lijkt me een logisch gevolg van het langdurig op jezelf aangewezen zijn. Je bent niet anders gewend dan zelf je eigen plan te moeten mogen trekken, dus het sluipt erin dat je wat egoistisch ingesteld raakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:43 schreef Abbadon het volgende:
wordt een mens egoistischer van lang single zijn?
En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
Heb zelf ook al eens gemerkt, als je dan een keer een relatie krijgt, dat het nog niet meteen meevalt om die omschakeling te maken. Met alle wrevel vandien.
inderdaad, egoisme ligt in je aard, heeft niets te maken met single zijn of een relatie hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:
WelneeJe bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.
Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
ik klaag ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:57 schreef dawg het volgende:
En daar hebben ze de goedmaakseks voor uitgevonden.
Hmm... ja dit was andersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Met zijn libido, dan is hij ineens wel een type.
Heb jij nooit gesprekken over/met gevoelens dan?
Dat vind ik echt heel liefquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef thaleia het volgende:
WelneeJe bent in de omstandigheid dat je niet continu rekening hoeft te houden met anderen, dat is een omstandigheid, geen karaktertrek van binnenuit.
Ik ben juist degene die er altijd aan denkt dat er iemand bijna jarig is en dat daar iets voor geregeld moet worden, of dat iemand ziek is en het misschien wel kan gebruiken dat ik boodschappen voor 'm doe. Daar hoef je bij een hoop uitsluitend op hun partner gerichte mensen niet om te komen hoor
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Abbadon het volgende:
dus, samengevat; je bent buiten een relatie meer in de gelegenheid om aan je egoisme toe te geven, en daar wen je aan, waardoor je in een relatie weer zal moeten wennen aan het feit dat je met een ander rekening moet houden....en goedmaaksex is okee!
zo?
ik geloof ook niet dat ik egoistischer ben buiten een relatie...ik ben nog steeds dezelfde persoon...maar je richt je leven wel in zoals je dat zelf het meest comfortabel vindt, wat betekent dat een aanpassing daarvan meestal tot een minder comfortabele situatie leidt...en dat gaat niet altijd met heel veel enthousiasme gepaard
Nou, dat vind ik echt onzin!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
Komen single vrouwen dan toch van Mars?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
bah kan me altijd zo bij iemand hier aansluiten!!! Nooit eens een fikse discussie
aaah wil je zo beginnenquote:
ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Komen single vrouwen dan toch van Mars?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef QueenR het volgende:
aaah wil je zo beginnen
Hou je wel van een lekkere loze discussie hier en daar?
(ikke wel)
Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik doe aan sterrenreizen tussen mars en venus![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat past wel bij de wispelturigheid van de gemiddelde vrouw.![]()
ja, dat deed hij! ik las het ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
gemiddeld... noem je me nu gewoon gemiddeld??
![]()
Ik dacht nog toen ik het postte: "let op, dat gemiddelde he...".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
gemiddeld... noem je me nu gewoon gemiddeld??
![]()
eindelijk potentie voor een discussie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat deed hij! ik las het ook!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
eindelijk potentie voor een discussie!![]()
nee nee kill!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als Dawg meewerkt ten minste...
MNR dreigt wel schattig, vind je niet?! ze doet echt haar best!![]()
maar goed...je bent gemiddeld dus...zeg er wat van!!! dat neem je toch niet?! en zeker niet van Dawg!!!![]()
Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
zal jou eens een handreiking geven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Don't blame me, blame Queeny. Zij wilde discussie, ik deed slechts een handreiking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |