Ja, mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben ik ook! haha. Maar goed, het kan iedereen zomaar overkomen toch? zolang het maar niet elke week een ander is.![]()
Iets makkelijkers; je bent toch blond?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
als ik het geld zou hebben.... zekers! camping is niet echt iets voor mij![]()
dus hopelijk snel weer naar spanje(hoop op oktober)
Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
zoals ik begrijp bedoelt hij ook dat die kerel op vakantie wil neuken met iemand anders, vandaar vantevoren niets afspreken., Maar jou wel lekker maken in de hoop dat je gaat zitten wachten, en wordt je dus op die manier geplayed.
Als hij je ECHT zou willen wachtte hij niet tot ie terug was.
uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitslandquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iets makkelijkers; je bent toch blond?
Kom mee naar Oktoberfest 2007.
priester?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...
Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitslandWIL SPANJE!!
dus daar ga jij oa heen?
als je je warm aankleed wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!![]()
De eerste volgende keer dat ik de zon op zoek is denk ik op de piste. Kan ook warm zijn.
Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je je warm aankleed wel ja
Ik heb een dochtertje wat lijdt aan kou allergie,ja helaas het bestaat. Dus sneeuw is voor mij erg lastig. Kunnen we maar even in voordat ze last krijgt
![]()
Hou zelf ook meer van zon, ben niet zo'n bierdrinker... dus het zal toch spanje worden weer gok ik. (of griekenland/italie, heb voor beide een "aanbieding" lopen)
O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'quote:(en check mijn vriendin xxangelcakesxx haar fotoboek maar eens, zo gingen ze met carnaval. Ik zou ook mee gaan, ware het niet dat ik helaas doodziek was dus niet ging)
haha ja mega strafquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.
[..]
O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'
jij snapt het dawg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
In Spanje drink je dan ook Sangria.
Bij voorkeur op het strand. Met leuk gezelschap.
ik vind em er gewoon niet echt t type voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
In Spanje drink je dan ook Sangria.
Bij voorkeur op het strand. Met leuk gezelschap.
En P.F. Hij neukt niet? Is ie ziek?
Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind em er gewoon niet echt t type voor
Hoezo niet? En hoe ga je dat oplossen dan, als je verliefd op hem bent?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind em er gewoon niet echt t type voor
hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog evenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?
Maar dat hij 'niet het type' is, kan ik niet echt geloven eigenlijk.
Veelbelovend gevoel, wordt een echte romance zo te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog even
ik kan t niet echt uit leggen... het is een gevoel
Probleem met wat.. ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef dawg het volgende:
Als ie jou ziet is er geen probleem meer vermoed ik.
Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Probleem met wat.. ?
whaha onze gesprekken gaan diep ook.. met gevoelens en zo
En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:
zolang het maar niet elke week een ander is.![]()
mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef thaleia het volgende:
En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!
spannend! succes!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uit![]()
mijn laatste maand vakantie...per 1 sept een nieuwe baan!altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef QueenR het volgende:
spannend! succes!
Ik hoop ook snel ergens te beginnen![]()
uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind het altijd erg leuk om ergens te beginnen...nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuwe dingen...ideaal![]()
heb je al ergens uitzicht op?
niks mis met optimismequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef QueenR het volgende:
uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebben![]()
ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niks mis met optimisme![]()
naar wat voor werk zoek je? (al is zoeken misschien niet het juiste woord
)
...en dat zwembad ziet er wel erg aanlokkelijk uit, moet ik zeggen![]()
...of overmogen....of volgende weekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef QueenR het volgende:
ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.
oef, wat een luxe!quote:en dat zwembad was heeeeeeerlijk! (and alllll mine)![]()
werkpaarden en luxepaarden hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...of overmogen....of volgende week![]()
maar goed...werk genoeg, als het goed is...dus dat kan snel gaan inderdaad...![]()
...al ben ik niet echt de aangewezen persoon om daar iets over te zeggen; heb per 1 sept straks 4 maanden 'vakantie' gehad![]()
[..]
oef, wat een luxe!![]()
Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef QueenR het volgende:
werkpaarden en luxepaarden he, maar helaas moet dit luxepaard nu toch echt ook gaan werken
haha. lijkt me wel leuk. Spring nu ff in de auto, laat zo wel horen hoe het gegaan is.
![]()
goed geregeldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:35 schreef Lips het volgende:
Lips heeft voor onbepaalde tijd betaald vrij
Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuisquote:
Morgu Abbaquote:
haha...dus het klinkt beter dan het isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuis![]()
Maar het vervelende is dus dat ik absoluut niet weet hoe lang. Kan goed dat ik maandag al aan de slag moet maar kan ook nog 2 weken duren. Beetje lastig dus met plannen...
zeker nice...gisteren naar utrecht geweest voor de contractonderhandelingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef MNR het volgende:
Morgu Abba
Edit: lees nu net over de def. datum voor nieuwe job. Nice!
nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennen![]()
ach, misschien kom ik nog wel eens een rijke vrouw tegen![]()
![]()
maar je gaat meteen dus?! you go, girl! meteen de koe bij de horens! actie!succes, en tot later!
even de charme-kraan wijd open gezet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef QueenR het volgende:
nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af.let op, volgende week heeft deze mevrouw een baan!
![]()
heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Tof, QueenR!
Nog toffer: lange vakanties zoals van Abbadon, Lips (althans het zou kunnen) en ook ondergetekende. Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs![]()
da's bijna geen vakantie meer te noemen neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef QueenR het volgende:
heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eens
ik geloof jequote:@abba, yup mega charme offensief. Werkt als een trein
![]()
Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs![]()
5 weken? amateurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!![]()
Op dit moment vind ik het wel wat om het nog voor de boeg te hebben...![]()
quote:
misschien wel....het feit dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggen, maakte het een stuk makkelijker om ervoor te kiezen heel rustig aan te doen bij het zoeken van een nieuwe baan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:
best erg hier al die "vakantiegangers"zal dat met het single samenhangen (om on topic te blijven)
Zeker weten van wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:
wordt een mens egoistischer van lang single zijn?
lijkt me een logisch gevolg van het langdurig op jezelf aangewezen zijn. Je bent niet anders gewend dan zelf je eigen plan te moeten mogen trekken, dus het sluipt erin dat je wat egoistisch ingesteld raakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:
wordt een mens egoistischer van lang single zijn?
En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
Heb zelf ook al eens gemerkt, als je dan een keer een relatie krijgt, dat het nog niet meteen meevalt om die omschakeling te maken. Met alle wrevel vandien.
inderdaad, egoisme ligt in je aard, heeft niets te maken met single zijn of een relatie hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:
WelneeJe bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.
Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
ik klaag ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:57 schreef dawg het volgende:
En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.
Hmm... ja dit was andersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.
Heb jij nooit gesprekken over/met gevoelens dan?
Dat vind ik echt heel liefquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:
WelneeJe bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.
Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Abbadon het volgende:
dus, samengevat; je bent buiten een relatie meer in de gelegenheid om aan je egoisme toe te geven, en daar wen je aan, waardoor je in een relatie weer zal moeten wennen aan het feit dat je met een ander rekening moet houden....en goedmaaksex is okee!
zo?
ik geloof ook niet dat ik egoistischer ben buiten een relatie...ik ben nog steeds dezelfde persoon...maar je richt je leven wel in zoals je dat zelf het meest comfortabel vindt, wat betekent dat een aanpassing daarvan meestal tot een minder comfortabele situatie leidt...en dat gaat niet altijd met heel veel enthousiasme gepaard
Nou, dat vind ik echt onzin!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
Komen single vrouwen dan toch van Mars?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
aaah wil je zo beginnenquote:
ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Komen single vrouwen dan toch van Mars?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef QueenR het volgende:
aaah wil je zo beginnen
Hou je wel van een lekkere loze discussie hier en daar?
(ikke wel)
Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venus![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.![]()
ja, dat deed hij! ik las het ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
gemiddeld... noem je me nu gewoon gemiddeld??
![]()
Ik dacht nog toen ik het postte: "let op, dat gemiddelde he...".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
gemiddeld... noem je me nu gewoon gemiddeld??
![]()
eindelijk potentie voor een discussie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat deed hij! ik las het ook!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
eindelijk potentie voor een discussie!![]()
nee nee kill!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als Dawg meewerkt ten minste...
MNR dreigt wel schattig, vind je niet?! ze doet echt haar best!![]()
maar goed...je bent gemiddeld dus...zeg er wat van!!! dat neem je toch niet?! en zeker niet van Dawg!!!![]()
Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
zal jou eens een handreiking geven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.
teabagged?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Abbadon het volgende:
zeg, Dawg...ik zou je woorden echt niet terugnemen hoor! als je iets zegt, moet je daar achter blijven staan!
Kom maar op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
zal jou eens een handreiking geven!![]()
![]()
quote:
Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:
MNR dreigt wel schattig, vind je niet?! ze doet echt haar best!![]()
Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:
nee nee kill!![]()
Ben zoooooo veel meer dan dat. Dawg, neem je woorden terug!
MNR klinkt idd erg schattig. Verliefd he.. zo lief![]()
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Abbadon het volgende:
teabagged?ik wist niet eens dat dat fysiek mogelijk was voor vrouwen...
wat jij wil, poedelewoepsiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef MNR het volgende:
Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.
afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!quote:Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipen![]()
[..]
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.
Please, help me out here![]()
quote:
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"quote:afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!![]()
Ja, wij mannen altijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef MNR het volgende:
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje".
wat?quote:
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?quote:Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"![]()
je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef dawg het volgende:
Maar, back to the issue at hand.
Queeny, hoeveel meer? Want dat kunnen wij natuurlijk niet vanachter ons schermpje beoordelen, zoals je zult begrijpen. Welke kwaliteiten heb je in de aanbieding, en wat verwacht je daarvoor terug?
Makkelijk gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoorheet geen queen voor niets
ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...quote:
Ow, shuv' itquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:29 schreef Abbadon het volgende:
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?![]()
Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:
(en bedankt voor je steun mnr)
Waarheid is slechts perceptie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...![]()
Uh-oh. Dan berg je maar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef MNR het volgende:
Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappen
quote:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef dawg het volgende:
Wat is belangrijker? Wensen cq eisen waaraan je partner 'moet' voldoen? Of de welbekende klik ende chemie? Zou je inschikken in het een of het ander? Of ben je vasthoudend aan beide, zijn beide een voorwaarde?
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bangquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Abbadon het volgende:
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bang![]()
ik heb wel eisen hoor. Vooral in eerste instantie. Een hartslag bijvoorbeeld, ik noem maar een dwarsstraat. En het vermogen om woorden van meer dan 2 lettergrepen te begrijpen en te gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
probeer je iets duidelijk te maken, MNR?quote:
Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
Ja, mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |