dat niveau is veel te laag voor ons tochquote:
hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat niveau is veel te laag voor ons toch![]()
IQ, momentopname, plus zegt niets over het normale functioneren![]()
Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:
Vrouw met inboedel en aanhang zoekt man met woning....![]()
en bedankt he! "vriend"![]()
wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik vind het niks, datingsites enzo.quote:wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef QueenR het volgende:
ja uiteraard, maar ik vind het toch wel heel "lastig" hoor. Beetje iemand op een profieletje beoordelen of ze leuk zijn of niet.
Maar het is wel van nu he. Ik heb ook zo'n profiel, maar doe er eigenlijk helemaal niets meezo raar
Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.
voor met name de wat meer verlegen mensen is het wellicht dé uitkomst.
Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.
Maar ook 1 overeenkomst. En laat dat nu net mijn punt zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...
voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaatquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?quote:wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
Lijkt me wel makkelijk. Lekker vanuit je luie stoel...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaat![]()
[..]
Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?![]()
hola! ¿como estas?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.![]()
ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!
(wil mijn spanjaardje terughahahah)
het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:
ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!
Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeft
quote:
en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Toch hoor je vaak genoeg dat een stel elkaar gevonden heeft via zo'n profielensite. Al kan ik me vaak niet aan de indruk onttrekken dat het dan gaat om mensen die koste wat kost een partner moesten hebben, dus ms is dat de truuk wel als je via een profielensite wil slagen: leave your standards at the doorstep....
Dan ga je eerst webcammenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.
Maar ik zal dat profiel eens een tijdje laten staan zien wat het brengt
Onkruid vergaat niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
dat gaat niet lukken gok ik
(ga maar weer de tuin in, onkruid heeft heerlijk geleefd de afgelopen weken)
Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.quote:wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
De tekst is wel orgineel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:
Vrouw met inboedel en aanhang zoekt man met woning....![]()
en bedankt he! "vriend"![]()
nee anders zou ik het hier niet vertellen tochquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.
Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:
Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
Van die relatiesites heb ik altijd het idee dat er muffe, eenzame mensen alleen zitten die enkel een langdurige relatie aan willen gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
Eensch, en ik vind ook dat mensen soms echt te koop lopen met het feit dat ze op zo'n site staan..quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar volgens mij ziet niemand dat nog zo, het is allang geen taboe meer, als het dat al echt ooit was - het slaat imo juist door naar het "ja dat is tegenwoordig heel normaal hoor!" dat nét iets te hard wordt geroepen door mensen als je ze vertelt dat je op zo'n datingsite staat.
Heel bemoedigend komen dan de succesverhalen van al die mensen die zij dan weer kennen, die óók heel lang alleen zijn gebleven maar toch via zo'n site hun liefde (of wat daarvoor moet doorgaan) hebben gevonden.
"Dus dan moet er voor jou ook wel wat tussen zitten!" roepen ze dan tot slot. Of vrij naar H. Finkers: "op ieder potje past een dekseltje, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren."
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Abbadon het volgende:
het voornaamste nadeel van datingssites is dat ze vol zitten met mensen die te graag een relatie willen...
daar ben ik ook niet bijzonder enthousiast overquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zie het verschil niet zo met mensen die je wanhopig aanklampen op café.
een relatie is, als het goed is, leuk...maar een relatie willen, om niet alleen te zijn, is triest...quote:Wil niet zowat elke single een relatie? de één kan het gewoon beter verdoezelen dan de ander.
Ik vind dit allemaal heel erg verstandig en op vele punten ook erg herkenbaar klinken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een paar heel praktisch ingestelde vrienden die helemaal niet wanhopig zijn maar meer zo redeneren van "als je iets wil, dan moet je er wat voor doen". Doelgerichte types die vinden dat je om iets te bereiken actie moet ondernemen, en kom je in het normale leven niemand tegen bij wie je die actie wilt ondernemen, dan moet je actief je terrein verbreden: datingsite dus.
En ik dacht ja, jullie hebben eigenlijk wel een punt.
Maar als ik er dan op stond, dan werd ik er somehow erg ongelukkig van. Want hoezeer iedereen daar ook benadrukt dat ze er op staan om "vrijblijvend nieuwe mensen te leren kennen" en HELEMAAAAAAL niet op zoek zijn, het gaat er natuurlijk toch maar om 1 ding. En ik word er sowieso altijd erg ongelukkig van als ik het gevoel krijg dat HET doel in mijn leven zou moeten zijn om een relatie te krijgen, of me dat nou wordt aangepraat door m'n Brabantse tantes of door m'n mede-bezoekers op een datingsite, ik geloof dat ik er toch een stuk gelukkiger van word om andere doelen in mijn leven te hebben en een relatie meer te zien als een bonus die soms een tijdlang op je pad komt.
Sowieso waren de periodes waarin ik dacht "het wordt tijd dat ik weer eens een relatie krijg" en daar dan iemand bij ging zoeken niet de leukste in mijn leven. Dan zit je met zo'n type waarbij je denkt "god ja, het moet maar, ik heb al te lang niemand meer gehad" en dan voelde ik me enorm opgelucht als ik dat in een ultravroeg stadium alweer had afgekapt![]()
Het is voor mij duidelijk fijner om gewoon met allemaal superleuke dingen bezig te zijn en daar dan zo nu en dan vanzelf iemand bij te ontmoeten. Het zal wel per persoon verschillen. Want die vrienden van me, die er juist wel heel doelgericht mee bezig zijn, worden er helemaal niet ongelukkig van. Die voelen zich er juist goed bij omdat ze actief bezig zijn een droom te proberen te verwezenlijken ipv passief af te wachten. Zo kun je het natuurlijk ook zien.
je neemt me de woorden uit de mond!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Abbadon het volgende:
ik ga een relatie absoluut niet uit de weg...integendeel...maar ik heb geen zin om ergens genoegen mee te nemen...dan ben ik liever alleen
Je neemt altijd érgens genoegen mee, de perfecte relatie/partner is namelijk per definitie onhaalbaar. Waar je precies genoegen mee neemt verschilt natuurlijk per persoon.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Abbadon het volgende:
ik ga een relatie absoluut niet uit de weg...integendeel...maar ik heb geen zin om ergens genoegen mee te nemen...dan ben ik liever alleen
Of het verschil met de singles-reeksquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet zo met mensen die je wanhopig aanklampen op café.
Indien men hier actief contact met elkaar zocht, uit op meer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of het verschil met de singles-reeks![]()
Vind ik dus ook! Eigen verantwoordelijkheid, eigen vrijheid en eigen verdraagzaamheid. Laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef thaleia het volgende:
Het is allemaal eigen keus.
Lang leve de pedo partij?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vind ik dus ook! Eigen verantwoordelijkheid, eigen vrijheid en eigen verdraagzaamheid. Laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft![]()
allesbehalvequote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Abbadon het volgende:
maar goed...jij vind mensen op datingsites dus wanhopig?
Weten we ook weer wat voor vlees we in de kuip hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
allesbehalve, ik zie het verschil niet tussen iemand tegenkomen op het werk, café, vriendenkring, internet..., als het maar klikt, niewaar
![]()
Tja, zo ben ik ook wel hoor. Als ik heb besloten dat ik iets wil, dan ben ik ook erg determined. Zo ook in relaties. Als ik een man wil, dan ga ik daar helemaal voor. En als ik heb besloten dat ik toe ben aan een nieuwe man in mijn leven, dan ga ik ook redelijk actief daarin te werk, moet ik zeggen. Ik ben niet zo afwachtend ingesteld. Het is niet zo dat wanneer je daarin doelgericht te werk gaat, je automatisch kiest voor 'second best'. Ik ben juist erg kieskeurig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een paar heel praktisch ingestelde vrienden die helemaal niet wanhopig zijn maar meer zo redeneren van "als je iets wil, dan moet je er wat voor doen". Doelgerichte types die vinden dat je om iets te bereiken actie moet ondernemen, en kom je in het normale leven niemand tegen bij wie je die actie wilt ondernemen, dan moet je actief je terrein verbreden: datingsite dus.
En ik dacht ja, jullie hebben eigenlijk wel een punt.
quote:
Ter bevestiging kan je wel beter een topic openen over wat je zal SMSen naar de man in kwestie, hè meid.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef mane het volgende:
[..]
Tja, zo ben ik ook wel hoor. Als ik heb besloten dat ik iets wil, dan ben ik ook erg determined. Zo ook in relaties. Als ik een man wil, dan ga ik daar helemaal voor. En als ik heb besloten dat ik toe ben aan een nieuwe man in mijn leven, dan ga ik ook redelijk actief daarin te werk, moet ik zeggen. Ik ben niet zo afwachtend ingesteld. Het is niet zo dat wanneer je daarin doelgericht te werk gaat, je automatisch kiest voor 'second best'. Ik ben juist erg kieskeurig.
Ah, en in welke zin probeer jíj jezelf positief te veranderen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef OldJeller het volgende:
Al met al ben ik gewoon dé altruïst.
Je zou zelfs kunnen redeneren dat mensen die doelgericht alle terreinen afgaan, en dus zeker ook datingsites (want daar staan heel veel mensen op en ze zijn nog gewillig ook!), uit een groter aanbod kunnen kiezen en dus veel minder vaak voor 'second best' hoeven te gaan. Minder vaak dan iemand die alleen wekelijks hetzelfde kleine dorpskroegje bezoekt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef mane het volgende:
Het is niet zo dat wanneer je daarin doelgericht te werk gaat, je automatisch kiest voor 'second best'. Ik ben juist erg kieskeurig.
Nergens, ik verkondig enkel feiten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef mane het volgende:
[..]
Ah, en in welke zin probeer jíj jezelf positief te veranderen?
Eh, ja, om te voorkomen dat ik weer terug bij af ben, zet ik deze gast dan ook maar uit mijn hoofd. Ben er wel mee bezig geweest en ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat het toch niks wordt en dat ik eens op moet houden met dat analyseren want het boeit ook eigenlijk helemaal niet.quote:
Verander je sig eens. Pluk de dag kaal is niet meer op jou van toepassing, zo lees ik hier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Eh, ja, om te voorkomen dat ik weer terug bij af ben, zet ik deze gast dan ook maar uit mijn hoofd. Ben er wel mee bezig geweest en ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat het toch niks wordt en dat ik eens op moet houden met dat analyseren want het boeit ook eigenlijk helemaal niet.
Da's waar. Hem uit mijn hoofd zetten lukt aardig. D.w.z., ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd nu. Onder andere het volgende: een collega is verliefd op mequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Verander je sig eens. Pluk de dag kaal is niet meer op jou van toepassing, zo lees ik hier.
Mss een idee, vraag waar hij mega op afknapt en doe datquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Da's waar. Hem uit mijn hoofd zetten lukt aardig. D.w.z., ik heb hele andere dingen aan mijn hoofd nu. Onder andere het volgende: een collega is verliefd op me, en uiteraard heeft de beste man een relatie. De andere dingen zijn niet van toepassing in dit topic.
Nee hoor, ik weet dat dat niet aan mij ligt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:57 schreef dawg het volgende:
Whoops, en jij dacht meteen: "waarom overkomt mij dat nou iedere keer?"
Maar goed dat je nu een andere sig hebt. Staat je beter, alleen moeten de .. nog weg vind ik.
wat is er nu weer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens.... ik snap ze niet
Je hebt gelijk. Het probleem zou dus zijn dat ik het nu weet en dat ik daardoor op ga letten als hij in de buurt is. Maar ik blijf lekker mezelf. Lijkt me een veel beter plan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is er nu weer?![]()
en WD: als jij geen signalen hebt gegeven, en hij heeft niks laten merken...waarom is er dan een probleem?maak je asjeblieft niet moeilijker dan het hoeft te zijn...
Ben ik de enige die niets snapt van dit warrige verhaal?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha ik dacht dat ik een goeie player was maar nu heb ik opeens toch wel gevoel
gast wou weten of ik hem leuk vond of dat het iets 1 maligs was
want als ik hem leuk vond dan nadat ie op vakantie was geweest gingen we dan afspreken
ik vraag me af wat ie voor die vakantie voor belangrijks heeft te doen want ik snap het niet
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niets snapt van dit warrige verhaal?![]()
lijkt me ook, jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je hebt gelijk. Het probleem zou dus zijn dat ik het nu weet en dat ik daardoor op ga letten als hij in de buurt is. Maar ik blijf lekker mezelf. Lijkt me een veel beter plan.
hij is niet van vakantie en we hebben niet geneukt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij, wil die gast op vakantie gewoon neuken, dus niet gebonden zijn, en houdt hij P.F. aan het lijntje. Ze wordt geplayed dus.
Dat heb ik nou altijd met vrouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jongens.... ik snap ze niet
zoals ik begrijp bedoelt hij ook dat die kerel op vakantie wil neuken met iemand anders, vandaar vantevoren niets afspreken., Maar jou wel lekker maken in de hoop dat je gaat zitten wachten, en wordt je dus op die manier geplayed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hij is niet van vakantie en we hebben niet geneukt..
nou ja hij zit me de leifde te verklaren maarrr kan pas over een X aantal weken afspreken
HUH
Jij begrijpt het. Helmondse zeker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
zoals ik begrijp bedoelt hij ook dat die kerel op vakantie wil neuken met iemand anders, vandaar vantevoren niets afspreken., Maar jou wel lekker maken in de hoop dat je gaat zitten wachten, en wordt je dus op die manier geplayed.
Als hij je ECHT zou willen wachtte hij niet tot ie terug was.
never say never toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef OldJeller het volgende:
Veel vrouwen voelen zich altijd het slachtoffer als mannen meteen willen leuken ipv eerst de liefde verklaren.
Vreemd, want als je over een willekeurige acteur met een mooie kop hoort, is het altijd iets in de trant van: 'ik zou bij hem direct de kleren van het lijf scheuren als hij voor me stond'.
Wordt dit gezegd omdat het zo goed als onmogelijk is dat dit gebeurd, of is er een andere reden dat velen zo hypocriet zijn en niet direct met iemand sexxen die ze gewoon hebben ontmoet en wel de uiterlijke kwaliteiten heeft.
Komt ook weer dat stukje bullshit van een aantal bij kijken, namelijk: 'ik zoen/sex niet op de eerste date/binnen een week met iemand die ik pas heb leren kennen'. Wordt gezegd om niet 'makkelijk' over te komen o.i.d. want het is totaal niet waar en dan doen ze het soms af als een 'fout', maar ondertussen wisten ze heel goed wat ze deden.
De ervaring leert.
stelletje viezerikkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:26 schreef dawg het volgende:
Nouja feit is gewoon dat de meeste kerels eerst denken aan neuken, en dan pas verder kijken.
Aan de ene kant wel goed natuurlijk, de heren hebben ook van die emotieloze acties door de jaren heen ontwikkeld, waarbij ze iemand de wereld beloven, maar na een leuke nacht met de noorderzon meegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
never say never toch?
je weet het niet, je kan zomaar iemand tegen komen waar je idd meteen de kleren van het lijf wil scheuren. Maar idd als vrouw ben je toch altijd een beetje "bang"dat je ze dan echt leuk vind meer wil, en hij de "buit al binnen"heeft en je niet meer wil![]()
domme regels, maar zitten ingebakken bij de meeste
idd sex,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, sex is vies. Nooit aan beginnen.
als iedereen zo dacht wel ja. ach een gouden altijd werkende regel is er toch niet. Dus met schade en schande dan maar hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel goed natuurlijk, de heren hebben ook van die emotieloze acties door de jaren heen ontwikkeld, waarbij ze iemand de wereld beloven, maar na een leuke nacht met de noorderzon meegaan.
Maar als je zelf, met je goede doch geyle intenties, in de wacht wordt gezet, word je ook niet altijd blij.
Playen en loze beloftes maken is niet oké, maar als het duidelijk is kan je er samen mee instemmen. Werkt goed.![]()
Zomers/vakanties maken dergelijke gecompliceerde zaken altijd eenvoudig, iedereen heeft het blije vakantiegevoel en zin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
als iedereen zo dacht wel ja. ach een gouden altijd werkende regel is er toch niet. Dus met schade en schande dan maar he
kon het maar altijd zomer en vakantie zijn hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zomers/vakanties maken dergelijke gecompliceerde zaken altijd eenvoudig, iedereen heeft het blije vakantiegevoel en zin.
Soms heb je dat gewoon, dat je iemand tegenkomt waar je niet vanaf kunt blijven. Zulke (in mijn geval) vrouwen kom je toch niet vaak tegen, dus why not? denk ik dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
als iedereen zo dacht wel ja. ach een gouden altijd werkende regel is er toch niet. Dus met schade en schande dan maar he
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms heb je dat gewoon, dat je iemand tegenkomt waar je niet vanaf kunt blijven. Zulke (in mijn geval) vrouwen kom je toch niet vaak tegen, dus why not? denk ik dan.
Ach, dan moet je je maar op vakantie wanen terwijl je in het weekend over de camping van het naastgelegen dorp rondloopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
kon het maar altijd zomer en vakantie zijn he(wil nog steeds terug naar spanje)
ben ik ook! haha. Maar goed, het kan iedereen zomaar overkomen toch? zolang het maar niet elke week een ander is.quote:
als ik het geld zou hebben.... zekers! camping is niet echt iets voor mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ach, dan moet je je maar op vakantie wanen terwijl je in het weekend over de camping van het naastgelegen dorp rondloopt.
Of meer vakanties.
Ja, mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben ik ook! haha. Maar goed, het kan iedereen zomaar overkomen toch? zolang het maar niet elke week een ander is.![]()
Iets makkelijkers; je bent toch blond?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
als ik het geld zou hebben.... zekers! camping is niet echt iets voor mij![]()
dus hopelijk snel weer naar spanje(hoop op oktober)
Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
zoals ik begrijp bedoelt hij ook dat die kerel op vakantie wil neuken met iemand anders, vandaar vantevoren niets afspreken., Maar jou wel lekker maken in de hoop dat je gaat zitten wachten, en wordt je dus op die manier geplayed.
Als hij je ECHT zou willen wachtte hij niet tot ie terug was.
uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitslandquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iets makkelijkers; je bent toch blond?
Kom mee naar Oktoberfest 2007.
priester?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...
Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitslandWIL SPANJE!!
dus daar ga jij oa heen?
als je je warm aankleed wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!![]()
De eerste volgende keer dat ik de zon op zoek is denk ik op de piste. Kan ook warm zijn.
Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je je warm aankleed wel ja
Ik heb een dochtertje wat lijdt aan kou allergie,ja helaas het bestaat. Dus sneeuw is voor mij erg lastig. Kunnen we maar even in voordat ze last krijgt
![]()
Hou zelf ook meer van zon, ben niet zo'n bierdrinker... dus het zal toch spanje worden weer gok ik. (of griekenland/italie, heb voor beide een "aanbieding" lopen)
O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'quote:(en check mijn vriendin xxangelcakesxx haar fotoboek maar eens, zo gingen ze met carnaval. Ik zou ook mee gaan, ware het niet dat ik helaas doodziek was dus niet ging)
haha ja mega strafquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.
[..]
O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'
jij snapt het dawg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
In Spanje drink je dan ook Sangria.
Bij voorkeur op het strand. Met leuk gezelschap.
ik vind em er gewoon niet echt t type voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
In Spanje drink je dan ook Sangria.
Bij voorkeur op het strand. Met leuk gezelschap.
En P.F. Hij neukt niet? Is ie ziek?
Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind em er gewoon niet echt t type voor
Hoezo niet? En hoe ga je dat oplossen dan, als je verliefd op hem bent?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind em er gewoon niet echt t type voor
hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog evenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?
Maar dat hij 'niet het type' is, kan ik niet echt geloven eigenlijk.
Veelbelovend gevoel, wordt een echte romance zo te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog even
ik kan t niet echt uit leggen... het is een gevoel
Probleem met wat.. ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef dawg het volgende:
Als ie jou ziet is er geen probleem meer vermoed ik.
Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Probleem met wat.. ?
whaha onze gesprekken gaan diep ook.. met gevoelens en zo
En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:
zolang het maar niet elke week een ander is.![]()
mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef thaleia het volgende:
En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!
spannend! succes!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uit![]()
mijn laatste maand vakantie...per 1 sept een nieuwe baan!altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef QueenR het volgende:
spannend! succes!
Ik hoop ook snel ergens te beginnen![]()
uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind het altijd erg leuk om ergens te beginnen...nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuwe dingen...ideaal![]()
heb je al ergens uitzicht op?
niks mis met optimismequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef QueenR het volgende:
uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebben![]()
ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niks mis met optimisme![]()
naar wat voor werk zoek je? (al is zoeken misschien niet het juiste woord
)
...en dat zwembad ziet er wel erg aanlokkelijk uit, moet ik zeggen![]()
...of overmogen....of volgende weekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef QueenR het volgende:
ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.
oef, wat een luxe!quote:en dat zwembad was heeeeeeerlijk! (and alllll mine)![]()
werkpaarden en luxepaarden hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...of overmogen....of volgende week![]()
maar goed...werk genoeg, als het goed is...dus dat kan snel gaan inderdaad...![]()
...al ben ik niet echt de aangewezen persoon om daar iets over te zeggen; heb per 1 sept straks 4 maanden 'vakantie' gehad![]()
[..]
oef, wat een luxe!![]()
Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef QueenR het volgende:
werkpaarden en luxepaarden he, maar helaas moet dit luxepaard nu toch echt ook gaan werken
haha. lijkt me wel leuk. Spring nu ff in de auto, laat zo wel horen hoe het gegaan is.
![]()
goed geregeldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:35 schreef Lips het volgende:
Lips heeft voor onbepaalde tijd betaald vrij
Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuisquote:
Morgu Abbaquote:
haha...dus het klinkt beter dan het isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuis![]()
Maar het vervelende is dus dat ik absoluut niet weet hoe lang. Kan goed dat ik maandag al aan de slag moet maar kan ook nog 2 weken duren. Beetje lastig dus met plannen...
zeker nice...gisteren naar utrecht geweest voor de contractonderhandelingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef MNR het volgende:
Morgu Abba
Edit: lees nu net over de def. datum voor nieuwe job. Nice!
nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennen![]()
ach, misschien kom ik nog wel eens een rijke vrouw tegen![]()
![]()
maar je gaat meteen dus?! you go, girl! meteen de koe bij de horens! actie!succes, en tot later!
even de charme-kraan wijd open gezet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef QueenR het volgende:
nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af.let op, volgende week heeft deze mevrouw een baan!
![]()
heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Tof, QueenR!
Nog toffer: lange vakanties zoals van Abbadon, Lips (althans het zou kunnen) en ook ondergetekende. Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs![]()
da's bijna geen vakantie meer te noemen neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef QueenR het volgende:
heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eens
ik geloof jequote:@abba, yup mega charme offensief. Werkt als een trein
![]()
Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs![]()
5 weken? amateurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!![]()
Op dit moment vind ik het wel wat om het nog voor de boeg te hebben...![]()
quote:
misschien wel....het feit dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggen, maakte het een stuk makkelijker om ervoor te kiezen heel rustig aan te doen bij het zoeken van een nieuwe baan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:
best erg hier al die "vakantiegangers"zal dat met het single samenhangen (om on topic te blijven)
Zeker weten van wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:
wordt een mens egoistischer van lang single zijn?
lijkt me een logisch gevolg van het langdurig op jezelf aangewezen zijn. Je bent niet anders gewend dan zelf je eigen plan te moeten mogen trekken, dus het sluipt erin dat je wat egoistisch ingesteld raakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:
wordt een mens egoistischer van lang single zijn?
En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
Heb zelf ook al eens gemerkt, als je dan een keer een relatie krijgt, dat het nog niet meteen meevalt om die omschakeling te maken. Met alle wrevel vandien.
inderdaad, egoisme ligt in je aard, heeft niets te maken met single zijn of een relatie hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:
WelneeJe bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.
Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
ik klaag ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:57 schreef dawg het volgende:
En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.
Hmm... ja dit was andersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.
Heb jij nooit gesprekken over/met gevoelens dan?
Dat vind ik echt heel liefquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:
WelneeJe bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.
Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Abbadon het volgende:
dus, samengevat; je bent buiten een relatie meer in de gelegenheid om aan je egoisme toe te geven, en daar wen je aan, waardoor je in een relatie weer zal moeten wennen aan het feit dat je met een ander rekening moet houden....en goedmaaksex is okee!
zo?
ik geloof ook niet dat ik egoistischer ben buiten een relatie...ik ben nog steeds dezelfde persoon...maar je richt je leven wel in zoals je dat zelf het meest comfortabel vindt, wat betekent dat een aanpassing daarvan meestal tot een minder comfortabele situatie leidt...en dat gaat niet altijd met heel veel enthousiasme gepaard
Nou, dat vind ik echt onzin!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
Komen single vrouwen dan toch van Mars?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
aaah wil je zo beginnenquote:
ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Komen single vrouwen dan toch van Mars?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef QueenR het volgende:
aaah wil je zo beginnen
Hou je wel van een lekkere loze discussie hier en daar?
(ikke wel)
Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venus![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.![]()
ja, dat deed hij! ik las het ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
gemiddeld... noem je me nu gewoon gemiddeld??
![]()
Ik dacht nog toen ik het postte: "let op, dat gemiddelde he...".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
gemiddeld... noem je me nu gewoon gemiddeld??
![]()
eindelijk potentie voor een discussie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat deed hij! ik las het ook!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
eindelijk potentie voor een discussie!![]()
nee nee kill!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als Dawg meewerkt ten minste...
MNR dreigt wel schattig, vind je niet?! ze doet echt haar best!![]()
maar goed...je bent gemiddeld dus...zeg er wat van!!! dat neem je toch niet?! en zeker niet van Dawg!!!![]()
Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
zal jou eens een handreiking geven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.
teabagged?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Abbadon het volgende:
zeg, Dawg...ik zou je woorden echt niet terugnemen hoor! als je iets zegt, moet je daar achter blijven staan!
Kom maar op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
zal jou eens een handreiking geven!![]()
![]()
quote:
Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:
MNR dreigt wel schattig, vind je niet?! ze doet echt haar best!![]()
Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:
nee nee kill!![]()
Ben zoooooo veel meer dan dat. Dawg, neem je woorden terug!
MNR klinkt idd erg schattig. Verliefd he.. zo lief![]()
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Abbadon het volgende:
teabagged?ik wist niet eens dat dat fysiek mogelijk was voor vrouwen...
wat jij wil, poedelewoepsiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef MNR het volgende:
Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.
afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!quote:Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipen![]()
[..]
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.
Please, help me out here![]()
quote:
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"quote:afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!![]()
Ja, wij mannen altijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef MNR het volgende:
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje".
wat?quote:
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?quote:Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"![]()
je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef dawg het volgende:
Maar, back to the issue at hand.
Queeny, hoeveel meer? Want dat kunnen wij natuurlijk niet vanachter ons schermpje beoordelen, zoals je zult begrijpen. Welke kwaliteiten heb je in de aanbieding, en wat verwacht je daarvoor terug?
Makkelijk gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoorheet geen queen voor niets
ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...quote:
Ow, shuv' itquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:29 schreef Abbadon het volgende:
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?![]()
Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:
(en bedankt voor je steun mnr)
Waarheid is slechts perceptie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...![]()
Uh-oh. Dan berg je maar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef MNR het volgende:
Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappen
quote:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef dawg het volgende:
Wat is belangrijker? Wensen cq eisen waaraan je partner 'moet' voldoen? Of de welbekende klik ende chemie? Zou je inschikken in het een of het ander? Of ben je vasthoudend aan beide, zijn beide een voorwaarde?
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bangquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Abbadon het volgende:
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bang![]()
ik heb wel eisen hoor. Vooral in eerste instantie. Een hartslag bijvoorbeeld, ik noem maar een dwarsstraat. En het vermogen om woorden van meer dan 2 lettergrepen te begrijpen en te gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
probeer je iets duidelijk te maken, MNR?quote:
Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
Ja, mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uit![]()
onzekerheid over jezelf is al lastig genoeg, zonder er nog onzekerheid over een ander aan toe te hoeven voegen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef vencodark het volgende:
Ik bedacht me laatst hoe relaxed het is gewoon ongecompliceerd singel te zijn. Ben denk ik momenteel nog te onzeker over mezelf en wat ik wil om een relatie te beginnen. Er is nu ook niemand waar ik interesse in heb, er is dus totaal geen man in mijn leven.![]()
Best lekker rustig zo. Hoef ik tenminste aan niemand te denken en onzeker te zijn.![]()
Dat 1e zeg je heel mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onzekerheid over jezelf is al lastig genoeg, zonder er nog onzekerheid over een ander aan toe te hoeven voegen...![]()
...totdat je iemand tegenkomt en al die rationele 'lekker rustig zo'-gedachtes direct weer het raam uit waaien...
Veel mensen hebben meestal wel een fantasie hoe een 1e relatie zou 'moeten' zijn of hoe ze willen dat het zou zijn. Maar mijn relatie was voor mijn gevoel niet zoals een relatie hoort te zijn. We waren redelijk afstandelijk en konden niet echt communiceren. Heb nooit echt het idee gehad dat hij werkelijk stapelgek op me was. Het liep gewoon raar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef Abbadon het volgende:
helaas weet je nooit van te voren hoe en relatie gaat lopen, en heb je zelden echt in de hand voor wie je valt
persoonlijk vind ik een beetje gedoe op z'n tijd helemaal niet zo erg...bij iemand die al te meegaand is hou ik het ook niet erg lang uit...
maar wat bedoel je met 'tegenvallend' als ik vragen mag?
Jups, that I was simply having a laughquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Abbadon het volgende:
probeer je iets duidelijk te maken, MNR?![]()
Ik geef je helemaal gelijk maar, dat laatste lijkt me lastig. Mannen zijn denk ik wel vaak aardig zichzelf maar laten ze ook makkelijk blijken wat er door ze heen gaat? Niks zo erg als een man die gewoon zijn bek niet open trekt terwijl je ziet dat hij ergens mee zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef MNR het volgende:
[..]
OT: ik geloof niet zozeer in eisen waaraan een partner moet voldoen. Als ik iemand tegenkom, en ik vind hem interessant, dan zoek ik toenadering.
Maar goed, point being, de interesse is direct gewekt of niet. Ik ben gek op mannen die lekker zichzelf zijn en zeggen of laten merken wat er door hen heengaat
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onzekerheid over jezelf is al lastig genoeg, zonder er nog onzekerheid over een ander aan toe te hoeven voegen...![]()
...totdat je iemand tegenkomt en al die rationele 'lekker rustig zo'-gedachtes direct weer het raam uit waaien...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar goed, point being, de interesse is direct gewekt of niet. Ik ben gek op mannen die lekker zichzelf zijn en zeggen of laten merken wat er door hen heengaat
that makes two of usquote:
Sowieso is het op langere termijn wel belangrijk in een relatie dat het geven en nemen een beetje in balans is. Maar daarvoor is wel nodig dat beide partijen er gelijkwaardig in staan, en allebei de ander, en de relatie, als duidelijke prioriteit hebben. Als je dat vertrouwen hebt, dan is communicatie een stuk minder ingewikkeld...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef vencodark het volgende:
Het is ook niet zo dat je niet eens wat troubles mag hebben maar een relatie moet bovenal leuk en gezellig zijn. Je moet op elkaar kunnen vertrouwen en het leuk hebben samen. Dat je weleens woorden heb is prima, maar je moet wel blij zijn met elkaar. Ik zou het leuk vinden iemand eens te leren kennen die écht voor mij zou gaan zoals ik voor een ander zou gaan maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Vandaar.![]()
vrouwen hebben daar ook een handje van hoor...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef vencodark het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk maar, dat laatste lijkt me lastig. Mannen zijn denk ik wel vaak aardig zichzelf maar laten ze ook makkelijk blijken wat er door ze heen gaat? Niks zo erg als een man die gewoon zijn bek niet open trekt terwijl je ziet dat hij ergens mee zit.![]()
Zeker maaaar...ik ben zo niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vrouwen hebben daar ook een handje van hoor...
'wat is er, schat?'![]()
'niks...'![]()
heel naar is dat![]()
Je hebt wel een punt maar dan moet een man ook niet lopen chagerijnen. Ga dan maar weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:38 schreef dawg het volgende:
Praten om het praten werkt ook niet. Als een man zijn mond niet open doet, laat hem dan gewoon. Niets zo annoying als een vrouw die door blijft zeuren.
En wat later:" jij merkt ook nooit wat."quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'wat is er, schat?'![]()
'niks...'![]()
heel naar is dat![]()
Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt maar dan moet een man ook niet lopen chagerijnen. Ga dan maar weg.![]()
![]()
ja maar.. soms denk ik ook aan niks.. dan kijk ik gewoon somberquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'wat is er, schat?'![]()
'niks...'![]()
heel naar is dat![]()
En mannen willen gewoon neuken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja maar.. soms denk ik ook aan niks.. dan kijk ik gewoon somber![]()
hello, ja, ik heb een mooie kerel, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Haha hulde aan JoeyT in Singles 27#. Je bent me niet vergeten.![]()
TGT is gestopt met Fok, al 2 jaar. Ik post sinds kort weer heel sporadisch.
Tranceptor zal wel tijdelijk van Fok zijn, zodra hij onder een nieuwe account post weet je het zo.![]()
Ik zat even te denken, je had het over PL. PetitLapin! Ging zij niet kinderen baren? Gaat daar alles goed mee?
Ze stuurde me ooit een foto van haar en dr vriend. Mooie kerel had ze, dat weet ik nog wel.
Alles goed met jou JoeyT? Nog steeds inbetween girls? What's up with Dawg? Singles newbie bitchin'![]()
sommige niet, die willen praten over hun gevoelensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En mannen willen gewoon neuken...
Zo lastig is t allemaal niet![]()
Denk dat Tranceptor niet meer terug zal komen.... Helaas...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Haha hulde aan JoeyT in Singles 27#. Je bent me niet vergeten.![]()
TGT is gestopt met Fok, al 2 jaar. Ik post sinds kort weer heel sporadisch.
Tranceptor zal wel tijdelijk van Fok zijn, zodra hij onder een nieuwe account post weet je het zo.![]()
Ik zat even te denken, je had het over PL. PetitLapin! Ging zij niet kinderen baren? Gaat daar alles goed mee?
Ze stuurde me ooit een foto van haar en dr vriend. Mooie kerel had ze, dat weet ik nog wel.
Alles goed met jou JoeyT? Nog steeds inbetween girls? What's up with Dawg? Singles newbie bitchin'![]()
Nee die denken dat 'gevoelig' zijn de yellow road naar puss is....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
sommige niet, die willen praten over hun gevoelens![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee die denken dat 'gevoelig' zijn de yellow road naar puss is....![]()
Een zeldzaam moment, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo lastig is t allemaal niet![]()
soms is het dat trouwens ook...al is het meestal een omwegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee die denken dat 'gevoelig' zijn de yellow road naar puss is....![]()
Als dat dan al zo is, dan is het meestal wanneer jij, zonder intenties, eventjes de moeite neemt om naar iemands verhaal te luisteren (wanneer dat al voorkomt?) en zei plots te kennen geeft sex met je te willen hebben. Jij bent verbaasd, maar het had natuurlijk niets met je luister actie te maken; ze wilde het al een hele tijd, maar in dit moment van zwakte uitte ze het.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
soms is het dat trouwens ook...al is het meestal een omweg![]()
Tuurlijk niet. Ook om bier. En muziek.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
alsof t leven alleen maar om neuken draait![]()
neuh...dat zeker nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Twee!? Tweeling gekregen? Of ben ik echt zo lang niet op Fok geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:37 schreef petitlapin2 het volgende:
Hello, ja, ik heb een mooie kerel, al zeg ik het zelf![]()
en ik heb nog twee mooiere kindjes met die kerel, mijn leven en mijn trots![]()
Je bent nu de verloren tijd flink in aan het halen, nietwaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Twee!? Tweeling gekregen? Of ben ik echt zo lang niet op Fok geweest..
Weggepest? Haha.. oh oh..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:25 schreef JoeyT het volgende:
Denk dat Tranceptor niet meer terug zal komen.... Helaas...
Met mij alles goed. Zeer vaste en monogame relatie met t 'borderline meisje'... En jij, om welke ex zit je nog steeds te rouwen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Oe en Godlike02 en Mukie! Is dat nog iets geworden?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef dawg het volgende:
Een zeldzaam moment, ik ben het met je eens.
Men.... *yawn*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef Abbadon het volgende:
soms is het dat trouwens ook...al is het meestal een omweg![]()
volgens het overgrote deel van de mannelijke bevolking welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
laat ik me maar niet aangesproken voelen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef Shitonya het volgende:
[..]
volgens het overgrote deel van de mannelijke bevolking wel
lijkt het vaak wel op ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef Shitonya het volgende:
[..]
volgens het overgrote deel van de mannelijke bevolking wel
Ga je vrijdag ook naar de kasteeltuinfeesten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
volgens mijn horoscoop ga ik trouwens scoren deze weekjammer dat ik er niet in geloof
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef dawg het volgende:
Mijn god zeg.
Ik las straks toevallig een artikel over Relatieplanet in een of ander blad. Een journaliste was sort of 'undercover' gegaan op die site, om zo players te vinden en hun motieven te belichten. Komt ze daar gasten tegen die jarenlang complete studies ervan maken (denk bv aan vrouwelijke profielen aanmaken om zo de vrouwen beter te kunnen bestuderen) om zo de optimale digitale RP-player te worden, en zo wel 3/4 wijven per week kunnen neuken. (!)
Anyway, kennelijk zitten er dus ook vrouwelijke players op die site, aldus de journaliste. Man man, wat heb ik me zitten verbazen. En het was een sort of bevestiging van mijn (voor)oordeel over datingsites in general: het zijn allemaal dezelfde mensen die uit zijn op sex voornamelijk, maar in het dagelijks leven eigenlijk "sociale nullen" zijn. Soort zoekt soort blijkt dus toch wel een kern van waarheid te bevatten.
Ok, dit is dan wel enigzins ongenuanceerd verwoord van mijn kant, maar hier kwam het wel op neer. En dan ga je eens daadwerkelijk door die profielen bladeren (voor zover dat kan als niet lid zijnde), en als je dan ziet wat voor teksten sommigen daar deponeren, tenenkrommend gewoon, de wanhoop die er tussen de regels door vanaf straalt.
Oprechte verbazing dus.
heheheh wil je me van mijn geloof stoten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga je vrijdag ook naar de kasteeltuinfeesten?
Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
heheheh wil je me van mijn geloof stoten?![]()
tja als het werkt, wie is dan triest, degene die zich laten playen of de players?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?
Anyway, er trappen inderdaad genoeg mensen in. Maar dat is net als alle players, er zijn altijd wel naievelingen die erin trappen, en zich naderhand bekocht voelen. Al vind ik dit wel een beetje een trieste vorm, om zoveel toewijding erin te stoppen.
dat is op fok toch ook zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef dawg het volgende:
maar in het dagelijks leven eigenlijk "sociale nullen" zijn.
Mja, in het "echte" leven heb je ook genoeg van die types, alhoewel ze (indien succesvol) wel een vlotte babbel hebben, dus ik snap de verbazing niet zo. In veel uitgaansgelegenheden kun je in elk geval precies die zelfde dingen zien gebeuren.quote:
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.quote:
Met dat plaatje erboven lijkt het anders ook sprekend een dating site! Al heb ik nu weer een braaf strandplaatje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
Niets mis met internetdating. Vaak juist een aanvulling op het dagelijks leven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforum.
op datingsites staan allerlei mensen, volgens mij is het een perfecte afspiegeling van de maatschappij, punt, net zoals fok. Sommige van mijn vrienden hebben op een datingsite gestaan, het zijn zeker geen sociale nullen, maar doodnormale mensen die zowel in het dagelijkse leven als op het internet naar een partner zoeken.
denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.
En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Let wel: ieder zijn ding. Als iemand zo op een datingsite staat, moet hij of zij zelf weten. Ik verbaas me er alleen over hoe sommigen daar zo mee bezig kunnen zijn, net als dat ik me erover kan verbazen dat er mensen zijn die 16/7 achter World of warcraft zitten. Etc.
Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.
Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijn
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.quote:Ik heb in mijn jonge jaren ook nog wel op chatboxen gezeten, wel nooit op datingsites, ben je nu nog fan van mij
![]()
ik sta er ook op maar dat is niet waarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
Iedereen moet doen wat ie niet laten kan, ik zeg alleen dat ik me daarover verbaasde, toen ik het artikel las. Dat sommigen daar zo ver in gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?
rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef dawg het volgende:
Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.
Makkelijk scoren dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik sta er ook op maar dat is niet waar
En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoor![]()
waar heb ik dat aan verdiend, vertel me eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef dawg het volgende:
En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.
De pest is juist dat niemand vantevoren bedenkt: "hier ga ik eens ff lekker obsessief over worden."quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Abbadon het volgende:
de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef dawg het volgende:
Trouwens, je vergelijk klopt niet, want diegenen in het artikel hadden wel succes.
het werkt als een verslaving...rationeel blijf je zeggen dat het wel meevalt en dat je op elk moment kan stoppen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
De pest is juist dat niemand vantevoren bedenkt: "hier ga ik eens ff lekker obsessief over worden."
Het sluipt erin - je begint klein, boekt kleine succesjes, gaat iets verder, verlegt je grenzen, je vertrouwen groeit, nog meer succes, je wordt er steeds beter in, gaat nog verder, etceterazovoort.
Ongemerkt ben je allang te ver gegaan, maar je kunt niet meer terug...
Uiteindelijk kom je tot de conclusie (of je wordt erop gewezen) dat het een obsessie is geworden.
Ja en dat gaat via internet wel makkelijker denk ik. Iemand die in het echte leven graag wil playen gaat op zaterdag tot diep in de nacht uit, en misschien ook op vrijdag, en als ie nog student is ook op donderdag. En daar houdt het op, want op dinsdag is er in de kroeg nu eenmaal gewoon wat minder te doen. Het is er wel gezellig, maar je hebt geen discotheken vol met schaarsgeklede vrouwen op dinsdag (althans in mijn stad niet).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Abbadon het volgende:
de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...
Aangezien FOK! een aardig grote community is, zou ze maar zo hier kunnen lurken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef dawg het volgende:
Een journaliste was sort of 'undercover' gegaan op die site, om zo players te vinden en hun motieven te belichten.
Ben het met je eens. Kijk, zo'n artikel is natuurlijk ter sensatie geplaatst en over hoeveel % van de leden gaat het? Het is 1 aspect oppakken en deze uitvergroten. Je maakt mij echt niet wijs dat er zoveel van dit soort players rondlopen. En buiten dat, je maakt me ook niet wijs dat het meerendeel van de mensen die op zo'n site rondlopen daar in trappen. Of wat dacht je van de vrouwen die zich laten playen? Is het zo dat ze zich laten playen of zoeken ze het bewust op? Is het zo dat iedere persoon die veroverd is, in tranen achterblijft?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef thaleia het volgende:
Dat is trouwens ook nog een categorie die veel voorkomt denk ik: mensen die erop staan zonder de intentie om echt te gaan daten. Ken mannen met vriendin die erop staan, naar eigen zeggen omdat het gewoon grappig is om te zien wie er happen (misschien stiekem ook om te kijken of er wat beters te scoren valt, dat weet ik niet). En ken vrouwen die gewoon aandacht willen. Ik heb in het verleden in tijden van liefdesverdriet ook weleens kortstondig op Paiq gestaan voor de egoboost. Die vriendin die ik noemde, bij wie het wat verder ging, heeft ook maar hooguit een paar keer daadwerkelijk wat afgesproken.
Dat dacht ik ook, totdat ik vanmorgen dat artikel las. En het was geen sensatieblad ofzo, ik had er nog nooit van gehoord trouwens. En sensatiebladen hebben meestal ook geen testen van camera's enzo in hun blad gepubliceerd staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef MNR het volgende:
Je maakt mij echt niet wijs dat er zoveel van dit soort players rondlopen. En buiten dat, je maakt me ook niet wijs dat het meerendeel van de mensen die op zo'n site rondlopen daar in trappen.
Vertel eens, om wat voor percentages hebben we het dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik vanmorgen dat artikel las. En het was geen sensatieblad ofzo, ik had er nog nooit van gehoord trouwens. En sensatiebladen hebben meestal ook geen testen van camera's enzo in hun blad gepubliceerd staan.
Ik heb werkelijk geen idee. Maar je zou het artikel eens moeten lezen, als ik nu eens wist hoe dat blad nu ook alweer heette.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vertel eens, om wat voor percentages hebben we het dan?
Die laatste zin heeft bijna de toon alsof je deze persoon wèl wilt veroordelen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef MNR het volgende:
Tuurlijk heb je altijd een groep die daar wel de dupe van wordt. Maar om die mensen nu te gaan veroordelen, dat ze wanhopig zijn, dat ze stom zijn... nee, daar doe ik niet aan mee. Om de hele simpele reden dat we allemaal mensen zijn, we allemaal vergissingen maken en de een laat zich letterlijk en figuurlijk naaien op een datingsite, de ander vergist zich in een goede vriend en weer een ander wijst altijd maar naar de ander, zonder zichzelf een keer onder de loep te nemen.. want een ander verwijten is altijd makkelijker. Wat maakt deze laatste persoon dan?
een ander interessant percentage: 100% van de mensen die ergens intrappen zijn mensen die vooraf hebben gezegd dat ze 'daar nooit in zouden trappen...mensen die daar intrappen zijn echt dom...'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vertel eens, om wat voor percentages hebben we het dan?
in elk café, op de bus, de trein, en vooral toen ik nog stage liep, al dat klein crimineel marginaal gespuis... het krioelt van mensen die niet sporen, vind ik dan persoonlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef thaleia het volgende:
Of mijn beeld van de mensen in de echte wereld is te rooskleurig en eigenlijk sporen die ook allemaal niet, dat kan ook![]()
niks mis met optimisme!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:29 schreef thaleia het volgende:
Laat mij nou even in de waan dat het allemaal wel meevalt met de gemiddelde mens
ik dacht dat dat pessimisme <--> realisme wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
ach ja, optimisme <--> realisme, to-meej-to <--> to-mah-to...
daar sta je dan met je optimismequote:
ik drink niet, dus ik ben waarschijnlijk gewoon heel erg naief danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef Shitonya het volgende:
Optimisten zijn dronken pessimisten
mja zolang het maar met mate isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik drink niet, dus ik ben waarschijnlijk gewoon heel erg naief dan![]()
Hehe, smartassquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
Die laatste zin heeft bijna de toon alsof je deze persoon wèl wilt veroordelen!Truth is dat ook dát heel menselijk gedrag is - conflictvermijdend gedrag misschien, in casu een conflict met zichzelf dan denk ik.
Hahaha! Van de week nog een discussie over gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
ach ja, optimisme <--> realisme, to-meej-to <--> to-mah-to...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |