teabagged?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow zip it dawg, otherwhise you're gonna be teabagged by a lot of woman over here. Í'll be right in front.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Abbadon het volgende:
zeg, Dawg...ik zou je woorden echt niet terugnemen hoor! als je iets zegt, moet je daar achter blijven staan!
Kom maar op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
zal jou eens een handreiking geven!![]()
![]()
quote:
Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef Abbadon het volgende:
MNR dreigt wel schattig, vind je niet?! ze doet echt haar best!![]()
Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:
nee nee kill!![]()
Ben zoooooo veel meer dan dat. Dawg, neem je woorden terug!
MNR klinkt idd erg schattig. Verliefd he.. zo lief![]()
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Abbadon het volgende:
teabagged?ik wist niet eens dat dat fysiek mogelijk was voor vrouwen...
wat jij wil, poedelewoepsiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef MNR het volgende:
Ten eerste, ik ben niet schattig! Ik kom op voor.
afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!quote:Okay, ik stond aan jouw kant. Denk, heerlijk discussie opnaaien en dan keiharde argumenten aandragen waardoor de mannen afdruipen![]()
[..]
Figuurlijk gesproken kerel, figuurlijk.
Please, help me out here![]()
quote:
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"quote:afdruipen? help me out? make up your mind, woman!!![]()
Ja, wij mannen altijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef MNR het volgende:
Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje".
wat?quote:
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?quote:Help me out als in: "breng anderen niet op verkeerde ideeen" en afdruipen... ja! Jullie mannen altijd met jullie grote 'bek'. T komt, in the end, allemaal op 1 ding neer: "grote bek, klein gouden hartje"![]()
je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef dawg het volgende:
Maar, back to the issue at hand.
Queeny, hoeveel meer? Want dat kunnen wij natuurlijk niet vanachter ons schermpje beoordelen, zoals je zult begrijpen. Welke kwaliteiten heb je in de aanbieding, en wat verwacht je daarvoor terug?
Makkelijk gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
je komt uit helmond... daar word ik aanbeden hoorheet geen queen voor niets
ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...quote:
Ow, shuv' itquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:29 schreef Abbadon het volgende:
en dat laatste geldt niet net zo hard voor jou?![]()
Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:33 schreef QueenR het volgende:
(en bedankt voor je steun mnr)
Waarheid is slechts perceptie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja das waar. De waarheid is zo veel makkelijker om te zeggen dan dat sommige mensen denken...![]()
Uh-oh. Dan berg je maar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef MNR het volgende:
Graag gedaan. Heb binnenkort wel eens zin om er een statement uit te pikken en flink keet te trappen
quote:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef dawg het volgende:
Wat is belangrijker? Wensen cq eisen waaraan je partner 'moet' voldoen? Of de welbekende klik ende chemie? Zou je inschikken in het een of het ander? Of ben je vasthoudend aan beide, zijn beide een voorwaarde?
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bangquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Abbadon het volgende:
verstop je maar achter mij dan hoor...ik ben niet bang![]()
ik heb wel eisen hoor. Vooral in eerste instantie. Een hartslag bijvoorbeeld, ik noem maar een dwarsstraat. En het vermogen om woorden van meer dan 2 lettergrepen te begrijpen en te gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
probeer je iets duidelijk te maken, MNR?quote:
Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Abbadon het volgende:
voor mij gaat het eigenlijk alleen om de klik....in eerste instantie althans....het is in ieder geval niet zo dat ik een soort rationeel selectie-proces heb voor potentiele partners...
Ja, mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Idem! Ik roep wel altijd dat de volgende nu echt een sporter moet gaan worden, bijvoorbeeld, maar dan kom ik toch altijd weer bij een of andere kettingrokende muzikant uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |