abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52222206
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef QueenR het volgende:

[..]

heheheh wil je me van mijn geloof stoten?
Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?

Anyway, er trappen inderdaad genoeg mensen in. Maar dat is net als alle players, er zijn altijd wel naievelingen die erin trappen, en zich naderhand bekocht voelen. Al vind ik dit wel een beetje een trieste vorm, om zoveel toewijding erin te stoppen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:21:42 #252
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52222541
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?

Anyway, er trappen inderdaad genoeg mensen in. Maar dat is net als alle players, er zijn altijd wel naievelingen die erin trappen, en zich naderhand bekocht voelen. Al vind ik dit wel een beetje een trieste vorm, om zoveel toewijding erin te stoppen.
tja als het werkt, wie is dan triest, degene die zich laten playen of de players?
Mijn ding zal het niet zijn, maar goed. In het dagelijks leven zijn er natuurlijk ook miljoenen die zich anders voordoen om iemand in bed te praten. dus is geen nieuw fenomeen.
Maar het valt wel als je zo profielen leest dat al die mannen zo "gevoellig" zijn en into romantiek. En in het dagelijks leven willen ze gewoon gamen en een pot bier drinken
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:23:19 #253
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52222585
ik kan me best voorstellen dat het zo ver komt bij sommige mensen - misschien uit verbazing dat het gewoon blijkt te werken wat je doet, en je heel geleidelijk aan steeds verder gaat zolang het goed blijft gaan.

Er zijn nou eenmaal obsessieve mensen, op allerlei vlakken. En op het vlak van liefdevrouwen veroveren is die dichtheid nog veel groter.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_52222626
ik vind datingsite's sowieso sneu hihi
pi_52222637
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef dawg het volgende:
maar in het dagelijks leven eigenlijk "sociale nullen" zijn.
dat is op fok toch ook zo
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52222674
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef dawg het volgende:
Oprechte verbazing dus.
Mja, in het "echte" leven heb je ook genoeg van die types, alhoewel ze (indien succesvol) wel een vlotte babbel hebben, dus ik snap de verbazing niet zo. In veel uitgaansgelegenheden kun je in elk geval precies die zelfde dingen zien gebeuren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:28:07 #257
94676 Garisson72
pi_52222712
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:25 schreef petitlapin2 het volgende:

dat is op fok toch ook zo
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
pi_52222770
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
Met dat plaatje erboven lijkt het anders ook sprekend een dating site! Al heb ik nu weer een braaf strandplaatje.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_52222854
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:

ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforum .

op datingsites staan allerlei mensen, volgens mij is het een perfecte afspiegeling van de maatschappij, punt, net zoals fok. Sommige van mijn vrienden hebben op een datingsite gestaan, het zijn zeker geen sociale nullen, maar doodnormale mensen die zowel in het dagelijkse leven als op het internet naar een partner zoeken.
pi_52222893
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.

En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
pi_52222898
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforum .

op datingsites staan allerlei mensen, volgens mij is het een perfecte afspiegeling van de maatschappij, punt, net zoals fok. Sommige van mijn vrienden hebben op een datingsite gestaan, het zijn zeker geen sociale nullen, maar doodnormale mensen die zowel in het dagelijkse leven als op het internet naar een partner zoeken.
Niets mis met internetdating. Vaak juist een aanvulling op het dagelijks leven.
pi_52222945
Let wel: ieder zijn ding. Als iemand zo op een datingsite staat, moet hij of zij zelf weten. Ik verbaas me er alleen over hoe sommigen daar zo mee bezig kunnen zijn, net als dat ik me erover kan verbazen dat er mensen zijn die 16/7 achter World of warcraft zitten. Etc.
pi_52222971
En het was natuurlijk een geniale poging van mij om de SC hier wat te beperken. Schaam jullie!
pi_52223052
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.

En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijn

Ik heb in mijn jonge jaren ook nog wel op chatboxen gezeten , wel nooit op datingsites, ben je nu nog fan van mij
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:40:58 #265
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52223070
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Let wel: ieder zijn ding. Als iemand zo op een datingsite staat, moet hij of zij zelf weten. Ik verbaas me er alleen over hoe sommigen daar zo mee bezig kunnen zijn, net als dat ik me erover kan verbazen dat er mensen zijn die 16/7 achter World of warcraft zitten. Etc.
de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52223103
quote:
Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?
pi_52223202
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijn
Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.
quote:
Ik heb in mijn jonge jaren ook nog wel op chatboxen gezeten , wel nooit op datingsites, ben je nu nog fan van mij
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.
pi_52223236
quote:

ik sta er ook op maar dat is niet waar
pi_52223290
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Frezer het volgende:

[..]

Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?
Iedereen moet doen wat ie niet laten kan, ik zeg alleen dat ik me daarover verbaasde, toen ik het artikel las. Dat sommigen daar zo ver in gaan.

Trouwens, je vergelijk klopt niet, want diegenen in het artikel hadden wel succes.
pi_52223310
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef dawg het volgende:

Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.
rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoor
pi_52223325
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik sta er ook op maar dat is niet waar
Makkelijk scoren dit.
pi_52223356
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoor
En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.
pi_52223453
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef dawg het volgende:

En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.
waar heb ik dat aan verdiend, vertel me eens
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:52:57 #274
94676 Garisson72
pi_52223455
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Abbadon het volgende:

de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...
De pest is juist dat niemand vantevoren bedenkt: "hier ga ik eens ff lekker obsessief over worden."
Het sluipt erin - je begint klein, boekt kleine succesjes, gaat iets verder, verlegt je grenzen, je vertrouwen groeit, nog meer succes, je wordt er steeds beter in, gaat nog verder, etceterazovoort.
Ongemerkt ben je allang te ver gegaan, maar je kunt niet meer terug...
Uiteindelijk kom je tot de conclusie (of je wordt erop gewezen) dat het een obsessie is geworden.
pi_52223477
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef dawg het volgende:
Trouwens, je vergelijk klopt niet, want diegenen in het artikel hadden wel succes.
. Maar waarschijnlijk gaan diegenen die er wel succesvol mee zijn er geen topics op Fok! over openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')