Ja, mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben ik ook! haha. Maar goed, het kan iedereen zomaar overkomen toch? zolang het maar niet elke week een ander is.![]()
Iets makkelijkers; je bent toch blond?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
als ik het geld zou hebben.... zekers! camping is niet echt iets voor mij![]()
dus hopelijk snel weer naar spanje(hoop op oktober)
Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
zoals ik begrijp bedoelt hij ook dat die kerel op vakantie wil neuken met iemand anders, vandaar vantevoren niets afspreken., Maar jou wel lekker maken in de hoop dat je gaat zitten wachten, en wordt je dus op die manier geplayed.
Als hij je ECHT zou willen wachtte hij niet tot ie terug was.
uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitslandquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iets makkelijkers; je bent toch blond?
Kom mee naar Oktoberfest 2007.
priester?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op zich wel logische verklaring maar ik denk niet dat ie echt aan seks doet whaha...
Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm ja ik ben blond, (en daar bedoel je mee?) maar das toch echt duitslandWIL SPANJE!!
dus daar ga jij oa heen?
als je je warm aankleed wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt mijn idee van vakantie, maar het lijkt me helemaal geweldig om daar eens heen te gaan!![]()
De eerste volgende keer dat ik de zon op zoek is denk ik op de piste. Kan ook warm zijn.
Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je je warm aankleed wel ja
Ik heb een dochtertje wat lijdt aan kou allergie,ja helaas het bestaat. Dus sneeuw is voor mij erg lastig. Kunnen we maar even in voordat ze last krijgt
![]()
Hou zelf ook meer van zon, ben niet zo'n bierdrinker... dus het zal toch spanje worden weer gok ik. (of griekenland/italie, heb voor beide een "aanbieding" lopen)
O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'quote:(en check mijn vriendin xxangelcakesxx haar fotoboek maar eens, zo gingen ze met carnaval. Ik zou ook mee gaan, ware het niet dat ik helaas doodziek was dus niet ging)
haha ja mega strafquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, dan maar zon, zee en strand hè.. wat een straf.
[..]
O, o, o.. dat komt over als een 'ik moet nog wat inhalen..'
jij snapt het dawg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
In Spanje drink je dan ook Sangria.
Bij voorkeur op het strand. Met leuk gezelschap.
ik vind em er gewoon niet echt t type voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef dawg het volgende:
In Spanje drink je dan ook Sangria.
Bij voorkeur op het strand. Met leuk gezelschap.
En P.F. Hij neukt niet? Is ie ziek?
Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind em er gewoon niet echt t type voor
Hoezo niet? En hoe ga je dat oplossen dan, als je verliefd op hem bent?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind em er gewoon niet echt t type voor
hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog evenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus als het waar is wat je denkt en je krijgt een relatie met hem, moet je een neukertje d'rbij zoeken?
Maar dat hij 'niet het type' is, kan ik niet echt geloven eigenlijk.
Veelbelovend gevoel, wordt een echte romance zo te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm... nee wel binnen een relatie maar niet echt nu nog even
ik kan t niet echt uit leggen... het is een gevoel
Probleem met wat.. ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:03 schreef dawg het volgende:
Als ie jou ziet is er geen probleem meer vermoed ik.
Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Probleem met wat.. ?
whaha onze gesprekken gaan diep ook.. met gevoelens en zo
En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef QueenR het volgende:
zolang het maar niet elke week een ander is.![]()
mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef thaleia het volgende:
En dat denken mannen dus van je als je ze meteen de kleren van het lijf scheurt. Ik zou willen dat het anders was, maar het is niet anders!
spannend! succes!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mannen klagen daar niet over, hoor...en als we iemand echt leuk vinden, maakt dat sowieso niet zoveel uit![]()
mijn laatste maand vakantie...per 1 sept een nieuwe baan!altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |