quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef Ireth het volgende:
Zegge bussers... forget about lijn 3 richting Zuilen
Pak gewoon de trein naar halte Utrecht Zuilen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Utrecht_Zuilen
Daar zijn ze nu namelijk de laatste lampjes aan het indraaien! Spiksplinternieuw én op 2 minuten lopen afstand van het park!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:19 schreef Ireth het volgende:
1. Station Utrecht Zuilen, lift van perron naar beneden zit ook bij de 1.
Oversteken de St. Jozephlaan op, volg de pijlen.
Bij de stoplichten linksaf het hoekje om, de Amsterdamsestraatweg op.
2. Ingang van het park.
3. Mooie plek van vorig jaar. Volop schaduw onder de bomen, volop zon op het gras. Speeltuin en paviljoen (lees: wc!) op valafstand.
4. Bushalte Lijn 3.
Dan meld ik me bij deze graag aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Jambo het volgende:
Hoe meer fotografen, hoe beter. Er zijn kindjes zat te fotograferen![]()
En een foto vanuit verschillende hoeken is ook altijd leuk![]()
Ja zeg, je komt gewoon hoor. Ik heb de thermoskan met koffie al klaar staanquote:
Daarom juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja zeg, je komt gewoon hoor. Ik heb de thermoskan met koffie al klaar staan![]()
Oplossing: 5 augustus! (29 juli is het overigens toch kloteweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:43 schreef Lois het volgende:
Ja pcies Five, ik wil jou en Loena nu eindelijk wel een keer vol op de ...eh... wang zoenen!
Dan moet je bij haar wezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Saffier het volgende:
Zeg Five wat maak je me nu? Je vrouw had me al beloofd mee te gaan hoor! [einde chanteermodus]
Whaaaaaaaaaaaaaa...ik sta op de fotoquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Jambo het volgende:
Hoe meer fotografen, hoe beter. Er zijn kindjes zat te fotograferen![]()
En een foto vanuit verschillende hoeken is ook altijd leuk![]()
[afbeelding]
ik stond nog beetje verdekt opgesteld zag ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaa...ik sta op de fotoDa's niet de bedoeling he
Ja, maar jij bent blond....dat valt toch meer opquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef An24 het volgende:
[..]
ik stond nog beetje verdekt opgesteld zag ik![]()
Geloof niet dat HM2 komtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Ireth het volgende:
Zal Hmaster ook komen?? dan wacht ik wel even met weer pm-en.. kan ie de oude gelijk met de nieuwe foto's meesturen![]()
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Ik neem aan dat de papa's en mama's hun kiddofoto's niet alleen op fok 580 pixels breed willen bewonderen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Ireth het volgende:
Zal Hmaster ook komen?? dan wacht ik wel even met weer pm-en.. kan ie de oude gelijk met de nieuwe foto's meesturen![]()
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Ik neem aan dat de papa's en mama's hun kiddofoto's niet alleen op fok 580 pixels breed willen bewonderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |