we kennen beter in Limbabwe afsprekenquote:Morgen trekt de storing verder over ons land. Vooral in de ochtend regent het nog flink, in de middag vallen er losse buien. Na passage van de storing draait de wind naar noordwest en neemt toe. Aan het einde van de dag is de noordwester matig boven land en vrij krachtig tot krachtig aan zee. De middagtemperatuur komt uit tussen 16 graden in het noordwesten en 19 graden in Limburg.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mocht het doorgaan en er wil nog iemand meerijden, stuur dan even een mailtje naar het adres in mijn profiel of pm me even. Verwacht alleen geen antwoord tussen 12:00 's middags en 12 uur vanavondIk loop dan ergens rond in Den Haag met een camera in mijn handen.
Wrsch wel ja. De kans dat ze er alsnog naast zitten is niet zo heel groot meer dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:17 schreef PM-girl het volgende:
Ziet er niet goed uit. Is het slim vanavond al een go of no go te kiezen? Vind ik zelf wel handig maar zeker voor ver-weg mensen, zoals Evenstar, is het prettig te weten?
Maar alle regen die op zaterdag valt ligt zondag nog heerlijk in het gras te zapen, dus ook een droge zaterdag is erg fijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:04 schreef Nijna het volgende:
Lieve Ireth... het is zaterdag en nog geen zondag... Maar wel fijn dat je ons op de hoogte houdt van de actuele stand van zaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |