abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:12:55 #1
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138097
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 30!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\\\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \\\'zwelg hier in zelfmedelijden\\\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:

[SINGLES]#29 Waar de tongen het druk hebben.

Game on!
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:13:39 #2
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138122
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef dawg het volgende:
IQ-discussies? Wat een niveau weer.
dat niveau is veel te laag voor ons toch

IQ, momentopname, plus zegt niets over het normale functioneren

Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:

Vrouw met inboedel en aanhang zoekt man met woning....

en bedankt he! "vriend"

wat vinden jullie daar nu van, die advertenties/datingsites etc??
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:15:29 #3
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_52138172
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef QueenR het volgende:

[..]

Kreeg gisteren een mooie tekst voor een advertentie, vond ie blijkbaar wel een goed plan, van een vriend:

en bedankt he! "vriend"

haha die sites horen bij deze tijd. het is volstrekt normaal om via internet je nieuwe liefde te ontmoeten of op zoek te gaan. vroeger had je de advertenties in de krant, nu heb je ze meer uitgebreid op het net.

mijn persoonlijke mening? iedereen moet lekker doen wat hij of zij zelf wil
Let's go fucking Mental.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:21:42 #4
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138350
ja uiteraard, maar ik vind het toch wel heel "lastig" hoor. Beetje iemand op een profieletje beoordelen of ze leuk zijn of niet.
Maar het is wel van nu he. Ik heb ook zo'n profiel, maar doe er eigenlijk helemaal niets mee zo raar
pi_52138351
quote:

[..]

quote:
Ik vind het niks, datingsites enzo.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:24:26 #6
113712 Freshthinking
pi_52138452
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef QueenR het volgende:
ja uiteraard, maar ik vind het toch wel heel "lastig" hoor. Beetje iemand op een profieletje beoordelen of ze leuk zijn of niet.
Maar het is wel van nu he. Ik heb ook zo'n profiel, maar doe er eigenlijk helemaal niets mee zo raar
Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.

voor met name de wat meer verlegen mensen is het wellicht dé uitkomst.
Let's go fucking Mental.
pi_52138481
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Je moet het denk ik zo zien: de een ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, op het werk of bij de vereniging en de ander struint het internet af op zoek naar nieuwe contacten.

voor met name de wat meer verlegen mensen is het wellicht dé uitkomst.
Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:26:47 #8
113712 Freshthinking
pi_52138506
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Ok, maar datingsites maken het zo geforceerd.
Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...
Let's go fucking Mental.
pi_52138558
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Misschien, maar ook tussen die sites zit een verschil...
Maar ook 1 overeenkomst. En laat dat nu net mijn punt zijn.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:31:06 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52138625
quote:

voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaat
quote:
Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:34:09 #11
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52138705
quote:

[..]

Lijkt me wel makkelijk. Lekker vanuit je luie stoel...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:35:28 #12
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52138748
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

voor zover er iets als 'normaal functioneren' bestaat
[..]

Ik heb er persoonlijk niks mee....maar als het mensen kan helpen, waarom niet?
hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.

ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!

(wil mijn spanjaardje terug hahahah)
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:36:55 #13
113712 Freshthinking
pi_52138799
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:

[..]

hehe ja normaal is ook maar weer een begrip.

ik heb er meer een omdat ik nieuwsgierig was, maar zover vind ik het dus nog helemaal niets!

(wil mijn spanjaardje terug hahahah)
hola! ¿como estas?
Let's go fucking Mental.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:42:13 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52138942
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef QueenR het volgende:

het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeft
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:48:26 #15
88139 JoeyT
pi_52139104
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het lijkt mij vrijwel onmogelijk om op basis van een profieletje vast te stellen of iemand bij je past...dus uiteindelijk komt het toch gewoon neer op op goed geluk mensen aanspreken...behalve dat je er je deur niet voor uit hoeft
Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:59:45 #16
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52139382
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

hola! ¿como estas?
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:01:19 #17
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52139417
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Neem aan dat het in eerste instantie gaat of je iemand aantrekkelijk vindt. En als je dan gaat daten kan je altijd nog kijken of degene bij je past...
en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.
Maar ik zal dat profiel eens een tijdje laten staan zien wat het brengt
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:06:22 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52139530
Toch hoor je vaak genoeg dat een stel elkaar gevonden heeft via zo'n profielensite. Al kan ik me vaak niet aan de indruk onttrekken dat het dan gaat om mensen die koste wat kost een partner moesten hebben, dus ms is dat de truuk wel als je via een profielensite wil slagen: leave your standards at the doorstep....
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:08:51 #19
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52139581
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
Toch hoor je vaak genoeg dat een stel elkaar gevonden heeft via zo'n profielensite. Al kan ik me vaak niet aan de indruk onttrekken dat het dan gaat om mensen die koste wat kost een partner moesten hebben, dus ms is dat de truuk wel als je via een profielensite wil slagen: leave your standards at the doorstep....
dat gaat niet lukken gok ik

(ga maar weer de tuin in, onkruid heeft heerlijk geleefd de afgelopen weken )
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:09:53 #20
88139 JoeyT
pi_52139596
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef QueenR het volgende:

[..]

en als diegene nu toevallig erg fotogeniek of juist niet is kom je toch "bedrogen" uit.
Maar ik zal dat profiel eens een tijdje laten staan zien wat het brengt
Dan ga je eerst webcammen
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:12:10 #21
113712 Freshthinking
pi_52139644
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:08 schreef QueenR het volgende:

[..]

dat gaat niet lukken gok ik

(ga maar weer de tuin in, onkruid heeft heerlijk geleefd de afgelopen weken )
Onkruid vergaat niet!
Let's go fucking Mental.
pi_52139776
quote:
Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.

Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
pi_52139991
quote:

[..]

en bedankt he! "vriend"

De tekst is wel orgineel.

Maar om op je laatste vraag terug te komen: ik vind het niks. uiteraard heb ik wel eens op relatieplanet rondgeloerd en ik werd er eerlijk gezegd een beetje verdrietig van. Vooral bij het zinnetje: "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." dat, hoe orgineel, in 9 van de 10 advertenties staat, bezorgt mij meer jeuk dan twintig muggebulten.

Daarbij zitten er , wat Garrison ook al zegt , best veel wanhopige types tuassen. Of mensen die gelijk aan komen met een verhaal in de tranbt van: " Je moet me respecteren zoals ik ben en niet slaan.", dan weet je al weer dat je de eerste weken opgescheept zit met verhalen over een kwaaie ex, of met de ex zelf.

Om maar te zwijgen over de eisenpakketten die sommige in hun profiel hebben staan.

Nee, het is niet mijn ding, ik vind het te geforceerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door RealZeus op 06-08-2007 14:42:30 ]
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:41:00 #24
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52140237
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:

[..]

Niks mis mee, maar ik houd er niet van, heb et wel geprobeerd maar ben niet zo'n chatter eigenlijk. Vind persoonlijk cotnact toch leuker.(eerste indruk etc..). Snap wel dat mensen het leuk vinden omte gebruiken.

Heb ik ook nog een vraag, zien jullie datingsites als een taboe? in de zin van, vind je het erg als mensen erachter komen dat je erop staat?
nee anders zou ik het hier niet vertellen toch
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:45:00 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52140323
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef KraZj het volgende:

Nee, tuurlijk niet.
Maar volgens mij ziet niemand dat nog zo, het is allang geen taboe meer, als het dat al echt ooit was - het slaat imo juist door naar het "ja dat is tegenwoordig heel normaal hoor!" dat nét iets te hard wordt geroepen door mensen als je ze vertelt dat je op zo'n datingsite staat.

Heel bemoedigend komen dan de succesverhalen van al die mensen die zij dan weer kennen, die óók heel lang alleen zijn gebleven maar toch via zo'n site hun liefde (of wat daarvoor moet doorgaan ) hebben gevonden.
"Dus dan moet er voor jou ook wel wat tussen zitten!" roepen ze dan tot slot. Of vrij naar H. Finkers: "op ieder potje past een dekseltje, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_52140502
quote:

[..]

Van die relatiesites heb ik altijd het idee dat er muffe, eenzame mensen alleen zitten die enkel een langdurige relatie aan willen gaan.
Die site die meer gaan om 'snel' iemand te ontmoeten wekt bij mij altijd het idee op dat er alleen afgelikte, uitgewoonde boterhammen actief zijn. plus SOA's.

Ik zal er dan ook nooit actief worden, zo spontaan 'in het echt' ( ) is veel leuker. Je ziet wel wat ervan komt, of het kortstondig wordt of langdurig.. je leert iemand kennen en van daaruit bouw je verder.
Niet bij voorbaat al een 'ik zoek iemand voor een langdurige relatie die ook van puzzelen en fietsen houdt op zondags' verzoek.
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:57:57 #27
113712 Freshthinking
pi_52140618
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet.
Maar volgens mij ziet niemand dat nog zo, het is allang geen taboe meer, als het dat al echt ooit was - het slaat imo juist door naar het "ja dat is tegenwoordig heel normaal hoor!" dat nét iets te hard wordt geroepen door mensen als je ze vertelt dat je op zo'n datingsite staat.

Heel bemoedigend komen dan de succesverhalen van al die mensen die zij dan weer kennen, die óók heel lang alleen zijn gebleven maar toch via zo'n site hun liefde (of wat daarvoor moet doorgaan ) hebben gevonden.
"Dus dan moet er voor jou ook wel wat tussen zitten!" roepen ze dan tot slot. Of vrij naar H. Finkers: "op ieder potje past een dekseltje, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren."
Eensch, en ik vind ook dat mensen soms echt te koop lopen met het feit dat ze op zo'n site staan..
Let's go fucking Mental.
pi_52140931
Vind de datingssites een beetje wanhopig overkomen eerlijk gezegd.
Ik zou er te wantrouwend voor zijn ook.
Ben je al dagen/weken aan het chatten met iemand ... steek je er een hoop tijd in, je spreekt ermee af en dan blijkt alles weer eens gelogen te zijn of enorm tegen te vallen.

idem met kontaktadvertenties eigenlijk
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52141358
mij lijkt het niks (al moet ik niet zeuren want ik heb een keer geinternetdate en dat was super) omdat je van te voren zo'n beeld van iemand krijgt wat (lijkt me) vaak niet klopt

plus het leuke van daten is dat je elkaar zo langzaam leert kennen... met al dat chatten weet je alles al van elkaar maar zonder het lichamelijke contact dat toch ook bij elkaar leren kennen hoort... dan loopt het scheef zeg maar
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52141545
Datingsites zijn niets voor mij, het straalt m.i toch iets te veel wanhoop uit. Bovendien heb ik het idee dat ik mezelf beter kan verkopen in het echt dan via een lijstje en een weinig flatterende foto. Zien = geloven enzo....
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52145075
Ik begin paiq een beetje te ontdekken maar het is toch niet echt iets voor mij. Ik krijg een veel beter beeld van mensen IRL en aangezien ik graag weet wat ik aan mensen heb, is internetdaten niet echt mijn ding.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:04:27 #32
172358 oddman
Introspecteur
pi_52145242
Internetdaten:
Met lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen.
En ik verwacht er dus echt he-le-maal niets van, vind het eigenlijk een grote grap.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:04:42 #33
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52145246
het voornaamste nadeel van datingssites is dat ze vol zitten met mensen die te graag een relatie willen...
pi_52145324
Als je gaat internet daten en via die weg aan een partner wilt komen, betekent dit over het algemeen dat je er wel wat energie in wilt steken.
Als je dat dan wilt, waarom doe je er geen moeite voor om naar iemand toe te stappen op straat?

'moeilijk, eng, blablalbalabbala' Ja, alsof het voor al die andere mensen wel makkelijk is, de kans bestaat altijd dat je afgewezen wordt, maar goed.. om daardoor nou te gaan internet daten.
Hoe vaker je iemand benaderd en een praatje maakt, hoe beter je erin wordt.

Binnen no time ben je een gladde baas die alle hertjes om z'n vingers windt! (oké, dat is niet helemaal waar, ik wil geen valse hoop geven )
pi_52145337
Ik heb een paar heel praktisch ingestelde vrienden die helemaal niet wanhopig zijn maar meer zo redeneren van "als je iets wil, dan moet je er wat voor doen". Doelgerichte types die vinden dat je om iets te bereiken actie moet ondernemen, en kom je in het normale leven niemand tegen bij wie je die actie wilt ondernemen, dan moet je actief je terrein verbreden: datingsite dus.

En ik dacht ja, jullie hebben eigenlijk wel een punt.

Maar als ik er dan op stond, dan werd ik er somehow erg ongelukkig van. Want hoezeer iedereen daar ook benadrukt dat ze er op staan om "vrijblijvend nieuwe mensen te leren kennen" en HELEMAAAAAAL niet op zoek zijn, het gaat er natuurlijk toch maar om 1 ding. En ik word er sowieso altijd erg ongelukkig van als ik het gevoel krijg dat HET doel in mijn leven zou moeten zijn om een relatie te krijgen, of me dat nou wordt aangepraat door m'n Brabantse tantes of door m'n mede-bezoekers op een datingsite, ik geloof dat ik er toch een stuk gelukkiger van word om andere doelen in mijn leven te hebben en een relatie meer te zien als een bonus die soms een tijdlang op je pad komt.

Sowieso waren de periodes waarin ik dacht "het wordt tijd dat ik weer eens een relatie krijg" en daar dan iemand bij ging zoeken niet de leukste in mijn leven. Dan zit je met zo'n type waarbij je denkt "god ja, het moet maar, ik heb al te lang niemand meer gehad" en dan voelde ik me enorm opgelucht als ik dat in een ultravroeg stadium alweer had afgekapt

Het is voor mij duidelijk fijner om gewoon met allemaal superleuke dingen bezig te zijn en daar dan zo nu en dan vanzelf iemand bij te ontmoeten. Het zal wel per persoon verschillen. Want die vrienden van me, die er juist wel heel doelgericht mee bezig zijn, worden er helemaal niet ongelukkig van. Die voelen zich er juist goed bij omdat ze actief bezig zijn een droom te proberen te verwezenlijken ipv passief af te wachten. Zo kun je het natuurlijk ook zien.
pi_52145343
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Abbadon het volgende:
het voornaamste nadeel van datingssites is dat ze vol zitten met mensen die te graag een relatie willen...

ik zie het verschil niet zo met mensen die je wanhopig aanklampen op café .
Wil niet zowat elke single een relatie? de één kan het gewoon beter verdoezelen dan de ander.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:15:16 #37
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52145492
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef petitlapin2 het volgende:

daar ben ik ook niet bijzonder enthousiast over

maar goed...jij vind mensen op datingsites dus wanhopig?
quote:
Wil niet zowat elke single een relatie? de één kan het gewoon beter verdoezelen dan de ander.
een relatie is, als het goed is, leuk...maar een relatie willen, om niet alleen te zijn, is triest...

ik ga een relatie absoluut niet uit de weg...integendeel ...maar ik heb geen zin om ergens genoegen mee te nemen...dan ben ik liever alleen
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:17:15 #38
172358 oddman
Introspecteur
pi_52145531
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een paar heel praktisch ingestelde vrienden die helemaal niet wanhopig zijn maar meer zo redeneren van "als je iets wil, dan moet je er wat voor doen". Doelgerichte types die vinden dat je om iets te bereiken actie moet ondernemen, en kom je in het normale leven niemand tegen bij wie je die actie wilt ondernemen, dan moet je actief je terrein verbreden: datingsite dus.

Maar als ik er dan op stond, dan werd ik er somehow erg ongelukkig van. Want hoezeer iedereen daar ook benadrukt dat ze er op staan om "vrijblijvend nieuwe mensen te leren kennen" en HELEMAAAAAAL niet op zoek zijn, het gaat er natuurlijk toch maar om 1 ding. En ik word er sowieso altijd erg ongelukkig van als ik het gevoel krijg dat HET doel in mijn leven zou moeten zijn om een relatie te krijgen, of me dat nou wordt aangepraat door m'n Brabantse tantes of door m'n mede-bezoekers op een datingsite, ik geloof dat ik er toch een stuk gelukkiger van word om andere doelen in mijn leven te hebben en een relatie meer te zien als een bonus die soms een tijdlang op je pad komt.

Sowieso waren de periodes waarin ik dacht "het wordt tijd dat ik weer eens een relatie krijg" en daar dan iemand bij ging zoeken niet de leukste in mijn leven. Dan zit je met zo'n type waarbij je denkt "god ja, het moet maar, ik heb al te lang niemand meer gehad" en dan voelde ik me enorm opgelucht als ik dat in een ultravroeg stadium alweer had afgekapt

Het is voor mij duidelijk fijner om gewoon met allemaal superleuke dingen bezig te zijn en daar dan zo nu en dan vanzelf iemand bij te ontmoeten. Het zal wel per persoon verschillen. Want die vrienden van me, die er juist wel heel doelgericht mee bezig zijn, worden er helemaal niet ongelukkig van. Die voelen zich er juist goed bij omdat ze actief bezig zijn een droom te proberen te verwezenlijken ipv passief af te wachten. Zo kun je het natuurlijk ook zien.
Ik vind dit allemaal heel erg verstandig en op vele punten ook erg herkenbaar klinken.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:42:00 #39
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52146152
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Abbadon het volgende:

ik ga een relatie absoluut niet uit de weg...integendeel ...maar ik heb geen zin om ergens genoegen mee te nemen...dan ben ik liever alleen
je neemt me de woorden uit de mond!
pi_52147155
Ja en dat is het dus precies: als je ergens gewoon echt niet aan moet denken, als je al diep ongelukkig wordt bij de gedachte aan iets, dan moet je dat niet doen. Voor veel mensen in dit topic geldt dat ze er niet aan moeten denken om samen te zijn met iemand bij wie je in je achterhoofd denkt "er komt vast nog wel een keer iets beters voorbij" (om het maar even cru te zeggen)
Maar voor veel mensen geldt ook dat ze er al helemaal niet aan moeten denken om lang single te zijn. En als je daar echt superongelukkig van wordt, dan moet je dat ook gewoon niet doen. En dan moet je wel op de bank gaan zitten met iemand bij wie je in je achterhoofd denkt "er komt vast nog wel een keer iets beters voorbij". Heel veel mensen worden daar helemaal niet ongelukkig van. Die worden veel ongelukkiger als ze alleen zijn.

Je maakt je keuzes afhankelijk van welke variant jou het aangenaamst lijkt. Daarom zijn mensen die op de bank zitten met Mr/Mrs Good-Enough-for-the-time-being niet zielig, en daarom zijn singles ook niet zielig: ze hebben zelf gekozen voor wat hen binnen de huidige opties het prettigst leek. Het is allemaal eigen keus.
pi_52147377
quote:

Je neemt altijd érgens genoegen mee, de perfecte relatie/partner is namelijk per definitie onhaalbaar. Waar je precies genoegen mee neemt verschilt natuurlijk per persoon.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:35:40 #42
88139 JoeyT
pi_52147618
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Of het verschil met de singles-reeks
pi_52147766
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Of het verschil met de singles-reeks
Indien men hier actief contact met elkaar zocht, uit op meer.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:50:42 #44
113712 Freshthinking
pi_52148068
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef thaleia het volgende:
Het is allemaal eigen keus.
Vind ik dus ook! Eigen verantwoordelijkheid, eigen vrijheid en eigen verdraagzaamheid. Laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft
Let's go fucking Mental.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:53:11 #45
88139 JoeyT
pi_52148159
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Vind ik dus ook! Eigen verantwoordelijkheid, eigen vrijheid en eigen verdraagzaamheid. Laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft
Lang leve de pedo partij?
pi_52148798
quote:

maar goed...jij vind mensen op datingsites dus wanhopig?
allesbehalve , ik zie het verschil niet tussen iemand tegenkomen op het werk, café, vriendenkring, internet..., als het maar klikt, niewaar

maar goed, de meesten schrijven hier datingsites blijkbaar al op voorhand al af, wegens te geforceerd, ik zie echter geen verschil in daten met iemand die je op café hebt ontmoet, of via internet... het is altijd een beetje een "geforceerde" bedoening, maar goed, hoe leer je iemand anders kennen hé.

het is maar als je iets begint met een goede vriend, of een collega die je al langer kent, dat het er misschien minder stroef zal aan toegaan.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52148843
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:12 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

allesbehalve , ik zie het verschil niet tussen iemand tegenkomen op het werk, café, vriendenkring, internet..., als het maar klikt, niewaar
Weten we ook weer wat voor vlees we in de kuip hebben.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:27:46 #48
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52149254
Ik heb even niks zinnigs te melden
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52149371
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef thaleia het volgende:

Tja, zo ben ik ook wel hoor. Als ik heb besloten dat ik iets wil, dan ben ik ook erg determined. Zo ook in relaties. Als ik een man wil, dan ga ik daar helemaal voor. En als ik heb besloten dat ik toe ben aan een nieuwe man in mijn leven, dan ga ik ook redelijk actief daarin te werk, moet ik zeggen. Ik ben niet zo afwachtend ingesteld. Het is niet zo dat wanneer je daarin doelgericht te werk gaat, je automatisch kiest voor 'second best'. Ik ben juist erg kieskeurig.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:30:51 #50
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52149374
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:27 schreef Lips het volgende:
Ik heb even niks zinnigs te melden
I feel ya girlfriend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')