quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:46 schreef LadyS het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto'sIs er al zo een account? Zo ja, wie wil me dan pm-en met de inloggegevens?
Ik gooide hem dicht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:48 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is er nog geen account, en ik weet ook niet hoe dat moet.
Het is een visjequote:
Ik zie dat de andere al dicht isquote:
hey had dat eerder gezegdquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Ireth het volgende:
Suus en ik zijn bij thuiskomst nog heerlijk hier het bad ingedoken,we zijn er net uit en ik ga nu frietjes halen
met groene slippers?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef PM-girl het volgende:
Simon mag wel even online, ikzelf alleen als ik er heeeeeeel mooi opsta(en ik zie dat mijn voeten zonder toestemming gepost zijn
)
quote:
Ynske is mijn nickquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:59 schreef PM-girl het volgende:
Ynske, ben jij de fotografe uit limburg?Ik weet je nickname niet eigenlijk...
Ik dacht het al,maar wist het niet zeker!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ynske is mijn nick
en ik kom idd oorspronkelijk uit Limburg
Ik ben dat grietje met die blauw geruite bloes en Suus met dat roze shirtje en vlechtjes.quote:
Saffier, ik mag erop hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Saffier het volgende:
BE, Tobias en ik mogen zichtbaar hoor! Ik weet dat ik van jou ook een plaatje heb geschoten, mag die op Fok!?
jah lief hequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Ik kan overigens nog steeds dubbel liggen over het feit dat Suus iedereen braaf een handje ging geven toen we weg gingen![]()
Dat was echt lief!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Ik kan overigens nog steeds dubbel liggen over het feit dat Suus iedereen braaf een handje ging geven toen we weg gingen![]()
Groot groot groot groot!!!!!quote:
Ik hoor dat dus elke keer op een meet dat mensen mij anders hadden verwacht!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef Fuente het volgende:
Jij was echt heel anders dan ik verwacht had Moonah! Leuke meid ben jij joh!
Mij niet! En van je dochter heb ik ook al geen hand gekregen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:18 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer met wie ik allemaal wel en wie niet heb gesprokenFuente, KD, Be, Lois, Tex, Viv, Kozakken ehh.... Ynske... Vicky... Sugar, Jessie.. eehh...
Leuke grote bek danquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik hoor dat dus elke keer op een meet dat mensen mij anders hadden verwacht!
Nee, ik heb IRL idd géén afrobos.
Wél een grote bek.![]()
Hestria, tóch leuk dat je er was!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mij niet! En van je dochter heb ik ook al geen hand gekregen.
nah, ik strijk met mijn hand over het hart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |