waar, ik snap helemaal niets meer van mannen! Hoe moet je op zo'n manier weten of iemand je nou leuk vindt of niet? Gelukkig weet ik deze keer wel wat ik ermee moet doen en dat is he-le-maal niets.
pi_52151921
Whoops is back!
pi_52152044
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef dawg het volgende:
Whoops is back!
Eh, ja, om te voorkomen dat ik weer terug bij af ben, zet ik deze gast dan ook maar uit mijn hoofd. Ben er wel mee bezig geweest en ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat het toch niks wordt en dat ik eens op moet houden met dat analyseren want het boeit ook eigenlijk helemaal niet.
pi_52176060
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Eh, ja, om te voorkomen dat ik weer terug bij af ben, zet ik deze gast dan ook maar uit mijn hoofd. Ben er wel mee bezig geweest en ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat het toch niks wordt en dat ik eens op moet houden met dat analyseren want het boeit ook eigenlijk helemaal niet.
Verander je sig eens. Pluk de dag kaal is niet meer op jou van toepassing, zo lees ik hier.
pi_52177084
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef dawg het volgende:

[..]

Verander je sig eens. Pluk de dag kaal is niet meer op jou van toepassing, zo lees ik hier.
Da's waar. Hem uit mijn hoofd zetten lukt aardig. D.w.z., ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd nu. Onder andere het volgende: een collega is verliefd op me , en uiteraard heeft de beste man een relatie. De andere dingen zijn niet van toepassing in dit topic.
pi_52177266
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Da's waar. Hem uit mijn hoofd zetten lukt aardig. D.w.z., ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd nu. Onder andere het volgende: een collega is verliefd op me , en uiteraard heeft de beste man een relatie. De andere dingen zijn niet van toepassing in dit topic.
Mss een idee, vraag waar hij mega op afknapt en doe dat
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_52177308
Whoops, en jij dacht meteen: "waarom overkomt mij dat nou iedere keer? "

Maar goed dat je nu een andere sig hebt. Staat je beter, alleen moeten de .. nog weg vind ik.
pi_52177717
tvp
pi_52179725
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:57 schreef dawg het volgende:
Whoops, en jij dacht meteen: "waarom overkomt mij dat nou iedere keer? "

Maar goed dat je nu een andere sig hebt. Staat je beter, alleen moeten de .. nog weg vind ik.
Nee hoor, ik weet dat dat niet aan mij ligt.

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om daar over na te denken want dan ga ik weer analyseren.

In dit geval is het veilig om te zeggen dat ik, behalve vriendelijk omgaan met de bewuste collega, geen signalen heb afgegeven dat ik iets van hem wil. Hij heeft ook niets geprobeerd of bewust laten merken. Maar toevallig ving ik vandaag een opmerking van zijn kant op, dan ga je puzzelen en kom je tot conclusies. 3 Collega's (die elkaar trouwens ook niet allemaal kennen) lieten de laatste tijd wel weten dat iemand verliefd is op mij (maar geen namen willen noemen ) maar ik wilde het eigenlijk niet weten. Nu kan ik dus niet meer mezelf zijn want onbewust ga je toch opletten met wat je zegt en doet.

pi_52179753
Eh, wilde wijzigen en toen quotte ik.
pi_52180139
jongens.... ik snap ze niet
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:40:27 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52180603
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is er nu weer?

en WD: als jij geen signalen hebt gegeven, en hij heeft niks laten merken...waarom is er dan een probleem? maak je asjeblieft niet moeilijker dan het hoeft te zijn...
pi_52180810
haha ik dacht dat ik een goeie player was maar nu heb ik opeens toch wel gevoel
gast wou weten of ik hem leuk vond of dat het iets 1 maligs was
want als ik hem leuk vond dan nadat ie op vakantie was geweest gingen we dan afspreken
ik vraag me af wat ie voor die vakantie voor belangrijks heeft te doen want ik snap het niet
pi_52181147
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat is er nu weer?

en WD: als jij geen signalen hebt gegeven, en hij heeft niks laten merken...waarom is er dan een probleem? maak je asjeblieft niet moeilijker dan het hoeft te zijn...
Je hebt gelijk. Het probleem zou dus zijn dat ik het nu weet en dat ik daardoor op ga letten als hij in de buurt is. Maar ik blijf lekker mezelf. Lijkt me een veel beter plan.
pi_52181178
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha ik dacht dat ik een goeie player was maar nu heb ik opeens toch wel gevoel
gast wou weten of ik hem leuk vond of dat het iets 1 maligs was
want als ik hem leuk vond dan nadat ie op vakantie was geweest gingen we dan afspreken
ik vraag me af wat ie voor die vakantie voor belangrijks heeft te doen want ik snap het niet
Ben ik de enige die niets snapt van dit warrige verhaal?
pi_52181222

ja ik snapte t ook niet
hm
pi_52181261
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ben ik de enige die niets snapt van dit warrige verhaal?
Nee.
Volgens mij, wil die gast op vakantie gewoon neuken, dus niet gebonden zijn, en houdt hij P.F. aan het lijntje. Ze wordt geplayed dus.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:00:15 #77
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52181268
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Je hebt gelijk. Het probleem zou dus zijn dat ik het nu weet en dat ik daardoor op ga letten als hij in de buurt is. Maar ik blijf lekker mezelf. Lijkt me een veel beter plan.
lijkt me ook, ja

en PF, ik snap het volkomen hoor
pi_52182081
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:59 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee.
Volgens mij, wil die gast op vakantie gewoon neuken, dus niet gebonden zijn, en houdt hij P.F. aan het lijntje. Ze wordt geplayed dus.
hij is niet van vakantie en we hebben niet geneukt..
nou ja hij zit me de leifde te verklaren maarrr kan pas over een X aantal weken afspreken
HUH
pi_52182163
wanneer gaat ie op vakantie dan?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52182216
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat heb ik nou altijd met vrouwen Met andere woorden, ik kom me hier ook eens melden
pi_52182576
hij gaat over eh.... een week of zo op vakantie ?
pi_52184756
eeeeeeehw ik ben velriefd aan t worden bah gevoelns bah

nu ben ik zo de hele tijd sip zonder contact en met contact >>> whaaaaa stuiterbal

whaha

maar ik onder druk het of heet dit leuk vinden?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:07:15 #83
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52184975
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hij is niet van vakantie en we hebben niet geneukt..
nou ja hij zit me de leifde te verklaren maarrr kan pas over een X aantal weken afspreken
HUH
zoals ik begrijp bedoelt hij ook dat die kerel op vakantie wil neuken met iemand anders, vandaar vantevoren niets afspreken., Maar jou wel lekker maken in de hoop dat je gaat zitten wachten, en wordt je dus op die manier geplayed.
Als hij je ECHT zou willen wachtte hij niet tot ie terug was.
pi_52185031
Veel vrouwen voelen zich altijd het slachtoffer als mannen meteen willen leuken ipv eerst de liefde verklaren.

Vreemd, want als je over een willekeurige acteur met een mooie kop hoort, is het altijd iets in de trant van: 'ik zou bij hem direct de kleren van het lijf scheuren als hij voor me stond'.
Wordt dit gezegd omdat het zo goed als onmogelijk is dat dit gebeurd, of is er een andere reden dat velen zo hypocriet zijn en niet direct met iemand sexxen die ze gewoon hebben ontmoet en wel de uiterlijke kwaliteiten heeft.

Komt ook weer dat stukje bullshit van een aantal bij kijken, namelijk: 'ik zoen/sex niet op de eerste date/binnen een week met iemand die ik pas heb leren kennen'. Wordt gezegd om niet 'makkelijk' over te komen o.i.d. want het is totaal niet waar en dan doen ze het soms af als een 'fout', maar ondertussen wisten ze heel goed wat ze deden.
De ervaring leert.

[ Bericht 73% gewijzigd door OldJeller op 08-08-2007 00:19:41 ]
pi_52185352
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef QueenR het volgende:

[..]

zoals ik begrijp bedoelt hij ook dat die kerel op vakantie wil neuken met iemand anders, vandaar vantevoren niets afspreken., Maar jou wel lekker maken in de hoop dat je gaat zitten wachten, en wordt je dus op die manier geplayed.
Jij begrijpt het. Helmondse zeker?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:25:32 #86
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185359
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef OldJeller het volgende:
Veel vrouwen voelen zich altijd het slachtoffer als mannen meteen willen leuken ipv eerst de liefde verklaren.

Vreemd, want als je over een willekeurige acteur met een mooie kop hoort, is het altijd iets in de trant van: 'ik zou bij hem direct de kleren van het lijf scheuren als hij voor me stond'.
Wordt dit gezegd omdat het zo goed als onmogelijk is dat dit gebeurd, of is er een andere reden dat velen zo hypocriet zijn en niet direct met iemand sexxen die ze gewoon hebben ontmoet en wel de uiterlijke kwaliteiten heeft.

Komt ook weer dat stukje bullshit van een aantal bij kijken, namelijk: 'ik zoen/sex niet op de eerste date/binnen een week met iemand die ik pas heb leren kennen'. Wordt gezegd om niet 'makkelijk' over te komen o.i.d. want het is totaal niet waar en dan doen ze het soms af als een 'fout', maar ondertussen wisten ze heel goed wat ze deden.
De ervaring leert.
never say never toch?
je weet het niet, je kan zomaar iemand tegen komen waar je idd meteen de kleren van het lijf wil scheuren. Maar idd als vrouw ben je toch altijd een beetje "bang"dat je ze dan echt leuk vind meer wil, en hij de "buit al binnen"heeft en je niet meer wil
domme regels, maar zitten ingebakken bij de meeste
pi_52185402
Nouja feit is gewoon dat de meeste kerels eerst denken aan neuken, en dan pas verder kijken.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:27:46 #88
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185418
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:26 schreef dawg het volgende:
Nouja feit is gewoon dat de meeste kerels eerst denken aan neuken, en dan pas verder kijken.
stelletje viezerikken
pi_52185435
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef QueenR het volgende:

[..]

never say never toch?
je weet het niet, je kan zomaar iemand tegen komen waar je idd meteen de kleren van het lijf wil scheuren. Maar idd als vrouw ben je toch altijd een beetje "bang"dat je ze dan echt leuk vind meer wil, en hij de "buit al binnen"heeft en je niet meer wil
domme regels, maar zitten ingebakken bij de meeste
Aan de ene kant wel goed natuurlijk, de heren hebben ook van die emotieloze acties door de jaren heen ontwikkeld, waarbij ze iemand de wereld beloven, maar na een leuke nacht met de noorderzon meegaan.
Maar als je zelf, met je goede doch geyle intenties, in de wacht wordt gezet, word je ook niet altijd blij.
Playen en loze beloftes maken is niet oké, maar als het duidelijk is kan je er samen mee instemmen. Werkt goed.
pi_52185438
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:27 schreef QueenR het volgende:

[..]

stelletje viezerikken
Ja, sex is vies. Nooit aan beginnen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:29:39 #91
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185446
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, sex is vies. Nooit aan beginnen.
idd sex, bah
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:30:29 #92
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185468
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel goed natuurlijk, de heren hebben ook van die emotieloze acties door de jaren heen ontwikkeld, waarbij ze iemand de wereld beloven, maar na een leuke nacht met de noorderzon meegaan.
Maar als je zelf, met je goede doch geyle intenties, in de wacht wordt gezet, word je ook niet altijd blij.
Playen en loze beloftes maken is niet oké, maar als het duidelijk is kan je er samen mee instemmen. Werkt goed.
als iedereen zo dacht wel ja. ach een gouden altijd werkende regel is er toch niet. Dus met schade en schande dan maar he
pi_52185490
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:30 schreef QueenR het volgende:

[..]

als iedereen zo dacht wel ja. ach een gouden altijd werkende regel is er toch niet. Dus met schade en schande dan maar he
Zomers/vakanties maken dergelijke gecompliceerde zaken altijd eenvoudig, iedereen heeft het blije vakantiegevoel en zin.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:33:47 #94
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185540
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zomers/vakanties maken dergelijke gecompliceerde zaken altijd eenvoudig, iedereen heeft het blije vakantiegevoel en zin.
kon het maar altijd zomer en vakantie zijn he (wil nog steeds terug naar spanje)
pi_52185550
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:30 schreef QueenR het volgende:

[..]

Soms heb je dat gewoon, dat je iemand tegenkomt waar je niet vanaf kunt blijven. Zulke (in mijn geval) vrouwen kom je toch niet vaak tegen, dus why not? denk ik dan.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:35:28 #96
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185577
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef dawg het volgende:

[..]

Soms heb je dat gewoon, dat je iemand tegenkomt waar je niet vanaf kunt blijven. Zulke (in mijn geval) vrouwen kom je toch niet vaak tegen, dus why not? denk ik dan.
ben ik het weer eens mee eens
pi_52185604
Jij was toch zo een net meisje, Queeny?
pi_52185605
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:33 schreef QueenR het volgende:

[..]

kon het maar altijd zomer en vakantie zijn he (wil nog steeds terug naar spanje)
Ach, dan moet je je maar op vakantie wanen terwijl je in het weekend over de camping van het naastgelegen dorp rondloopt.
Of meer vakanties.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:38:28 #99
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185626
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef dawg het volgende:
Jij was toch zo een net meisje, Queeny?
ben ik ook! haha. Maar goed, het kan iedereen zomaar overkomen toch? zolang het maar niet elke week een ander is.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:39:13 #100
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185648
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ach, dan moet je je maar op vakantie wanen terwijl je in het weekend over de camping van het naastgelegen dorp rondloopt.
Of meer vakanties.
als ik het geld zou hebben.... zekers! camping is niet echt iets voor mij
dus hopelijk snel weer naar spanje (hoop op oktober)
pi_52185677
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:

[..]

ben ik ook! haha. Maar goed, het kan iedereen zomaar overkomen toch? zolang het maar niet elke week een ander is.
Ja, mee eens.
pi_52185680
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef QueenR het volgende:

[..]

als ik het geld zou hebben.... zekers! camping is niet echt iets voor mij
dus hopelijk snel weer naar spanje (hoop op oktober)
Iets makkelijkers; je bent toch blond?
Kom mee naar Oktoberfest 2007.
pi_52185715
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef QueenR het volgende:

[..]

Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:45:00 #104
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185747
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Iets makkelijkers; je bent toch blond?
Kom mee naar Oktoberfest 2007.
uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitsland WIL SPANJE!!

dus daar ga jij oa heen?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:45:42 #105
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185760
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...
priester?
pi_52185785
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef QueenR het volgende:

[..]

uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitsland WIL SPANJE!!

dus daar ga jij oa heen?
Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!
De eerste volgende keer dat ik de zon op zoek is denk ik op de piste. Kan ook warm zijn.

-edit-
oh, wat ik daarmee bedoel:

Blonde vrouwen, zulke pakjes.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:48:56 #107
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185835
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!
De eerste volgende keer dat ik de zon op zoek is denk ik op de piste. Kan ook warm zijn.
als je je warm aankleed wel ja
Ik heb een dochtertje wat lijdt aan kou allergie, ja helaas het bestaat. Dus sneeuw is voor mij erg lastig. Kunnen we maar even in voordat ze last krijgt
Hou zelf ook meer van zon, ben niet zo'n bierdrinker... dus het zal toch spanje worden weer gok ik. (of griekenland/italie, heb voor beide een "aanbieding" lopen)

(en check mijn vriendin xxangelcakesxx haar fotoboek maar eens, zo gingen ze met carnaval. Ik zou ook mee gaan, ware het niet dat ik helaas doodziek was dus niet ging)
pi_52185918
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef QueenR het volgende:

[..]

als je je warm aankleed wel ja
Ik heb een dochtertje wat lijdt aan kou allergie, ja helaas het bestaat. Dus sneeuw is voor mij erg lastig. Kunnen we maar even in voordat ze last krijgt
Hou zelf ook meer van zon, ben niet zo'n bierdrinker... dus het zal toch spanje worden weer gok ik. (of griekenland/italie, heb voor beide een "aanbieding" lopen)
Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.
quote:
(en check mijn vriendin xxangelcakesxx haar fotoboek maar eens, zo gingen ze met carnaval. Ik zou ook mee gaan, ware het niet dat ik helaas doodziek was dus niet ging)
O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'
pi_52185925
In Spanje drink je dan ook Sangria.
Bij voorkeur op het strand. Met leuk gezelschap.

En P.F. Hij neukt niet? Is ie ziek?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:54:40 #110
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185944
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.
[..]

O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'
haha ja mega straf

nah inhalen hoeft niet, komt allemaal goed! (ben niet zo'n carnavaller eigenlijk, maar een avondje is altijd wel leuk)

ga nu mijn nestje opzoeken maar. welterusten hier allemaal!
pi_52185956
Slaap lekker Queeny.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:55:20 #112
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52185957
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
jij snapt het dawg!
pi_52185978
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:

En P.F. Hij neukt niet? Is ie ziek?
ik vind em er gewoon niet echt t type voor
pi_52185997
Eens, behalve voor een deel.
Sangria is goor, doet me denken aan foute Costa Brava vakanties waar drank de centrale rol speelde.
pi_52186032
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?
Maar dat hij 'niet het type' is, kan ik niet echt geloven eigenlijk.
pi_52186033
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hoezo niet? En hoe ga je dat oplossen dan, als je verliefd op hem bent?
pi_52186081
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?
Maar dat hij 'niet het type' is, kan ik niet echt geloven eigenlijk.
hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog even
ik kan t niet echt uit leggen... het is een gevoel
pi_52186097
Als ie jou ziet is er geen probleem meer vermoed ik.
pi_52186121
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog even
ik kan t niet echt uit leggen... het is een gevoel
Veelbelovend gevoel, wordt een echte romance zo te horen.
pi_52186151
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef dawg het volgende:
Als ie jou ziet is er geen probleem meer vermoed ik.
Probleem met wat.. ?
whaha onze gesprekken gaan diep ook.. met gevoelens en zo
pi_52186292
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Probleem met wat.. ?
whaha onze gesprekken gaan diep ook.. met gevoelens en zo
Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.

Heb jij nooit gesprekken over/met gevoelens dan?
pi_52186475
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:
zolang het maar niet elke week een ander is.
En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!

Waar ging het verder over? PF's potentiele nieuwe lover? Oktoberfeste?
pi_52186480
OKTOBERFESTE?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:36:29 #124
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52189604
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef thaleia het volgende:

En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!
mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uit

mijn laatste maand vakantie...per 1 sept een nieuwe baan! altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:47:43 #125
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52189866
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uit

mijn laatste maand vakantie...per 1 sept een nieuwe baan! altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
spannend! succes!
Ik hoop ook snel ergens te beginnen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:53:26 #126
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52189994
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef QueenR het volgende:

spannend! succes!
Ik hoop ook snel ergens te beginnen
Dank je

Ik vind het altijd erg leuk om ergens te beginnen...nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuwe dingen...ideaal

heb je al ergens uitzicht op?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:12:57 #127
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52190423
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dank je

Ik vind het altijd erg leuk om ergens te beginnen...nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuwe dingen...ideaal

heb je al ergens uitzicht op?
uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebben

voor iemand die dat leuk vind, ff wat vakantiefotootjes van me, de enige waar ik op sta (de rest heb ik genomen dus vandaar)

in mijn zwembad

en nogmaals

In benalmadena, heel mooi stadje

woensdag 8 augustus 2007 @ 10:24:15 #128
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52190710
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef QueenR het volgende:

uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebben
niks mis met optimisme naar wat voor werk zoek je? (al is zoeken misschien niet het juiste woord )

...en dat zwembad ziet er wel erg aanlokkelijk uit, moet ik zeggen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:26:11 #129
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52190756
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

niks mis met optimisme naar wat voor werk zoek je? (al is zoeken misschien niet het juiste woord )

...en dat zwembad ziet er wel erg aanlokkelijk uit, moet ik zeggen
ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.

en dat zwembad was heeeeeeerlijk! (and alllll mine)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:31:40 #130
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52190855
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef QueenR het volgende:

ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.
...of overmogen....of volgende week
maar goed...werk genoeg, als het goed is...dus dat kan snel gaan inderdaad...

...al ben ik niet echt de aangewezen persoon om daar iets over te zeggen; heb per 1 sept straks 4 maanden 'vakantie' gehad
quote:
en dat zwembad was heeeeeeerlijk! (and alllll mine)
oef, wat een luxe!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:34:16 #131
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52190913
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...of overmogen....of volgende week
maar goed...werk genoeg, als het goed is...dus dat kan snel gaan inderdaad...

...al ben ik niet echt de aangewezen persoon om daar iets over te zeggen; heb per 1 sept straks 4 maanden 'vakantie' gehad
[..]

oef, wat een luxe!
werkpaarden en luxepaarden he , maar helaas moet dit luxepaard nu toch echt ook gaan werken haha. lijkt me wel leuk. Spring nu ff in de auto, laat zo wel horen hoe het gegaan is.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:37:46 #132
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52190992
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef QueenR het volgende:

werkpaarden en luxepaarden he , maar helaas moet dit luxepaard nu toch echt ook gaan werken haha. lijkt me wel leuk. Spring nu ff in de auto, laat zo wel horen hoe het gegaan is.
Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennen
ach, misschien kom ik nog wel eens een rijke vrouw tegen

maar je gaat meteen dus?! you go, girl! meteen de koe bij de horens! actie! succes, en tot later!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:35:51 #133
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52192528
Lips heeft voor onbepaalde tijd betaald vrij
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52192916
Even een subtiele tvp hier. Heb niet alles bijgelezen, maarre Zeus: nog gefeliciteerd!!

*meldt zich later*
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:50:14 #135
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52193026
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:35 schreef Lips het volgende:
Lips heeft voor onbepaalde tijd betaald vrij
goed geregeld hoe doe je dat?

MNR:
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:51:35 #136
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52193071
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Abbadon het volgende:
goed geregeld hoe doe je dat?
Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuis
Maar het vervelende is dus dat ik absoluut niet weet hoe lang. Kan goed dat ik maandag al aan de slag moet maar kan ook nog 2 weken duren. Beetje lastig dus met plannen...
Miauw
pi_52193215
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Abbadon het volgende:
MNR:
Morgu Abba

Edit: lees nu net over de def. datum voor nieuwe job. Nice!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:57:48 #138
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52193272
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuis
Maar het vervelende is dus dat ik absoluut niet weet hoe lang. Kan goed dat ik maandag al aan de slag moet maar kan ook nog 2 weken duren. Beetje lastig dus met plannen...
haha...dus het klinkt beter dan het is

maar heb je daar dan zo weinig zicht op, dat er niet in te schatten is hoe lang het gaat duren? of is het wachten op een nieuwe opdracht?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:58:56 #139
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52193305
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef MNR het volgende:

Morgu Abba

Edit: lees nu net over de def. datum voor nieuwe job. Nice!
zeker nice...gisteren naar utrecht geweest voor de contractonderhandeling aanbod ziet er goed uit, dus ik denk dat ik maar voor 36 uur ga heerlijke baan....heb er echt veel zin in!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:13:51 #140
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52193725
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:37 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennen
ach, misschien kom ik nog wel eens een rijke vrouw tegen

maar je gaat meteen dus?! you go, girl! meteen de koe bij de horens! actie! succes, en tot later!
nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af. let op, volgende week heeft deze mevrouw een baan!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:16:50 #141
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52193804
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef QueenR het volgende:

nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af. let op, volgende week heeft deze mevrouw een baan!
even de charme-kraan wijd open gezet?

maar lekker zeg! zou goed zijn als het inderdaad zo snel gaat!
pi_52193998
Tof, QueenR!
Nog toffer: lange vakanties zoals van Abbadon, Lips (althans het zou kunnen) en ook ondergetekende. Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:24:08 #143
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52194033
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Tof, QueenR!
Nog toffer: lange vakanties zoals van Abbadon, Lips (althans het zou kunnen) en ook ondergetekende. Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs
heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eens

@abba, yup mega charme offensief. Werkt als een trein
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:29:43 #144
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52194200
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef QueenR het volgende:

heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eens
da's bijna geen vakantie meer te noemen nee
quote:
@abba, yup mega charme offensief. Werkt als een trein
ik geloof je ongegeneerd, overdadig charmant zijn is okee
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:33:02 #145
94676 Garisson72
pi_52194288
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs
Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!
Op dit moment vind ik het wel wat om het nog voor de boeg te hebben...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:33:58 #146
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52194310
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Garisson72 het volgende:

Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!
Op dit moment vind ik het wel wat om het nog voor de boeg te hebben...
5 weken? amateur
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:36:48 #147
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52194394
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

5 weken? amateur

best erg hier al die "vakantiegangers" zal dat met het single samenhangen (om on topic te blijven)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:40:18 #148
94676 Garisson72
pi_52194496
ah QR maak je niet druk over het al dan niet on-topic zijn... al deze slowchat over vakanties, sollicitaties met of zonder charme-offensief zal toch binnen afzienbare tijd in de shredder van c_c verdwijnen denk ik.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:43:12 #149
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52194563
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:

best erg hier al die "vakantiegangers" zal dat met het single samenhangen (om on topic te blijven)
misschien wel....het feit dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggen, maakte het een stuk makkelijker om ervoor te kiezen heel rustig aan te doen bij het zoeken van een nieuwe baan...

wordt een mens egoistischer van lang single zijn?
pi_52194597
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:

Zeker weten van wel.
pi_52194880
Welnee Je bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.

Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:55:44 #152
94676 Garisson72
pi_52194888
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:

lijkt me een logisch gevolg van het langdurig op jezelf aangewezen zijn. Je bent niet anders gewend dan zelf je eigen plan te moeten mogen trekken, dus het sluipt erin dat je wat egoistisch ingesteld raakt.

Heb zelf ook al eens gemerkt, als je dan een keer een relatie krijgt, dat het nog niet meteen meevalt om die omschakeling te maken. Met alle wrevel vandien.
pi_52194944
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
Heb zelf ook al eens gemerkt, als je dan een keer een relatie krijgt, dat het nog niet meteen meevalt om die omschakeling te maken. Met alle wrevel vandien.
En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.
pi_52194953
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:
Welnee Je bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.

Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
inderdaad, egoisme ligt in je aard, heeft niets te maken met single zijn of een relatie hebben
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:58:44 #155
94676 Garisson72
pi_52194972
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:57 schreef dawg het volgende:

En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.
ik klaag ook niet.
pi_52195070
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef dawg het volgende:

[..]

Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.

Heb jij nooit gesprekken over/met gevoelens dan?
Hmm... ja dit was anders !
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:06:14 #157
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52195197
dus, samengevat; je bent buiten een relatie meer in de gelegenheid om aan je egoisme toe te geven, en daar wen je aan, waardoor je in een relatie weer zal moeten wennen aan het feit dat je met een ander rekening moet houden....en goedmaaksex is okee!

zo?

ik geloof ook niet dat ik egoistischer ben buiten een relatie...ik ben nog steeds dezelfde persoon...maar je richt je leven wel in zoals je dat zelf het meest comfortabel vindt, wat betekent dat een aanpassing daarvan meestal tot een minder comfortabele situatie leidt...en dat gaat niet altijd met heel veel enthousiasme gepaard
pi_52195248
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:

Dat vind ik echt heel lief
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:20:01 #159
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52195567
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Abbadon het volgende:
dus, samengevat; je bent buiten een relatie meer in de gelegenheid om aan je egoisme toe te geven, en daar wen je aan, waardoor je in een relatie weer zal moeten wennen aan het feit dat je met een ander rekening moet houden....en goedmaaksex is okee!

zo?

ik geloof ook niet dat ik egoistischer ben buiten een relatie...ik ben nog steeds dezelfde persoon...maar je richt je leven wel in zoals je dat zelf het meest comfortabel vindt, wat betekent dat een aanpassing daarvan meestal tot een minder comfortabele situatie leidt...en dat gaat niet altijd met heel veel enthousiasme gepaard
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:23:12 #160
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52195659
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:

bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
Nou, dat vind ik echt onzin!

pi_52195740
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:

[..]

Komen single vrouwen dan toch van Mars?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:36:27 #162
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52196024
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik echt onzin!

aaah wil je zo beginnen
Hou je wel van een lekkere loze discussie hier en daar?
( ikke wel)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:37:20 #163
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52196051
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Komen single vrouwen dan toch van Mars?
ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venus
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:40:54 #164
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52196176
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef QueenR het volgende:

aaah wil je zo beginnen
Hou je wel van een lekkere loze discussie hier en daar?
( ikke wel)

zeker wel van zo'n heerlijke felle welles-nietus discussie gaat het bloed zo fijn stromen!
pi_52196219
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:37 schreef QueenR het volgende:

[..]

ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venus
Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:51:34 #166
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52196521
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.
gemiddeld... noem je me nu gewoon gemiddeld??
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:52:37 #167
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52196550
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:

[..]

ja, dat deed hij! ik las het ook!
pi_52196577
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:

[..]

Ik dacht nog toen ik het postte: "let op, dat gemiddelde he...".
pi_52196661
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:56:50 #170
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52196672
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ja, dat deed hij! ik las het ook!
eindelijk potentie voor een discussie!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:00:05 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52196780
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef QueenR het volgende:

[..]

eindelijk potentie voor een discussie!
als Dawg meewerkt ten minste...

MNR dreigt wel schattig, vind je niet?! ze doet echt haar best!

maar goed...je bent gemiddeld dus...zeg er wat van!!! dat neem je toch niet?! en zeker niet van Dawg!!!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:01:46 #172
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52196819
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als Dawg meewerkt ten minste...

maar goed...je bent gemiddeld dus...zeg er wat van!!! dat neem je toch niet?! en zeker niet van Dawg!!!
nee nee kill!
Ben zoooooo veel meer dan dat. Dawg, neem je woorden terug!
MNR klinkt idd erg schattig. Verliefd he.. zo lief
pi_52196864
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:04:44 #174
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52196896
zeg, Dawg...ik zou je woorden echt niet terugnemen hoor! als je iets zegt, moet je daar achter blijven staan!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:05:25 #175
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52196917
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.
zal jou eens een handreiking geven!

woensdag 8 augustus 2007 @ 14:06:12 #176
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52196941
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
teabagged? ik wist niet eens dat dat fysiek mogelijk was voor vrouwen...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:07:18 #177
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52196982
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Abbadon het volgende:
zeg, Dawg...ik zou je woorden echt niet terugnemen hoor! als je iets zegt, moet je daar achter blijven staan!
stokerd. haha
pi_52196986
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef QueenR het volgende:

[..]

zal jou eens een handreiking geven!

Kom maar op.

Abba, natuurlijk niet. MNR en Queeny zitten op de kast, laat ze daar maar even tot 10 tellen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:08:50 #179
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52197034
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef QueenR het volgende:

stokerd. haha
ik?

ik heb alle vertrouwen in je, Dawg
pi_52197099
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:
Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:
nee nee kill!
Ben zoooooo veel meer dan dat. Dawg, neem je woorden terug!
MNR klinkt idd erg schattig. Verliefd he.. zo lief
Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipen
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Abbadon het volgende:
teabagged? ik wist niet eens dat dat fysiek mogelijk was voor vrouwen...
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.
Please, help me out here
pi_52197133
Maar, back to the issue at hand.

Queeny, hoeveel meer? Want dat kunnen wij natuurlijk niet vanachter ons schermpje beoordelen, zoals je zult begrijpen. Welke kwaliteiten heb je in de aanbieding, en wat verwacht je daarvoor terug?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:14:54 #182
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52197234
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef MNR het volgende:

Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.
wat jij wil, poedelewoepsie
quote:
Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipen
[..]
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.
Please, help me out here
afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!
pi_52197399
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Abbadon het volgende:
wat jij wil, poedelewoepsie
quote:
afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"
pi_52197571
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef MNR het volgende:

Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje".
Ja, wij mannen altijd.
Wij zijn altijd de schuldige, zelfs als het te wijten is aan jullie wispelturigheid. Vraag maar aan Queeny.

Vrouwen. Abba, zeg er eens wat van!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:29:51 #185
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52197705
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef MNR het volgende:

wat?
quote:
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:33:57 #186
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52197845
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef dawg het volgende:
Maar, back to the issue at hand.

Queeny, hoeveel meer? Want dat kunnen wij natuurlijk niet vanachter ons schermpje beoordelen, zoals je zult begrijpen. Welke kwaliteiten heb je in de aanbieding, en wat verwacht je daarvoor terug?
je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoor heet geen queen voor niets

(en bedankt voor je steun mnr)
pi_52197902
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:

[..]

je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoor heet geen queen voor niets
Makkelijk gezegd.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:38:27 #188
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52197982
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd.
ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...
pi_52198014
Maar ok, ik zal eens even een uitspraak doen, zodat we ontopic kunnen. Anders wordt c_c boos.

Wat is belangrijker? Wensen cq eisen waaraan je partner 'moet' voldoen? Of de welbekende klik ende chemie? Zou je inschikken in het een of het ander? Of ben je vasthoudend aan beide, zijn beide een voorwaarde?
pi_52198073
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:29 schreef Abbadon het volgende:
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?
Ow, shuv' it
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:
(en bedankt voor je steun mnr)
Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappen
pi_52198087
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef QueenR het volgende:

[..]

ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...
Waarheid is slechts perceptie.
Maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik kan soms namelijk best aardig zijn.
pi_52198102
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef MNR het volgende:

Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappen
Uh-oh. Dan berg je maar!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:43:33 #193
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52198127
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef MNR het volgende:

Ow, shuv' it

...maar ik ook van jou hoor
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:45:55 #194
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52198194
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef dawg het volgende:
Wat is belangrijker? Wensen cq eisen waaraan je partner 'moet' voldoen? Of de welbekende klik ende chemie? Zou je inschikken in het een of het ander? Of ben je vasthoudend aan beide, zijn beide een voorwaarde?
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:46:23 #195
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52198210
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Uh-oh. Dan berg je maar!
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bang
pi_52198367
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Abbadon het volgende:
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bang

woensdag 8 augustus 2007 @ 15:04:04 #197
94676 Garisson72
pi_52198751
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:

voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
ik heb wel eisen hoor. Vooral in eerste instantie. Een hartslag bijvoorbeeld, ik noem maar een dwarsstraat. En het vermogen om woorden van meer dan 2 lettergrepen te begrijpen en te gebruiken.

Au serieux: ik weet doorgaans heul snel of ik iemand leuk genoeg vind om haar échtéchtécht leuk te gaan vinden (lijkt tegenstrijdig, is het niet) en daar bestaat geen definitie voor.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:06:12 #198
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52198809
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef MNR het volgende:

[afbeelding]

probeer je iets duidelijk te maken, MNR?
pi_52199059
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:
Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uit
pi_52199596
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef thaleia het volgende:

[..]

Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uit
Ja, mee eens.
Al word ik bijna nooit verliefd, overigens.
pi_52200163
Ik bedacht me laatst hoe relaxed het is gewoon ongecompliceerd singel te zijn. Ben denk ik momenteel nog te onzeker over mezelf en wat ik wil om een relatie te beginnen. Er is nu ook niemand waar ik interesse in heb, er is dus totaal geen man in mijn leven.
Best lekker rustig zo. Hoef ik tenminste aan niemand te denken en onzeker te zijn.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:03:41 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52200413
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef vencodark het volgende:
Ik bedacht me laatst hoe relaxed het is gewoon ongecompliceerd singel te zijn. Ben denk ik momenteel nog te onzeker over mezelf en wat ik wil om een relatie te beginnen. Er is nu ook niemand waar ik interesse in heb, er is dus totaal geen man in mijn leven.
Best lekker rustig zo. Hoef ik tenminste aan niemand te denken en onzeker te zijn.
onzekerheid over jezelf is al lastig genoeg, zonder er nog onzekerheid over een ander aan toe te hoeven voegen...

...totdat je iemand tegenkomt en al die rationele 'lekker rustig zo'-gedachtes direct weer het raam uit waaien...
pi_52200512
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

onzekerheid over jezelf is al lastig genoeg, zonder er nog onzekerheid over een ander aan toe te hoeven voegen...

...totdat je iemand tegenkomt en al die rationele 'lekker rustig zo'-gedachtes direct weer het raam uit waaien...
Dat 1e zeg je heel mooi.
Dat 2e ook.

Maar dat is ergens ook mijn twist punt. Ik heb een 'tegenvallende' 1e relatie gehad en dat is een situatie die ik niet nog eens wil meemaken. Mocht ik iemand ontmoeten dan wil ik gewoon iemand die me op handen draagt. Gewoon gek op elkaar zonder allerlei gedoe.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:20:16 #204
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52200855
helaas weet je nooit van te voren hoe en relatie gaat lopen, en heb je zelden echt in de hand voor wie je valt

persoonlijk vind ik een beetje gedoe op z'n tijd helemaal niet zo erg...bij iemand die al te meegaand is hou ik het ook niet erg lang uit...

maar wat bedoel je met 'tegenvallend' als ik vragen mag?
pi_52201310
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef Abbadon het volgende:
helaas weet je nooit van te voren hoe en relatie gaat lopen, en heb je zelden echt in de hand voor wie je valt

persoonlijk vind ik een beetje gedoe op z'n tijd helemaal niet zo erg...bij iemand die al te meegaand is hou ik het ook niet erg lang uit...

maar wat bedoel je met 'tegenvallend' als ik vragen mag?
Veel mensen hebben meestal wel een fantasie hoe een 1e relatie zou 'moeten' zijn of hoe ze willen dat het zou zijn. Maar mijn relatie was voor mijn gevoel niet zoals een relatie hoort te zijn. We waren redelijk afstandelijk en konden niet echt communiceren. Heb nooit echt het idee gehad dat hij werkelijk stapelgek op me was. Het liep gewoon raar.

Het is ook niet zo dat je niet eens wat troubles mag hebben maar een relatie moet bovenal leuk en gezellig zijn. Je moet op elkaar kunnen vertrouwen en het leuk hebben samen. Dat je weleens woorden heb is prima, maar je moet wel blij zijn met elkaar. Ik zou het leuk vinden iemand eens te leren kennen die écht voor mij zou gaan zoals ik voor een ander zou gaan maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Vandaar.
pi_52201319
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Abbadon het volgende:
probeer je iets duidelijk te maken, MNR?
Jups, that I was simply having a laugh

OT: ik geloof niet zozeer in eisen waaraan een partner moet voldoen. Als ik iemand tegenkom, en ik vind hem interessant, dan zoek ik toenadering.

De laatste keer ging het zo: ik zat bij een vriend van me op zijn kamer, er kwam een leuke gozer voorbij, ik vroeg hem wie hij was, hij vertelde mij zijn naam en ik riep naar buiten. Toen kwam hij uit nieuwsgierigheid kijken, hebben we 1,5 uur aan een stuk gepraat en vanaf dat moment werd het steeds hardnekkiger om hem uit mijn gedachten te verbannen. En hij had mijn tel.nr. en MSN achterhaald. Dat vond MNR erg leuk, ze was gevleid

Maar goed, point being, de interesse is direct gewekt of niet. Ik ben gek op mannen die lekker zichzelf zijn en zeggen of laten merken wat er door hen heengaat
pi_52201415
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef MNR het volgende:

[..]

OT: ik geloof niet zozeer in eisen waaraan een partner moet voldoen. Als ik iemand tegenkom, en ik vind hem interessant, dan zoek ik toenadering.

Maar goed, point being, de interesse is direct gewekt of niet. Ik ben gek op mannen die lekker zichzelf zijn en zeggen of laten merken wat er door hen heengaat
Ik geef je helemaal gelijk maar, dat laatste lijkt me lastig. Mannen zijn denk ik wel vaak aardig zichzelf maar laten ze ook makkelijk blijken wat er door ze heen gaat? Niks zo erg als een man die gewoon zijn bek niet open trekt terwijl je ziet dat hij ergens mee zit.
pi_52201601
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Herkenbaar

En ik baal van mezelf omdat ik verliefdheid nooit en te nimmer onder controle heb en het een soort bezit van me neemt.
pi_52201638
quote:

[..]

Zal ik met een foute openingszin aan komen kakken of zal ik dat maar achterwege laten?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:45:42 #210
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52201653
quote:

Jups, that I was simply having a laugh
that makes two of us
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:49:15 #211
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52201744
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef vencodark het volgende:

Het is ook niet zo dat je niet eens wat troubles mag hebben maar een relatie moet bovenal leuk en gezellig zijn. Je moet op elkaar kunnen vertrouwen en het leuk hebben samen. Dat je weleens woorden heb is prima, maar je moet wel blij zijn met elkaar. Ik zou het leuk vinden iemand eens te leren kennen die écht voor mij zou gaan zoals ik voor een ander zou gaan maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Vandaar.
Sowieso is het op langere termijn wel belangrijk in een relatie dat het geven en nemen een beetje in balans is. Maar daarvoor is wel nodig dat beide partijen er gelijkwaardig in staan, en allebei de ander, en de relatie, als duidelijke prioriteit hebben. Als je dat vertrouwen hebt, dan is communicatie een stuk minder ingewikkeld...

in theorie althans; in de praktijk komen er vaak allerlei onzekerheden, angsten en escalerende leugentjes om bestwil bij kijken...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:50:32 #212
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52201781
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef vencodark het volgende:

Ik geef je helemaal gelijk maar, dat laatste lijkt me lastig. Mannen zijn denk ik wel vaak aardig zichzelf maar laten ze ook makkelijk blijken wat er door ze heen gaat? Niks zo erg als een man die gewoon zijn bek niet open trekt terwijl je ziet dat hij ergens mee zit.
vrouwen hebben daar ook een handje van hoor...

'wat is er, schat?'
'niks...'

heel naar is dat
pi_52201988
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'wat is er, schat?'
'niks...'

heel naar is dat
Zeker maaaar...ik ben zo niet. Ik ben eerder zo om te zeggen dat iets me niet lekker zit of ik zeg dat ik merk dat híj zich idioot gedraagt. Mensen die blijven zwijgen.
pi_52203034
Praten om het praten werkt ook niet. Als een man zijn mond niet open doet, laat hem dan gewoon. Niets zo annoying als een vrouw die door blijft zeuren.
pi_52203186
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:38 schreef dawg het volgende:
Praten om het praten werkt ook niet. Als een man zijn mond niet open doet, laat hem dan gewoon. Niets zo annoying als een vrouw die door blijft zeuren.
Je hebt wel een punt maar dan moet een man ook niet lopen chagerijnen. Ga dan maar weg.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:53:51 #216
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52203421
balans
pi_52203988
quote:

[..]

'wat is er, schat?'
'niks...'

heel naar is dat
En wat later:" jij merkt ook nooit wat."
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:51:33 #218
94676 Garisson72
pi_52204744
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt maar dan moet een man ook niet lopen chagerijnen. Ga dan maar weg.
Ja.
Of open er een topic over.
Of ga weg én open er een topic over.
pi_52205178
Mja ik vind het zelf altijd wel fijn als je elkaar een beetje aan kunt voelen. Je kunt vaak wel merken of er iets is.
Het moet wel zo zijn dat je eerlijk kunt zijn als de ander iets merkt.
pi_52208269
quote:

[..]

'wat is er, schat?'
'niks...'

heel naar is dat
ja maar.. soms denk ik ook aan niks.. dan kijk ik gewoon somber
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:48:00 #221
88139 JoeyT
pi_52208564
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja maar.. soms denk ik ook aan niks.. dan kijk ik gewoon somber
En mannen willen gewoon neuken...

Zo lastig is t allemaal niet
pi_52208978
Haha hulde aan JoeyT in Singles 27#. Je bent me niet vergeten.
TGT is gestopt met Fok, al 2 jaar. Ik post sinds kort weer heel sporadisch.
Tranceptor zal wel tijdelijk van Fok zijn, zodra hij onder een nieuwe account post weet je het zo.
Ik zat even te denken, je had het over PL. PetitLapin! Ging zij niet kinderen baren? Gaat daar alles goed mee?
Ze stuurde me ooit een foto van haar en dr vriend. Mooie kerel had ze, dat weet ik nog wel.
Alles goed met jou JoeyT? Nog steeds inbetween girls? What's up with Dawg? Singles newbie bitchin'
Delivered without an information leaflet
pi_52209043
Oe en Godlike02 en Mukie! Is dat nog iets geworden?
pi_52210061
Praat die meid even bij.
pi_52210115
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Tranceptor zal wel tijdelijk van Fok zijn, zodra hij onder een nieuwe account post weet je het zo.
Ik zat even te denken, je had het over PL. PetitLapin! Ging zij niet kinderen baren? Gaat daar alles goed mee?
Ze stuurde me ooit een foto van haar en dr vriend. Mooie kerel had ze, dat weet ik nog wel.
Alles goed met jou JoeyT? Nog steeds inbetween girls? What's up with Dawg? Singles newbie bitchin'
hello, ja, ik heb een mooie kerel, al zeg ik het zelf

en ik heb nog twee mooiere kindjes met die kerel, mijn leven en mijn trots
pi_52211505
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

sommige niet, die willen praten over hun gevoelens
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:25:17 #227
88139 JoeyT
pi_52211793
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Denk dat Tranceptor niet meer terug zal komen.... Helaas...

Met mij alles goed. Zeer vaste en monogame relatie met t 'borderline meisje'... En jij, om welke ex zit je nog steeds te rouwen?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:29:55 #228
88139 JoeyT
pi_52211952
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

sommige niet, die willen praten over hun gevoelens
Nee die denken dat 'gevoelig' zijn de yellow road naar puss is....
pi_52212008
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

hahahahaha
van teveel sporten raak je seksueel ook een beetje...........

is CC dood of zo ?
pi_52212158
quote:

[..]

Een zeldzaam moment, ik ben het met je eens.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:05:35 #231
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52213248
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

soms is het dat trouwens ook...al is het meestal een omweg
pi_52214185
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Als dat dan al zo is, dan is het meestal wanneer jij, zonder intenties, eventjes de moeite neemt om naar iemands verhaal te luisteren (wanneer dat al voorkomt?) en zei plots te kennen geeft sex met je te willen hebben. Jij bent verbaasd, maar het had natuurlijk niets met je luister actie te maken; ze wilde het al een hele tijd, maar in dit moment van zwakte uitte ze het.
pi_52214219
alsof t leven alleen maar om neuken draait
pi_52214468
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tuurlijk niet. Ook om bier. En muziek.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:48:01 #235
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52214833
quote:
neuh...dat zeker niet
pi_52215264
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:37 schreef petitlapin2 het volgende:
Hello, ja, ik heb een mooie kerel, al zeg ik het zelf

en ik heb nog twee mooiere kindjes met die kerel, mijn leven en mijn trots
Twee!? Tweeling gekregen? Of ben ik echt zo lang niet op Fok geweest..
pi_52215379
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Twee!? Tweeling gekregen? Of ben ik echt zo lang niet op Fok geweest..
Je bent nu de verloren tijd flink in aan het halen, nietwaar?
pi_52215451
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:25 schreef JoeyT het volgende:
Denk dat Tranceptor niet meer terug zal komen.... Helaas...

Met mij alles goed. Zeer vaste en monogame relatie met t 'borderline meisje'... En jij, om welke ex zit je nog steeds te rouwen?
Weggepest? Haha.. oh oh..
T 'borderline meisje' van toen? How 'bout that.. nice!
Nou nou, rouwen rouwen.. Ik mis TGT soms.... en jou natuurlijk
  donderdag 9 augustus 2007 @ 00:17:37 #239
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_52215873
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Oe en Godlike02 en Mukie! Is dat nog iets geworden?
.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_52215992
TGT zegt me ook nog wel vaag iets
pi_52216247
quote:
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef dawg het volgende:
Een zeldzaam moment, ik ben het met je eens.
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:
Men.... *yawn*
There's one thing smaller than their heart, but I won't go there
Nighty, nigthy boys
pi_52219197
vanavond gezelllig uit eten
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_52220583
Ikke morgen! Plus filmpje er bij.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:11:52 #244
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52220908
quote:
volgens het overgrote deel van de mannelijke bevolking wel
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:16:36 #245
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52221007
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef Shitonya het volgende:

[..]

laat ik me maar niet aangesproken voelen...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:59:06 #246
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52221932
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef Shitonya het volgende:

[..]

lijkt het vaak wel op ja.

volgens mijn horoscoop ga ik trouwens scoren deze week jammer dat ik er niet in geloof
pi_52221936
Mijn god zeg.

Ik las straks toevallig een artikel over Relatieplanet in een of ander blad. Een journaliste was sort of 'undercover' gegaan op die site, om zo players te vinden en hun motieven te belichten. Komt ze daar gasten tegen die jarenlang complete studies ervan maken (denk bv aan vrouwelijke profielen aanmaken om zo de vrouwen beter te kunnen bestuderen) om zo de optimale digitale RP-player te worden, en zo wel 3/4 wijven per week kunnen neuken. (!)

Anyway, kennelijk zitten er dus ook vrouwelijke players op die site, aldus de journaliste. Man man, wat heb ik me zitten verbazen. En het was een sort of bevestiging van mijn (voor)oordeel over datingsites in general: het zijn allemaal dezelfde mensen die uit zijn op sex voornamelijk, maar in het dagelijks leven eigenlijk "sociale nullen" zijn. Soort zoekt soort blijkt dus toch wel een kern van waarheid te bevatten.

Ok, dit is dan wel enigzins ongenuanceerd verwoord van mijn kant, maar hier kwam het wel op neer. En dan ga je eens daadwerkelijk door die profielen bladeren (voor zover dat kan als niet lid zijnde), en als je dan ziet wat voor teksten sommigen daar deponeren, tenenkrommend gewoon, de wanhoop die er tussen de regels door vanaf straalt.

Oprechte verbazing dus.
pi_52221967
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef QueenR het volgende:

[..]

volgens mijn horoscoop ga ik trouwens scoren deze week jammer dat ik er niet in geloof
Ga je vrijdag ook naar de kasteeltuinfeesten?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:03:37 #249
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52222048
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef dawg het volgende:
Mijn god zeg.

Ik las straks toevallig een artikel over Relatieplanet in een of ander blad. Een journaliste was sort of 'undercover' gegaan op die site, om zo players te vinden en hun motieven te belichten. Komt ze daar gasten tegen die jarenlang complete studies ervan maken (denk bv aan vrouwelijke profielen aanmaken om zo de vrouwen beter te kunnen bestuderen) om zo de optimale digitale RP-player te worden, en zo wel 3/4 wijven per week kunnen neuken. (!)

Anyway, kennelijk zitten er dus ook vrouwelijke players op die site, aldus de journaliste. Man man, wat heb ik me zitten verbazen. En het was een sort of bevestiging van mijn (voor)oordeel over datingsites in general: het zijn allemaal dezelfde mensen die uit zijn op sex voornamelijk, maar in het dagelijks leven eigenlijk "sociale nullen" zijn. Soort zoekt soort blijkt dus toch wel een kern van waarheid te bevatten.

Ok, dit is dan wel enigzins ongenuanceerd verwoord van mijn kant, maar hier kwam het wel op neer. En dan ga je eens daadwerkelijk door die profielen bladeren (voor zover dat kan als niet lid zijnde), en als je dan ziet wat voor teksten sommigen daar deponeren, tenenkrommend gewoon, de wanhoop die er tussen de regels door vanaf straalt.

Oprechte verbazing dus.
hahaha
zouden er echt zijn die zo dom zijn daar in te trappen dan?>
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:07:08 #250
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52222161
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Ga je vrijdag ook naar de kasteeltuinfeesten?
heheheh wil je me van mijn geloof stoten?

(no pun intended)
pi_52222206
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef QueenR het volgende:

[..]

heheheh wil je me van mijn geloof stoten?
Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?

Anyway, er trappen inderdaad genoeg mensen in. Maar dat is net als alle players, er zijn altijd wel naievelingen die erin trappen, en zich naderhand bekocht voelen. Al vind ik dit wel een beetje een trieste vorm, om zoveel toewijding erin te stoppen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:21:42 #252
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52222541
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?

Anyway, er trappen inderdaad genoeg mensen in. Maar dat is net als alle players, er zijn altijd wel naievelingen die erin trappen, en zich naderhand bekocht voelen. Al vind ik dit wel een beetje een trieste vorm, om zoveel toewijding erin te stoppen.
tja als het werkt, wie is dan triest, degene die zich laten playen of de players?
Mijn ding zal het niet zijn, maar goed. In het dagelijks leven zijn er natuurlijk ook miljoenen die zich anders voordoen om iemand in bed te praten. dus is geen nieuw fenomeen.
Maar het valt wel als je zo profielen leest dat al die mannen zo "gevoellig" zijn en into romantiek. En in het dagelijks leven willen ze gewoon gamen en een pot bier drinken
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:23:19 #253
94676 Garisson72
pi_52222585
ik kan me best voorstellen dat het zo ver komt bij sommige mensen - misschien uit verbazing dat het gewoon blijkt te werken wat je doet, en je heel geleidelijk aan steeds verder gaat zolang het goed blijft gaan.

Er zijn nou eenmaal obsessieve mensen, op allerlei vlakken. En op het vlak van liefdevrouwen veroveren is die dichtheid nog veel groter.
pi_52222626
ik vind datingsite's sowieso sneu hihi
pi_52222637
quote:
maar in het dagelijks leven eigenlijk "sociale nullen" zijn.
dat is op fok toch ook zo
pi_52222674
quote:
Oprechte verbazing dus.
Mja, in het "echte" leven heb je ook genoeg van die types, alhoewel ze (indien succesvol) wel een vlotte babbel hebben, dus ik snap de verbazing niet zo. In veel uitgaansgelegenheden kun je in elk geval precies die zelfde dingen zien gebeuren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:28:07 #257
94676 Garisson72
pi_52222712
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:25 schreef petitlapin2 het volgende:

dat is op fok toch ook zo
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
pi_52222770
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
Met dat plaatje erboven lijkt het anders ook sprekend een dating site! Al heb ik nu weer een braaf strandplaatje.
pi_52222854
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:

ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforum .

op datingsites staan allerlei mensen, volgens mij is het een perfecte afspiegeling van de maatschappij, punt, net zoals fok. Sommige van mijn vrienden hebben op een datingsite gestaan, het zijn zeker geen sociale nullen, maar doodnormale mensen die zowel in het dagelijkse leven als op het internet naar een partner zoeken.
pi_52222893
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.

En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
pi_52222898
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforum .

op datingsites staan allerlei mensen, volgens mij is het een perfecte afspiegeling van de maatschappij, punt, net zoals fok. Sommige van mijn vrienden hebben op een datingsite gestaan, het zijn zeker geen sociale nullen, maar doodnormale mensen die zowel in het dagelijkse leven als op het internet naar een partner zoeken.
Niets mis met internetdating. Vaak juist een aanvulling op het dagelijks leven.
pi_52222945
Let wel: ieder zijn ding. Als iemand zo op een datingsite staat, moet hij of zij zelf weten. Ik verbaas me er alleen over hoe sommigen daar zo mee bezig kunnen zijn, net als dat ik me erover kan verbazen dat er mensen zijn die 16/7 achter World of warcraft zitten. Etc.
pi_52222971
En het was natuurlijk een geniale poging van mij om de SC hier wat te beperken. Schaam jullie!
pi_52223052
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.

En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijn

Ik heb in mijn jonge jaren ook nog wel op chatboxen gezeten , wel nooit op datingsites, ben je nu nog fan van mij
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:40:58 #265
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52223070
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Let wel: ieder zijn ding. Als iemand zo op een datingsite staat, moet hij of zij zelf weten. Ik verbaas me er alleen over hoe sommigen daar zo mee bezig kunnen zijn, net als dat ik me erover kan verbazen dat er mensen zijn die 16/7 achter World of warcraft zitten. Etc.
de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...
pi_52223103
quote:
Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?
pi_52223202
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijn
Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.
quote:
Ik heb in mijn jonge jaren ook nog wel op chatboxen gezeten , wel nooit op datingsites, ben je nu nog fan van mij
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.
pi_52223236
quote:

ik sta er ook op maar dat is niet waar
pi_52223290
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Frezer het volgende:

[..]

Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?
Iedereen moet doen wat ie niet laten kan, ik zeg alleen dat ik me daarover verbaasde, toen ik het artikel las. Dat sommigen daar zo ver in gaan.

Trouwens, je vergelijk klopt niet, want diegenen in het artikel hadden wel succes.
pi_52223310
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef dawg het volgende:

Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.
rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoor
pi_52223325
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik sta er ook op maar dat is niet waar
Makkelijk scoren dit.
pi_52223356
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoor
En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.
pi_52223453
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef dawg het volgende:

En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.
waar heb ik dat aan verdiend, vertel me eens
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:52:57 #274
94676 Garisson72
pi_52223455
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Abbadon het volgende:

de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...
De pest is juist dat niemand vantevoren bedenkt: "hier ga ik eens ff lekker obsessief over worden."
Het sluipt erin - je begint klein, boekt kleine succesjes, gaat iets verder, verlegt je grenzen, je vertrouwen groeit, nog meer succes, je wordt er steeds beter in, gaat nog verder, etceterazovoort.
Ongemerkt ben je allang te ver gegaan, maar je kunt niet meer terug...
Uiteindelijk kom je tot de conclusie (of je wordt erop gewezen) dat het een obsessie is geworden.
pi_52223477
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef dawg het volgende:
Trouwens, je vergelijk klopt niet, want diegenen in het artikel hadden wel succes.
. Maar waarschijnlijk gaan diegenen die er wel succesvol mee zijn er geen topics op Fok! over openen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:55:09 #276
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52223541
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Garisson72 het volgende:

De pest is juist dat niemand vantevoren bedenkt: "hier ga ik eens ff lekker obsessief over worden."
Het sluipt erin - je begint klein, boekt kleine succesjes, gaat iets verder, verlegt je grenzen, je vertrouwen groeit, nog meer succes, je wordt er steeds beter in, gaat nog verder, etceterazovoort.
Ongemerkt ben je allang te ver gegaan, maar je kunt niet meer terug...
Uiteindelijk kom je tot de conclusie (of je wordt erop gewezen) dat het een obsessie is geworden.
het werkt als een verslaving...rationeel blijf je zeggen dat het wel meevalt en dat je op elk moment kan stoppen...
pi_52223786
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Abbadon het volgende:
Ja en dat gaat via internet wel makkelijker denk ik. Iemand die in het echte leven graag wil playen gaat op zaterdag tot diep in de nacht uit, en misschien ook op vrijdag, en als ie nog student is ook op donderdag. En daar houdt het op, want op dinsdag is er in de kroeg nu eenmaal gewoon wat minder te doen. Het is er wel gezellig, maar je hebt geen discotheken vol met schaarsgeklede vrouwen op dinsdag (althans in mijn stad niet).

Maar internet is er altijd. Ik weet van 1 vriendin van me dat ze echt heel erg op ging in die datingsites. Elke dag tot drie, vier uur chatten met mannen en dan de volgende dag weer vroeg moeten werken. En als het nou 1 man was geweest waar ze straalverliefd op was, okee, dan heb je weleens een gesprek tot diep in de nacht maar het waren gewoon steeds verschillende die ze nog nauwelijks kende. De aandacht was verslavend. Een op zich sexy maar toch ook weer net verhullend fotootje neerzetten en gaan met die banaan.

Dat is trouwens ook nog een categorie die veel voorkomt denk ik: mensen die erop staan zonder de intentie om echt te gaan daten. Ken mannen met vriendin die erop staan, naar eigen zeggen omdat het gewoon grappig is om te zien wie er happen (misschien stiekem ook om te kijken of er wat beters te scoren valt, dat weet ik niet). En ken vrouwen die gewoon aandacht willen. Ik heb in het verleden in tijden van liefdesverdriet ook weleens kortstondig op Paiq gestaan voor de egoboost. Die vriendin die ik noemde, bij wie het wat verder ging, heeft ook maar hooguit een paar keer daadwerkelijk wat afgesproken.
pi_52224833
quote:

Een journaliste was sort of 'undercover' gegaan op die site, om zo players te vinden en hun motieven te belichten.
Aangezien FOK! een aardig grote community is, zou ze maar zo hier kunnen lurken.

Schaamteloze charme en tactieken voor je houden.
pi_52225420
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef thaleia het volgende:
Dat is trouwens ook nog een categorie die veel voorkomt denk ik: mensen die erop staan zonder de intentie om echt te gaan daten. Ken mannen met vriendin die erop staan, naar eigen zeggen omdat het gewoon grappig is om te zien wie er happen (misschien stiekem ook om te kijken of er wat beters te scoren valt, dat weet ik niet). En ken vrouwen die gewoon aandacht willen. Ik heb in het verleden in tijden van liefdesverdriet ook weleens kortstondig op Paiq gestaan voor de egoboost. Die vriendin die ik noemde, bij wie het wat verder ging, heeft ook maar hooguit een paar keer daadwerkelijk wat afgesproken.
Ben het met je eens. Kijk, zo'n artikel is natuurlijk ter sensatie geplaatst en over hoeveel % van de leden gaat het? Het is 1 aspect oppakken en deze uitvergroten. Je maakt mij echt niet wijs dat er zoveel van dit soort players rondlopen. En buiten dat, je maakt me ook niet wijs dat het meerendeel van de mensen die op zo'n site rondlopen daar in trappen. Of wat dacht je van de vrouwen die zich laten playen? Is het zo dat ze zich laten playen of zoeken ze het bewust op? Is het zo dat iedere persoon die veroverd is, in tranen achterblijft?

Tuurlijk heb je altijd een groep die daar wel de dupe van wordt. Maar om die mensen nu te gaan veroordelen, dat ze wanhopig zijn, dat ze stom zijn... nee, daar doe ik niet aan mee. Om de hele simpele reden dat we allemaal mensen zijn, we allemaal vergissingen maken en de een laat zich letterlijk en figuurlijk naaien op een datingsite, de ander vergist zich in een goede vriend en weer een ander wijst altijd maar naar de ander, zonder zichzelf een keer onder de loep te nemen.. want een ander verwijten is altijd makkelijker. Wat maakt deze laatste persoon dan?
pi_52225658
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef MNR het volgende:
Je maakt mij echt niet wijs dat er zoveel van dit soort players rondlopen. En buiten dat, je maakt me ook niet wijs dat het meerendeel van de mensen die op zo'n site rondlopen daar in trappen.
Dat dacht ik ook, totdat ik vanmorgen dat artikel las. En het was geen sensatieblad ofzo, ik had er nog nooit van gehoord trouwens. En sensatiebladen hebben meestal ook geen testen van camera's enzo in hun blad gepubliceerd staan.
pi_52225695
Dat dus, wat MNR zegt.
pi_52225723
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, totdat ik vanmorgen dat artikel las. En het was geen sensatieblad ofzo, ik had er nog nooit van gehoord trouwens. En sensatiebladen hebben meestal ook geen testen van camera's enzo in hun blad gepubliceerd staan.
Vertel eens, om wat voor percentages hebben we het dan?
pi_52225745
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee. Maar je zou het artikel eens moeten lezen, als ik nu eens wist hoe dat blad nu ook alweer heette.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:27:14 #284
94676 Garisson72
pi_52226203
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef MNR het volgende:

Tuurlijk heb je altijd een groep die daar wel de dupe van wordt. Maar om die mensen nu te gaan veroordelen, dat ze wanhopig zijn, dat ze stom zijn... nee, daar doe ik niet aan mee. Om de hele simpele reden dat we allemaal mensen zijn, we allemaal vergissingen maken en de een laat zich letterlijk en figuurlijk naaien op een datingsite, de ander vergist zich in een goede vriend en weer een ander wijst altijd maar naar de ander, zonder zichzelf een keer onder de loep te nemen.. want een ander verwijten is altijd makkelijker. Wat maakt deze laatste persoon dan?
Die laatste zin heeft bijna de toon alsof je deze persoon wèl wilt veroordelen!
Truth is dat ook dát heel menselijk gedrag is - conflictvermijdend gedrag misschien, in casu een conflict met zichzelf dan denk ik.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:42:40 #285
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52226688
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef Frezer het volgende:

[..]

een ander interessant percentage: 100% van de mensen die ergens intrappen zijn mensen die vooraf hebben gezegd dat ze 'daar nooit in zouden trappen...mensen die daar intrappen zijn echt dom...'

pi_52227976
Ik geloof trouwens wel dat je onder de actieve internetters verhoudingsgewijs meer 'sociaal gemankeerden' vindt, maar dat denk ik misschien omdat ik nu ik vakantie heb weer meer hier lees en toch wel weirde dingen tegenkom. Ik geloof dus niet zo in de vergelijking van petitlapin van een datingsite met een gemiddelde kroeg. Volgens mij heb je op een datingsite, en op internet in general, echt wel meer eh, "rare types".

Of mijn beeld van de mensen in de echte wereld is te rooskleurig en eigenlijk sporen die ook allemaal niet, dat kan ook
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:27:44 #287
94676 Garisson72
pi_52228140
volgens mij zijn er net zoveel verknipte mensen IRL als op internet, verhoudingsgewijs. Op internet is de drempel om je Algehele Niveau van Fucked-upness te tonen alleen véél lager.
pi_52228188
Laat mij nou even in de waan dat het allemaal wel meevalt met de gemiddelde mens
pi_52228234
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef thaleia het volgende:

Of mijn beeld van de mensen in de echte wereld is te rooskleurig en eigenlijk sporen die ook allemaal niet, dat kan ook
in elk café, op de bus, de trein, en vooral toen ik nog stage liep, al dat klein crimineel marginaal gespuis... het krioelt van mensen die niet sporen, vind ik dan persoonlijk
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:36:03 #290
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52228381
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:29 schreef thaleia het volgende:
Laat mij nou even in de waan dat het allemaal wel meevalt met de gemiddelde mens
niks mis met optimisme!

...ook al deel ik het niet
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:45:16 #291
94676 Garisson72
pi_52228685
ach ja, optimisme <--> realisme, to-meej-to <--> to-mah-to...
pi_52228725
Ik ken inderdaad in het echte leven eigenlijk ook genoeg mensen die op een onprettige manier niet sporen (de mensen die op een prettige manier niet sporen zijn m'n beste vrienden ) of gewoon regelrechte weirdo's zijn, en inderdaad in de kroeg komen ze ook. Maar je pikt ze er dan zo uit en houdt ze op een afstand. Je merkt het meestal meteen. Op het internet zie je het niet meteen, dat is voor mij het verschil. Je kunt via het internet veel meer op een onaangename manier verrast worden. In het echte leven word je niet onaangenaam verrast, je had het meteen al door.

Nouja, whatever Volgens mij is het zowaar even droog en er moet een verjaardagskado gekocht worden, de groeten
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:54:36 #293
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52228986
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
ik dacht dat dat pessimisme <--> realisme was
pi_52229059
Het regent weer keihard
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:02:41 #295
94676 Garisson72
pi_52229206
Als het goed is leer je ervan dat je op internet minder overzicht hebt over de mensen die je onaangenaam kunnen verrassen, en wapen je je dus met wat gezonde scepsis. Vervolgens lach je lekker om die verknipte figuren en laat ze verder voor wat ze zijn!

En ook IRL kun je een figuur treffen die in eerste instantie een geweldige vent lijkt, maar zich na verloop van tijd als stalker ontpopt. En aangezien dat IRL is, lijkt me dat veel enger.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:03:05 #296
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52229222
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef thaleia het volgende:
Het regent weer keihard
daar sta je dan met je optimisme
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:13:45 #297
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52229540
Optimisten zijn dronken pessimisten
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:21:20 #298
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52229767
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef Shitonya het volgende:
Optimisten zijn dronken pessimisten
ik drink niet, dus ik ben waarschijnlijk gewoon heel erg naief dan
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:29:27 #299
94676 Garisson72
pi_52230000
ik ga dit weekend weer heel optimistisch worden dan.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:38:16 #300
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52230281
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik drink niet, dus ik ben waarschijnlijk gewoon heel erg naief dan
mja zolang het maar met mate is
pi_52232586
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
Die laatste zin heeft bijna de toon alsof je deze persoon wèl wilt veroordelen! Truth is dat ook dát heel menselijk gedrag is - conflictvermijdend gedrag misschien, in casu een conflict met zichzelf dan denk ik.
Hehe, smartass
Neuj, wilde aangeven dat die zelf ook niet de wijste is dan en breder mag kijken (it was meant to be retorical, dear Gari )
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
Hahaha! Van de week nog een discussie over gehad

Heb nog een hypothese. Stel nu dat je er achterkomt - doordat die persoon dat graag wil laten merken bij ongeveer bijna alles wat je zegt - dat iemand hier je posts meeleest (hij heeft je nick een keer in het scherm zien staan) en op je Hyves account ook meeleest omdat hij je leuk vindt. Wat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')