quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:46 schreef LadyS het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto'sIs er al zo een account? Zo ja, wie wil me dan pm-en met de inloggegevens?
Ik gooide hem dicht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:48 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is er nog geen account, en ik weet ook niet hoe dat moet.
Het is een visjequote:
Ik zie dat de andere al dicht isquote:
hey had dat eerder gezegdquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Ireth het volgende:
Suus en ik zijn bij thuiskomst nog heerlijk hier het bad ingedoken,we zijn er net uit en ik ga nu frietjes halen
met groene slippers?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef PM-girl het volgende:
Simon mag wel even online, ikzelf alleen als ik er heeeeeeel mooi opsta(en ik zie dat mijn voeten zonder toestemming gepost zijn
)
quote:
Ynske is mijn nickquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:59 schreef PM-girl het volgende:
Ynske, ben jij de fotografe uit limburg?Ik weet je nickname niet eigenlijk...
Ik dacht het al,maar wist het niet zeker!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ynske is mijn nick
en ik kom idd oorspronkelijk uit Limburg
Ik ben dat grietje met die blauw geruite bloes en Suus met dat roze shirtje en vlechtjes.quote:
Saffier, ik mag erop hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Saffier het volgende:
BE, Tobias en ik mogen zichtbaar hoor! Ik weet dat ik van jou ook een plaatje heb geschoten, mag die op Fok!?
jah lief hequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Ik kan overigens nog steeds dubbel liggen over het feit dat Suus iedereen braaf een handje ging geven toen we weg gingen![]()
Dat was echt lief!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Ik kan overigens nog steeds dubbel liggen over het feit dat Suus iedereen braaf een handje ging geven toen we weg gingen![]()
Groot groot groot groot!!!!!quote:
Ik hoor dat dus elke keer op een meet dat mensen mij anders hadden verwacht!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef Fuente het volgende:
Jij was echt heel anders dan ik verwacht had Moonah! Leuke meid ben jij joh!
Mij niet! En van je dochter heb ik ook al geen hand gekregen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:18 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer met wie ik allemaal wel en wie niet heb gesprokenFuente, KD, Be, Lois, Tex, Viv, Kozakken ehh.... Ynske... Vicky... Sugar, Jessie.. eehh...
Leuke grote bek danquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik hoor dat dus elke keer op een meet dat mensen mij anders hadden verwacht!
Nee, ik heb IRL idd géén afrobos.
Wél een grote bek.![]()
Hestria, tóch leuk dat je er was!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mij niet! En van je dochter heb ik ook al geen hand gekregen.
nah, ik strijk met mijn hand over het hart.quote:
haha dat klinkt echt alsof je het verwacht dat ze een trut wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef Fuente het volgende:
Jij was echt heel anders dan ik verwacht had Moonah! Leuke meid ben jij joh!
Ja dat is wel waar, en ik neem me elke meet voor het nu beter te doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef Moonah het volgende:
Texel, ik zag je nog, maar ik was in gesprek, en daarna zag ik je weglopen. Jammer dat je niet zo makkelijk op iemand afstapt, juíst zo'n meet is daar eigenlijk dé gelegenheid voor.
<hte eniegste wat ze miste tot nu toe is haar shagquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Ynske het volgende:
De mama en papa van Kendahl (hoop dat ik t goed schrijf) Yoni en ik hebben net de meet afgesloten
iedereen is naar huis
Hier ook nog van de gevonden voorwerpen en volgens mij van Arwen en Evenstarblauwige en wit/roseachtige handdoekken rode laarsjes met in het geel 12 erop
Evenstar als ze van jou zijn, laat ff wat weten dan komen ze volgend weekend mee naar limburg
Ik heb genoten!
Ben heerlijk verbrand
heb een fijne dag gehad
en veel te veel foto's om door te spitten (geloof zo'n 150) nu maar hopen dat er ook goede bijzitten.
ga ze zometeen wel eens doorspitten
Ik ga zo kijken. Ik heb de luxe dat mijn broertje en schoonzusje voor mij hebben gekookt hierquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Heel leuk dat je er was nikky!
You've got mail.
En Noah kreeg zelfs een kusjequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Jahquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Ynske het volgende:
Als ik roep, ventje met felgroenshirtje zonder mouwtjes en haartjes wat in de lucht met belleblaas
wat roepen jullie dan?
is dat Noah?
Dat is Ive van Cattie en die wilde hem geloof ik liever niet online.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:44 schreef Saffier het volgende:
Jongetje, grijzig met wit gestreept shirtje, groen petje, wie is dat? De mama heeft rood haar en een rood-achtig jurkje aan.
Dat bedacht ik me net zelf ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
haha dat klinkt echt alsof je het verwacht dat ze een trut was![]()
Mss kan je dan de post van Vicky even editten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is Ive van Cattie en die wilde hem geloof ik liever niet online.
Cattie, ik heb ook ene hele lieve foto van Ive, doe me even je mailadres.
Done.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mss kan je dan de post van Vicky even editten.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef Ynske het volgende:
2 broertjes, beide met oranje shirt aan, jongste blauwe broek, oudste een legerbroekje...
zijn dat Jonne en Romme?
Die is echt liefffff!!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Moonah het volgende:
Oh en wij mogen ook wel online hoor.
(Rode jurk, 'kale' baby met groenig rompertje).
Hij is leuk, Ynsquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hij is gelukt
[[url=http://www.throughmylens.nl/oud-meet/jonne-romme-klein.jpg]afbeelding][/url]
aanklikbaar voor een iets grotere versie
ik weet tquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is leuk, YnsNice work
[fotografisch miereneuken]
misschien volgende keer ff letten op de achtergrond
[/fotografisch miereneuken]
in haar geval nog goed gedaan , zo had ze de minste kinderwagens op de fotoquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is leuk, YnsNice work
[fotografisch miereneuken]
misschien volgende keer ff letten op de achtergrond
[/fotografisch miereneuken]
Daarom was het ook miereneukenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet t
maar dit was echt zo'n actie van en nu moet t gebeuren want een seconde later waren ze beide niet meer daar
Zie de post hierbovenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in haar geval nog goed gedaan , zo had ze de minste kinderwagens op de foto
jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:09 schreef jessie het volgende:
BE ik kan al die foto's niet zien. Hebben meer daar last van?
Ik wel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:52 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik van veel kindjes foto's heb gemaakt, behalve van Demi niet.
Wat een complimentquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:06 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Wat een geweldige foto's heb je van mijn meisje gemaakt!!
[afbeelding]
![]()
Groot!!!! Prachtig!!quote:
Krijg je nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:15 schreef nikky het volgende:
http://www.xs4all.nl/~remkel/fok/_MG_5239.jpg Mooi!
En bedankt voor de potjes, luiers en boek. Ze zijn hard nodig hier.
En Viev, ik wil je rekeningnummer![]()
Hoort ie het wel, daar in die buidel? Of heeft ie een headsetquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Groot!!!! Prachtig!!
Mijn kind ligt erg rozig na te genieten van vandaag in haar bedje. Ik hoor haar hele verhalen vertellen tegen bambi. 'heleboel kindjes'en 'allemaal spelen' en 'heeeeeeeule grote belluh van de belluhblaas!!"
Hijs los, tis te warmquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoort ie het wel, daar in die buidel? Of heeft ie een headset
Als we wat gaan drinken dan trakteer ik je welquote:
Dank jequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef Five_Horizons het volgende:
nikky: Dana is een erg leuk meisjeWat een rust!
![]()
Ja joh komt wel goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Als we wat gaan drinken dan trakteer ik je wel![]()
En Storm ook al zo'n prachtventje en Thies en en en teveel om op te noemen.
Dana heeft haar toekomstige man aan het huilen gemaakt
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:31 schreef Belana het volgende:
nikky, graag gedaan!
viev je bent akelig lief
Dus je bent ook naïef? En een dief? En je hebt grief?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef Vivi het volgende:
[..]Het leek me een goede dag om op mijn naam te rijmen
![]()
Daar laat ik me niet over uitquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dus je bent ook naïef? En een dief? En je hebt grief?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:37 schreef nikky het volgende:
Vivi is gewoon een beep en is harstikke lief!
Wat gaaf! Die eerste; 'Wat moet jij nou weer?!'quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:29 schreef KD-fotografie het volgende:
boos kijken![]()
[afbeelding]
Kan wel lachen!!
[afbeelding]
Als ie dan ook maar bij tourbeurt in de buidel magquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:40 schreef Ireth het volgende:
Viev is idd lief! Hij heeft al een plekkie bij de anderen gekregen hoor Vivi!
LB wou ook niet op de foto/online weet ik uit mijn hoofd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef Lois het volgende:
Onze foto's komen morgen, we hebben een heel erg wakker Irisje die met geen honkbalknuppel in slaap te krijgen is. Hebben de fotografen zelf eigenlijk bezwaar tegen hun foto's online? Verder hou ik rekening met Ive, en de roze frummel van Nikky en de rest heeft geen bezwaar toch?
Dus ik had best kunnen komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
Zo zie je maar weer wees een kreng online en ze vinden je allemaal lief als je normaal doet irl![]()
LB? Als in Luchtbel? Met Jolie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
LB wou ook niet op de foto/online weet ik uit mijn hoofd.
ik bedoelde gewoon voor die paar foto's die ik gemaakt hebquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef Noli. het volgende:
[..]
LB? Als in Luchtbel? Met Jolie?
Damn!Nu baal ik echt dat ik niet ben geweest..
Jolie
woeiiiiquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Saffier het volgende:
Belana, ik heb Liam-foto's voor je!
Je hebt een pm. Laat maar weten in een pm welke nummers je wilt hebben, het zijn er te veel om ze zelf allemaal even snel uit te zoeken!quote:
en ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
LB wou ook niet op de foto/online weet ik uit mijn hoofd.
Nog zo eentje dan;quote:
t zijn pracht kinderenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:19 schreef jessie het volgende:
Ynske wat een lieve foto's van mijn meiden
Oeh, ik ben niet gauw verlegen, maar nu toch wel een beetje...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:23 schreef Sugar het volgende:
Moonah, "zie je wel" was een prima reactie, hoor.Ik vind je een zeer warm mens, erg sociaal en gewoon leuk!
Fijn dat ik niet tegenviel.
![]()
Goed hequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:28 schreef Ireth het volgende:
Ow die van Sara!Ik vind het zo'n schatje en ze kan zo heerlijk dramaqueen-achtig huilen
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:31 schreef Ireth het volgende:
Ow en lieve Kai!Die elke keer heel erg lief vroeg of ie ook mocht blazen op de bellenblaas!
Wat een onwijs schattig knulletje is het! M@x je hebt een prachtkind!
quote:
Die tweedequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:43 schreef Vicky het volgende:
jaaaaaaaa dat is mijn grietje..
die mag online hoor!
die gozert met dat lange haar en die übergrote lens op zijn cameraquote:
Dat lekkere dingdie stoere knul met die lange haren met die heule grote lens aan zijn camera!quote:
Leuk kind tochquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lekkere dingdie stoere knul met die lange haren met die heule grote lens aan zijn camera!![]()
Het was lekker wegschieten met aardig wat kodak momenten...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:55 schreef kozakken het volgende:
Ohh Re, je houdt ervan op spanning op te voeren![]()
Dat vergat ik nog helemaal. Wat waren de fotters ook leuk!
Veel te weinig mee gekletst. Wat een mooie concentratie!
Hijs echt stoer!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:59 schreef Vicky het volgende:
Ynske, wat een prachtige foto van Amber! Wil je die naar me mailen? vbouwer@hotmail.com
Bedankt voor je sms en graag gedaan!quote:
Eventjes overlegd met belsen over de foto's van ons en Kendahl...quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:26 schreef Saffier het volgende:
Had Kendall een oranje romper met olifant aan? Zo ja, mag hij dan op Fok!?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:56 schreef Re het volgende:
[..], compensatie lens he
voor die veels te kleine auto
quote:
geen probleem. maar daar moet je nog eventjes op wachten, heb dr namelijk nog veul meer van je ventje, dan stuur ik je ze allemaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zooooooooo benieuwd naar alle foto's!
Fotografen nu al bedankt, ik zei het al bij het weggaan, maar echt heel leuk dat jullie er waren om zoveel mogelijk plaatjes te schieten.
Saffier, wil je die twee die hier nu staan (van ons 3-en en van Storm) groot naar me mailen? Zie msnadres, oké?
En Ynske, wil jij jouw Stormpjes ook naar me mailen (groot)? Dank u, dank u!!!![]()
t was idd heel gezelligquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef Ireth het volgende:
Oja, nu ik toch her en der met complimentjes aan het strooien ben, Ynske, ik vind je een onwijs leuk mens! heb heerlijk met je zitten gniffelen over dat kanibalistische stelletje
Miss Bliss, ik vind you een heule mooie vrouw! Zei later nog tegen manlief, "als ik een vent was geweest, was ik daar spontaan voor gevallen!"![]()
![]()
(Genoeg onthullingen voor vandaag![]()
)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef Ireth het volgende:
Oja, nu ik toch her en der met complimentjes aan het strooien ben, Ynske, ik vind je een onwijs leuk mens! heb heerlijk met je zitten gniffelen over dat kanibalistische stelletje
Miss Bliss, ik vind you een heule mooie vrouw! Zei later nog tegen manlief, "als ik een vent was geweest, was ik daar spontaan voor gevallen!"![]()
![]()
(Genoeg onthullingen voor vandaag![]()
)
Er staat er al 1 van Dean in dit topicquote:
Oh jij bent erg, trutquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef m@x het volgende:
LB, goed onthouden: 12 mei!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef jessie het volgende:
Ireth jij zegt t gewoon ik dacht hetPrachtige ogen heb je Miss Bliss!!!
Ja, 1 ei is geen ei hequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat er al 1 van Dean in dit topic
ik doe mijn best om ze zo snel mogelijk te verwerkenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef Re het volgende:
[..]
ik doe mijn best om ze zo snel mogelijk te verwerken... alle 150
ik wil wel maar heb je meeladres nietquote:
geef me eens een hint. wat had hij aan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef m@x het volgende:
Ynske, heb je nog een leuke foto van Kai er tussen zitten?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef Re het volgende:
[..],
we hebben echt 25 toffe foto's van Dana wil je die uiteindelijk in zip?
hier ook aardig wat mooie plaatjesquote:
Groene pet met zwarte klep, mouwloos shirt met witte doodskop erop, spijkerbroekje en hij mag online hoor. Het rechtermannetje:quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef me eens een hint. wat had hij aan?
en mag ie online?
Vanavond deed ze het wederom. Ze vind die voetjes erg lekker. Alleen dit keer zat er ook een hap eten in haar mond dus oranje tenen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook aardig wat mooie plaatjes
tis ook een schatje
trouwens die met t voetje is goed gelukt
En zonder blauwe plekken geëindigd! En geen bloed!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Groene pet met zwarte klep, mouwloos shirt met witte doodskop erop, spijkerbroekje en hij mag online hoor. Het rechtermannetje:
[afbeelding]
ze staat wel meer met haar koppie op fok en de rest van internet, dus denk geen bezwaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef PM-girl het volgende:
Och die is ook mooi, van Kyllian! Wil Meimeltje zelf op Fok?
Denk dat niemand me heeft zien voeden (nouja, poging tot)quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Five_Horizons het volgende:
En dames: waarom heb ik vandaag geen rollebollende reldellen gezien?![]()
Ja, dat was wel jammer. Ik denk dat er gewoon niemand ongesteld was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En zonder blauwe plekken geëindigd! En geen bloed!![]()
En dames: waarom heb ik vandaag geen rollebollende reldellen gezien?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Denk dat niemand me heeft zien voeden (nouja, poging tot)![]()
Snik, wat weinig Kai-foto'squote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Ynske het volgende:
@max, sorry dat ik je teleur moet stellen, maar heb m er niet tussen zitten volgens mij
Nu weet ik tenminste wat ik ga zeggen als er weer eens een rel uitbreekt hierquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer. Ik denk dat er gewoon niemand ongesteld was.
Ja hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
@ Lois, je man met je jongste mogen die samen op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |