Saffier, ik mag erop hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef Saffier het volgende:
BE, Tobias en ik mogen zichtbaar hoor! Ik weet dat ik van jou ook een plaatje heb geschoten, mag die op Fok!?
jah lief hequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Ik kan overigens nog steeds dubbel liggen over het feit dat Suus iedereen braaf een handje ging geven toen we weg gingen![]()
Dat was echt lief!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Ik kan overigens nog steeds dubbel liggen over het feit dat Suus iedereen braaf een handje ging geven toen we weg gingen![]()
Groot groot groot groot!!!!!quote:
Ik hoor dat dus elke keer op een meet dat mensen mij anders hadden verwacht!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef Fuente het volgende:
Jij was echt heel anders dan ik verwacht had Moonah! Leuke meid ben jij joh!
Mij niet! En van je dochter heb ik ook al geen hand gekregen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:18 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer met wie ik allemaal wel en wie niet heb gesprokenFuente, KD, Be, Lois, Tex, Viv, Kozakken ehh.... Ynske... Vicky... Sugar, Jessie.. eehh...
Leuke grote bek danquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik hoor dat dus elke keer op een meet dat mensen mij anders hadden verwacht!
Nee, ik heb IRL idd géén afrobos.
Wél een grote bek.![]()
Hestria, tóch leuk dat je er was!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mij niet! En van je dochter heb ik ook al geen hand gekregen.
nah, ik strijk met mijn hand over het hart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |