Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
heheheh wil je me van mijn geloof stoten?![]()
tja als het werkt, wie is dan triest, degene die zich laten playen of de players?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want je gelooft er toch niet in?
Anyway, er trappen inderdaad genoeg mensen in. Maar dat is net als alle players, er zijn altijd wel naievelingen die erin trappen, en zich naderhand bekocht voelen. Al vind ik dit wel een beetje een trieste vorm, om zoveel toewijding erin te stoppen.
dat is op fok toch ook zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef dawg het volgende:
maar in het dagelijks leven eigenlijk "sociale nullen" zijn.
Mja, in het "echte" leven heb je ook genoeg van die types, alhoewel ze (indien succesvol) wel een vlotte babbel hebben, dus ik snap de verbazing niet zo. In veel uitgaansgelegenheden kun je in elk geval precies die zelfde dingen zien gebeuren.quote:
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.quote:
Met dat plaatje erboven lijkt het anders ook sprekend een dating site! Al heb ik nu weer een braaf strandplaatje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
Fok is voor velen ook een datingsite-in-disguise, maar door op Fok dan weer op aanmatigende toon over De Echte Datingsites te praten, hef je dat weer op.
Niets mis met internetdating. Vaak juist een aanvulling op het dagelijks leven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het ook echt wel raar dat datingsites hier zo worden afgebroken op een internetforum.
op datingsites staan allerlei mensen, volgens mij is het een perfecte afspiegeling van de maatschappij, punt, net zoals fok. Sommige van mijn vrienden hebben op een datingsite gestaan, het zijn zeker geen sociale nullen, maar doodnormale mensen die zowel in het dagelijkse leven als op het internet naar een partner zoeken.
denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.
En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef dawg het volgende:
Let wel: ieder zijn ding. Als iemand zo op een datingsite staat, moet hij of zij zelf weten. Ik verbaas me er alleen over hoe sommigen daar zo mee bezig kunnen zijn, net als dat ik me erover kan verbazen dat er mensen zijn die 16/7 achter World of warcraft zitten. Etc.
Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik kom nooit op datingsites, dus ik was wel degelijk verbaasd, dat mensen daar zo enorm in op kunnen gaan, complete studies eraan wijden, meerdere profielen, zelfs vrouwelijke profielen, etc etc. Dat vind ik niet echt te vergelijken met versieren in het dagelijks leven eigenlijk.
Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
denk jij dat die mensen op datingsites dan geen "gewoon leven" hebben en daar ook niet achter de dames lopen, als ze dan toch al zo geobsedeerd zijn
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.quote:Ik heb in mijn jonge jaren ook nog wel op chatboxen gezeten, wel nooit op datingsites, ben je nu nog fan van mij
![]()
ik sta er ook op maar dat is niet waarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
En Fok! een datingsite in disguise? Boe's lijst is voor de helft bullshit, en de andere helft valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als de mensen in dat artikel.
Iedereen moet doen wat ie niet laten kan, ik zeg alleen dat ik me daarover verbaasde, toen ik het artikel las. Dat sommigen daar zo ver in gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij herinnert je toch ook wel de topics over flirt boeken en cursussen, David Angelo oid? Als dat wordt gebruikt in het echte leven om maar te kunnen scoren, waarom dan niet op i-net?
rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef dawg het volgende:
Oh, er zullen ook best normale mensen op dergelijke sites zitten, maar komen met hun kop niet boven het maaiveld uit, dus die worden ook niet (snel) besproken.
Je jonge jaren? Niet zo overdrijven, konijntje.
Makkelijk scoren dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik sta er ook op maar dat is niet waar
En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
rond mijn twintigste ja, ik loop al tegen de dertig aan hoor![]()
waar heb ik dat aan verdiend, vertel me eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef dawg het volgende:
En nog steeds ben ik je fan, kun je nagaan.
De pest is juist dat niemand vantevoren bedenkt: "hier ga ik eens ff lekker obsessief over worden."quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Abbadon het volgende:
de meeste mensen zijn redelijk vatbaar voor obsessies...vooral als ze daar buiten niet zo heel veel interessants te doen of te melden hebben, en ze iets gevonden hebben waarin ze het gevoel hebben op wat voor manier dan ook gewaardeerd te worden, of bevredigd in een behoefte aan aandacht oid...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef dawg het volgende:
Trouwens, je vergelijk klopt niet, want diegenen in het artikel hadden wel succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |