Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef QueenR het volgende:
spannend! succes!
Ik hoop ook snel ergens te beginnen![]()
uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind het altijd erg leuk om ergens te beginnen...nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuwe dingen...ideaal![]()
heb je al ergens uitzicht op?
niks mis met optimismequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef QueenR het volgende:
uhm nee, nog niet echt gesolliciteerd, maar ga er vanuit binnen een week iets leuks te hebben![]()
ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niks mis met optimisme![]()
naar wat voor werk zoek je? (al is zoeken misschien niet het juiste woord
)
...en dat zwembad ziet er wel erg aanlokkelijk uit, moet ik zeggen![]()
...of overmogen....of volgende weekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef QueenR het volgende:
ben van vele markten thuis, administratief, creatief, computers weet ik het. Ga vandaag of morgen eens langs cwi.
oef, wat een luxe!quote:en dat zwembad was heeeeeeerlijk! (and alllll mine)![]()
werkpaarden en luxepaarden hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...of overmogen....of volgende week![]()
maar goed...werk genoeg, als het goed is...dus dat kan snel gaan inderdaad...![]()
...al ben ik niet echt de aangewezen persoon om daar iets over te zeggen; heb per 1 sept straks 4 maanden 'vakantie' gehad![]()
[..]
oef, wat een luxe!![]()
Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef QueenR het volgende:
werkpaarden en luxepaarden he, maar helaas moet dit luxepaard nu toch echt ook gaan werken
haha. lijkt me wel leuk. Spring nu ff in de auto, laat zo wel horen hoe het gegaan is.
![]()
goed geregeldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:35 schreef Lips het volgende:
Lips heeft voor onbepaalde tijd betaald vrij
Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuisquote:
Morgu Abbaquote:
haha...dus het klinkt beter dan het isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik werk in de detachering en zit vanaf vandaag zonder opdracht thuis![]()
Maar het vervelende is dus dat ik absoluut niet weet hoe lang. Kan goed dat ik maandag al aan de slag moet maar kan ook nog 2 weken duren. Beetje lastig dus met plannen...
zeker nice...gisteren naar utrecht geweest voor de contractonderhandelingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef MNR het volgende:
Morgu Abba
Edit: lees nu net over de def. datum voor nieuwe job. Nice!
nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dit luxepaard heeft nog 3 weken om aan het idee te wennen![]()
ach, misschien kom ik nog wel eens een rijke vrouw tegen![]()
![]()
maar je gaat meteen dus?! you go, girl! meteen de koe bij de horens! actie!succes, en tot later!
even de charme-kraan wijd open gezet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef QueenR het volgende:
nou dat ging lekker! ze lopen met me weg daar en verwachten zeer snel resultaat. Ff een cv in elkaar knutselen en dan morgen wat adresjes af.let op, volgende week heeft deze mevrouw een baan!
![]()
heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Tof, QueenR!
Nog toffer: lange vakanties zoals van Abbadon, Lips (althans het zou kunnen) en ook ondergetekende. Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs![]()
da's bijna geen vakantie meer te noemen neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef QueenR het volgende:
heb 8 jaar thuisgezeten dus het mag onderhand wel eens
ik geloof jequote:@abba, yup mega charme offensief. Werkt als een trein
![]()
Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef thaleia het volgende:
Hoef pas 3 sept weer te beginnen. Leve het onderwijs![]()
5 weken? amateurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
Dan begint mijn vakantie van 5 weken pas!![]()
Op dit moment vind ik het wel wat om het nog voor de boeg te hebben...![]()
quote:
misschien wel....het feit dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggen, maakte het een stuk makkelijker om ervoor te kiezen heel rustig aan te doen bij het zoeken van een nieuwe baan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:
best erg hier al die "vakantiegangers"zal dat met het single samenhangen (om on topic te blijven)
Zeker weten van wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:
wordt een mens egoistischer van lang single zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |